مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-160,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه کوهستان اوکی سایز 26 مدل OK 040-D

برند:
اوکی ok
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • خاکستری خاکستری
  • زرد زرد
سایز فریم
  • "17
موجود
توضیحات

یکی از این مارک‌های مطرح در صنعت دوچرخه‌سازی را می‌توان OK برشمرد که با عرضه محصولات جدید خود همچون دوچرخه اوکی 040 دیسکی سایز 26 با مشخصه‌های بارزی، سواری ایمن و لذت بخش را برایمان فراهم می‌سازد:

  • ست دنده 24 سرعته کلاچدار
  • دوشاخ کمک‌فنردار از برند Nova
  • فریم آهنی سبک و مقاوم
  • سیستم ترمز دیسکی مکانیک
  • توپ تنه بلبرینگی
  • تایر پهن گل‌ریز Compass
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1260800217
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
7,950,000 تومان -160,000 تومان تخفیف 7,790,000 تومان
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه 26 مدل OK 040-D

از موارد مهمی که در هنگام خرید بسیار برای آن وقت گذاشته می‌شود، یافتن بهترین گزینه است. تعریف بهترین گزینه برای بسیاری از ما قطعات ارزان‌ترین قیمت دوچرخه بوده و هم‌چنین بهترین تناسب کیفی در کنار آن. اوکی به عنوان یکی از تولیدکنندگان قدیمی و نام آشنای دوچرخه در ایران هر ساله اقدام به طراحی ساخت و ارائه انواع دوچرخه‌های کوهستان و بچه‌گانه می‌کند. در این‌ بین دوچرخه‌های کوهستان اوکی به دلیل قیمت مناسب، سادگی استفاده و کیفیت بالای خود محبوبیت زیادی دارند. محصول فوق نیز از جمله تولیدات جدید اوکی به شمار می‌رود که سواری راحت و ایمن را هم در مسیرهای شهری و هم در زمین‌های خاکی ناهموار و شیب‎دار برایمان ممکن می‌سازد. اطمینان از ضمانت و کیفیت بالا ازجمله مزایایی است که با خرید از شرکت‌ها و کمپانی‌های شناخته شده، می‌توان به آن دست یافت.


دوچرخه کوهستان اوکی سایز 26 مدل OK 040-D

ویژگی‌های دوچرخه کوهستان OK 040-D

به جهت آنکه بتوان به یک تصمیم دقیق و درست برای خرید رسید نیاز هست تا اطلاعات کامل و دقیقی در مورد قطعات مورد استفاده در تولید و یا تکنولوژی‌های ساخت هر دوچرخه داشت، به همین سبب در ادامه ویژگی‌های مهم دوچرخه کوهستان مورد بررسی را برای شما بازگو خواهیم نمود:

فریم آهنی ضد ضربه:

محصولی که در حال معرفی آن هستیم، دارای بدنه آهنی و فولادی می‌باشد که به واسطه طراحی و ساخت دقیق و جوشکاری‌های ظریف و اصولی، ضد ضربه و ضد زنگ بوده در مقایسه با دوچرخه‌هایی با فریم فلزی قدیمی دیرتر روبه‌خرابی و کهنگی می‌رود و مخصوصاً در برابر شرایط آب و هوایی بارانی و مرطوب از مقاومت و دوام بالای برخوردار است. تمامی افراد از جمله نوجوانان، بانوان و آقایانی که قدی بین ۱۴۵ تا ۱۶۵ سانتی‌متر دارند، می‌توانند به راحتی از این دوچرخه استفاده کنند؛ اما باید در نظر داشته باشند که حمل و جابه‌جایی آن مخصوصاً در زمان خرابی یا پنچری می‌تواند به یک معضل جدی تبدیل شود.

شاید استفاده از آلیاژ سنگین‌تر در ساخت دوچرخه 26 سبب شود به مانند دوچرخه‌هایی با فریم آلومینیومی سرعت و شتاب‌گیری بالایی نداشته باشد، اما برای امور روزمره کافی بوده و کاربردی خواهد بود. در کنار این مورد فرمان رکاب‌ها و کرپی آلومینیومی این دوچرخه نیز از دیگر عواملی هستند که اجازه می‌دهند تا از قدرت مانور و کنترل بهتری بر روی دوچرخه برخوردار باشیم و زاویه نشستن خود را متناسب با ساختار بدن و به نحو دلخواه تنظیم کنیم تا در طی زمان با مشکلات متعددی از جمله کمردرد، کتف درد، کشیدگی دست‌ها و... مواجه نشویم.

سیستم‌دنده 24 سرعته کارآمد:

یک سیستم 24 دنده، یکی از معمولی‌ترین و ساده‌ترین سیستم‌هایی است که بر روی تولیداتت بزرگ‌سال نصب می‌شود. در این سیستم ما از یک خودروی 8 سرعته در چرخ عقب و سه طبق سینی در چرخ جلو برخوردار هستیم که می‌تواند به راحتی تعادل دوچرخه را در مسیرهای ناهموار حفظ کرده و کیفیت سواری را بهبود ببخشد. شاید چنین تصور کنید که هرچه تعداد دنده در یک دوچرخه بیشتر باشد، به همان اندازه می‌توانید حرفه‌ای‌تر سواری کنید. اما اگر تنها هدف شما از سواری تناسب اندام، تفریح، گشت و گذار و ماجراجویی است، این دوچرخه 26 با این ست دنده نیز می‌تواند برای شما بهترین گزینه بوده و انواع مسیرهای مختلف را به سادگی طی کند. در این‌ بین دوشاخ کمک دار نیز به این سیستم کمک می‌کند تا بتواند ضربات و فشارهای وارد شده را در مسیرهای خاکی و سنگلاخی تا حد زیادی کاهش دهد، به‌طوری‌که شما بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای نهایت لذت را از سواری ببرید.

تایر و طوقه کیفیت بالا:

در ساخت این دوچرخه اوکی از تایرهای پهن برند «Compass» استفاده شده است که با آج‌های ریز خود، سواری را در کوهستان و سطوح ناهموار به راحتی ممکن کرده و هرگونه لیز خوردگی یا لغزش را به حداقل می‌رساند. این تایرها در ابعاد 26×2.35 به کار رفته‌اند که برای دوچرخه‌های کوهستان و نیمه کوهستانی بهترین انتخاب به شمار می‌روند. باتوجه‌به پهن بودن این تایرها در سرعت‌های بالا پایداری بیشتری را از آنها مشاهده خواهید کرد؛ چرا که این عامل باعث می‌شود تا سطح تماس تایر با زمین بیشتر شده و مقاومت غلتشی آن افزایش یابد. در نتیجه استفاده از این دوچرخه کوهستان می‌توانید مطمئن باشید که بر روی سنگ‌ها و پرتگاه‌ها از تعادل بالایی برخوردار خواهید بود و با هیچ‌گونه لغزشی مواجه نخواهید شد.

در کنار این موارد طوقه دوجداره آلومینیومی این محصول به راحتی تایرها را در جای خود ثابت نگه می‌دارد و علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و جذاب برای دوچرخه مقاومت آن را در برابر برخورد با موانع یا ضربات زمین افزایش می‌دهد.

ترمز دیسکی و مکانیکی:

از ویژگی‌های مثبت و قابل توجه این مدل می‌توان به سیستم ترمز دیسکی مکانیکی ن اشاره کرد که قدرت ترمزگیری بالایی را مخصوصاً در مناطق شیب‌دار و شرایط جوی نامناسب و سربالایی‌ها در اختیارمان قرار می‌دهد. شما می‌توانید مطمئن باشید که سواری ایمن و مطمئنی را خواهید داشت؛ چرا که زمان بین ترمزگیری و توقف بسیار کم است و همین عامل واکنش شما را در برابر انواع موانع افزایش می‌دهد.

این سیستم ترمز نسبت به سیستم‌های دیسکی هیدرولیکی و لقمه‌ای سنگین‌تر است، اما نگهداری و تعمیر آن بسیار ساده‌تر و راحت‌تر انجام می‌گیرد. عدم پیچیدگی و راحتی استفاده از این سیستم از جمله عواملی است که در حال حاضر بسیاری از دوچرخه‌های اوکی مجهز به این نوع سیستم می‌باشند.


دوچرخه کوهستان اوکی سایز 26 مدل OK 040-D

مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آهنی مقاوم و و بادوام
  • دوشاخ: کمک‌فنردار 
  • سیستم دنده: 24 سرعته کلاچدار
  • ترمز: دیسک مکانیک
  • توپ تنه: بلبرینگی
  • تایر Compass

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1260800217

مشخصات

سایز چرخ
26
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
24 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار ساده - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB M.D
فریم (FRAME)
Steel مستحکم و زیبا با طراحی اختصاصی - وزن بهینه
دوشاخ (FORK)
Nova 26"
فرمان (handlebar)
حرفه‌ای OK
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم OK
لوله زین (seat post)
OK
زین (saddle)
پهن و راحت
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
24 سرعته کلاچدار
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
3تایی
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
8 سرعته
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
OK
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
آلومینیوم دوجداره
تایر (TIRES)
هن گلریز Compass 26×2.35
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1260800217
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
7,950,000 تومان -160,000 تومان تخفیف 7,790,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم