مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-350,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 27.5 کوهستان اورلرد مدل Overlord Mercury SE 1.1-D

Overlord - Mercury SE 1.1-D - Size 27.5 - 21sp - Alloy 6061 Frame - Mountain Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • سفید سفید
سایز فریم
  • "18
موجود
توضیحات

اورلرد به‌عنوان یکی از کمپانی‌های شناخته شده و فعال ساخت دوچرخه توانسته تا با محصولات جدید خود تحولی بزرگ در این صنعت به وجود آورد. با دوچرخه mercury se 1.1 دیسکی سایز 27.5 از این برند مطرح شما می‌توانید مهارت‌های دوچرخه‌سواری خود را به راحتی و در زمانی کم تقویت کنید:

  • ست دنده 21 سرعته شیمانو اوریجینال
  • دوشاخ کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو 
  • فریم آلومینیومی مستحکم و زیبا
  • سیستم ترمز دیسکی مکانیک
  • توپ تنه بلبرینگی 
  • طوقه آلومینیومی دوجداره
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1270840118
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
14,120,000 تومان -350,000 تومان تخفیف 13,770,000 تومان
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه کوهستان Overlord Mercuri SE 1.1-D

بسیاری از افراد این محصول را تنها با هدف دوچرخه‌سواری در مسیرهای کوهستانی و ناهموار خارج از شهر برای تفریح و ماجراجویی خریداری می‌کنند، ‌درحالی‌که باتوجه‌به قابلیت‌های این دوچرخه 27.5 خاص می‌توان از آن به راحتی در داخل شهر و برای انجام امور روزمره نیز استفاده کرد. دوچرخه‌ای که در حال معرفی آن هستیم برای کسب یک تجربه حرفه‌ای و غیرقابل‌جایگزینی مناسب‌ترین انتخاب است. استفاده از متریال مرغوب و طراحی زیبا در کنار قطعات باکیفیت از برندهای مطرح، عاملی شده تا اگر به خرید دوچرخه فکر می‌کنید و در حال جستجو برای انتخاب هستید حتما به این گزینه توجه نمایید!


ویژگی‌های دوچرخه اورلرد Mercuri SE 1.1-D 27.5

اورلرد به‌عنوان یکی تولیدکنندگان مطرح دوچرخه مستقر در تایوان، تولیدات برند اختصاصی خود را هرساله باکیفیت عالی روانه بازار می‌کند که دوچرخه 27.5 در انواع مدل‌های مختلف از جمله panamera se 1.1 نیز یکی از آنها است. از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

فریم آلومینیومی سبک:

بازه و رده قیمتی که در آن دست به خرید دوچرخه کوهستان می‌زنید نیز اهمیت زیادی دارد؛ اگر به دنبال یک سواری سبک و نیمه‌حرفه‌ای هستید، خرید دوچرخه‌هایی با فریم آلومینیومی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. به طور مثال این مدل در حدود 14 کیلوگرم وزن دارد که در محصولی به این سایز بسیار مناسب و عالی به شمار می‌رود. آلومینیوم خوش‌قیمت‌ترین و بادوام‌ترین نوع آلیاژی است که در دوچرخه‌های رده متوسط به کار برده می‌شود و تجربه‌ای عالی را برای شما به همراه می‌آورد.

اصلی‌ترین ویژگی آلومینیوم وزن کم و مقاومت بالای آن در برابر زنگ‌زدگی است که هم نگهداری از آن را ساده‌تر و راحت‌تر می‌سازد و هم طول عمر آن را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید خریدی هوشمندانه و سودآور داشته باشید، لازم است تا در کنار مزایا، معایب و البته ویژگی‌های منفی محصول را نیز بدانید. در این مورد، دوچرخه‌های آلومینیومی به علت وزن سبک، شکنندگی بیشتری دارند و مخصوصاً در زمان سواری افراد با وزن زیاد و یا برخورد شدید با موانع زودتر آسیب می‌بینند و ترک برداشته یا می‌شکنند. تعمیر آن‌ها سخت‌تر است و به تجهیزات و لوازم خاصی نیاز دارند.

دقت کنید که سایز فریم این مدل 18 اینچ است و برای افرادی با قد حدودی بین 170 الی 180 با اندازه داخلی پای 83 تا 85 مناسب است و بهترین عملکرد را ایجاد می‌کند.

دوچرخه 27.5 اورلرد مدل مرکوری se 1.1

سیستم‌دنده کاربردی شیمانو:

در این محصول جدید اورلرد از ست دنده ۲۱سرعته استفاده شده است، به‌طوری‌که در چرخ عقب خودرو ۷سرعته و در چرخ جلو سه طبق داریم که درنهایت 21 حالت مختلف دنده را در اختیار ما قرار می‌دهند. این ست یکی از متداول‌ترین و ساده‌ترین سیستم‌های دنده است که می‌تواند کیفیت سواری را بهبود بخشیده و در مسیرهای ناهموار تعادل ما را به‌خوبی حفظ کند. برخورداری از طبق عوض کن و شانژمان از نوع شیمانو تورنی نیز ازجمله عواملی است که عمر بالای این محصول و این قطعات را به دنبال خواهد داشت.

باوجوداینکه در حال حاضر می‌توانیم انواع دوچرخه را با سیستم‌های دنده 24، 27 مشاهده کنیم که برای سواری حرفه‌ای کاربرد دارند. درواقع هرچه که تعداد دنده‌های دوچرخه شما افزایش یابد، به همان اندازه به شما این امکان را می‌دهد تا در بازه‌های کوتاه‌تری متناسب با نوع مسیر خود، شتاب و هرزگرد دوچرخه خود را تغییر دهید. درصورتی‌که هدفی حرفه‌ای را دنبال نمی‌کنید و  هدف شما تنها کسب یک تجربه لذت‌بخش از سواری است، این دوچرخه اورلورد با ویژگی‌های خود می‌تواند ثبات شما را در حین رکاب‌زنی فراهم کند. در زمان خرید دوچرخه فراموش نکنید که هر چه میزان شدت و تغییرات شیب مسیر شما بیشتر باشد، به بازة وسیع‌تری از تغییر دنده‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

برخورداری از دوشاخ تنظیمی و قفل‌شو و نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است که به همراه ست دنده، سواری ساده را در مسیرهای ناهموار و سنگلاخی را فراهم می‌سازد. همان‌طور که در ابتدا معرفی این محصول عنوان کردیم، این دوچرخه 27.5 می‌تواند عبور و مرور در نواحی شهری و کوهستانی را به راحتی انجام دهد که به‌واسطه این ویژگی ممکن شده است.

ترمز دیسکی و مکانیکی دوچرخه اورلرد مرکوری:

سیستم ترمز به‌کاررفته در این مدل از دوچرخه‌ اورلرد دیسک مکانیکی می‌باشد که نسبت به ترمزهای لقمه‌ای و ویبریک از عملکرد بسیار بالاتری برخوردار است و می‌تواند حتی در موقعیت‌هایی با شرایط مختلف جوی آب‌ و هوایی ایمنی بالایی داشته و قدرت توقف کافی را ارائه دهد. در زمان استفاده از این دوچرخه اورلرد شما می‌توانید به‌خوبی قدرت عملکرد ترمز آن را بررسی کنید. در واقع این سیستم ترمز یک انتخاب نیمه‌حرفه‌ای به شمار می‌رود و در مقابل شرایطی که دارد، به‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌توان از آن یادکرد.

شاید تصور کنید که یک دوچرخه با سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی برایتان بهتر است، اما این نکته را باید در یاد داشته باشید که این سیستم‌ها پیچیدگی بیشتری دارند‌ و نیاز آنها به نگهداری دوره‌ای بیشتر است. درصورتی‌که سیستم‌های ترمز دیسکی مکانیکی یکی از کاربردی‌ترین و معمولی‌ترین انواع ترمزها برای مصارف شهری دو‌منظوره به شمار می‌روند و ثبات و نرمی قابل‌قبولی را اختیار ما می‌گذارند.

از طرفی دیگر نگهداری و تعمیر آن‌ها ساده‌تر و آسان‌تر بوده و می‌توان به راحتی با ابزارهای اولیه سرویس این سیستم را انجام داد. علاوه بر این، تنظیم و نگهداری این نوع سیستم بسیار راحت‌تر است و در مقابل نسبت به ترمز دیسکی هیدرولیکی در دسترس تر و قیمت مناسب‌تر می‌باشد.


دوچرخه اورلرد سایز 27.5 مدل مرکوری se 1.1

مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیومی دقیق و مستحکم
  • دوشاخ: کمک‌فنردارد با قابلیت قفل‌شو
  • سیستم دنده: شیمانو 21 سرعته
  • ترمز: دیسک مکانیک
  • توپ تنه: بلبرینگی
  • تایر: Kenda
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1270840118

مشخصات

نام
Overlord - Mercury SE 1.1-D - Size 27.5 - 21sp - Alloy 6061 Frame - Mountain Bike
سایز چرخ
27.5
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
21 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB M.D
فریم (FRAME)
Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Overlord ATX HLO 27.5"
فرمان (handlebar)
حرفه‌ای آلومینیوم Overlord
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Overlord
لوله زین (seat post)
آلومینیوم Overlord
زین (saddle)
پهن و راحت Overlord
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
21 سرعته شیمانو Shimano
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو Shimano
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی Shimano Tourny
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Shimano شیمانو اورجینال
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته شیمانو Shimano
طبق قامه (CRANKSET)
آلومینیوم برند پروویل ProWeel
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
دوجداره آلومینیوم
توپی (HUBS)
Joytech
تایر (TIRES)
کندا Kenda
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
طاهر زاده
5.0 () .
بهترین دوچرخه دنده ای که وجود داره خیلیم سبکه

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1270840118
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
14,120,000 تومان -350,000 تومان تخفیف 13,770,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم