حتما در هنگام بررسی و مشاهده سایت ما با سئولاتی روبرو شدید، برای راحتی شما و شفافسازی در مورد عملکرد فروشگاه آریا چرخ در ادامه برخی از مهمترین سئولات متداول را که ممکن است برای شما مفید باشد را مطرح و به آنها پاسخ میدهیم. اگر موردی بود که در زیر به آن اشاره نشده بود لطفا از طریق شماره فروشگاه با ما در تماس باشید.
چند روز زمان میبرد تا سفارش به دستم برسد؟
بعد از انتخاب و ثبت سفارش توسط شما، چنانچه در تایم اداری باشد از همان زمان حداکثر تا دور روز کاری بعد سفارش شما تحویل اداره پست شده و بارکدپستی برای شما پیامک خواهد شد.
چطور میتونم بعد از دریافت بارکدپستی از وضعیت مرسوله خودم باخبر بشم ؟
کافیست به سایت اداره پست مراجعه نموده و از قسمت رهگیری مرسولات پستی با وارد کردن بارکد خود از آخرین وضعیت مرسوله باخبر شوید.
چرا علیرغم اینکه بارکد پستی را در سایت اداره پست رهگیری میکنم اطلاعاتی از آن در دسترس نیست؟
این موضوع احتمالا به دو علت است: اول آنکه سایت اداره پست آپدیت نیست و تا ساعت 18 هر روز آپدیت میشود، دوم ممکن است سایت اداره پست با مشکل روبرو باشد ولی خیلی زود اصلاح خواهد شد.
آیا محصولات شما اورجینال هستند؟
بله، در صورتی که کالا کپی یا شبیه اصلی باشد حتما در قسمت توضیحات محصول به آن اشاره خواهد شد.
آیا محصولات شما ضمانت دارند؟
بله تمام محصولات ما ضمانت اصالت داشته و در صورتیکه گارانتی از جانب شرکت وارد و عرضهکننده داشته باشد بر روی محصول اعلام میگردد.
اگر قصد تعویض کالا را داشته باشم هزینه عودت و ارسال مجدد با کی هست؟
چنانچه قصد تعویض یا مرجوعی کالا را داشته باشید هزینه ارسال آن بر عهده شما خواهد بود.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.