مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
محصولات

دوچرخه کوهستان اسکات مخصوص بانوان مدل SCOTT CONTESSA ACTIVE 30 BIKE

دسته‌بندی: محصولات
ناموجود
توضیحات

به نظر شما منظور از "فعال بودن" چیست؟ سری دوچرخه های کوهستان مخصوص بانوان اکتیو اسکات ، طراحی شدند تا مفهوم جدیدی از "فعال بودن" را مطرح کنند. این محصولات با طراحی و دیزاین خاص خود شما را به حاکمان قدرتمند مسیر های سخت و صعب العبور تبدیل خواهند کرد. 

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست
کالاهای مشابه
390,000 تومان
خرید پایه قمقمه دوچرخه برای حمل بطری یا قمقمه آب امری ضروری است. پایه قمقمه دوچرخه برند انرژی مدل cl-083 یک محصول با کیفیت بوده که مشخصات مهم زیر درباره آن قابل ذکر است: قابل استفاده برای انواع دوچرخه جنس آلومینیوم...
4.5
4,910,000 تومان
4,790,000 تومان
 طراحی متفاوت، زیبایی فوق‌العاده، ارگونومی استاندارد و کیفیت بالای این دوچرخه از جمله مواردی است که ما را مصمم به خرید آن می‌کند. ویژگی‌های کلیدی این محصول عبارتند از: فریم و دوشاخ آهنی دوشاخ کمک‌فنر دارد ترمزبندی...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه دخترانه یکی از شیرین‌ترین موضوعات برای هر پدر و مادری است. قطعا شما به دنبال یک محصول با کیفیت هستید. اما اگر قیمت برای شما مهم است می‌توانید به دوچرخه دخترانه جوکر مدل تینا به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و...
3,920,000 تومان
3,775,000 تومان
دوچرخه‌های کودک تراویس از جمله محصولات با کیفیت و خوش قیمت بازار است و دوچرخه 20 تراویس 03-20 محصولی مناسب برای کودکان از سنین 7 سال به بالا است. این دوچرخه کودک برخوردار از ویژگی‌های کلیدی زیر است: تنه مستحکم و...
5,460,000 تومان
5,200,000 تومان
دوچرخه سایز 16 محصولی است که برای کودک از سن حدود 5 سال مناسب می‌باشد و دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل Space ATX یک دوچرخه 16 با فریم آلومنیومی بسیار سبک وزن بوده که قطعات بسیار باکیفیتی در آن استفاده شده و گزینه ایده‌آلی...
810,000 تومان
780,000 تومان
طبق‌قامه شیمانو  SHIMANO FC-MT210-2 برای دوچرخه‌های کوهستان یا همان سبک MTB مناسب بوده و با سیستم سرعت 2x9 همخوانی کامل دارد. این محصول با کیفیت با فناوری HYPERDRIVE، تعویض دنده های روان و دقیق را فراهم می کند.
5.0
3,150,000 تومان
2,990,000 تومان
با خرید دوچرخه کودک می‌توانید سلامت جسمانی فرزند خود را تضمین کنید، چرا که دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش‌هایی است که تقریبا در هر مکانی می‌توان از آن بهره برد. به همین منظور ما دوچرخه کودک تراویس را به شما معرفی...
بررسی تخصصی

همواره برندهای پیشرو در صنعت ساخت و تولید دوچرخه در تلاش هستند تا با در نظر گرفتن نیاز دوچرخه سواران و نوع استفاده و فیزیک بدنی آنها بهترین تجربه دوچرخه سواری را برای آنها پدید آورند ، به همین جهت ملاحضات بسیاری را در ساخت و تولید محصولات خود مد نظر قرار می دهند . با پیشرفت چشم گیر صنعت ورزش و همچنین حضور هر چه بیشتر بانوان در عرصه های مختلف ورزش حرفه ای ، نیاز این قشر به ابزار شخصی سازی شده و هماهنگ با ساختار فیزیکی مخصوص بانوان نیز بیشتر و بیشتر شده است. تفاوت های گوناگونی میان آقایان و بانوان ، در زمینه های مختلفی از جمله ویژگی های رفتاری و همچنین مشخصه های فیزیکی وجود دارد که این فاکتور ها ، ابزار حرفه ای مخصوص به هر قشر را بطور نامحسوس از یک دیگر متمایز میسازد.

اما تفاوت دوچرخه های مردانه و دوچرخه های مخصوص بانوان در چیست ؟
محققان و فیزیک دانان توانای صنعت دوچرخه با تحقیقات بی شمار به این نتیجه رسیدند که با توجه به ویژگی های فیزیکی بانوان ، ساختار جئومتریک و آیرودینامیکی دوچرخه های آنان نیز نیازمند برخورداری از صفات متناسب با این مشخصه ها میباشد.
اندام بانوان بطور کلی از دست ها و بالا  تنه کوتاه تر نسبت به آقایان شکل میگیرد که این تفاوت منجر به ساخته شدن دوچرخه هایی شد که میله بالای یا میله مابین نشیمن و فرمان آن ها کوتاه تر است. این ویژگی منجر به تعادل هر چه بیشتر سوار کاران خانم و تسلط هر چه بیشتر بر فرمان و کنترل دوچرخه میشود.
اما از طرف دیگر بانوان دارای پا های کشیده تر و بلند تری نسبت به آقایان میباشند که این تغییر در میله بالایی منجر به برخورد بیشتر پاهای آنان با چرخ جلو میشد ، در نتیجه چرخ های جلو در دوچرخه های مخصوص بانوان دور تر از چرخ عقب قرار دارد و فاصله چرخ عقب و جلو در این دوچرخه های نسبت دوچرخه های آقایان بیشتر میباشد.
از طرف دیگر قد کوتاه تر خانم ، و همچنین توانایی فیزیکی و استقامت بدنی کمتر در بانوان سبب شد تا این دوچرخه های با ارتفاع کمتر و فاصله کمتر زین از زمین و کاهش زاویه بین میله افقی و میله رکاب شود، علاوه بر آن آلیاژ مورد استفاده در این گونه دوچرخه ها متفاوت است و جرم بدنه این گونه دوچرخه های بشدت کمتر از دوچرخه های مردانه میباشد تا بیشترین تطابق را با توان فیزیکی بانوان داشته باشد.
نتیجه این تغییرات برابری سوارکاران خانم و آقا در عرصه های رقابت حرفه ای شد و بانوان با تسلط و هماهنگ سازی هرچه بیشتر این دوچرخه ها ، از تجربه ای یکسان و لذت بخش مانند آقایان بهرمند شدند. 

دوچرخه های مخصوص بانوان اسکات ، جهت افزایش بازده بدنی آنان  و متناسب با استاندارد های فیزیکی اندام بانوان طراحی شده است !


دوچرخه های اسکات، قدرت و دوام

دوچرخه های کانتسا اکتیو اسکات با طراحی و دیزاین جدید خود علاوه زیبایی و زنگ آمیزی فوق العاده خود ،در بر گیرنده ویژگی هایی است که سوار خود را وادار به بهترین بودن میکند. دوچرخه کانتسا اکتیو 30 اسکات دارای ویژگی هایی همچون ترمز های Shimano BR-MT200 و سیستم تنظیم سرعت و دنده Shimano Deore - Altus 18 Speed که با 18 سرعت مختلف بالاترین میزان تعادل و تسلط را برای شما فرآهم میکند. تایر های Kenda Booster که مخصوص چنگ زدن به زمین های لغزنده و نا صاف کوهستان و دشت ها میباشد. تناسب برقرار شده میان اجزای این دوچرخه ها و بانوان سوار کار آنها ، باعث شده است که بانوان به هیچ وجه احساس خستگی و سختی در حین سواری نکنند و بالاترین تسلط ممکن بر روی دوچرخه و فرمان را داشته باشند. اجزایی مانند زین های Syncros Savona و فرمان Syncros 3.0 که تعریف لذت بخشی از "فعال بودن" را مطرح کردند.

اگر رویای مسابقات حرفه ای کشوری و حتی جهانی را در سر میپرورانید نمایندگی آریا چرخ این محصول ارزشمند را به شما پیشنهاد میدهد. همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا بهره مندی از مشاوره رایگان پش از خرید با شماره پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.


در استفاده از دوچرخه دو نکته مهم وجود دارد:

  1. همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی و دستکش استفاده کنید .
  2. همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید چون تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.


تکنولوژی های مورد استفاده در این دوچرخه 

  • EVO-LAP TECHNOLOGY :

    با انتخاب مناسب مواد ، هشتاد درصد کار برای ایجاد یک تنه انجام می شود. اما بیست درصد باقیمانده بیشتر تلاش ما را می طلبد. به همین دلیل ، انتخاب ما از پیشرفته ترین الیاف کربن موجود در بازار با استفاده فشرده از ابزارهای خاص ، مانند نرم افزار FEA (تجزیه و تحلیل عناصر محدود) ، برای ترسیم نقشه کربن دنبال می شود. با استفاده از نرم افزار FEA ، ما می توانیم نیروهای مختلف را بر روی یک مدل مجازی فریم شبیه‌سازی کنیم و ساخت تنه را بر این اساس تنظیم کنیم. نرم افزار FEA ما را قادر می سازد نمونه های اولیه مجازی کاملی بسازیم که شامل تمام پدیده های جسمی موجود در محیط های دنیای واقعی است.

  • ICCR CABLE ROUTING :

     برای ارائه یک ظاهر تمیز و یک راه حل کاربردی برای کلیه استانداردهای مختلف کابل کنترل در بازار ، مسیریابی کابل کاملاً داخلی بوده و برای فضای کابل با طول کامل طراحی شده است. مسیریابی کابل ها در داخل ، سخت افزار خارجی بزرگ را حذف کرده و تمیز تر به نظر می رسد. کابل ها می توانند عمر بیشتری داشته باشند زیرا در داخل قاب محافظت می شوند. نقاط ورودی از درج قابل جابجایی آلیاژ ماشینی هستند که به همراه قاب می آیند و با توجه به تنظیم دوچرخه قابل انتخاب هستند. مونتاژ یک گروه الکترونیکی یا یک پست dropper مشکلی نخواهد بود و ظاهر همیشه به صورت تمیز انجام می شود.

  • SW DROPOUTS :

      تمام قسمتهایی را طراحی کردیم که از لحاظ عملکرد می توانند مزایای قابل توجهی به روچرخه سوار ارائه دهند. قطره های جدید به لطف طراحی توپی توخالی ساخته شده اند که در یک ساختار ساده و سبک وزن امکان پذیر است. در دسترس برای Derailleurs SRAM و Shimano DM ، این dropout باعث افزایش سختی می شود و در صورت بروز ضربه در شانژمان از آسیب به تنه جلوگیری می کند.


♦ ویژگی‌هایی مثل موارد زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می‌کند:

  • Aspect 700/900 Alloy Frame
  • Suntour XCR32-RL-R 100mm Fork
  • Suntour Remote Lockout
  • Shimano Deore-Altus 18 Speed
  • Shimano Brakes
  • Kenda Booster

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین میتوانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی آریا چرخ ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

رنگ (Colors)
مشکی
سیستم ترمز (BRAKES)
Shimano BR-MT200 / Hydr. Disc
SM-RT10 CL rotor / 160F/160R
فریم (FRAME)
Contessa Active 700/900 series / Alloy 6061 Custom Butted Tubing
OLD 135mm / BSA73
Internal Cable Routing / replaceable hanger
دوشاخ (FORK)
Suntour XCR32-RL-R
Remote Lockout / Reb. Adj.
100mm travel
فرمان (handlebar)
Syncros 3.0 / 680mm
black / 31.8mm / 12mm rise / 9° BS
Syncros Women Pro grip
کرپی فرمان (stem)
Syncros 3.0 / 7° / Black
لوله زین (seat post)
Syncros 3.0
31.6mm / 350mm / Black
زین (saddle)
Syncros Savona 2.5 V-Concept
Pedals
VP VP-536
شیفتر (SHIFTERS)
Shimano SL-M2010-9R
R-fire plus / 2 way release
w/gear indicator
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
Shimano FD-M2020-TS / 31.8mm
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Shimano Deore RD-M592
18 Speed
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Shimano BL-MT200
خودرو (CASSETTE)
Shimano CS-HG200-9 / 11-36T
زنجیر (CHAIN)
KMC X9
طبق قامه (CRANKSET)
Shimano FC-MT210-2
2-piece Design / 36x22
توپ تنه (B.B SET)
Shimano BB-MT500
Hollowtech II / threaded
طوقه (RIMS)
Syncros X-20 Disc
32H / black
توپی (HUBS)
Shimano HB TX505 | Shimano FH-TX505-8
پره (SPOKES)
14 G / stainless / black
تایر (TIRES)
Kenda Booster
2.4" / 30TPI
وزن (Weight)
14.15 Kg
کنترل از راده دور
Suntour Remote lockout
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم