مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-900,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 29 بلست مدل رادیکال - Blast 29 Radical

Blast - Radical - Size 29" - 21 Speed - M.D Brake - Mtb Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • خاکستری/آبی خاکستری/آبی
سایز فریم
  • L
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

دوچرخه بلست رادیکال با سایز 29 یک دوچرخه حرفه‌ای اما خوش قیمت است که برای تجربه کوهستان ایده‌آل می‌باشد.

  • فریم آلومینیوم با تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه
  • دوشاخ کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو
  • سیستم دنده 21 سرعته شیمانو با شیفتر کلاچدار
  • سیستم ترمز دیسک هیدرولیک شیمانو
  • توپ تنه بلبرینگی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
14,750,000 تومان -900,000 تومان تخفیف 13,850,000 تومان
کالاهای مشابه
10,230,000 تومان
9,580,000 تومان
خرید دوچرخه 29 اورلرد مدل O102-D برای دوچرخه‌سواری چه در مسیرهای کوهستانی و چه شهری مناسب بوده و با توجه به قیمت رقابتی خود یک گزینه ایده‌آل است. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: پیشرانه ۲۴ سرعته...
4,600,000 تومان
4,180,000 تومان
دوچرخه 16 بلست مدل درایور با طراحی اسپرت و زیبای خود برای کودکان از سن 5 سال به بالا مناسب است. این دوچرخه کودک به سبب برخواردی از ویژگی‌های زیر یک گزینه ایده‌آل برای خرید خواهد بود: تنه با طراحی اسپرت و زیبا از جنس...
8,500,000 تومان
7,190,000 تومان
دوچرخه سایز 26 مارلین پلاس 500 محصولی که تمام مشخصات یک دوچرخه کوهستان حرفه‌ای را دارد اما با قیمت شگفت‌انگیزی عرضه می‌شود. مهمترین مشخصات این دوچرخه عبارتند از: طراحی زیبا و حرفه ای تنه از جنس آهن دوشاخ جلو کمک دار...
4,650,000 تومان
4,240,000 تومان
اگر به دنبال خرید دوچرخه دخترانه سایز 16 زیبا و از برند معتبر هستید، دوچرخه 16 دخترانه بلست مدل Dona پیشنهاد ما به شماست. مشخصات مهم این محصول عبارتند از: تنه با طراحی زیبا از جنس آهن طوقه‌های چرخ جلو و عقب رنگی...
10,130,000 تومان
9,480,000 تومان
برای افرادی که به دنبال دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت اما باکیفیت هستند، دوچرخه 27.5 اورلرد مدل O102-D گزینه‌ای ایده‌آل و خوب محسوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو...
5.0
10,030,000 تومان
9,380,000 تومان
دوچرخه 26 اورلرد مدل O102-D یک دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت و باکیفیت بوده که از مدل‌های برتر اورلرد محصوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: مجهز به سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو اورجینال دوشاخ جلو...
5.0
4,870,000 تومان
4,660,000 تومان
اگر به دنبال اطلاعت درباره خرید و قیمت دوچرخه 12 اوکی مدل Hr212 هستید می‌توانید موارد زیر را به صورت خلاصه در نظر بگیرید: تنه آهنی مقاوم با طراحی زیبا و چشم نواز طوقه چرخ از جنس آلومینیوم و رنگی قاب زنجیر کامل فلزی...
5.0
6,990,000 تومان
6,580,000 تومان
دوچرخه اورلرد مدل OV-7000 از جدیدترین محصولات این برند بوده که بسیار پرطرفدار می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوچرخه 20 زیبا موارد زیر می‌باشد: تنه از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم سیستم ترمز قدرتمند دیسک مکانیکی طوقه...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه Blast Radical یک تجربه شیرین

با خرید دوچرخه بلست سایز 29 مدل رادیکال به راحتی در کوهستان ها دوچرخه‌سواری کنید و یک تفریح هیجان انگیز و ایمن داشته باشید؛ یک دوچرخه مناسب و استاندارد در وهله اول باید متناسب با سایز و اندازه شما باشد و کاربردی را که از آن انتظار دارید در اختیارتان قرار دهد. اگر به دنبال رکاب زدن  در داخل شهر هستید و سرعت بالا برایتان اهمیتی ندارد، انتخاب این دوچرخه گزینه‌ای عاقلانه نخواهد بود. دوچرخه ۲۹ بلست مدل رادیکال به علت برخورداری از چرخ ها و تایر های بزرگ ۲۹ اینچی به شما این امکان را می دهد تا مسافت های طولانی را در زمانی کوتاه طی کنید و در کنار بدنه آلومینیومی با کیفیت این دوچرخه، کنترل فوق‌العادهای بر روی دوچرخه در عبور از مسیرهای ناهموار داشته باشید.
برای خرید این دوچرخه بلست این نکته را در نظر داشته باشید که مانور دادن و سبقت گرفتن با این دوچرخه یک اقدام چالش برانگیز بوده و نیاز به صرف انرژی زیادی خواهد داشت؛ اما نگران نباشید؛ چرا که سیستم تعلیق این دوچرخه با برخورداری از دو شاخ فنردار قفل شو به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی موقعیت خود را در مسیر های یکنواخت و ناهموار تنظیم کنید. این مورد را نیز در نظر داشته باشید که امکان شتابگیری با این دوچرخه نسبت به نمونه های کوچکتر آن کمی سخت‌تر است.


مشخصات، قیمت و خرید دوچرخه 29 بلست مدل رادیکال | Blast 29 Radical

درباره دوچرخه 29 بلست کروز بیشتر بدانید

دوچرخه 29 بلست مدل رادیکال، یکی از محصولات پر فروش کمپانی بلست است که تحت لیسانس اسپانیا تولید شده و طرفداران بسیاری دارد؛ اما اگر می‌خواهید بدانید که این دوچرخه می تواند نیازهای شما را پاسخ دهد یا نه، در ادامه میتوانید با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید. 

فریم و بدنه سبک:

 بدنه و فریم دوچرخه ۲۹ بلست مدل رادیکال از جنس آلومینیوم سبک ۶۰۶۱ ساخته شده که در عین محکم بودن و مقاومت بالا، بسیار سبک است و انتقال آن را به راحتی ممکن می کند. در زمان استفاده از این دوچرخه کوهستان با مشاهده طراحی منحصر به فرد مثلثی شکل فریم آن به خوبی می توانید متوجه شوید که لازم نیست تا انرژی زیادی را برای دوچرخه‌سواری با آن صرف کنید. سایز تنه این دوچرخه ۲۹ با سایزهای مختلف برای قدهای متفاوت و به صورت تقویت شده از جوش خوردن چندین قسمت مختلف ایجاد شده است.

سیستم پیشرانه:

 سیستم دنده دوچرخه ۲۹ بلست مدل رادیکال از نوع ۲۱ دنده است که برای حالات مختلف در جاده‌های آسفالت، شیب‌های تند، مسیرهای کوهستانی، پیست‌های دوچرخه‌سواری، مسیرهای مسطح و... می‌توانید از این دوچرخه کوهستان استفاده کنید و سواری راحت و بی‌دغدغه داشته باشید. شیفترها و شانژمان یا طبق عوض کن این دوچرخه بلست نیز از برند محبوب و شناخته شده شیمانو مدل تورنی تهیه شده‌اند. امروزه به یک ابزار ضروری در دوچرخه‌ها تبدیل شده و توانایی آن را دارد تا سبب افزایش و یا کاهش گشتاور رکاب شود؛ با این حال استفاده از آن به سلیقه و مسیر رفت و آمد شما بستگی دارد.

تعلیق حرفه‌ای:

 مهمترین مشخصه یک دوچرخه کوهستانی خوب، جذب سریع و کامل ضربات ناشی از پستی بلندی ها است. این ویژگی را در زمان استفاده از دوچرخه ۲۹ بلست مدل رادیکال نیز می‌توانید مشاهده کنید. وجود دو شاخ فنردار مدل قفل و تنظیمی روغنی در این دوچرخه، به آن این امکان را می‌دهد تا در مسیرهای هموار و ناهموار با کمترین لرزش و تکان حرکت کند. وجود این دو شاخ قفل دار استیل در سیستم تعلیق این دوچرخه ۲۹ همچنین انواع ضربات وارد شده بر روی چرخ جلو را جذب می‌کند.
یک دوچرخه با چندین کاربرد داشته باشید و مسیر بین خانه و کوهستان را که ممکن است صاف و آسفالت باشد با قفل کردن این دو شاخه طی کنید؛ پس از رسیدن به کوهستان و مسیرهای خاکی و سنگریزه ای، آن را باز کرده و از یک سواری بی نظیر لذت ببرید. همچنین دقت کنید که با توجه به وجود قطعات متحرک کمتر در این دوچرخه، شرایط نگهداری آن آسان تر خواهد بود و درصورت خرابی نیز سریع‌تر تعمیر می‌شود.

سیستم ترمز:

 سیستم ترمز دوچرخه کوهستان نیز از نوع دیسکی هیدرولیکی است که عملکردی بسیار دقیق و کارایی مناسبی دارد. این ترمز از برند شیمانو و مدل mt200 تهیه شده و جالب است بدانید که شرایط آب و هوایی هیچ تاثیری در کارایی آن ندارد؛ به طوری که می توان در هر شرایطی به راحتی از این محصول استفاده کرد و نگرانی از بابت ترمز گیری در مسیر های لغزنده و شیبدار نداشت. 

سایر ویژگی‌ها:

 چرخ و لاستیک های این دوچرخه بلست به نحوی طراحی شده اند که بتوان از آن‌ها به راحتی برای جابجایی در صخره ها و مسیر های خاکی و سنگریزه ای استفاده کرد. آج های مقاوم و ریز این مدل به آن این امکان را می‌دهند تا در زمین‌های لغزنده و ناهموار، چسبندگی بالایی داشته باشند و به این زودی ها پنچر نشوند.
علاوه بر این طوقه‌های به کار رفته در دوچرخه 29 بلست مدل رادیکال | Blast 29 Radical، با آلومینیوم دوجداره ساخته شده و پره های آن نیز از نوع استنلس استیل یا استیل ضد زنگ‌‌ است. از این جهت چرخ‌های آن مقاومت و انعطاف فوق‌العاده‌ای در برابر ضربات ناشی از برخورد دوچرخه با زمین دارند.


مشخصات، قیمت و خرید دوچرخه اورلرد سایز 26 مدل پانامرا Overlord 26 Panamera 1.0-D

مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیوم کابل از داخل
  • دوشاخ: کمک‌فنر دار با قابلیت قفل‌شو و تنظیمی
  • سیستم دنده 21 سرعته شیمانو اورجینال
  • طبق‌قامه آلومینیوم Blast
  • ترمز دیسک هیدرولیک شیمانو 
  • توپ تنه بلبرینگی
  • تایر 29x2.35

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Blast - Radical - Size 29" - 21 Speed - M.D Brake - Mtb Bike
سیستم ترمز (BRAKES)
دیسک هیدرولیک شیمانو - Shimano MT200
فریم (FRAME)
آلومینیومی با تکنولوژی کایل‌کشی از داخل تنه
دوشاخ (FORK)
کمک‌فنر دار با قابلیت قفل‌شو و تنظیمی
فرمان (handlebar)
آلومینیوم Blast
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Blast
لوله زین (seat post)
آلومینیوم Blast
زین (saddle)
حرفه‌ای Blast
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
21 سرعته شیمانو مدل Shimano SL-M315
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
شیمانو - Shimano MT200
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته شیمانو - Shimano TZ500
طبق قامه (CRANKSET)
3تایی - Blast
توپ تنه (B.B SET)
بولبرینگ
طوقه (RIMS)
دوجداره آلومینیومی Blast
توپی (HUBS)
ضامنی
تایر (TIRES)
29x2.35
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
14,750,000 تومان -900,000 تومان تخفیف 13,850,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم