مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه

دوچرخه کورسی جاینت تی‌سی‌آر مدل (2022) Giant TCR ADVANCED 2 KOM

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
ناموجود
توضیحات

 چرا بهتر و سالم‌تر از دوچرخه‎‌سواری با سرعتی باور‌نکردنی برای تخلیه انرژی و سر حال آمدن؟ و چه انتخابی بهتر از دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced 2 kom برای تحقق این هدف؟ اما چه دلایلی پشت این پیشنهاد پنهان است؟ ده‌ها مورد شگفت‎‌انگیز مثل فریم کامپوزیت، تکنولوژی tubless و سیستم‌های شیمانو مابین مشخصات دوچرخه کوهستان مورد بحث وجود دارند که اساس این پیشنهاد بحساب می‌آیند.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
0 تومان
کالاهای مشابه
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
3,760,000 تومان
3,370,000 تومان
قیمت دوچرخه 12مدل HR204 با توجه به کیفیت و قطعات بکار رفته در ساخت سیار معقول بوده، همچنین دانستن اطلاعات و ویژگی‌ها به هنگام خرید دوچرخه 12 راکی مدل HR204 توصیه می‌شود: بدنه‌ی آهنی مستحکم و با رنگ بندی زیبا برخوردار...
4,150,000 تومان
3,670,000 تومان
برند راکی یکی از کمپانی‌های معتبر در زمینه تولید دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR206 از این برند با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: رنگ بندی جذاب و منحصر به فرد دارای...
4,070,000 تومان
3,660,000 تومان
یکی از برندهایی که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نام خود را ماندگار کند برند راکی می‌باشد. خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR210 برای کسانی مناسب است که خواستار قیمت مقرون به صرفه توام با کیفیت خوب باشند. خصوصیات مهم...
4,280,000 تومان
3,800,000 تومان
یکی از برندهای معروف و خوش‌نام در طراحی و تولید دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد و به همین دلیل خرید دوچرخه راکی سایز 20 مدل HR211 با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: بدنه‌ای مستحکم و بادوام از جنس آهن دارای...
5.0
9,710,000 تومان
9,190,000 تومان
برای خرید دوچرخه 26 که هم در کوهستان و هم مسیرهای شهری بتوان سواری خوبی را تجربه کرد، دوچرخه اورلرد 26 مدل 0104 به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت یک انتخاب مناسب خواهد بود. این دوچرخه اورلرد از ویژگی‌های مهم زیر...
3,870,000 تومان
3,460,000 تومان
برند راکی با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از مدل‌های معروف قطعا می‌تواند خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR204 باشد که با برخورداری از ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف خود این...
5.0
9,810,000 تومان
9,290,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 27.5 مدل 0104 به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت برای استفاده در مسیرهای کوهستانی و شهری می‌توانید گزینه ایده‌آلی باشد. این دوچرخه اورلرد با خصوصیات زیر تولید و عرضه شده است: فریم آلومینیومی...
بررسی تخصصی

با دوچرخه TCR ADV 2 KOM، لذت و سلامت‌تان را تضمین کنید 

قطعا هیچکس خرید دوچرخه را عملی موقت نمی‌داند و قصد دارد تا مدت‌ها از آن استفاده کند بنابراین در خرید دوچرخه کورسی باید به تمام نکات ریز و درشت توجه داشت و در انتخاب بی‌گدار به آب نزد زیرا می‌توان طول عمر مفیدش را براساس کیفیت آن تخمین زد. قطعات، تکنولوژی‌ها و سیستم‌ها میزان کیفیت را تعیین می‌کنند و با در نظر گرفتن این ملاک‌ها در مشخصات دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced 2 kom می‌توان اظهار کرد که شما تا زمان زیادی را از سواری با آن لذت خواهید برد. سیستم ترمز با محافظت از دوچرخه و دوچرخه‌سوار هنگام مقابله با انواع تهدیدات مثل بریدگی‌های عمیق و بزرگ، پیچ‌های تند و همچنین خطر برخورد با اتومبیل‌های دیگر، ثابت می‌کند نقش ویژه‌ای در مشخصات دوچرخه کورسی ایفا می‌کند، به همین دلیل سیستم ترمز قدرتمند و کتی‌های خوش دست shimano 105 بر این وسیله نصب شده اند. سیستم دنده نیز از برند شیمانو انتخاب شده که با قدمتی 100 ساله هر روز به کیفیت و تنوع محصولاتش افزوده می‌افزاید تا خِیل وسیعی از دوچرخه‌سواران را راضی نگهدارد. شیفترهای shimano 105 کاملا ارگونومیک یعنی خوش دست و مطابق آناتومی دست ساخته شده اند. شانژمان عقب و جلوی shimano 105 نیز از امتیازاتی همچون تعویض دنده نرم و سریع، بعلاوه بسیار دقیق برخوردار می‌باشند. برای تبدیل TCR Advanced 2 kom به بهترین مدل دوچرخه کورسی، همچنین به خودرو و زنجیری نیاز است که در کنار یکدیگر به تعامل و همکاری بپردازند و جاینت با انتخاب خودروی 11 سرعتۀ shimano 105 و زنجیر kmc به خوبی این مطلب را درک کرده است. این خودرو 11 تا 34 دندانه دارد که ارتباطی ناگسستنی با زنجیر محکم kmc برقرار کرده و عمل تغییر دنده را تسهیل می‌بخشد. تمام مطالب این بند را می‌توان اینچنین خلاصه کرد: دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced 2 kom بیدی نیست که با این بادها بلرزد، پس با خیال راحت خرید دوچرخه خود را نهایی کنید.


Ride Unlished

ایرودینامیک حملات تند باد را خنثی کنید

وقتی دوچرخه‌سوار به سمت جلو پدال می‌زند خواه یا ناخواه در مواقعی در برابر باد قرار می‌گیرد و اصطکاک و فشار وارده از سوی آن، از سرعت او می‌کاهد اما این مطلب درمورد دوچرخه جاینت TCR Advanced 2 kom صدق نمی‌کند زیرا فریم این وسیله کاملا ایرودینامیک ساخته شده است. فریم دوچرخه مورد بحث از تکنولوژی اختصاصی جاینت یعنی Advanced-Grade Composite ساخته شده که نتیجۀ آن بدنه‌ای سخت جان، تیز و سبک است اما طراحی این اسکلت محکم نیز جای قدردانی دارد زیرا طبق علوم نوین هندسه صورت گرفته و علم ایرودینامیک در آن بکارگرفته شده است. این فریم از تکنولوژی megadrive نیز بهره می‌برد که به سبب آن لولۀ بالایی شیب بیشتری پیدا کرده تا سرعت اولیه دوچرخه افزایش یافته و قدرت مانور آن فزونی یابد. دوشاخ نیز ماحصل همین فناوری می‌باشد که با تکنولوژی دیگری نیز درهم آمیخته شده و آن overdrive می‌باشد که در steerer جای گرفته و هدایت آسان و دقیق قسمت جلوی دوچرخه ممکن می‌سازد. این دوشاخ بدلیل ارتعاش و تراکم خوبِ کامپوزیت کربن قادر است تا قسمتی از آثار پستی بلندی‌های زمین روی دوچرخه را خنثی سازد. بهترین برند دوچرخه کورسی جاینت تایرهای Giant Gavia Course 1 برای این وسیله در نظر گرفته که مناسب‌ترین انتخاب برای استفاده از تکنوژی tubeless نیز بحساب می‌آید. این تایرها مناسب تمام فصول می‌باشند زیرا بهترین میزان گریپ را برای دوچرخه‌سوار فراهم می‌کنند. این سیستم چرخ بخاطر درهم تنیده شدن با تکنولوژی tubelessدر سایۀ مقاومت کمتر به چرخش از باقی این دسته از سیستم‌ها روان‌تر حرکت می‌کند و کمتر پنچر می‌شود. دوچرخه‌ کورسی جاینت TCR Advanced 2 kom مسیر شما به سمت مقام قهرمانی و شکستن و ارتقاء رکوردها هموار می‌کند و می‌توان اذعان داشت تا وقتی که زمین صاف و آسفالت باشد شما بهترین اجرا را خواهید داشت.


دوچرخه کورسی جاینت تی‌سی‌آر مدل (2022) Giant TCR ADVANCED 2 KOM

ویژگی‌های دوچرخه جاینت  Giant TCR Advanced 2 KOM 2022

مشخصات دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced 2 komشامل سیستم‌هایی تماما از برند و سری shimano 105 می‌شود که سیستم ترمز، کتی‎های ترمز، شیفترها، شانژمان جلو و عقب و خودرو را دربر می‌گیرند البته زنجیر kmc را هم نباید از یاد برد. فریم و دوشاخ هر دو ماحصل تکنولوژی Advanced-Grade Composite هستند، بعلاوه در ساخت فریم تکنولوژی megadrive و در تولید دوشاخ تکنولوژی overdrive استفاده شده اند. تایرهای این دوچرخه کورسی Giant Gavia Course 1 و طوقه‌ها Giant P-R2 wheelset می‌باشند که همراه با تکنولوژی tubeless سیستم چرخ این وسیله را می‌سازند.


  • OverDrive Technology : تکنولوژی لوله های ضخیم محور فرمان به همراه بولبرینگ های مخصوص این طراحی که بالاترین میزان هدایت و تسلط را حتی در سخت ترین شرایط و پرش ها و فرود های کوهستانی فراهم میکند.
  • Advanced Composite Technology : تکنولوژی استفاده از ترکیبات کربن با استفاده از فناوری های بسیار پیچیده در جهت ایجاد اجزای با مقاومت بسیار بالا با تمرکز بر کاهش وزن ترکیبات و همچنین استفاده از تکنولوژی نانو جهت افزایش استقامت و فیوژن جهت اتصال و جوش بی عیب و نقص این اجزاء.
  • Tubeless system : سیستم کامل چرخ،لاستیک،دریچه و درزگیر به گونه ای طراحی شده اند که می توانند از پنچر شدن جلوگیری کنند و سواری روان تر و سریع تری رقم بزنند.
  • MegaDrive : طراحی مهندسی شده و افزایش سایز لوله پایینی فریم به منظور دستیابی به کنترل بهتر و فراهم نمودن مقاومت کافی برای پدال زدن با تمام قدرت.
  • PowerCore : توپ تنه بزرگ با قطر 86 میلی متر که مقاومت کافی و تعادل لازم را در دو طرف دوچرخه فراهم می کند.
  • RS Ready : قابلیت نصب سریع سنسور Giant RideSense و سخت افزار های مریوطه روی فریم.
  • Variant Seatpost : این طراحی اختصاصی برای پایه صندلی هست که باعث تعادل بهینه وزن سبک، کیفیت سواری عالی و تنظیم ساده برای عملکرد بهتر می‌باشد.
  • Compact Road Design : کاهش ابعاد فریم از طریق شیب دادن به لوله بالایی که باعث کاهش وزن و سختی بیش‌تر شده و دوچرخه را برای تمام افراد قابل استفاده می‌کند.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می سازد:

  • Frame: Advanced-Grade Composite
  •  Fork:Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer 
  • Shifters:Shimano 105
  • Crankset: Shimano 105
  • Colours:Cold Iron

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید .
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

رنگ (Colors)
Cold Iron
سیستم ترمز (BRAKES)
Shimano 105
فریم (FRAME)
Advanced-Grade Composite
دوشاخ (FORK)
Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer
فرمان (handlebar)
Giant Contact XS:40cm, S:40cm, M:42cm, M/L:42cm, L:44cm, XL:44cm
کرپی فرمان (stem)
Giant Contact XS:80mm, S:90mm, M:100mm, M/L:110mm, L:110mm, XL:120mm
لوله زین (seat post)
Giant Variant, composite, -5/+15mm offset
زین (saddle)
Giant Approach
شیفتر (SHIFTERS)
Shimano 105
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
Shimano 105
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Shimano 105
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Shimano 105
خودرو (CASSETTE)
Shimano 105, 11-speed, 11x34
طبق قامه (CRANKSET)
Shimano 105, 34/50 XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm
توپ تنه (B.B SET)
Shimano, press fit
طوقه (RIMS)
Giant P-R2 wheelset
توپی (HUBS)
Giant P-R2 wheelset, 12mm thru-axle
پره (SPOKES)
Giant P-R2 wheelset
تایر (TIRES)
Giant AC 1, tubeless, 700x25c (28mm), folding
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
0 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم