مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-120,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
محصولات

دوچرخه بچه‌گانه اورلرد سایز 16 مدل overlord LS -11

Overlord - LS11 - Size 16" - full suspension - Disc brake - Child Bike

دسته‌بندی: محصولات
رنگ
  • آبی تیره آبی تیره
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
ناموجود
توضیحات

 طراحی متفاوت، زیبایی فوق‌العاده، ارگونومی استاندارد و کیفیت بالای این دوچرخه از جمله مواردی است که ما را مصمم به خرید آن می‌کند. ویژگی‌های کلیدی این محصول عبارتند از:

  • فریم و دوشاخ آهنی
  • دوشاخ کمک‌فنر دارد
  • ترمزبندی دیسکی
  • طوقه منیزیمی اسپرت
  • بست زین ضامن دار
  • گلگیر پرشی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
4,910,000 تومان -120,000 تومان تخفیف 4,790,000 تومان
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
430,000 تومان
خرید پایه قمقمه دوچرخه برای حمل بطری یا قمقمه آب امری ضروری است. پایه قمقمه دوچرخه برند انرژی مدل cl-083 یک محصول با کیفیت بوده که مشخصات مهم زیر درباره آن قابل ذکر است: قابل استفاده برای انواع دوچرخه جنس آلومینیوم...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه دخترانه یکی از شیرین‌ترین موضوعات برای هر پدر و مادری است. قطعا شما به دنبال یک محصول با کیفیت هستید. اما اگر قیمت برای شما مهم است می‌توانید به دوچرخه دخترانه جوکر مدل تینا به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و...
3,920,000 تومان
3,775,000 تومان
دوچرخه‌های کودک تراویس از جمله محصولات با کیفیت و خوش قیمت بازار است و دوچرخه 20 تراویس 03-20 محصولی مناسب برای کودکان از سنین 7 سال به بالا است. این دوچرخه کودک برخوردار از ویژگی‌های کلیدی زیر است: تنه مستحکم و...
5,460,000 تومان
5,200,000 تومان
دوچرخه سایز 16 محصولی است که برای کودک از سن حدود 5 سال مناسب می‌باشد و دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل Space ATX یک دوچرخه 16 با فریم آلومنیومی بسیار سبک وزن بوده که قطعات بسیار باکیفیتی در آن استفاده شده و گزینه ایده‌آلی...
810,000 تومان
780,000 تومان
طبق‌قامه شیمانو  SHIMANO FC-MT210-2 برای دوچرخه‌های کوهستان یا همان سبک MTB مناسب بوده و با سیستم سرعت 2x9 همخوانی کامل دارد. این محصول با کیفیت با فناوری HYPERDRIVE، تعویض دنده های روان و دقیق را فراهم می کند.
5.0
3,150,000 تومان
2,990,000 تومان
با خرید دوچرخه کودک می‌توانید سلامت جسمانی فرزند خود را تضمین کنید، چرا که دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش‌هایی است که تقریبا در هر مکانی می‌توان از آن بهره برد. به همین منظور ما دوچرخه کودک تراویس را به شما معرفی...
فعلا‌موجود‌نیست
دوچرخه کودک المپیا مدل 16188 یکی از خاص‌ترین دوچرخه‌های سال است که در کنار زیبایی مثال‌زدنی خود می‌تواند کارایی و ایمنی بالایی را ارائه دهد. این دوچرخه 16 برای گروه سنی 4 تا 8 سال مناسب است و از بدنه مستحکم آهنی بهره...
بررسی تخصصی

چرا خرید دوچرخه کودک توصیه می‌شود؟

امروزه سرگرم کردن کودکان بسیار ساده و آسان شده؛ کافی است تا تنها ویدئو گیم، موبایل و یا یک رایانه را در اختیار آنها قرار دهیم و شاهد باشیم که چطور تا ساعت‌ها بدون خستگی از آن استفاده می‌کنند. اما اگر در تلاش هستید تا به عنوان یک والدین نمونه در آینده شاهد موفقیت و شادابی فرزندان خود باشید، پیشنهاد ما به شما این است که از روش‌های دیگری همچون خرید دوچرخه کودک برای سرگرمی آن‌ها کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که او در آینده قدردان شما خواهد بود. اما تنها خرید دوچرخه کافی نیست، بلکه انتخاب آن متناسب با سن و آناتومی کودک نیز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. بیایید کمی با دوچرخه پسرانه overlord LS-11 سایز 16 آشنا شویم.

دوچرخه بچه‌گانه اورلرد مدل LS -11 را بخریم یا نه؟

آیا به دنبال سواری ایمن‌تر و حفاظت‌شده‌تر برای کودکان خود هستید؟ این محصول با چرخ‌های آموزشی یا بغل بند به صورت بسیار پایدار و محکم طراحی شده‌ است و از هرگونه افتادگی و عدم تعادل کودکان مخصوصاً در حین دوچرخه‌سواری جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید هر زمان که مطمئن شدید فرزندتان به مهارت کافی در زمینه دوچرخه سواری دست یافت آن را جدا کنید. تایرها یا لاستیک‌های ۱۶ اینچی این دوچرخه اورلرد نیز از برند ok بوده، بسیار بادوام هستند و به همراه آج‌های گل درشت به کار رفته‌اند که سواری با این دوچرخه را در مسیرهای شهری و پارک‌های جنگلی به راحتی ممکن می‌سازد.

بررسی دوچرخه 16 اورلرد

در کنار این موارد گلگیرهای جلو و عقب دوچرخه نیز از پاشیدن و برخورد هر نوع آلودگی از سطح زمین به سطح دوچرخه ازجمله لباس‌های کودکتان جلوگیری می‌کند. یکی از مهم‌ترین موارد ایمنی دوچرخه را می‌توان ترمزهای دیسکی آن عنوان کرد. این نوع ترمزها برای دوچرخه‌های کودکانه یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود؛ چراکه کاربرد بالایی را می‌توان از آن به خصوص در سطوح لیز و لغزنده مشاهده کرد. رسیدگی و نگهداری از این محصول بسیار ساده است، اما باید در نظر داشته باشید که به صورت دوره‌ای نسبت به تعویض لنت‌های آن اقدام کرده و زمان لازم را برای تنظیم آن اختصاص دهید.

این دوچرخه 16 دارای کمک فنر است که باعث می‌شود تا کودکان در زمان عبور از ناهمواری‌ها تنش و تکان‌های کمتری را حس کنند؛ به‌طوری‌که انتقال ضربات در این زمان تا ۷۰ درصد کاهش می‌یابد. این مورد در کنار زین کاملاً نرم آن راحتی بیشتری را برای کودکان فراهم می‌کند؛ به نحوی که فرزندان شما پس از چند دقیقه دوچرخه‌سواری به هیچ وجه احساس خستگی نخواهند کرد. زین پهن با سختی مناسب به همراه تکیه گاه و پشتی به صورت کاملاً استاندارد طراحی شده‌اند و کمک می‌کنند تا کودک بتواند با راحتی بیشتری بر روی دوچرخه قرار بگیرد.

اصل مهم در دوچرخه 16

این نکته را فراموش نکنید که مهم‌ترین نکته در خرید دوچرخه برای کودکان توجه به دو عامل قد و سن است. از این جهت حتماً قد و ارتفاع داخلی پای آنها را برای انتخابی مناسب، استاندارد و کاربردی لحاظ کنید. اگر هنوز اگر مطمئن نیستید که این دوچرخه برای کودکتان مناسب است یا نه؛ باید بدانید به طور کل دوچرخه‌های سایز ۱۶ برای کودکانی با قد 110 تا 135 سانتی متر مناسب‌ترین هستند. لوله زین ضامن دار دوچرخه overlord LS-11 سایز 16 با قابلیت تنظیم ارتفاع اجازه می‌دهد تا زین را متناسب با قد و آناتومی بدن کودکان در این بازه قدی قرار داد. از دیگر ویژگی‌های این محصول اورلورد می‌توان به برخورداری از طبق قامه چهارگوش و فرمان و کرپی BMX آن اشاره کرد که کنترل دوچرخه را در مسیرهای ناهموار و پر رفت و آمد راحت‌تر می‌سازد.

یکی از کمپانی‌های موفق در زمینه تولید دوچرخه را می‌توان برند تایوانی اورلورد عنوان کرد که در حال حاضر دوچرخه‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی را با استفاده از قطعات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا با به‌کارگیری فلزات مرغوب طراحی، تولید و به عرضه می‌رساند. این برند محبوب و پرطرفدار در ایران توسط برند شکاری به کشور ما وارد شده است و در حال حاضر با ۲۵ سال سابقه در صنعت تولید دوچرخه به عنوان یک برند خوش قیمت و باکیفیت شناخته می‌شود. شما می‌توانید در کنار این مدل دوچرخه انواع دوچرخه‌های کوهستانی، کورسی و... را نیز متناسب با سایز خود از این برند تهیه کنید.


ویژگی‌های زیر این دوچرخه کودک را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • تنه آهنی مستحکم و زیبا
  •  طوقه رینگی منیزیومی
  • ترمز دیسکی
  • گلگیر پرشی
  • قاب زنجیر فلزی
  • تایر پهن

رنج سنی مناسب این دوچرخه بچه‌گانه:

  • از 5 تا 8 سال: هر چند که معیار سن در انتخاب سایز دوچرخه کودک یک معیار فرعی است و انتخاب سایز و دوره‌ی استفاده از دوچرخه بسته به شرایط جسمی (قد) هر کودک متفاوت می‌باشد اما این سئوالی است که برای اکثر والدین به هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه مطرح می‌شود. در کل باید گفت که سایز دوچرخه 16 مناسب برای قد از 110 سانتی‌متر به بالا می‌باشد و بعد از آن سایز 18 مناسب است.
  • هم دختر خانم‌ها و هم آقا پسرها: این دوچرخه کودک هم برای آقا پسرها و هم دختر خانم‌ها مناسب بوده و محدودیت از لحاظ جنسیتی برای ایشان وجود ندارد، انتخاب آن فقط به سلیقه شما بستگی دارد.

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه‌سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Overlord - LS11 - Size 16" - full suspension - Disc brake - Child Bike
نوع دوچرخه کودک
دخترانه و پسرانه
سایز چرخ
16
بازه سن و قد
5 تا 7 سال(100تا120سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
دیسکی مکانیکی
فریم (FRAME)
آهنی
دوشاخ (FORK)
کمک فنردار
فرمان (handlebar)
BMX
کرپی فرمان (stem)
حرفه‌ای
لوله زین (seat post)
تنظیمی از طریق ضامن
زین (saddle)
راحت
Pedals
دارد
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
ارگونومیک
خودرو (CASSETTE)
تک سرعت
طبق قامه (CRANKSET)
چهارگوش
طوقه (RIMS)
مننیزیوم رینگی
پره (SPOKES)
رنگی
تایر (TIRES)
برند OK
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
بغلبند
دارد
قاب زنجیر
دارد
گلگیر
پرشی
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
محسن میرزاخانی
4.0 () .
اوایل فکر میکردم خیلی خوبه که قمقمه اش رو گلگیره ولی بعد متوجه شدم اصلا جالب نیست
پسرم دوبار بخاطر برگشتن برای برداشتن قمقمش خورد زمین

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
4,910,000 تومان -120,000 تومان تخفیف 4,790,000 تومان
موجود شد خبرم کن
محصولات پیشنهادی
4.8
610,000 تومان
579,000 تومان
Giant Vault یک کلاه ایمنی سبک وزن برای دوچرخه‌سواری ایمن است که مناسب برای طیف گسترده‌ای از سبک‌های دوچرخه‌سواری از جمله رفت و آمد شهری، حرکات نمایشی و .... می‌باشد، با استفاده از سیستم تسمه‌ای آسان و قفل سگک‌های...

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم