مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-570,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه بچه گانه سایز 16 اورلرد مدل Overlord 1600635

Overlord - Size 16 - 1600635 - Mechanical disc - Kids bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی مشکی
  • بنفش بنفش
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، تجهیزات بادوام و کاربردی بودن دوچرخه مواردی هستند که برایتان اهمیت ویژه‌ای دارند؟ برند اورلرد به عنوان یکی از پرطرفدارترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای دوچرخه سازی با ارائه دوچرخه مدل 1600635 در سایز ۱۶ آماده است تا تمامی این ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

  • فریم منیزیم زیبا و مستحکم
  • طوقه مننیزیمی اسپرت
  • ترمزبندی دیسکی
  • تایرهای پهن
  • بغلبند تقویت شده
  • پشتی، سبد، صندوق
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
5,900,000 تومان -570,000 تومان تخفیف 5,330,000 تومان
کالاهای مشابه
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
5.0
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
بررسی تخصصی

درباره قیمت و خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد

عوامل متعددی انتخاب و خرید دوچرخه کودک اورلرد مدل 1600635 سایز 16 را توجیه کرده و آن را سودآور تلقی می‌کنند. در ساخت این محصول فاکتورهای مهمی به کار رفته‌اند تا بتوانند ظرافت، زیبایی و کاربرد لازم را در اختیار کودکان قرار دهند؛ از جمله این فاکتورها می‌توان به مقاومت و سرسخت بودن لوازم و قطعات استفاده شده در رکاب، کرپی، فرمان و طوقه این دوچرخه اشاره کرد که دوام بالای آن را نیز به دنبال دارد.

سیستم ترمز دیسکی به کار گرفته شده در این محصول نیز ازجمله بخش‌های پرکاربرد و مهم آن به شمار می‌رود که به طور اصولی در این محصول نصب شده و تأثیر بسزایی در حس امنیت و سلامتی کودکان ایفا می‌کند. لوله زین ضامن دار یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که در این محصول به کار گرفته شده به نحوی که با توجه به رشد قد کودک می‌توان آن را بدون نیاز به تعمیرات تنظیم کرد و تا چندین سال به راحتی استفاده لازم را داشت. بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که با توجه به تناسب میان کیفیت و قیمت هر مدل برای تجربه بهتر خرید دوچرخه بچه گانه باید توجه ویژه‌ای در انتخاب داشت. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این دوچرخه را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:


خرید و قیمت دوچرخه 16 اورلرد مدل Overlord 1600635

ویژگی‌های دوچرخه 16 اورلرد

با خرید دوچرخه 16 استاندارد و مطمئن مدل 1600635 از برند معتبر و شناخته شده اورلرد کودکی با نشاط و پر انرژی داشته و با کمترین تلاش آنها را بیش از هر زمانی به ورزش و تحرک علاقه‌مند سازید. از جمله موارد مهم در قیمت دوچرخه 16 باید به قطعات مورد استفاده در ساختت تنه و سایر سیستم‌ها اشاره کرد. برای برآورد دقیق از این مهم در ادامه به بررسی ویژگی‌های اصلی این مدل از اورلرد می‌پردازیم:

بدنه منیزیوم سبک و کاربردی 

در این مدل از اورلرد از آلیاژ منیزیم برای ساخت فریم و قاب استفاده شده است. در حال حاضر استفاده از منیزیم در ساخت دوچرخه چندان رایج نیست، اما دوچرخه‌های کودک که با این آلیاژ ساخته می‌شوند وزن سبک‌تری داشته و ارتعاشات محیط را به خوبی جذب می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قاب آن است که مخصوصاً در فاصله‌های طولانی سواری کمتر میزان خستگی را برای کودک ایجاد می‌کند.

با توجه به این نکته منیزیم بسیار سبک است، کودک برای به حرکت درآوردن دوچرخه حتی در مواقع اضطراری چون خرابی یا پنچری آن، نیازی به اعمال فشار زیاد بر روی دوچرخه نخواهد داشت. این محصول بسیار مقاوم بوده و استحکام بیشتری حتی نسبت به آلومینیوم دارد. با این وجود می‌توان سختی آن را کمی کمتر عنوان کرد.

فرمان و کرپی انعطاف‌پذیر

مدل فرمان استفاده شده در دوچرخه اورلورد مدل 1600635 به نحوی است که کاربری بسیار مناسبی برای کودکان دارد، به حالت درست نشستن کودک بر روی دوچرخه کمک کرده و به او اجازه می‌دهد تا از همان ابتدای یادگیری به شیوه درست قرارگیری بدن خود روی دوچرخه تسلط یابد تا در طی زمان با آسیب‌های ناشی از آن مواجه نگردد. همچنین کرپی و فرمان این محصول تاشو و ضامن‌دار هستند که برای اندازه استاندارد قد کودک قابل تنظیم می‌باشند تا به این ترتیب کمتر با خستگی او در حین سواری مواجه شویم و از طرفی دیگر بتوانند تسلط کاملی بر روی محیط و دوچرخه خود داشته باشند.

ترمزبندی دیسکی دوچرخه اورلرد

در اکثر تولیدات این برند سعی شده تا از بهترین قطعات و کیفیت ممکن بهره برده شود و شاید به همین دلیل است که خرید دوچرخه اورلرد تبدیل به گزینه بسیاری از افراد شده است. یکی از اصلی‌ترین مشخصاتی که ایمنی دوچرخه را نشان می‌دهد، نوع سیستم ترمز آن می‌باشد. کارشناسان اورلرد برای بالا بردن سطح ایمنی این دوچرخه بچه گانه از سیستم ترمز دیسکی کمک گرفته‌اند که در کنار لاستیک‌های پهن یک ترکیب عالی و منعطف را برای واکنش پذیری سریع در اختیارمان قرار می‌دهد.

باوجوداینکه ترکیب لاستیک‌هایی پهن و ترمزهای دیسکی اغلب برای محصولات کوهستانی استفاده می‌شود، اما به کار بردن آنها در دوچرخه‌های شهری همچون این محصول باعث شده تا کودکان از امنیت بسیار بالاتری در زمان سواری برخوردار باشند. ترمز موجود در چرخ عقب و جلوی این دوچرخه 16 هر دو از نوع دیسکی هستند‌ که می‌توانید مطمئن باشید زمان ترمزگیری و توقف کودکان را بسیار کم کرده و در برابر انواع موانع از واکنش پذیری عالی برخوردار خواهد بود. این نوع سیستم ترمز با وجود سنگین‌تر بودن نسبت به ترمزهای لقمه‌ای و دیسک هیدرولیکی، اما تعمیر و نگهداری راحت‌تری دارد و بدون پیچیدگی می‌توان تعمیر و تنظیم آن را با در اختیار داشتن لوازم و ابزارآلات دم دست به انجام رساند.

لوازم ایمنی و امکانات جانبی 

دوچرخه اورلرد 1600635 به همراه لوازم جانبی همچون قمقمه و گلگیرهای عقب و جلو در اختیارتان قرار می‌گیرد. کودک می‌تواند در هنگام سواری و تفریح با این دوچرخه بدون نگرانی از بابت پاشیده شدن گل و لای و هرگونه کثیفی به لباس و بدنه دوچرخه خود، رکاب بزند؛ چراکه گلگیرهای تعبیه شده در این محصول از این اتفاق جلوگیری خواهند کرد. قاب زنجیر تعبیه شده بر روی این دوچرخه 16 نیز باعث شده تا احتمال هرگونه گیر کردن لباس و شلوار کودک بین اهرم‌های زنجیر کاهش یابد و دیگر به هیچ وجه با زخم شدن پای او در حین رکاب زدن مواجه نشویم. در مقابل برخورداری از چرخ‌های کمکی بغل‌بند نیز از جمله عواملی هستند که سبب حفظ تعادل بیشتر کودک در حین سواری شده و از افتادن آن جلوگیری می‌کنند. این محصول اورلرد برخلاف اغلب دوچرخه‌های کودکانه در این سایز و سبک به تجهیزاتی همچون سبد، پشتی، صندوق و ترک بند مجهز نمی‌باشد.


ویژگی‌های زیر این دوچرخه کودک را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • تنه منیزیوم مستحکم و زیبا
  •  دارای محافط زنجیر
  • ترمز دیسکی
  • دارای بغل بند های باکیفیت تقویت شده
  • دارای صندوق و پشتی و سبد
  • طوقه منیزیوم

رنج سنی مناسب این دوچرخه 16:

  • از 7 تا حدود 10 سال: هر چند که معیار سن در انتخاب سایز دوچرخه کودک یک معیار فرعی است و انتخاب سایز و دوره‌ی استفاده از آن بسته به شرایط جسمی (قد) هر کودک متفاوت می‌باشد اما این سئوالی است که برای اکثر والدین به هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه مطرح می‌شود. در کل باید گفت که سایز دوچرخه 20 مناسب برای قد از 117 سانتی‌متر به بالا می‌باشد و بعد از آن سایز 24 مناسب است.
  • هم دختر خانم‌ها و هم آقا پسران: این دوچرخه کودک با توجه به سلیقه و علایق عموم کودکان طراحی گشته است. به همین سبب یک دوچرخه اسپرت تخصصی محسوب شده که می‌تواند شوق سواری را در ایشان تقویت نماید.
خرید دوچرخه 16 راکی مدل Rocky 16 hr206

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی کودک در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش برای وی استفاده کنید. سعی نمایید از همین سنین پایین استفاده از وسایل ایمنی را برای کودک نهادینه نمایید.
  2. برای اینکه کودک تجربه بهتری از دوچرخه‌ داشته باشد و شما از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه سعی نمایید از محصولاتی که حداقل کیفیت را رعایت نموده‌اند انتخاب نمایید. صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Overlord - Size 16 - 1600635 - Mechanical disc - Kids bike
سایز چرخ
16
بازه سن و قد
5 تا 7 سال(100تا120سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
منیزیوم
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
بدون کمک
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
Overlord M.D tech
فریم (FRAME)
منیزیوم بسیار مقاوم و زیبا
فرمان (handlebar)
تاشو ضامن‌دار BMX
کرپی فرمان (stem)
کرپی چهارپیچ
لوله زین (seat post)
ضامنی
زین (saddle)
نرم و بسیار راحت
Pedals
دارد
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
ارگونومیک و راحت
خودرو (CASSETTE)
تک سرعته
طوقه (RIMS)
اسپرت منیزیمی
تایر (TIRES)
تایر پهن OK 2.50
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
بغلبند
تقویت شده
قاب زنجیر
دارد
گلگیر
اسپرت
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(1)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 1 دیدگاه
کیفیت و کارایی 1 دیدگاه
اصالت کالا 1 دیدگاه
ابعاد و سایز 1 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 1 دیدگاه
محمد مهدوی
5.0 () .
یه انتخاب اقتصادی باکیفیت

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
5,900,000 تومان -570,000 تومان تخفیف 5,330,000 تومان
محصولات پیشنهادی
4.9
330,000 تومان
299,000 تومان
تمامی دوچرخه سواران به خوبی از این موضوع مطلع هستند که برند جاینت یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید دوچرخه و قطعات جانبی آن به شمار می‌رود. در حال حاضر جاینت یکی از پرچم‌داران و تولیدکنندگان دوچرخه‌های با کیفیت...
فعلا‌موجود‌نیست
قطعا برای کسانی که به دنبال یک دوشاخ از نوع کمک دار هستند، خرید دوشاخ دوچرخه کمک دار برند زوم مدل CH-860 توصیه می‌شود. ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول به شرح زیر می‌باشد: مناسب برای چرخ سایز 29  مکانیسم باد سیستم...
5.0
489,000 تومان
454,000 تومان
کلاه دوچرخه‌سواری بچه‌گانه راکی تمام استاندارهای موردنیاز برای حفط ایمنی کودک شما را رعایت کرده و با ظاهر زیبا و رنگبندی متفاوتی که دارد کودکان را به خود علاقه‌مند می‌سازد. لبه پشتی این کلاه بلند طراحی شده که محافظت...
5.0
5,340,000 تومان
4,940,000 تومان
دوچرخه 16 اورلرد مدل OV-1000 محصولی سبک و زیبا که هم برای دختر خانم‌ها و آقا پسران مناسب بوده و ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: تنه آلومینیومی سبک و مستحکم ترمزبندی دیسک جلو و عقب طوقه منیزیومی...
335,000 تومان
290,000 تومان
به جهت امنیت دوچرخه و جلوگیری از سرقت استفاده و خرید قفل دوچرخه یک موضوع مهم است. قفل دوچرخه برند انرژی مدل Energi 10×1000mm از محبوب‌ترین قفل‌ها میان دوچرخه‌سواران است. مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول شامل: جنس کابل...
4.1
160,000 تومان
125,000 تومان
برای راحتی بیشتر در نگهداری دوچرخه خرید پایه دیواری دوچرخه یک کار مفید خواهد بود. از ویژگی‌های مهم این محصول باید به موارد زیر اشاره کرد: قابل استفاده برای انواع دوچرخه قابل نصب بر روی دیوار جنس آهن روکش پلاستیکی وزن...
490,000 تومان
445,000 تومان
کرپی فرمان دوچرخه زوم یکی از محصولات بسیار باکیفیت و ارزان قیمت بازار بوده که مشخصات مهم آن به شرح زیر است: مناسب برای انواع دوچرخه کوهستان در سبک‌های مختلف جنس آلومینیوم 3D Forged Alloy Rise : 7± بست فرمان 4 پیچ بست...

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم