مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-620,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 24 اورلرد مدل Overlord O101-D

Overlord - O101-D - Size 24 - 24sp - Alloy frame - Mountain bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • آبی-مشکی آبی-مشکی
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
ناموجود
توضیحات

بهترین ترکیب کاربرد، طراحی و زیبایی را یکجا با خرید دوچرخه اورلرد مدل O101-D داشته باشید. این دوچرخه از ویژگی‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فردی برخوردار است که یک مجموعه بی‌نقص را با راندمان بالا در اختیار ما قرار می‌دهد:

  • مجهز به سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو اوریجینال
  • دوشاخ قفل‌شو ETX-24 
  • فریم آلومینیومی مستحکم 
  • سیستم ترمز دیسکی مکانیک 
  • توپ تنه بلبرینگی
  • طوقه آلومینیومی دوجداره آلومینیومی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
9,700,000 تومان -620,000 تومان تخفیف 9,080,000 تومان
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
4,900,000 تومان
4,580,000 تومان
به جهت تشویق کودک به ورزش دوچرخه سواری، خرید دوچرخه بچه گانه اوکی سایز 20 مدل HR140 توصیه می‌شود. این محصول با ویژگی‌های زیر معرفی و عرضه می‌شود: فریم آهنی با دوام و خوش رنگ چرخ بغلبند تقویت شده دارای پشتی، ترکبند،...
4,150,000 تومان
3,799,000 تومان
برای کسانی که علاوه بر زیبایی به دنبال کیفیت بالای دوچرخه می‌باشند، خرید دوچرخه پرادو مدل MK001 توصیه شده و با ویژگی‌های زیر ارائه شده است: تنه آلیاژی آهن با طراحی اختصاصی دارای محافط زنجیر جذاب ترمز لقمه‌ای باکیفیت...
4,190,000 تومان
3,710,000 تومان
راکی از تولید کننده‌های سرشناس دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR202 از این برند با مشخصات زیر توصیه می‌شود: تنه فولادی با استحکام بالا رنگ بندی شاد و جذاب دارای امکانات جانبی...
5,650,000 تومان
5,230,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
6,350,000 تومان
5,940,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های برجسته و جذابیت‌های خاص خود، موفق شده است توجه گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان را به خود جذب نماید. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-9000 با ویژگی‌های زیر باشد:...
4,180,000 تومان
3,770,000 تومان
از برندهای معروف در ساخت دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد که با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته نام خود را بین افراد محبوب کند. خرید دوچرخه کودک راکی مدل HR204 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با ویژگی‌های زیر عرضه...
9,900,000 تومان
9,180,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا مدل Mac One برای اشخاصی مناسب است که به دنبال تجربه کیفیت دوچرخه سواری در کوهستان هستند. برخی از ویژگی‌های مهم این دوچرخه به این صورت معرفی می‌شود: بدنه آهنی مقاوم با وزن بهینه سیستم دنده ۲۱ سرعته...
5.0
9,950,000 تومان
9,190,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا 26 مدل نیو جیلی برای کسانی که زیبایی را به همراه کیفیت بالا می‌خواهند بسیار مناسب است. مشخصات فنی این دوچرخه به صورت خلاصه به شرح زیر می‌باشد: فریم آهنی مقاوم و خوش رنگ دوشاخ کمک دار با قابلیت قفل...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O101-D

به دنبال خرید دوچرخه‌ای هستید که شما را در سخت‌ترین مسیرها با موانع مختلف یاری کرده و ناامیدتان نکند؟ در این زمان محصولات اورلورد می‌توانند نیازهای شما را به خوبی پاسخ دهند. متریال و اجزای مختلف به‌کاررفته در این محصول اورلورد با دقت زیادی انتخاب شده‌اند تا امنیت و حس خوشایندی را در زمان سواری به ارمغان بیاورند. از جمله بخش‌های پرکاربرد و پر اهمیت این دوچرخه را می‌توان سیستم ترمز دیسکی مکانیکی آن عنوان کرد که بهترین‌های بازار به‌کاررفته، واکنش‌پذیری را در زمان‌های مختلف ارتقا می‌دهد و در کنار سایر اجزا سواری روان و نرم را برایتان مهیا می‌سازد. از مهم‌ترین ویژگی‌های که بر جذابیت تناسب کیفیت و قیمت دوچرخه حرفه ای می‌افزاید می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:


بررسی دوچرخه کودک اورلرد 

اگر می‌خواهید به تمامی ویژگی‌های مهم در خرید دوچرخه کودک دست پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما آن است که از یک محصول کاربردی و استاندارد کمک بگیرید که بتواند حس خوبی را برای شما ایجاد کند. از جمله محصولات استاندارد و یونیک در بازار می‌توان به دوچرخه بچه‌گانه اورلرد اشاره کرد. یکی از محصولاتی که می‌تواند در این زمینه کمک شایانی به شما نماید، دوچرخه 24 اورلرد مدل Overlord O101-D است که در ادامه ویژگی‌هایی اصلی آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم: 

دوشاخ قفل‌شو ETX-24

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که سواری ساده و راحتی را برای ورزشکار در مسیرهای کوهستانی و مشکل به همراه می‌آورد، دوشاخ است. این بخش در این دوچرخه 24 از نوع قفل‌شو بوده و با کیفیت خاص خود کمک می‌کند تا دوچرخه فشارها و ضربات وارد شده را در مسیرهای خاکی و سنگلاخی جذب کرده و نرم‌تر از هر زمانی بدون هیچ دغدغه‌ای نهایت لذت را از سواری ببرد.

قیمت دوچرخه 24 اورلرد مدل Overlord O101-D

یکی از آپشن‌های جذاب که بر روی خرید دوچرخه 24 تاثیر مستقیم دارد دوشاخ است. دوشاخ‌های کمک‌دار معمولی به نحوی طراحی شده‌اند که تنها در مسیرهای کوهستانی کاربری حداکثری دارند و در مسیرهای آسفالت و مسطح باعث می‌شوند تا رایدر از تلاش بیشتری برای رکاب زدن استفاده کند و با این عمل اتلاف انرژی بیشتری را داشته باشد. باتوجه‌به طراحی این دوشاخ شما می‌توانید در مسیرهای آسفالت و صاف خاصیت قفل‌شوندگی آن را فعال کرده و ساده و راحت‌تر حرکت کنید. در مقابل در مسیرهای ناهموار خاکی و سنگلاخی قفل آن را باز کرده و از خاصیت تعلیق آن نهایت استفاده را ببرید.

سیستم لاستیک و طوقه کاربردی

اصلی‌ترین بخش‌های یک دوچرخه لاستیک‌ها و چرخ‌های آن هستند. مخصوصاً اگر می‌خواهید انواع مسیرهای مختلف را با تعادل و کنترل بهتری طی کنید، لازم است تا حتماً کیفیت بالای این بخش‌ها را در نظر بگیرید. در این محصول جدید اورلرد از لاستیک‌های WANDA KING استفاده شده است که به لطف جنس عالی خود، به راحتی فشارهای وارد شده را تحمل کرده و با ضخامت متناسبش نیز می‌تواند مقاومت مطلوبی را در برابر پنچری نشان دهد.
یکی از نشانه‌هایی که اغلب افراد در زمان خرید دوچرخه آن را در نظر نمی‌گیرند و مورد توجه قرار نمی‌دهند، مقاومت جانبی در برابر موانع مختلف است. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌تواند این مقاومت را افزایش دهد، طوقه چرخ‌ها است. در محصولی که در حال معرفی آن هستیم، از طوقه‌های آلومینیومی دوجداره استفاده شده است تا هم وزن نهایی دوچرخه افزایش نیابد و هم مقاومت جانبی آن تا حد زیادی تقویت شود. این طوقه‌ها با اتصال به بدنه و سیستم ترمز و دنده سواری باکیفیت را برایتان به ارمغان می‌آورند.

سیستم‌دنده شیمانو 

دنده و متعلقات آن نقش بسزایی در جذب ارتعاشات وارد از زمین به دوچرخه داشته و درصورتی‌که به طور اصولی به کار بروند، کمک می‌کنند تا کمترین میزان انرژی در زمان عبور از سربالایی‌ها و سراشیبی‌ها مصرف شده و راندمان سواری با کمترین میزان انرژی افزایش قابل‌توجهی داشته باشد. اجزای مختلف دنده دوچرخه اورلرد مدل O101-D همچون شانژمان، دسته‌دنده و طبق عوض کن از برند شیمانو به کار رفته‌اند. کیفیت بالای متریال و نوع طراحی انجام شده در این اجزا به نحوی است که رایدر هاچه در سطوح حرفه‌ای و چه در سطوح آماتور می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و بازدهی بالایی را در انواع زمین‌های خاکی جنگلی و سنگلاخی تجربه نمایند. با توجه به مطالب گفته شده تا به اینحا باید گفت خرید دوچرخه اورلرد یک گزینه جذاب برای علاقه‌مندان خواهد بود.
در کنار این مورد محل قرارگیری اهرم‌های دنده نیز به طور استاندارد تعیین شده‌اند تا دوچرخه‌سوار از فاصله مناسبی تا دسته‌دنده برخوردار بوده و با کمترین چالش بتواند از حالت‌های مختلف دنده به راحتی و بدون محدودیت استفاده کند.

میل تنه بلبرینگی دوچرخه کودک اورلرد 

برخورداری از میل تنه بلبرینگی یکی دیگر از مشخصات ویژه این دوچرخه کودک است که در زمان سواری، رکاب زنی و مانور دهی را برای شما ساده‌تر و راحت‌تر می‌سازد. برخورداری از کیفیت بسیار بالای این بخش باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت در زمان‌های طولانی‌تری برای سرویس دوچرخه خود اقدام کنید. بدون نگرانی از تنظیم مجدد این بخش در طی ۳ تا ۴ سال می‌توانید به طور مفید از آن استفاده لازم را ببرید؛ چرا که همواره در حالت آماده‌به‌کار می‌باشد. تنها با شستشوی عادی سالانه می‌توانید عملکرد مناسبی را از این بخش انتظار داشته باشید.


خرید دوچرخه 24 اورلرد مدل Overlord O101-D

مشخصات زیر این دوچرخه 24 را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیومی دقیق و مستحکم
  • دوشاخ: کمک‌فنردار قفل‌شو ETX-24 
  • سیستم دنده: 24 سرعته کلاچدار شیمانو اصلی
  • ترمز: دیسک مکانیک
  • توپ تنه: بلبرینگی
  • تایر: Wanda King

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Overlord - O101-D - Size 24 - 24sp - Alloy frame - Mountain bike
سیستم ترمز (BRAKES)
دیسک مکانیک
فریم (FRAME)
آلومینیوم مستحکم 6061
دوشاخ (FORK)
کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو ETX-24
فرمان (handlebar)
آلومینیوم حرفه‌ای Overlord
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Overlord
لوله زین (seat post)
آلومینیوم Overlord
زین (saddle)
پهن و راحت
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
شیمانو 24 سرعته Shimano
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
خودرو (CASSETTE)
8 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
اورلرد Overlord
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
آلومینیوم دوجداره
توپی (HUBS)
Shunfeng
تایر (TIRES)
واندا کینگ Wanda King
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
آرش بهبودی
5.0 () .
یه دوچرخه کااامل و بی نقص
همه چی داره

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
9,700,000 تومان -620,000 تومان تخفیف 9,080,000 تومان
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم