مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-310,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
محصولات

دوچرخه دخترانه سایز 20 جوکر تینا | Joker 20 Tina

دسته‌بندی: محصولات
رنگ
  • صورتی صورتی
ناموجود
توضیحات

خرید دوچرخه دخترانه یکی از شیرین‌ترین موضوعات برای هر پدر و مادری است. قطعا شما به دنبال یک محصول با کیفیت هستید. اما اگر قیمت برای شما مهم است می‌توانید به دوچرخه دخترانه جوکر مدل تینا به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به‌صرفه فکر کنید. این دوچرخه 20 به سبب طراحی زیباو آپشن‌هایی نظیر سبد، پشتی، صندوق و ترکبند نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
12007001
ناموجود
4,100,000 تومان -310,000 تومان تخفیف 3,790,000 تومان
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
430,000 تومان
خرید پایه قمقمه دوچرخه برای حمل بطری یا قمقمه آب امری ضروری است. پایه قمقمه دوچرخه برند انرژی مدل cl-083 یک محصول با کیفیت بوده که مشخصات مهم زیر درباره آن قابل ذکر است: قابل استفاده برای انواع دوچرخه جنس آلومینیوم...
4.5
4,910,000 تومان
4,790,000 تومان
 طراحی متفاوت، زیبایی فوق‌العاده، ارگونومی استاندارد و کیفیت بالای این دوچرخه از جمله مواردی است که ما را مصمم به خرید آن می‌کند. ویژگی‌های کلیدی این محصول عبارتند از: فریم و دوشاخ آهنی دوشاخ کمک‌فنر دارد ترمزبندی...
3,920,000 تومان
3,775,000 تومان
دوچرخه‌های کودک تراویس از جمله محصولات با کیفیت و خوش قیمت بازار است و دوچرخه 20 تراویس 03-20 محصولی مناسب برای کودکان از سنین 7 سال به بالا است. این دوچرخه کودک برخوردار از ویژگی‌های کلیدی زیر است: تنه مستحکم و...
5,460,000 تومان
5,200,000 تومان
دوچرخه سایز 16 محصولی است که برای کودک از سن حدود 5 سال مناسب می‌باشد و دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل Space ATX یک دوچرخه 16 با فریم آلومنیومی بسیار سبک وزن بوده که قطعات بسیار باکیفیتی در آن استفاده شده و گزینه ایده‌آلی...
810,000 تومان
780,000 تومان
طبق‌قامه شیمانو  SHIMANO FC-MT210-2 برای دوچرخه‌های کوهستان یا همان سبک MTB مناسب بوده و با سیستم سرعت 2x9 همخوانی کامل دارد. این محصول با کیفیت با فناوری HYPERDRIVE، تعویض دنده های روان و دقیق را فراهم می کند.
5.0
3,150,000 تومان
2,990,000 تومان
با خرید دوچرخه کودک می‌توانید سلامت جسمانی فرزند خود را تضمین کنید، چرا که دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش‌هایی است که تقریبا در هر مکانی می‌توان از آن بهره برد. به همین منظور ما دوچرخه کودک تراویس را به شما معرفی...
فعلا‌موجود‌نیست
دوچرخه کودک المپیا مدل 16188 یکی از خاص‌ترین دوچرخه‌های سال است که در کنار زیبایی مثال‌زدنی خود می‌تواند کارایی و ایمنی بالایی را ارائه دهد. این دوچرخه 16 برای گروه سنی 4 تا 8 سال مناسب است و از بدنه مستحکم آهنی بهره...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه دخترانه جوکر Tina

تولیدکنندگان به سبب سلیقه و روحیه متفاوت دختران اصولا سعی در طراحی و تولید دوچرخه دخترانه با زیبایی ظاهری مورد علاقه ایشان دارند. به همین سبب در تولید این محصولات از رنگبندی و طراحی فانتزی استفاده می‌کنند. دوچرخه دخترانه جوکر تینا محصولی است که به صورت تخصصی برای دختر خانم‌ها تولید دشده. این محصول برای افرادی که به دنبال خرید دوچرخه 20 اقتصادی اما با کیفیت معقول هستند یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. این دوچرخه تمام موارد مدنظر در یک محصول خوب و جذاب را دارا است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصول می‌پردازیم.


دوچرخه دخترانه سایز 20 جوکر تینا  Joker 20 Tina

بیان ویژگی‌های فنی دوچرخه 20 تینا

برای ساخت تنه و دوشاخ این دوچرخه 20 از متریال مستحکم استیل (آهن) استفاده شده است. علت این امر قیمت مناسب و مقاومت بالای این فلز در برابر ضربات می‌باشد. همچنین از رنگبندی دخترانه در کنار استیکرهای فانتزی برای ایجاد جذابیت بصری استفاده گشته.

در هر دوچرخه پیشرانه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. در این دوچرخه 20 سیستم پیشرانه متشکل از طبق‌قامه، زنجیر و خودرو تک سرعته بوده که از کیفیت معقول و همخوانی خوبی برخوردار هستند. این موضوع مشکلات مربوط به عملکرد ضعیف و اصطلاحا زنجیر انداختن را مرتفع می‌سازد. از سمت دیگر با توجه به ملاحضات موجود در تولید، در کنار این سیستم پیشرانه سعی شده تا برای حفظ ایمنی از قاب زنجیر کامل فلزی استفاده شود. این مورد از ورود صدمه به پای کودک هنگام پدال‌زدن جلوگیری می‌نماید.

بخش مهمی از ایمنی کودک در هنگام دوچرخه‌سواری مربوط به ترمز و توقف قابل اطمینان می‌باشد. با در نظر داشتن این امر ترمزهای این دوچرخه 20 از نوع لقمه‌ای است. ترمزهای لقمه‌ای عملکرد سریع و قابل اطمینانی داشته و برای استفاده کودک بسیار مناسب است. همچنین به سبب نرمی و راحتی در استفاده از کتی‌ها می‌توان از بابت عملکرد صحیح آن اطمینان داشت.

اما این دوچرخه دخترانه شامل ویژگی‌های دیگری است که هر چه بیشتر این محصول را در کانون توجه قرار می‌دهد. از دیگر مشخصه‌های این دوچرخه 20 مواردی همچون سبد جلو، پشتی عقب، ترکیند و صندوق عقب است. این موارد به عنوان آپشن‌هایی برای زیبایی ظاهری و راحتی در عملکرد برای کودک در نظر گرفته شده است.


ویژگی‌های زیر این دوچرخه دخترانه را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • تنه آهنی مستحکم
  • طوقه آلومینیومی رنگی
  • پره رنگی موتور 
  • سبد جلو، صندوق عقب و پشتی
  • قاب زنجیر کامل فلزی
  • گلگیر جلو عقب فلزی

رنج سنی مناسب این دوچرخه بچه‌گانه:

  • از 7 تا حدود 10 سال: هر چند که معیار سن در انتخاب سایز دوچرخه کودک یک معیار فرعی است و انتخاب سایز و دوره‌ی استفاده از دوچرخه بسته به شرایط جسمی (قد) هر کودک متفاوت می‌باشد اما این سئوالی است که برای اکثر والدین به هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه مطرح می‌شود. در کل باید گفت که سایز دوچرخه 20 مناسب برای قد از 120 سانتی‌متر به بالا می‌باشد و بعد از آن سایز 24 مناسب است.
  • فقظ دختر خانم‌ها: این دوچرخه کودک با توجه به سلیقه و علایق عموم دختر خانم‌ها طراحی گشته است. به همین سبب یک دوچرخه دخترانه تخصصی محسوب شده که می‌تواند شوق دوچرخه‌سواری را در ایشان تقویت نماید.

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی کودک در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش برای وی استفاده کنید. سعی نمایید از همین سنین پایین استفاده از وسایل ایمنی را برای کودک نهادینه نمایید.
  2. برای اینکه کودک تجربه بهتری از دوچرخه‌ داشته باشد و شما از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه سعی نمایید از محصولاتی که حداقل کیفیت را رعایت نموده‌اند انتخاب نمایید. صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
12007001

مشخصات

سایز چرخ
20
بازه سن و قد
7 تا 9 سال(120تا135سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
بدون کمک
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
Direct Pull
فریم (FRAME)
Steel مستحکم و زیبا با طراحی اختصاصی - وزن بهینه
دوشاخ (FORK)
simple Steel High strength
فرمان (handlebar)
BmX
کرپی فرمان (stem)
چهار پیچ
لوله زین (seat post)
استیل
زین (saddle)
رنگی و راحت
Pedals
دارد
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
ارگونومیک متناسب برای کودکان
خودرو (CASSETTE)
تک سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
چهارگوش
طوقه (RIMS)
آلومینیومی رنگی
پره (SPOKES)
رنگی
تایر (TIRES)
2.4*20
بغلبند
تقویت شده
قاب زنجیر
فلزی
گلگیر
فلزی
سبد
دارد
صندوق
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
12007001
ناموجود
4,100,000 تومان -310,000 تومان تخفیف 3,790,000 تومان
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم