مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-450,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه کوهستان راکی سایز 26 مدل Rocky R2608-V-18

Rocky - R2608 - Size 26" - V/brake - 21 speed - Mountain Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی/سبز مشکی/سبز
  • مشکی/سفید مشکی/سفید
  • خاکستری/قرمز خاکستری/قرمز
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

دوچرخه Rocky R2608-v سایز 26 یکی از محصولات خاص و جدید راکی است که با ویژگی‌های به‌خصوص خود می‌تواند ایمنی شما را در حین مسیر به‌خوبی برآورده سازد:

  • بدنه آهنی مقاوم و زیبا
  • ترمزبندی V-brake
  • کرپی و فرمان دانهیلی
  • سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار
  • طوقه آلومینیوم دوجداره 
  • لاستیک وانداکینگ WANDA KING
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
7,740,000 تومان -450,000 تومان تخفیف 7,290,000 تومان
آهن
آهن
21 سرعته
کمک‌دار ساده - مکانیسم فنر و روغن
26
لقمه‌ای
کالاهای مشابه
10,230,000 تومان
9,580,000 تومان
خرید دوچرخه 29 اورلرد مدل O102-D برای دوچرخه‌سواری چه در مسیرهای کوهستانی و چه شهری مناسب بوده و با توجه به قیمت رقابتی خود یک گزینه ایده‌آل است. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: پیشرانه ۲۴ سرعته...
4,600,000 تومان
4,180,000 تومان
دوچرخه 16 بلست مدل درایور با طراحی اسپرت و زیبای خود برای کودکان از سن 5 سال به بالا مناسب است. این دوچرخه کودک به سبب برخواردی از ویژگی‌های زیر یک گزینه ایده‌آل برای خرید خواهد بود: تنه با طراحی اسپرت و زیبا از جنس...
8,500,000 تومان
7,190,000 تومان
دوچرخه سایز 26 مارلین پلاس 500 محصولی که تمام مشخصات یک دوچرخه کوهستان حرفه‌ای را دارد اما با قیمت شگفت‌انگیزی عرضه می‌شود. مهمترین مشخصات این دوچرخه عبارتند از: طراحی زیبا و حرفه ای تنه از جنس آهن دوشاخ جلو کمک دار...
4,650,000 تومان
4,240,000 تومان
اگر به دنبال خرید دوچرخه دخترانه سایز 16 زیبا و از برند معتبر هستید، دوچرخه 16 دخترانه بلست مدل Dona پیشنهاد ما به شماست. مشخصات مهم این محصول عبارتند از: تنه با طراحی زیبا از جنس آهن طوقه‌های چرخ جلو و عقب رنگی...
10,130,000 تومان
9,480,000 تومان
برای افرادی که به دنبال دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت اما باکیفیت هستند، دوچرخه 27.5 اورلرد مدل O102-D گزینه‌ای ایده‌آل و خوب محسوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو...
5.0
10,030,000 تومان
9,380,000 تومان
دوچرخه 26 اورلرد مدل O102-D یک دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت و باکیفیت بوده که از مدل‌های برتر اورلرد محصوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: مجهز به سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو اورجینال دوشاخ جلو...
5.0
4,870,000 تومان
4,660,000 تومان
اگر به دنبال اطلاعت درباره خرید و قیمت دوچرخه 12 اوکی مدل Hr212 هستید می‌توانید موارد زیر را به صورت خلاصه در نظر بگیرید: تنه آهنی مقاوم با طراحی زیبا و چشم نواز طوقه چرخ از جنس آلومینیوم و رنگی قاب زنجیر کامل فلزی...
5.0
6,990,000 تومان
6,580,000 تومان
دوچرخه اورلرد مدل OV-7000 از جدیدترین محصولات این برند بوده که بسیار پرطرفدار می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوچرخه 20 زیبا موارد زیر می‌باشد: تنه از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم سیستم ترمز قدرتمند دیسک مکانیکی طوقه...
بررسی تخصصی

موارد مهم درباره کیفیت و قیمت دوچرخه 26 راکی

امروزه بسیاری از ما باتوجه‌به کار و مشغله زیاد خود، وقت بسیار کمی را برای ورزش و حتی تفریحات سالم اختصاص می‌دهیم. با توجه به هزینه‌ای که بابت ورزش در رشته‌های مختلف می‌پردازید باید گقت که قیمت دوچرخه بسیار منطقی خواهد بود. یکی از بهترین راهکارها برای ورزش‌کردن در طول روز و به طور منظم استفاده از دوچرخه است. شما می‌توانید مسیر موردنظر خود را بین محل کار، مدرسه، دانشگاه و خانه را با استفاده از دوچرخه طی کرده و تغییر محسوسی در زندگی خود ایجاد نمایید؛ بدون آنکه وقت زیادی را نیز از دست بدهید.

دوچرخه‌سواری همچنین می‌تواند شما را از بیماری‌های مزمنی همچون دیابت، چاقی و مشکلات قلبی دور کند. با استفاده از دوچرخه راکی R2608-v هم سلامتی خود را تقویت کرده و هم هیجان را به زندگی خود بازگردانید. این محصول ساخته شده توسط برند شناخته شده راکی است که به علت برخورداری از استانداردهای اساسی و کافی به‌عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت کوهستانی به شما این امکان را می‌دهد تا یک سواری راحت و درعین‌حال لذت‌بخش داشته باشید. در مورد بررسی قیمت دوچرخه دنده ای موارد متعددی باید مد نظر قرار گیرد تا بتوان تصمیم درستی اتخاذ کرد. از جمله ویژگی‌های اصلی این دوچرخه را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

بررسی خرید دوچرخه کوهستان 2608

انواع سبک‌های گوناگون بنابر نوع نیاز سوارکار طراحی و تولید می‌شوند. سبک کوهستان خود از مدل‌های مختلفی تشکیل شده است. در هنگام خرید دوچرخه کوهستان باید حتما به نوع استفاده توجه کافی داشتته باشید. استفاده دومنظوره شهری و آفرودی یا استفاده آفرودی محض کاملا بر روی مدل محصول تاثیر خواهد داشت. حال به معرفی دقیق دوچرخه 26 کوهستان راکی (مناسب برای دومنظوره شهری و کوهستانی) خواهیم پرداخت:

طراحی دقیق و بی‌عیب‌ونقص اجزای مختلف این محصول باعث شده تا ما با محصولی خاص و بی‌نظیر از لحاظ عملکردی مواجه باشیم. در این دوچرخه 26 میل وسط دوچرخه از نوع چهارگوش است که به کمک ضامن و مهره، چرخ دوچرخه را به دوشاخه تنه آن متصل می‌سازد. این بخش از جنس فولاد بوده و بادوام و بسیار محکم می‌باشد که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد؛ درعین‌حال وزن سبکی داشته و انعطاف آن نیز زیاد است. در نتیجه باعث می‌شود تا گرفتن وزن از تنه دوچرخه و انتقال آن به توپی به بهترین نحو ممکن انجام شده و دوچرخه در تمامی مسیرهای شهری، آسفالت، کوهستانی و سنگلاخی از سرعت و گشتاوری بالایی برخوردار باشد.

قیمت دوچرخه 26 کوهستان راکی 2608

سیستم دنده حرفه ای

خرید دو دوچرخه جداگانه برای مسیرهای درون‌شهری و برون‌شهری راهکار چندان جالبی نیست؛ چرا که از لحاظ صرف هزینه و البته نگهداری و جابه‌جایی می‌تواند دردسرساز شود. پس اگر تمایل به سواری در شهر، زمین‌های آسفالت و حتی خاکی و پستی‌وبلندی دارید، این دوچرخه کوهستان را که با ویژگی‌های مخصوص خود به شما کمک می‌کند، خریداری کنید. سیستم دنده ۲۱سرعته‌‏ برای یک دوچرخه 26 ارزان قیمت بسیار ایده‌آل است. سیتم سرعت این محصول  متشکل از یک خودروی ۷سرعته در عقب و سه طبق سینی در جلو است، به شما کمک می‌کند تا با استفاده از بازه‌ها و ترکیب‌های مختلف آن بتوانید سواری سریع و نرم را در مسیرهای مختلف با افزایش و کاهش گشتاور رکاب‌ها در اختیار داشته باشید.
با استفاده از نشانگرهای موجود بر روی دسته‌دنده مقاومت چرخ‌های خود را در مسیرهای مختلف تغییر داده و تعادل و کیفیت سواری خود را بهبود بخشید. اگر تصور می‌کنید استفاده از دنده‌های بیشتر بازدهی بیشتری برایتان خواهد داشت، این نکته را در نظر داشته باشید که این سیستم‌ها با در اختیار گذاشتن بازه‌های کوتاه‌تری از مقاومت چرخ‌ها، بیشتر برای سوارکاران حرفه‌ای و پیشرفته کاربرد دارند. اگر هدفتان کسب یک تجربه لذت‌بخش از سواری و رسیدن به تناسب‌اندام است، این دوچرخه راکی با ویژگی‌های خود ثبات و ایمنی شما را در حین رکاب زنی فراهم خواهد کرد.

مشخصات دوچرخه 26 حرفه ای Rocky R2608

تعلیق تک کمک دوچرخه 26 مدل 2608

بسیاری از افراد ادعا می‌کنند که سواری انرژی بسیار زیادی را از آنها گرفته و به جای شادابی آنها را خسته‌تر می‌سازد. یکی از بخش‌های مهم دوچرخه که اگر به‌خوبی آن را انتخاب کنید، می‌تواند این مشکل را برایتان رفع کند، دوشاخ دوچرخه است‌. در این محصول راکی از دوشاخ نوا مدل کمک فنردار استفاده شده است که به دوچرخه‌سوار این امکان را می‌دهد تا زمانی که نیاز به کمک‌فنر ندارد و در حال سواری در زمین‌های صاف است، این بخش را قفل کرده و با کمترین اتلاف انرژی سرعت خود را افزایش دهد.
در مقابل هنگامی که تصمیم به عبور از مسیرهای خاکی، سنگلاخی و کوهستانی گرفته‌اید، با قفل‌کردن این بخش می‌تواند بهترین تعادل و گشتاوری را داشته باشید؛ در انرژی مصرفی خود تا حد زیادی صرفه‌جویی کرده و یک تجربه خاطره‌انگیز و عالی با بیشترین حس راحتی را داشته باشید. مخصوصاً اگر به دنبال افزایش سرعت سواری خود هستید و از آن لذت می‌برید، این بخش قطعاً موردعلاقه شما خواهد بود.

فرمان و کرپی مناسب برای کوهستان

شدیدترین مسیرهای سراشیبی و سربالایی را با مقاومت و قدرت بالا به کمک دوچرخه کوهستان Rocky R2608-v طی کنید. کرپی و فرمان به‌کاررفته در این محصول از نوع دانهیل بوده و می‌توانند حس سواری حرفه‌ای ورزشکاران کوهستانی را برایتان تداعی کند. پایه نصب مستقیم فری راید بسیار محکم این بخش از آلومینیوم فورج سه‌بعدی ساخته شده است که می‌تواند قسمت جلویی دوشاخ را به‌خصوص در مسافرت‌های طولانی، پایین نگه داشته و کمک کند تا شما با کنترل بیشتری فرمان را در دست بگیرید. کرپی استفاده شده نیز با بدنه فلزی خود و مقاومت و استحکام بالایی که دارد به‌عنوان واسطه اتصال میان تنه و دوشاخ به فرمان عمل کرده و در رنگ مشکی عرضه شده که ظاهری بسیار شیک و زیبا برای دوچرخه فراهم ساخته است.


تایر و چرخ‌ها

برند واندا یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین کمپانی‌هایی است که در حال حاضر اقدام به تولید انواع تایر دوچرخه می‌کند. لاستیک‌های واندا کینگ از جمله شناخته‌شده‌ترین محصولات این شرکت هستند که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دوچرخه‌سازی از آن‌ها در تولیدات خود استفاده می‌کنند. راکی نیز در دوچرخه r2608 خود، از این لاستیک استفاده کرده تا شما بتوانید مسیرهای پرفرازونشیب و سنگلاخی، مسیرهای خاکی و جاده‌ای که دارای ریشه و... هستند را به راحتی طی کنید و نگرانی از بابت پارگی تایرها نداشته باشید.
یکی از نکاتی که دررابطه‌با این تایرها باید داشته باشید آن است که فرسایش و فرسودگی لاستیک‌ها در مسیرهای کوهستانی سریع‌تر است. رفت‌وآمد در مسیرهای ناهموار و خاکی به علت اصطکاک زیادی که دارد، باعث می‌شود تا در مدت‌زمان کوتاه‌تری این بخش از دوچرخه نیاز به تعویض داشته باشد. ازاین‌جهت بهتر است تا در طی زمان و به طور مرتب لاستیک‌ها را مورد بررسی قرار دهید. تایرهای واندا کینگ WANDA KING از جنس لاستیک بوتیل ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی را نیز در مقابل انواع ضربات وارده از زمین یا برخورد با موانع دارند. در کنار تایرها، طوقه‌های آلومینیومی دوجداره نیز با جذب ضربات وارده از زمین، حرکت آسان و روانی را مهیا ساخته و انعطاف‌پذیری دوچرخه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

خرید دوچرخه 26 حرفه ای Rocky R2608

مشخصات زیر این دوچرخه 26 را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آهن دقیق و مستحکم
  • دوشاخ: کمک‌دار Nova 
  • سیستم دنده: 21 سرعته کلاچدار
  • ترمز: دیسک مکانیک
  • طوقه: آلومینیوم دوجداره
  • تایر: Wanda King

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Rocky - R2608 - Size 26" - V/brake - 21 speed - Mountain Bike
سایز چرخ
26
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
21 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار ساده - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB linear pull
فریم (FRAME)
آلیاژی آهن استاندارد و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Nova 26" MTB
فرمان (handlebar)
حرفه‌ای دانهیلی Rocky
کرپی فرمان (stem)
حرفه‌ای دانهیلی Rocky
لوله زین (seat post)
Rocky
زین (saddle)
پهن Rocky
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
21 سرعته کلاچدار
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
Rocky
توپ تنه (B.B SET)
چهارگوش
طوقه (RIMS)
آلومینیوم دوجداره
تایر (TIRES)
Wanda King
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
بغلبند
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
سیدعلی محمدیان
5.0 () .
من به شخصه با توجه به قیمت دوچرخه در بازار از برندهای دیگه و مشخصات فنی اونها از خرید این محصول راصی هستم. نباید انتظار یه محصول خیلی رده بالا را ازش داشت اما برای استفاده معمولی شهر و بیرون شهر خیلی خوبه. تو جعبه محکم رسید همراهش سند هم بود.

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
7,740,000 تومان -450,000 تومان تخفیف 7,290,000 تومان
محصولات پیشنهادی
5.0
7,100,000 تومان
6,530,000 تومان
اکثر افراد برای استفاده روزمره خود ترجیح می‌دهند تا اقدام به خریددوچرخه 26 بنمایند. این امر به آن‌ها این امکان‌را می‌دهد تا محدودیتی در مسیر سواری نداشته باشند. دوچرخه کوهستان سایز 26 اوکی مدل OK R2607 یک گزینه خوب و...
4,180,000 تومان
3,770,000 تومان
از برندهای معروف در ساخت دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد که با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته نام خود را بین افراد محبوب کند. خرید دوچرخه کودک راکی مدل HR204 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با ویژگی‌های زیر عرضه...

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم