مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-500,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 26 کوهستان اورلند مدل Overland 26 Explorer

Overland - Size 26 - Explorer - Alloy frame - Mechanical disc - Mountain bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی/سبز مشکی/سبز
  • مشکی/قرمز مشکی/قرمز
  • مشکی/نارنجی مشکی/نارنجی
  • خاکستری/قرمز خاکستری/قرمز
سایز فریم
  • "18
ناموجود
توضیحات

برای خرید یک دوچرخه دومنظوره هم برای شهر و هم کوهستان، می‌توانید از یکی از محصولات جدید OVERLAND همچون دوچرخه explorer سایز ۲۶ کمک بگیرید. این دوچرخه با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود می‌تواند انواع مسیرهای ناهموار و شهری را به راحتی و با راندمان بالا طی کند:

  • ست دنده 21 سرعته طرح شیمانو
  • دوشاخ کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو 
  • فریم آلومینیومی مستحکم
  • سیستم ترمز ویبریک 
  • توپ تنه بلبرینگی
  • دسته‌دنده طرح شیمانو ef500
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1260920218
ناموجود
8,400,000 تومان -500,000 تومان تخفیف 7,900,000 تومان
موجود شد خبرم کن
آلومینیوم
آلومینیوم
21 سرعته
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
26
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
کالاهای مشابه
10,230,000 تومان
9,580,000 تومان
خرید دوچرخه 29 اورلرد مدل O102-D برای دوچرخه‌سواری چه در مسیرهای کوهستانی و چه شهری مناسب بوده و با توجه به قیمت رقابتی خود یک گزینه ایده‌آل است. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: پیشرانه ۲۴ سرعته...
4,600,000 تومان
4,180,000 تومان
دوچرخه 16 بلست مدل درایور با طراحی اسپرت و زیبای خود برای کودکان از سن 5 سال به بالا مناسب است. این دوچرخه کودک به سبب برخواردی از ویژگی‌های زیر یک گزینه ایده‌آل برای خرید خواهد بود: تنه با طراحی اسپرت و زیبا از جنس...
8,500,000 تومان
7,190,000 تومان
دوچرخه سایز 26 مارلین پلاس 500 محصولی که تمام مشخصات یک دوچرخه کوهستان حرفه‌ای را دارد اما با قیمت شگفت‌انگیزی عرضه می‌شود. مهمترین مشخصات این دوچرخه عبارتند از: طراحی زیبا و حرفه ای تنه از جنس آهن دوشاخ جلو کمک دار...
4,650,000 تومان
4,240,000 تومان
اگر به دنبال خرید دوچرخه دخترانه سایز 16 زیبا و از برند معتبر هستید، دوچرخه 16 دخترانه بلست مدل Dona پیشنهاد ما به شماست. مشخصات مهم این محصول عبارتند از: تنه با طراحی زیبا از جنس آهن طوقه‌های چرخ جلو و عقب رنگی...
10,130,000 تومان
9,480,000 تومان
برای افرادی که به دنبال دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت اما باکیفیت هستند، دوچرخه 27.5 اورلرد مدل O102-D گزینه‌ای ایده‌آل و خوب محسوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو...
5.0
10,030,000 تومان
9,380,000 تومان
دوچرخه 26 اورلرد مدل O102-D یک دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت و باکیفیت بوده که از مدل‌های برتر اورلرد محصوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: مجهز به سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو اورجینال دوشاخ جلو...
5.0
4,870,000 تومان
4,660,000 تومان
اگر به دنبال اطلاعت درباره خرید و قیمت دوچرخه 12 اوکی مدل Hr212 هستید می‌توانید موارد زیر را به صورت خلاصه در نظر بگیرید: تنه آهنی مقاوم با طراحی زیبا و چشم نواز طوقه چرخ از جنس آلومینیوم و رنگی قاب زنجیر کامل فلزی...
5.0
6,990,000 تومان
6,580,000 تومان
دوچرخه اورلرد مدل OV-7000 از جدیدترین محصولات این برند بوده که بسیار پرطرفدار می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوچرخه 20 زیبا موارد زیر می‌باشد: تنه از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم سیستم ترمز قدرتمند دیسک مکانیکی طوقه...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه 26 Overland Explorer

این دوچرخه ساخت برند OVERLAND بوده و به سبب برخورداری از استانداردهای اساسی جهانی، به عنوان یک دوچرخه بزرگسال فوق‌العاده شناخته می‌شود که به دوچرخه سوار اجازه می‌دهد تا در زمان رکاب زنی انرژی زیادی را صرف نکند و در عین حال یک سواری راحت و هیجان انگیز داشته باشد. طبق قامه 3تایی در کنار طراحی دقیق و بی‌عیب و نقص فریم آلومینیومی و توپی تنه بلبرینگی ازجمله ویژگی‌های مثبت و متمایزکننده این محصول است.


دوچرخه 26 کوهستان اورلند

ویژگی‌های دوچرخه کوهستان اورلند 

به کمک این ویژگی‌ها می‌توانید انواع مسیرهای کوهستانی و سنگلاخی را همچون مسیرهای شهری و آسفالت با گشتاوری و سرعتی بالا طی کنید. سیستم دنده و ترمز این دوچرخه کوهستان حرفه ای به نحوی طراحی شده است که می‌تواند یک سواری پرسرعت اما ایمن را برایتان ایجاد کند. با خرید این محصول با کیفیت و مقرون به صرفه و قیمت مناسب نیازهای مختلف خود را به بهترین نحو ممکن پوشش دهید. بهترین کار آن است که از دوچرخه 26 اورلند مدل explorer کمک بگیرید.

ست دنده طرح شیمانو 

دوچرخه ۲۶ اورلند مدل explorer دارای ست دنده ۲۱سرعته طرح شیمانو، به شما کمک می‌کند تا تعویض دنده را آسان و روان انجام دهید.از آنجا که قیمت دوچرخه حرفه ای به عوامل متعددی بسگی دارد اما مهمترین آن سیستم دنده است. برای بالا رفتن از سربالایی، عبور از سراشیبی یا دستیابی به شتاب خالص کمترین میزان انرژی را صرف کرده و سواری روان خواهید داشت. در این سیستم ما در چرخ جلو ۳ دنده و در عقب خودرو ۷سرعته را داریم که در مجموع با ۲۱ سرعت، سواری فوق‌العاده نرمی را ارائه می‌دهند.

به کمک این تعداد دنده دوچرخه سوار می‌تواند به سادگی دوچرخه را در شرایط مختلف جاده‌ای (سربالایی، سرپایینی و مسطح) با تعویض دنده مناسب و به موقع به خوبی کنترل و هدایت کند و درنهایت سواری بسیار کارآمد و توانمند داشته باشد. اورلند در این محصول خود به ارائه ترکیب دنده‌های روان و قابل اعتماد پرداخته و ایمنی شما را به خوبی حفظ می‌کند. سیستم تعلیق جلوی آن نیز تأثیر بسزایی در جذب ضربه‌های ناشی از ضربه‌ها و چاله‌های مسیر ایفا می‌کند.

سیستم‌ ترمز پرقدرت 

چرخ عقب در دوچرخه، مواردی چون قدرت توقف و تنظیم سرعت ثابت را در سراشیبی‌ها فراهم می‌کند و راحتی و ایمنی شما را در مسیرهای مختلف کنترل می‌کند. در این هنگام ترمز دیسکی مکانیکی نصب شده روی چرخ جلو دوچرخه کوهستان اورلند explorer، قدرت توقف شما را تکمیل کرده و در صورت نیاز می‌توانید آن را به راحتی تنظیم کنید.

این ترمز در مقایسه با ترمزهای لقمه‌ای و دیسکی هیدرولیکی از وزن زیادی برخوردار است و البته که ثبات و نرمی آن به پای مدل‌های هیدرولیکی نمی‌رسد، با این وجود نگهداری دوره‌ای آن به راحتی انجام می‌گیرد و بدون نیاز به ابزارآلات تخصصی و پیچیده قابل سرویس می‌باشد‌‌.

بدنه آلومینیومی سبک

بدنه دوچرخه 26 دنده ای بسیار مهم بوده و اورلند OVERLAND مدل explorer از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. آلیاژی که جزو محبوب‌ترین فلزات مورد استفاده در صنعت دوچرخه سازی در سراسر دنیا به شمار می‌رود و ویژگی‌هایی چون سبکی محصول و مقاومت بسیار بالای تنه دوچرخه را ایجاد می‌کند. این آلیاژ در روند شکل‌گیری خود از مقاومت، انعطاف پذیری، خمش و کشش بسیار بالایی برخوردار می‌شود که با خیال راحت می‌توان از آن در ساخت دوچرخه استفاده کرد.

ماندگاری بالای این قاب در مقابل نور آفتاب و رطوبت، می‌تواند باعث شود تا کهنگی آن سریع‌تر انجام گرفته و ظاهر زیبای آن را تغییر یابد. هرگونه ضربه یا برخورد شدید با موانع می‌تواند خمیدگی یا ترک خوردگی آن را به دنبال داشته باشد. بدنه این محصول با جوشکاری بسیار ظریف و دقیقی ساخته شده است که باعث می‌شود تا هم زیباتر و آیرودینامیک تر بوده و هم امکان مانور دهی با آن بسیار راحت‌تر انجام بگیرد.

مزایای استفاده از دوچرخه اورلند Explorer سایز 26

دوچرخه 26 مدل اورلند OVERLAND explorer، بدون توجه به شرایط آب و هوا در هر شرایطی، می‌تواند سواری راحتی را برایتان مهیا کند. چرخ‌های پهن به کار رفته در این محصول یک انتخاب مناسب برای آن دسته از افرادی می‌باشد که می‌خواهند تا در تمام موقعیت‌ها، روی آسفالت خیس، روی سنگ‌ها، مسیرهای لغزنده و... رکاب زده و با لغزش دوچرخه روبه‌رو نشوند.

این محصول خاص جزو آن دسته از محصولاتی است که در هر مکانی می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این دوچرخه اورلند شما می‌توانید در منطقه‌های تپه‌های سنگی، شنی، ماسه، گل آلود به راحتی سواری و بدون نگرانی از مقاومت و استحکام آن حرکت نمایید. دیگر مزیت این نوع دوچرخه 26 این است که برعکس دوچرخه‌های دیگر نیازی به مراقبت و تعمیر و نگهداری مداوم ندارند؛ چراکه بسیار محکم و بادوام هستند.


قیمت دوچرخه 26 کوهستان اورلند

مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیومی دقیق و مستحکم
  • دوشاخ: کمک‌فنردارد با قابلیت قفل‌شو
  • سیستم دنده: 21 سرعته طرح شیمانو
  • ترمز: دیسک مکانیک 
  • توپ تنه: بلبرینگی
  • تایر: اورتگا 2.35*26

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1260920218

مشخصات

نام
Overland - Size 26 - Explorer - Alloy frame - Mechanical disc - Mountain bike
سایز چرخ
26
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
21 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
دیسک مکانیک
فریم (FRAME)
Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Overland HLO 27.5"
فرمان (handlebar)
حرفه ای آلومینیوم
کرپی فرمان (stem)
حرفه ای آلومینیوم
لوله زین (seat post)
آلومینیوم
زین (saddle)
پهن و راحت
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
21 سرعته کلاچدار طرح شیمانو
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
طرح شیمانو
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
Ortega
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
دوجداره آلومینیوم
توپی (HUBS)
ضامنی
تایر (TIRES)
تایر اورتگا Ortega 26*2.35
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(1)
موضوع دیدگاه‌ها
ابعاد و سایز 1 دیدگاه
اصالت کالا 1 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 1 دیدگاه
قیمت و ارزش خرید 1 دیدگاه
کیفیت و کارایی 1 دیدگاه
شهرام محبی
5.0 () .
دوچرخه خوب و با کیفیت
نسبت به پولی که میدید واقعا رقیب نداره

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1260920218
ناموجود
8,400,000 تومان -500,000 تومان تخفیف 7,900,000 تومان
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم