مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه

دوچرخه کورسی جاینت تی‌سی‌آر مدل (2022) Giant TCR ADVANCED 2 Disc KOM

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
ناموجود
توضیحات

با دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced disc 2 kom مثل باد از کنار رقبا یا از میان ترافیک‌های درون شهری عبور کرده و تا خود مقصد، چست و چابک، پدال بزنید. عواملی مانند تکنولوژی‌ Advanced-Grade Composite، همچنین سیستم ترمز و سیستم دنده shimano 105 سبب آفرینش بهترین مدل دوچرخه کورسی شده که محبوبیتی چشمگیر در میان دوچرخه‌دوستان دارد.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
0 تومان
کالاهای مشابه
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
3,760,000 تومان
3,370,000 تومان
قیمت دوچرخه 12مدل HR204 با توجه به کیفیت و قطعات بکار رفته در ساخت سیار معقول بوده، همچنین دانستن اطلاعات و ویژگی‌ها به هنگام خرید دوچرخه 12 راکی مدل HR204 توصیه می‌شود: بدنه‌ی آهنی مستحکم و با رنگ بندی زیبا برخوردار...
4,150,000 تومان
3,670,000 تومان
برند راکی یکی از کمپانی‌های معتبر در زمینه تولید دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR206 از این برند با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: رنگ بندی جذاب و منحصر به فرد دارای...
4,070,000 تومان
3,660,000 تومان
یکی از برندهایی که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نام خود را ماندگار کند برند راکی می‌باشد. خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR210 برای کسانی مناسب است که خواستار قیمت مقرون به صرفه توام با کیفیت خوب باشند. خصوصیات مهم...
4,280,000 تومان
3,800,000 تومان
یکی از برندهای معروف و خوش‌نام در طراحی و تولید دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد و به همین دلیل خرید دوچرخه راکی سایز 20 مدل HR211 با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: بدنه‌ای مستحکم و بادوام از جنس آهن دارای...
5.0
9,710,000 تومان
9,190,000 تومان
برای خرید دوچرخه 26 که هم در کوهستان و هم مسیرهای شهری بتوان سواری خوبی را تجربه کرد، دوچرخه اورلرد 26 مدل 0104 به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت یک انتخاب مناسب خواهد بود. این دوچرخه اورلرد از ویژگی‌های مهم زیر...
3,870,000 تومان
3,460,000 تومان
برند راکی با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از مدل‌های معروف قطعا می‌تواند خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR204 باشد که با برخورداری از ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف خود این...
5.0
9,810,000 تومان
9,290,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 27.5 مدل 0104 به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت برای استفاده در مسیرهای کوهستانی و شهری می‌توانید گزینه ایده‌آلی باشد. این دوچرخه اورلرد با خصوصیات زیر تولید و عرضه شده است: فریم آلومینیومی...
بررسی تخصصی

انتخابی حرفه‌ای، سرعتی ستودنی 

دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced disc 2 kom برای صاحب خوش سلیقۀ خود طعم شیرین پیروزی در مسابقات، تجربۀ سواری لذت‌بخش در خیابان‌های شهر و قابلیت شکستن و یا بهبود رکوردهای مختلف را به ارمغان می‌آورد. برای رسیدن به این حد از کارایی امتیازات زیادی در بین مشخصات دوچرخه کورسیِ مورد نظر به چشم می‌خورد که طراحی و مادۀ اولیه سازندۀ فریم و همچنین تکنولوژی بکارگرفته شده هنگام ساخت آن، مواردی از این قبیل ویژگی‌ها محسوب می‌شوند. تکنولوژی megadrive در ساخت این فریم نقش داشته و حاصل آن شیب تندتر لولۀ بالایی و تشکیل یک مثلث مرکزی بزرگ می‌باشد که هم باعث بهبود اثر ایرودینامیک شده و هم به هدایت دقیق قسمت جلوی دوچرخه کمک شایانی می‌کند. گفتنی است که طراحی بدنۀ این دوچرخه کورسی کاملا ایرودینامیک صورت گرفته تا در تقابل با باد، پیروز میدان باشد. تکنولوژی دیگر Advanced-Grade Composite است که فریمی با بهترین نسبت وزن به سختی می‌سازد و ارتقاء سرعت دیگر برآیند آن بحساب می‌آید. دوشاخ نیز از تکنولوژی Advanced-Grade Composite بدست آمده که جنس کربنی آن هم به سرعت دوچرخه می‌افزاید و هم قسمتی از لرزش‌های وارده از سمت زمین را خنثی می‌کند. تکنولوژی قابل توجه دیگری در سیستم چرخ دوچرخه بکار بسته شده که tubuless نام دارد و در بین طرفداران جاینت یعنی بهترین برند دوچرخه کورسی، آوازه‌ای بلند والا دارد. در آمیختن تایرها با این تکنولوژی به تولید سیستم چرخی روان و مقاوم به پنچری ختم می‌شود که هزینه‌های گزاف تعویض و جایگزینی مرتب تایرها را به حداقل می‌رساند و این به خودی خود باعث بصرفه بودن قیمت دوچرخه TCR Advanced disc 2 kom می‌گردد. مطمئناً قصد دارید بهترین نتیجه ممکن را از خرید دوچرخه کورسی بگیرید، در اینصورت نباید حتی یک درصد درمورد انتخاب دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced disc 2 kom شک کنید.


Ride Unlished

با خرید دوچرخه جاینت  TCR ADVANCED DISK 2 KOM سرمایه اندوزی کنید

خرید دوچرخه کورسی جاینت TCR Advanced disc 2 komمسیر شما به سمت پیروزی را هموار می‌سازد و شما را به قهرمان هر مسابقه تبدیل می‌کند. یکی از عوامل موثر دخیل در برتری این دوچرخه نسبت به باقی مدل‌ها، حضور سیستم‌های شیمانو می‌باشد، برندی سرافراز که میان ده‌ها نمونۀ دیگر در بازار خوش می‌درخشد. شیفترهای shimano 105 به مشخصات دوچرخه کورسیِ مذکور اضافه شده تا دوچرخه‌سوار قادر گردد در اوج سرعت، دنده را تعویض کرده و بدون معطلی به پدال زدن ادامه دهد. البته شانژمان عقب و جلوی shimano 105 نیز در این امر یعنی تغییر دندۀ سریع، دقیق و نرم نقش بسزایی دارند چرا که از سری محصولات قابل اطمینان شیمانو بشمار می‌روند. متخصصین جاینت، بهترین برند دوچرخه کورسی در تصمیمی زیرکانه خودروی TCR Advanced disc 2 komرا از برند و سری مشابه برگزیده اند که جنسی سخت داشته و به تغییر دنده سهولت می‌بخشد، بعلاوه آفرینش هماهنگیِ بالا بین قطعات سیستم دنده باعث می‌شود این بخش حیاتی از دوچرخه برآیندی بی‌نقص داشته باشد. تماس این خودروی 11 سرعته با زنجیر و ارتباط تنگاتنگ آن با کیفیت عمل تغییر سرعت باعث شده که زنجیر kmcبا تعداد سرعت مشابه در این دوچرخه نصب بشود. همانطور که می‌دانید سیستم ترمز ضامن امنیت و در نتیجه سلامتی دوچرخه‌سوار می‌باشد پس قدرت نگهدارندگی آن در مواجهه با حوادث مختلف بسیار حیاتی است. سیستم ترمز shimano 105 با فراهم کردن قدرت بالا در نگهداشتن دوچرخه هنگامی که جان دوچرخه‌سوار در خطر است، کمک می‌کند وِی بدون ترس و نگرانی با نهایت سرعت رو به جلو بشتابد. لولۀ زین Giant Variant را هم می‌توان از دسته مزایای بی‌شمار آن بحساب آورد زیرا از جنس کامپوزیت کربن بوده و قابل تنظیم است تا دوچرخه‌سوار با تنظیم آن راحت‌ترین حالت نشستن را برگزیده تا با حالی خوش از سواری راحت خود لذت ببرد. این دوچرخه جاینت یک وسیلۀ نقلیه قدرتمند می‌باشد که هیچوقت روی شما را زمین نمی‌اندازد چه در پیست مسابقات و چه در خیابان‌های صاف و آسفالت.


دوچرخه کورسی جاینت تی سی آر مدل (2022) Giant TCR ADVANCED 2 Disc KOM

ویژگی‌های دوچرخه جاینت  Giant TCR Advanced disc 2 KOM 2022

فریم و دوشاخ Advanced-Grade Composite از مهمترین مشخصات دوچرخه کورسی TCR Advanced disc 2 kom می‌باشند. تکنولوژی megadrive در بدنۀ دوچرخه و تکنولوژی overdrive در دوشاخ آن بکار گرفته شده اند. تایرهای این وسیله از برند Giant Course 1 انتخاب شده اند که با تکنولوژی tubeless تلفیق گشته و با اضافه شدن طوقه‌های Giant P-R2 Disc، سیستم چرخ را می‌سازند.

این دوچرخه کورسی جاینت شامل ترمز و کتی‌های ترمز shimano 105 می‌شود. همچنین قطعات سیستم دنده یعنی شیفترها، شانژمان جلو و عقب و خودرو، از همین برند و سری انتخاب شده اند که البته با زنجیر kmc تکمیل می‌گردد.


  • OverDrive Technology : تکنولوژی لوله های ضخیم محور فرمان به همراه بولبرینگ های مخصوص این طراحی که بالاترین میزان هدایت و تسلط را حتی در سخت ترین شرایط و پرش ها و فرود های کوهستانی فراهم میکند.
  • Advanced Composite Technology : تکنولوژی استفاده از ترکیبات کربن با استفاده از فناوری های بسیار پیچیده در جهت ایجاد اجزای با مقاومت بسیار بالا با تمرکز بر کاهش وزن ترکیبات و همچنین استفاده از تکنولوژی نانو جهت افزایش استقامت و فیوژن جهت اتصال و جوش بی عیب و نقص این اجزاء.
  • Tubeless system : سیستم کامل چرخ،لاستیک،دریچه و درزگیر به گونه ای طراحی شده اند که می توانند از پنچر شدن جلوگیری کنند و سواری روان تر و سریع تری رقم بزنند.
  • MegaDrive : طراحی مهندسی شده و افزایش سایز لوله پایینی فریم به منظور دستیابی به کنترل بهتر و فراهم نمودن مقاومت کافی برای پدال زدن با تمام قدرت.
  • PowerCore : توپ تنه بزرگ با قطر 86 میلی متر که مقاومت کافی و تعادل لازم را در دو طرف دوچرخه فراهم می کند.
  • RS Ready : قابلیت نصب سریع سنسور Giant RideSense و سخت افزار های مریوطه روی فریم.
  • Variant Seatpost : این طراحی اختصاصی برای پایه صندلی هست که باعث تعادل بهینه وزن سبک، کیفیت سواری عالی و تنظیم ساده برای عملکرد بهتر می‌باشد.
  • Compact Road Design : کاهش ابعاد فریم از طریق شیب دادن به لوله بالایی که باعث کاهش وزن و سختی بیش‌تر شده و دوچرخه را برای تمام افراد قابل استفاده می‌کند.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می سازد :

  • Frame: Advanced-Grade Composite, disc
  •  Fork: Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, disc 
  • Shifters: Shimano Ultegra
  • Crankset: Shimano Ultegra
  • Colours: CARBON

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه سواری که حتما به آن توجه داشته باشید : 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید .
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

سیستم ترمز (BRAKES)
Shimano 105 hydraulic, Giant MPH rotors
[F]160mm, [R]140mm
فریم (FRAME)
Advanced-Grade Composite, disc
دوشاخ (FORK)
Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer,
disc
فرمان (handlebar)
Giant Contact
XS:40cm, S:40cm, M:42cm, M/L:42cm, L:44cm, XL:44cm
کرپی فرمان (stem)
Giant Contact
XS:80mm, S:90mm, M:100mm, M/L:110mm, L:110mm, XL:120mm
لوله زین (seat post)
Giant Variant, composite, -5/+15mm offset
زین (saddle)
Giant Approach
شیفتر (SHIFTERS)
Shimano 105
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
Shimano 105
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Shimano 105
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Shimano 105 hydraulic
خودرو (CASSETTE)
Shimano 105, 11-speed, 11x34
زنجیر (CHAIN)
KMC X11EL-1
طبق قامه (CRANKSET)
Shimano 105, 34/50
XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm,
XL:175mm
توپ تنه (B.B SET)
Shimano, press fit
طوقه (RIMS)
Giant P-R2 Disc wheelset
توپی (HUBS)
Giant P-R2 Disc wheelset, 12mm thru-axle
پره (SPOKES)
Giant P-R2 Disc wheelset
تایر (TIRES)
Giant Course 1, tubeless, 700x25c (28mm), folding
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
0 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم