مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-450,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 26 کوهستان راکی مدل Rocky R2608-V-14

Rocky - R2608-V-14 - Size 26 - 21sp - Mountain bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • زرد/مشکی زرد/مشکی
سایز فریم
  • "14
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
ناموجود
توضیحات

دوچرخه Rocky r2608-14-v سایز 26 یکی از این محصولات خاص و بی‌نظیر است که با مقاومت فوق‌العاده، ارگونومی استاندارد، کیفیت بالای تولید و ویژگی‌های کلیدی :

  • بدنه آهنی مقاوم و سبک
  • طبق قامه راکی Rocky
  • کرپی و فرمان دانهیل
  • سیستم دنده ۲۱سرعته
  • طوقه آلومینیوم دوجداره
  • لاستیک وانداکینگ WANDA KING
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
7,050,000 تومان -450,000 تومان تخفیف 6,600,000 تومان
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
14,800,000 تومان
14,040,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

بررسی خرید دوچرخه 26 راکی

این دوچرخه از جمله محصولاتی است که در کنار کیفیت سواری قابل‌قبولی که در اختیار دوچرخه‌سواران قرار می‌دهد، با قیمت مناسب و عملکرد بالا شناخته می‌شود. داشتن چرخ‌هایی پهن، بزرگ و بادوام در کنار تایرهای ضخیم ازجمله ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود تا در مسیرهای سخت و ناهموار سواری فوق‌العاده‌ای را از این دوچرخه مشاهده کنیم. در یک تنه اصلی‌ترین مزایا و ویژگی‌های این دوچرخه کوهستانی باقدرت را می‌توان استحکام بالا، میل تنه چهارگوش، وزن کم، استحکام بالا و قابلیت سفر در شرایط مختلف آب‌وهوایی و محیطی عنوان کرد.
البته محصولات بسیار زیادی در فروشگاه ما وجود دارد که می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب جهت خرید دوچرخه ارزان قیمت محسوب شود. هر کدام از محصولات یاد شده با طراحی اختصاصی و قطعات مختص عرضه می‌شوند. البته ارائه اطلاعات در مورد هر دوچرخه بسیار مهم بوده و ما در ادامه ویژگی‌های اصلی این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم:


نکات مهم در مورد کیفیت و قیمت دوچرخه کوهستان 2608

از دو جهت یک دوچرخه کوهستان قابل بررسی است. مورد اول تنه و ساخت و هندسه آن بوده و مورد دوم مربوط به تمام قطعات به کار گرفته شده در تولید می‌باشد. سیستم دنده، ترمز، دوشاخ و مواری از این دست که تاثیر مستقیم بر روی قیمت دوچرخه کوهستان خواهد داشت. بنابراین شناخت و اطلاع کامل درباره هر یک از پارمترهای یاد شده می تواند تاثیر به سزایی بر روی انتخاب داشته باشد. حال به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

تنه زیبا با رنگبندی جذاب

دوچرخه‌ای که در حال معرفی آن هستیم از ثبات و عملکرد بالایی برخوردار است که به‌این‌ترتیب شما می‌توانید کاملاً مطمئن باشید با خمیدگی یا آسیب در اثر برخورد با موانع مختلف مواجه نخواهید شد. با وجود آهنی بودن این فریم همچنین نیازی نیست تا نگران زنگ‌زدگی آن نیز باشید؛ چرا که روکش باکیفیت این فریم امکان زنگ‌زدگی آن را حتی در اثر برخورد با رطوبت به حداقل می‌رساند. مخصوصاً عدم خمیدگی یا ترک‌خوردگی سریع بدنه این محصول از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است.
کیفیت بالای آهن به‌کاررفته در ساخت قاب این دوچرخه باعث شده تا جوشکاری آن نیز به طور دقیق و باظرافت بی‌نظیری انجام‌گرفته باشد، به‌طوری‌که ظاهری زیبا و جذاب را در اختیارتان قرار دهد و تا مدت‌ها به همان کیفیت باقی بماند.

قیمت دوچرخه 24 راکی 2408

سیستم سرعت دوچرخه 26 مدل 2608

با خرید دوچرخه 26 راکی می‌توانید مطمئن باشید که سیستم دنده‌ای با کیفیت بسیار بالا در اختیار دارید. تمامی قطعات استفاده شده در این سیستم از جمله طبق عوض کن، شانژمان، دسته‌دنده و... با کیفیت بسیار بالا و از متریال مرغوب تهیه شده‌اند که دوام بالایی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورند. در این سیستم از یک خودروی ۷سرعته در چرخ عقب و سه طبق در جلو استفاده شده است تا بتوان از بازه‌های مناسبی برای سواری در مسیرهای شهری برون‌شهری، کوهپایه‌ای و... استفاده کرد.
برخورداری از دوشاخ معمولی Nova در کنار این سیستم دنده به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیرهای ناهموار را با راحتی بیشتری طی کنید و در زمان عبور از روی موانع مختلف با جذب فشار و شوک ناشی از آنها سواری نرمی را شاهد باشید. با استفاده صحیح از این ست دنده باکیفیت و استاندارد، سرعت و گشتاوری مناسبی را در زمان حرکت به همراه خواهید داشت.

ترمزبندی قابل اعتماد

یکی از ساده‌ترین انواع ترمزهای دوچرخه‌ها همین ترمز ویبریک است که در این دوچرخه نیز به‌کاررفته است. مکانیسم این سیستم بسیار روان و ساده بوده و منجر به کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌گردد. دوچرخه راکی مدل r2608-14-v سایز ۲۶ نیز از این نوع سیستم ترمز بهره می‌برد که با وجود سادگی تمام، اما کیفیت مطلوبی دارد و مزایایی چون تنظیمات راحت، قدرت ترمزگیری مناسب و وزن و حجم کم را به همراه می‌آورد که مخصوصاً در طی مسافت‌های طولانی به‌هیچ‌وجه دوچرخه‌سوار را خسته نمی‌کند.
این ترمز باتوجه‌به طرز کار و تعمیرات ساده خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوچرخه‌سواران مبتدی محسوب می‌شود که به سلامت و تناسب‌اندام اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. شما می‌توانید حتی در سرعت‌های بالا نیز بهترین عملکرد را با استفاده از این سیستم ترمز داشته، به راحتی متوقف شده و واکنش مناسبی در مقابل موانع داشته باشید. توجه کنید که ضربه خوردن یا آسیب‌دیدن طوقه چرخ‌ها امکان دارد فرایند ترمزگیری را با مشکل مواجه سازد، بر همین اساس در زمان سرویس و بررسی ترمز خود این بخش را نیز مورد بررسی قرار دهید.

تایر و چرخ‌ها

برند واندا یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین کمپانی‌هایی است که در حال حاضر اقدام به تولید انواع تایر دوچرخه می‌کند. لاستیک‌های واندا کینگ از جمله شناخته‌شده‌ترین محصولات این شرکت هستند که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دوچرخه‌سازی از آن‌ها در تولیدات خود استفاده می‌کنند. راکی نیز در دوچرخه r2608-14-v خود، از این لاستیک استفاده کرده تا شما بتوانید مسیرهای پرفرازونشیب و سنگلاخی، مسیرهای خاکی و جاده‌ای که دارای ریشه و... هستند را به راحتی طی کنید و نگرانی از بابت پارگی تایرها نداشته باشید.
یکی از نکاتی که دررابطه‌با این تایرها باید داشته باشید آن است که فرسایش و فرسودگی لاستیک‌ها در مسیرهای کوهستانی سریع‌تر است. رفت‌وآمد در مسیرهای ناهموار و خاکی به علت اصطکاک زیادی که دارد، باعث می‌شود تا در مدت‌زمان کوتاه‌تری این بخش از دوچرخه نیاز به تعویض داشته باشد. ازاین‌جهت بهتر است تا در طی زمان و به طور مرتب لاستیک‌ها را مورد بررسی قرار دهید. تایرهای واندا کینگ WANDA KING از جنس لاستیک بوتیل ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی را نیز در مقابل انواع ضربات وارده از زمین یا برخورد با موانع دارند. در کنار تایرها، طوقه‌های آلومینیومی دوجداره نیز با جذب ضربات وارده از زمین، حرکت آسان و روانی را مهیا ساخته و انعطاف‌پذیری دوچرخه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.


خرید دوچرخه 24 Rocky R2408

مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آهن دقیق و مستحکم
  • دوشاخ: کمک‌دار Nova 
  • سیستم دنده: 21 سرعته کلاچدار
  • ترمز: دیسک مکانیک
  • طوقه: آلومینیوم دوجداره
  • تایر: Wanda King

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Rocky - R2608-V-14 - Size 26 - 21sp - Mountain bike
سایز چرخ
26
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
21 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار ساده - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB linear pull
فریم (FRAME)
آلیاژی مستحکم و استاندارد آهنی
دوشاخ (FORK)
Nova 26" MTB
فرمان (handlebar)
حرفه‌ای دانهیلی Rocky
کرپی فرمان (stem)
حرفه‌ای دانهیلی Rocky
لوله زین (seat post)
Rocky
زین (saddle)
پهن Rocky
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
21 سرعته کلاچدار
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
Rocky
توپ تنه (B.B SET)
چهارگوش
طوقه (RIMS)
آلومینیوم دوجداره
تایر (TIRES)
Wanda King
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
بغلبند
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
7,050,000 تومان -450,000 تومان تخفیف 6,600,000 تومان
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم