مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-320,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه کودک برند اوکی سایز 16 مدل OK - Hr140

OK-Hr140-Size 16-Child Bike

برند:
اوکی ok
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی/سبز مشکی/سبز
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

خرید دوچرخه کودک برند اوکی مدل Hr140 برای فرزند شما در جهت تشویق به ورزش و کمک به رشد وی بسیار مفید خواهد بود، این محصول شامل مشخصات زیر است:

🔗 فریم آهنی مستحکم با طراحی زیبا
🔗 چرخ بغلبند تقویت شده
🔗 سبد، صندوق، ترکبند و پشتی
🔗 طوقه آلومینیوم رنگی
🔗 قاب زنجیر کامل فلزی
🔗 گلگیر جلو عقب فلزی
🔗 پره رنگی موتوری
🔗 تایر 2.40 Ponely
🔗 ساخت چین

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
11608101
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
4,490,000 تومان -320,000 تومان تخفیف 4,170,000 تومان
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه کودک 16 اوکی مدل HR140 ارزان قیمت

یکی از برندهای نام آشنا در زمینه تولید و عرضه دوچرخه کودک ارزان قیمت که محبوبیت بالایی دارد قطعا برند اوکی است. محصولات زیبا و استاندارد در کنار تنوع مدل بالا از جمله دلایل محبوبیت این برند است. دوچرخه کودک اوکی مدل Hr140 از یک فریم آهنی ساخته شده است که استحکام آن‌را تضمین می‌کند. این محصول را می‌توانید با تنوع رنگی مختلفی تهیه کنید و تجربه ایده‌آل و جذابی برای کودک خود ایجاد نمایید.

ترمز این دوچرخه 16 از نوع کالیپر معمولی یا لقمه‌ای ویبریک V-Brake است که عملکرد سریع دارد، فضای کمی را اشغال کرده و کوچک است. همچنین در صورت آسیب یا خرابی، در زمانی کوتاه تعمیر و تعویض شده و به سادگی دوباره قابل استفاده می‌باشد. اما دقت کنید که وزن آن کمی زیاد است و پیچیدگی لازم برای دوچرخه سواری حرفه‌ای ندارد. درواقع می‌توان گفت که یک نوع ترمز معمولی بوده و برای کودکان کافی می‌باشد.

سایر ویژگی‌های دوچرخه 16 اوکی S-HR16703

یکی از موارد مهم در مورد دوچرخه 16 پسرانه یا حتی دخترانه وائل مورد نیاز برای حفظ تعادل است. برخورداری از چرخ‌های کمکی بغل بند در این دوچرخه 16 باکیفیت به کودک کمک می‌کند تا مهارت سواری خود را افزایش داده و کنترل شده و سریع‌تر سرعت خود را افزایش دهید. همچنین این ویژگی باعث می‌شود که در طولانی مدت کودکان به دوچرخه سواری بپردازند و به این زودی‌ها خسته نشوند. شما در نهایت می‌توانید پس از تسلط کافی به دوچرخه سواری چرخ‌ها را به صورت دستی جدا کنید.

زین به کار رفته در این دوچرخه از نوع پهن است که قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد به طوری که کودکان می‌توانند به راحتی بر روی آن نشسته و محل قرارگیری پای خود را بر روی پدال متناسب با قد خود تنظیم کنند. این زین برای رفت و آمدهای کوتاه مناسب است، اما در دوچرخه سواری طولانی مدت آسیب رسان خواهد بود.

در کنار این موارد این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که این مدل دوچرخه اوکی برای یک سواری حرفه‌ای کاربرد ندارد و کودک نمی‌تواند به سرعت بالایی با آن دست پیدا کند. عدم برخورداری از کمک فنر جلو و عقب از دیگر ویژگی‌های منفی این دوچرخه به شمار می‌رود. با این حال اگر به دنبال یک دوچرخه خوش دست و مستحکم برای آموزش دوچرخه سواری به کودکان خود در مراحل ابتدایی هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید دوچرخه 16 برند اوکی مدل Hr140
قیمت دوچرخه کودک سایز 16 برند اوکی مدل Hr140

اجزای چرخ‌ها در این دوچرخه کودک

از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به برخورداری از سبد، صندوق پشتی، طوقه آلومینیومی، تایر تیوپی گل درشت ۲.۴ اینچی، پره موتوری و قاب زنجیر کاملاً فلزی آن اشاره کرد. استیکرهای جذاب در کنار رنگ بندی زیبا و متنوع از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه به شمار می‌رود که هر کودکی را در زمان کوتاهی به خود جذب می‌کند.

فرمان به کار رفته در این مدل سبک بوده و از نوع BMX است. همچنین کرپی آن نیز از جنس آلومینیوم مستحکم و کاربردی ساخته شده و ضد زنگ می‌باشد. برخورداری این محصول از چرخ‌های با قطر ۱۶ اینچی آن را به گزینه مناسب برای کودکانی که در رده سنین ۵ تا ۹ سال هستند، تبدیل کرده است. دقت کنید که استفاده از دوچرخه وابسته به قد و آناتومی بدن مخصوصاً ارتفاع داخلی پا می‌باشد، از همین نظر کودکان که قدی در حدود ۹۶ ال ۱۱۰ سانتیمتر دارند، می‌توانند از این محصول به راحتی استفاده کنند.

دوچرخه اوکی 16 ساخت کجاست

اوکی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور چین در زمینه دوچرخه، باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین انواع دوچرخه‌ها را در مدل های کودکانه و بزرگسال تولید کرده و روانه بازار کرده است. دوچرخه اوکی 16 تولید کشور چین بوده و از کیفیت بالایی در ساخت بهره می‌برد. در ایران نیز به مانند دیگر کشورهای اروپایی این برند توانسته تا سلیقه‌های مختلفی را به خود جذب کند و بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد. کیفیت دوچرخه‌های تولید شده توسط این کمپانی بزرگ بسیار بالا بوده و کارآمد هستند. مخصوصاً دوچرخه‌های کوهستانی برند اوکی شناخته شده بوده و از کیفیت بی نظیری نیز برخوردارند.

یک نکته مهم که باید در نظر داشته باشید آن است که به هیچ وجه دوچرخه‌های سایز کوچک‌تر یا بزرگ‌تر برای فرزندان خود تهیه نکنید؛ چرا که می‌تواند سبب به مشکلات جدی در ساختار بدن شود. مخصوصاً که کودکان در سن رشد قرار دارند و قرارگیری نامناسب در روی دوچرخه نامناسب در طولانی مدت می‌تواند آسیب‌های زیادی را متوجه بخش‌هایی چون زانوها، عضلات چهارسر ران و... نماید.


دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
11608101

مشخصات

نام
OK-Hr140-Size 16-Child Bike
نوع دوچرخه کودک
دخترانه و پسرانه
سایز چرخ
16
بازه سن و قد
5 تا 7 سال(100تا120سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
بدون کمک
ترمزبندی
لقمه‌ای
فریم (FRAME)
Steel مستحکم و زیبا با طراحی اختصاصی - وزن بهینه
دوشاخ (FORK)
ساده استیل
فرمان (handlebar)
BMX
لوله زین (seat post)
استیل
زین (saddle)
راحت و نرم
Pedals
دارد
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
ارگونومیک مناسب برای کودک
خودرو (CASSETTE)
تک سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
چهارگوش
طوقه (RIMS)
آلومینیومی-رنگی
پره (SPOKES)
موتوری-رنگی
تایر (TIRES)
Pnely 16*2.40
بغلبند
دارد
قاب زنجیر
کامل
گلگیر
دارد
سبد
دارد
صندوق
دارد
پشتی
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
11608101
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
4,490,000 تومان -320,000 تومان تخفیف 4,170,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم