مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه 28

دوچرخه برقی شهری جاینت Giant ROAM E+ (2022)

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه 28
ناموجود
توضیحات

دوچرخه برقی شهری_توریستی جاینت +ROAM E به واسطۀ مشخصاتی مانند فریم آلومینیومی و دو کمک‌فنره، لولۀ زین D-fuse و تکنولوژی tubeless، سواری‌هایی راحت در کلان‌شهرهای پر‌ترافیک و سفرهای نرم و طولانی در اطراف شهر را برای شما به ارمغان می‌آورد. تمام قطعات، تکنولوژی‌ها و سیستم‌های این دوچرخه شهری جاینت گواه بر این دارد که این برند دست به تولید بهترین مدل دوچرخه توریستی برقی زده است.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
فعلا‌موجود‌نیست
دوچرخه بانوان Alight 3 محصولی فئق‌العاده و یک دوچرخه سبک شهری تخصصی برای بانوان بوده که با در نظر گرفتن شرایط خاص فیزیولوژیکی بانوان برای بهترین تجربه سواری طراحی و مهندسی گشته است. وزن سبک، تجهیز به بهترین قطعات از...
0 تومان
 چرا بهتر و سالم‌تر از دوچرخه‎‌سواری با سرعتی باور‌نکردنی برای تخلیه انرژی و سر حال آمدن؟ و چه انتخابی بهتر از دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced 2 kom برای تحقق این هدف؟ اما چه دلایلی پشت این پیشنهاد پنهان است؟ ده‌ها...
0 تومان
جاینت در سال 2022 با معرفی و عرضۀ باکیفیت‌ترین دوچرخه‌ها در انواع مختلف انتظار طرفداران بی‌شمار خود در جهان را خرسند ساخته است. یکی از این محصولات فوق‌العاده، دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced disc 2 SEمی‌باشد که عضو...
فعلا‌موجود‌نیست
دوچرخه برقی شهری جاینت EXPLORE E+ 1 625WH STA از آن دسته دوچرخه‌هایی است که هم بهترین برند دوچرخه شهری به طراحی و عرضه آن بسیار مفتخر است و هم دوچرخه‌سواران از آن نهایت رضایت را دارند. دوچرخه توریستی EXPLORE E+ 1...
فعلا‌موجود‌نیست
بدنه سبک آلومینیوم، دوشاخ کربن، قطعات پیشرفته مثل لوله‌زین و فرمان D_fuse همه و همه، دوچرخه کورسی جاینت REVOLT 0 را برای انواع مسیر مناسب می‌کند. تجهیزات متعدد مثل تایرهای TUBELESS، ترمز دیسکی و سیستم‌دنده شیمانو باعث...
بررسی تخصصی

یک توریست سرحال، یک شهروند دوست‌دار محیط زیست با دوچرخه برقی جاینت 

احساس کنجکاوی یک از عواملی است که یک توریست دوچرخه‌سوار را تحریک به سفر می‌کند و عطش او برای هیجان عامل مشوقی است که وِی را به انتخاب دوچرخه بعنوان وسیله نقلیه وا می‌دارد، از طرف دیگر ادایِ وظیفۀ حفاظت از محیط زیست دلیل انتخاب دوچرخه برای عبور مرورهای داخل شهری است. در این بین می‌توان ده‌ها دلیل و برهان چید که چرا دوچرخه برقی توریستی شهری +ROAM E، عالی ترین وسیله برای برآورده کردن هرکدام از این اهداف است. فریم این دوچرخه جاینت برقی شهری از تکنولوژی ALUXX SL تولید شده، این تکنولوژی از جدیدترین فناوری‌های ساخت بدنۀ آلومینیومی دوچرخه است که فریم حاصل از آن سبک‌تر و نازک‌تر از فریم‎‌های معمولی است، همچنین بهترین نسبت سختی به وزن را داراست که سبب می‌گردد با دوچرخه تیز و چابکی طرف باشیم. دوشاخ کمک فنردار این دوچرخهSR Suntour NEX E25 امتیازات متعددی را به مشخصات دوچرخه برقی توریستی جاینت اضافه می‎‌کند که از میان آن‌ها می‌توان قابلیت قفل‌شو هیدرولیکی آن اشاره کرد. این قابلیت برای عبور از زمین‌های مسطح و سربالایی بکار می‌‎آید، به این‌صورت که در شُرف گذر از آن‌ها دوچرخه سوار کمک‌فنر را قفل کرده و بدون اتلاف انرژی سریع و بدون خستگی پدال می‌زند. بعلاوه این قطعه در نرم ساختن سواری نیز نقش دارد و این مهم را با جذب و دفع اثر دست‌انداز‌هایی که بر بدن دوچرخه‌سوار وارد می‌شود به اجرا در می‌آورد. لولۀ زین این وسیله با تکنولوژیِ D-fuse توأم گشته که حاصل آن یک لولۀ زین قوسی شکل آن است. این فُرم خاص و مادۀ اولیه این وسیله یعنی کربن، دست به دست هم داده و با دفع ضرباتی که از سوی پستی بلندی‌های زمین به دوچرخه و در پی آن به بدن دوچرخه‌سوار تحمیل می‎شود در سفرهای طولانی و کوتاه راحتی را به شما هدیه می‌کند. بهترین برند دوچرخه برقی شهری ، جاینت سیستم دندۀ این وسیله را از برند microshift و سری advent برگزیده است که جای تقدیر دارد. شانژمان microshift advent با تکیه بر علوم حرکت شناسی ساخته شده که تغییر دنده نرم و دقیق را بدنبال دارد و احتمال فرسودگی آن را بشدت کاهش می‌دهد. شیفترهای این دوچرخه جاینت برقی از همین برند و سری هستند و با مهندسی دقیق طوری ساخته شده اند که دست دوچرخه‌سوار را اذیت نکرده و همواره پاسخگو و سریع عمل می‎کنند. خودروی 9 سرعتۀ microshift advent نیز در سیستم دندۀ این دوچرخه بکارگرفته شده که 11 الی 42 دندانه دارد که با فاصلۀ حساب شده از یکدیگر به تعویض دنده دقت می‌بخشند. عملی کردن تصمیم بر خرید دوچرخه برقی توریستی بدلیل غنی شدن بازار دوچرخه با ده‌ها برند و صدها مدل کار بسیار سختی است اما ما با معرفی +ROAM E این راه را برای شما سهولت بخشیدیم.


Ride Unlished

همه جا تحت‌سلطه دوچرخه برقی +ROAM E جاینت 

اگر به مشخصات دوچرخه برقی توریستی ROAM توجه کنید خواهید دید این دوچرخه هیچ مرزی نمی‌شناسد و از درب منزل تا کوهستان را بدون مشکل و با سهولت پشت سر می‎‌گذارد، طوری که دوچرخه‌سوار تا مقصد با لبانی گشوده پدال می‎زند. موتور یک دوچرخه برقی با فراهم کردن گشتاور به نیروی پدال‌زنی بهبود می‌بخشد تا دوچرخه‌سوار با هربار فشارِ پدال بیش‌تر از دوچرخه‌های معمولی رو به جلو حرکت کند که یعنی سواره یک سفر راحت‌تر و سریع‌تر را روی این نوع دوچرخه تجربه می‌کند. موتور این وسیله SyncDrive Core است که نیروی گشتاوری بالغ بر 50 نیوتون بر متر را برای دوچرخه تامین می‌کند و این نیرو توسط یاماها فراهم می‌گردد، رقمی که برای یک دوچرخه توریستی‌-شهری  قابل تقدیر است. باتری نیز موتور را روشن نگه ‌می‌دارد بشکلی که اگر از شارژ خالی شود با یک دوچرخه عادی طرف هستیم. باتری این دوچرخه برقی شهری جاینت را EnergyPak 400Wh برگزیده اند که با توجه به سختی شرایط مسیر و آب و هوا، زمان خالی شدن آن از شارژ متفاوت است. باتری این دوچرخه در شرایط عادی و خوب 150 کیلومتر و در شرایط بسیار سخت 55 کیلومتر بر ساعت دوام می‌آورد. نمایشگر ANT+ Wireless display compatible یکی دیگر از ویژگی‌های متمایزی است که در بین مشخصات دوچرخه برقی شهری +ROAM E به چشم می‎خورد که روی لولۀ بالایی دوچرخه نصب شده تا دوچرخه‌سوار به راحتی اطلاعاتی مانند سرعت و ضربان قلب را زیر نظر بگیرد. کنترل‌کننده‌‌ +RideControl One Ant، از تولیدات بهترین برند دوچرخه برقی توریستی  یعنی جاینت، بر این دوچرخه شهری‌توریستی  بکارگرفته شده که با دکمه‌هایی ارگونومیک طراحی شده و برای دید بهتر و استفادۀ ساده‌تر روی فرمان قرار گرفته است. با نصب اپلیکیشن E-BIKE جاینت این کنترل‌کننده را به گوشی خود متصل کنید و اطلاعاتی همچون ضربان قلب، موقعیت، حالت موتور و قابلیت تنظیم را از آن خود سازید. در مرور مشخصات دوچرخه برقی توریستی ROAM E+می‌توان از ‌تکنولوژی SMART ASSIST یاد کرد که با بررسی اطلاعاتی از قبیل نیروی ورودی انسان و وضعیت زمین، میزان نیروی کمک به پدال زنی را تعیین میکند یا آنرا برای مواقع نیاز ذخیره می‌کند. تکنولوژی HYBRID CYCLING TECHNOLOGY هم نیروی انسانی را با نیروی الکتریکی ترکیب کرده که خروجی آن باعث حرکت نرم و یکنواخت این دوچرخه برقی شهری جاینت است. سیستم ترمز این وسیله یعنی Tektro HD-M275 در امر نگه داشتن دوچرخه هنگام روبرویی با خطر قدرت بالایی از خود نشان می‌دهد، از طرفی دیگر نصب و نگهدارندگی از آن‌ راحت است. کتی‌های این ترمز از همین برند و همین سری انتخاب شده اند و از دو جهت قابل استفاده اند یعنی هم با فشار به سمت داخل و هم کشیدن به سمت بیرون عمل می‌کند.


Giant ROAM E+ (2022)

جزئیات دوچرخه برقی جاینت +ROAM E

دوچرخه برقی شهری جاینت +ROAM E از فریم ALUXX-Grade aluminium و دوشاخ SR Suntour NEX E25 تشکیل شده است. لولۀ زین این وسیله نیز D-fuse است. روی اعضای سیستم دنده یعنی شانژمان، شفترها و خودرو نشان برند و سری microshift advent درج گردیده در صورتی‌که زنجیر از برند kmc انتخاب شده است. از تجهیزات این دوچرخه به ترمزها و کتی‌های ترمزTektro HD-M275 هستند.

موتور SyncDrive Core در دوچرخه برقی شهری جاینت بکار گرفته شده که با در نظر گرفتن باتری EnergyPak 400Wh می‌توان ادعا کرد که درحال بررسی بهترین دوچرخه برقی توریستی هستیم. نمایشگر ANT+ Wireless display compatible و کنترل‌کننده +RideControl One Ant هم از دیگر مشخصات دوچرخه برقی توریستی +ROAM E هستند. دو تکنولوژی HYBRID CYCLING TECHNOLOGY و SMART ASSIST در این دوچرخه مورد استفاده قرار گرفته اند.


تکنولوژی‌های مورد استفاده در این دوچرخه:

  • ALUXX-SL GRADE ALUMINIUM : تنه هایی بسیار سبک با نسبت استحکام به وزن بالا . آلیاژ اختصاصی ALUXX SL جاینت ، 30 درصـد ســخت تر از آلیاژهـای ســری 6061 متداول می‌باشد. این افزایش سـختی بـه مهندسـان اجـازه می‌دهد از ضـخامت لـوله های تنه کم کنند و در نـتیجه مواد کمتری مصرف مـی‌شود پـس تنه ای سبک تر به دست می‌آید که به هیچ عنوان استحکام و دوام خود را از دست نداده است. مزیت: دوچرخه سوار بدون از دست دادن استحکام دوچرخه، تنــه ای سخــت تر و سبک تر را تجربه می‌کند
  • Hybrid Cycling Technology : سیستمی متشکل از بخش های RideControl، باتری EnergyPak، و موتور SyncDrive که نیروی موتور و نیروی دوچرخه سوار را به شکل بهینه ترکیب می‌کند و دوچرخه برقی قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • Smart Assist : تنها سیستمی که با ارزیابی همزمان نیروی دوچرخه سوار و سطح جاده می‌تواند اندازه دقیق نیروی مورد نیاز از موتور را تعیین کند. ذخیره سازی انرژی باتری و رقم زدن سواری روان از مهم ترین مزایای این تکنولوژی به شمار می‌روند.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می‌سازد :

  • Frame: ALUXX-Grade Aluminum
  • Fork: SR Suntour NEX E25 63mm travel
  • wheels: Giant double wall aluminium
  • Shifters: Microshift Advent
  • Crankset: Forged alloy, 42T S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm
  • Colours: Black

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه سواری که حتما به آن توجه داشته باشید : 

  1. لطفا توجه داشته باشید که همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد و مهمترین مبحث در هر ورزشی و بخصوص دوچرخه سواری است ، پس همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید .
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید می‌بایستی با دید باز و دقت کافی اقدام به انتخاب و خرید بهترین دوچرخه نمایید ، پس همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

رنگ (Colors)
مشکی
سیستم ترمز (BRAKES)
Tektro HD-M275, hydraulic, Tektro rotors [F]180mm, [R]160mm
فریم (FRAME)
ALUXX-Grade aluminium
دوشاخ (FORK)
SR Suntour NEX E25 63mm travel
فرمان (handlebar)
Giant Connect Riser, 31.8mm
کرپی فرمان (stem)
Giant Sport, alloy, 15-degree S: 60mm, M: 75mm, L: 90mm, XL: 90MM
لوله زین (seat post)
Giant 30.9mm, 2-bolt Micro Adjust, alloy
زین (saddle)
Giant Sport Comfort
شیفتر (SHIFTERS)
Microshift Advent
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Microshift Advent, 9-speed
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Tektro HD-M275
خودرو (CASSETTE)
Microshift Advent, 11-42T, 9-speed
زنجیر (CHAIN)
KMC X9
طبق قامه (CRANKSET)
Forged alloy, 42T S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm
طوقه (RIMS)
Giant double wall aluminium
توپی (HUBS)
Giant eTracker, alloy
پره (SPOKES)
Stainless steel
تایر (TIRES)
Giant Crosscut Gravel 2, 700x45c
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم