مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-210,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه ویوا سایز 24 مدل Viva Fashion

Viva-Fashion-size 24-mountain bike

برند:
ویوا VIVA
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی/نارنجی مشکی/نارنجی
  • سفید/مشکی سفید/مشکی
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

ویوا به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده دوچرخه در چین می‌باشد. یکی از محصولات شناخته شده این برند، دوچرخه ویوا مدل fashion سایز 24 است که به جهت قیمت پایین و برخورداری از استانداردهای جهانی به همراه ویژگی‌های منحصربه‌فرد، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است:

  • 🔗 ست دنده 21 سرعته شیمانو اوریجینال
  • 🔗 دوشاخ کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو 
  • 🔗 فریم آلومینیومی زیبا و مستحکم
  • 🔗 سیستم ترمز ویبریک Tektro
  • 🔗 توپ تنه بلبرینگی
  • 🔗 طوقه آلومینیومی دوجداره
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1240700115
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
13,120,000 تومان -210,000 تومان تخفیف 12,910,000 تومان
کالاهای مشابه
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
3,760,000 تومان
3,370,000 تومان
قیمت دوچرخه 12مدل HR204 با توجه به کیفیت و قطعات بکار رفته در ساخت سیار معقول بوده، همچنین دانستن اطلاعات و ویژگی‌ها به هنگام خرید دوچرخه 12 راکی مدل HR204 توصیه می‌شود: بدنه‌ی آهنی مستحکم و با رنگ بندی زیبا برخوردار...
4,150,000 تومان
3,670,000 تومان
برند راکی یکی از کمپانی‌های معتبر در زمینه تولید دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR206 از این برند با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: رنگ بندی جذاب و منحصر به فرد دارای...
4,070,000 تومان
3,660,000 تومان
یکی از برندهایی که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نام خود را ماندگار کند برند راکی می‌باشد. خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR210 برای کسانی مناسب است که خواستار قیمت مقرون به صرفه توام با کیفیت خوب باشند. خصوصیات مهم...
4,280,000 تومان
3,800,000 تومان
یکی از برندهای معروف و خوش‌نام در طراحی و تولید دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد و به همین دلیل خرید دوچرخه راکی سایز 20 مدل HR211 با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: بدنه‌ای مستحکم و بادوام از جنس آهن دارای...
5.0
9,710,000 تومان
9,190,000 تومان
برای خرید دوچرخه 26 که هم در کوهستان و هم مسیرهای شهری بتوان سواری خوبی را تجربه کرد، دوچرخه اورلرد 26 مدل 0104 به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت یک انتخاب مناسب خواهد بود. این دوچرخه اورلرد از ویژگی‌های مهم زیر...
3,870,000 تومان
3,460,000 تومان
برند راکی با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از مدل‌های معروف قطعا می‌تواند خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR204 باشد که با برخورداری از ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف خود این...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه ویوا 24، انتخابی حرفه‌ای

دوچرخه سایز 24 برای نوجوانان با قد حدود 140 تا حدود 160 سانتی‌متر مناسب بوده و دوچرخه ویوا سایز 24 مدل Fashion یک محصول بسیار با کیفیت و زیبا بوده که برای بانوان مناسب است. با توجه به قیمت و کیفیت مناسب ارائه شده در این دوچرخه ویوا مدل FASHION این دوچرخه توانسته محبوبیت خاصی بین دوچرخه‌سواران خانم داشته باشد و سواری راحت و فوق‌العاده‌ای را برای ایشان فراهم آورد. این دوچرخه از ظاهری زیبا برخوردار است و دارای کمک فنر در قسمت جلو و زین راحت می‌باشد که باعث می شود رایدر دوچرخه‌سواری راحتی را تجربه کند.این دوچرخه در سبک دومنظوره در محیط‌های شهری و کوهستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای هر دو کیفیت سواری مناسب و بدون دردسری را به‌همراه دارد.

دوچرخه 24 ویوا مدل FASHION یک محصول شناخته شده است، کمپانی ویوا با در نظر گرفتن کیفیت سواری مطلوب، برای هر مسیری اقدام به تولید دوچرخه با برند قطعات کاربردی در سبک‌های مختلف کرده است که می‌توان از برند shimano، tektro ،zoom و....نام برد. انتخاب این دوچرخه‌ یک مجموعه‌ی خوب از قطعات مناسب را در اختیار شما قرار خواهدداد  که به راحتی می‌توانند لذت یک سواری در طبیعت را برایتان به ارمغان آورد. دوچرخه 24 ویوا مدل Fashoin علاوه بر داشتن کیفیت فوق‌العاده در طراحی و ساخت و برخورداری از جذابیت ظاهری بالا با توجه به رقابت شدید در بازار از قیمت معقولانه و بسیار مقرون به‌صرفه بهره می‌برد.

قیمت دوچرخه ویوا سایز 24 مدل 2427  VIVA FASHION

ویژگی‌های فنی دوچرخه 24 ویوا Fashion

از مهم‌ترین مزیت دوچرخه ویوا سایز 24 مدل Fashion می‌توان به دومنظوره بودن این دوچرخه اشاره نمود. دوچرخه‌کوهستانی ویوا مدل Fashion از تنه آلومینیمی بسیار سبک بهره می‌برد. در کنار آن بر روی این دوچرخه دوشاخ  جلو کمک‌فنر‌دار مدل Zoom از جنس آلومینیم نصب شده که کمک زیادی به دوچرخه‌سواری در مسیر‌های خاکی و کوهستان کرده است. دوشاخ تعبیه شده در این دوچرخه با دارا بودن قابلیت تنظیم‌شوندگی، امکان افزایش سرعت را دارد و این موضوع در مسیر‌های آسفالته شیب‌داربسیار کاربردی است. از دیگر مزیت‌های این دوچرخه، سیستم دنده 21 سرعته برند شیمانو است که در سواری عملکرد بی‌نقصی دارد. این سیستم شامل شانژمان مدل shimano acera  و طبق انداز shimano tourney  همراه با شیفتر‌های shimano altus  است که برای سواری در جاده‌های شهری و خاکی و کوهستان ایده‌آل هستند.

خودروی 7 سرعته‌ی  تعبیه شده در این دوچرخه از جنس استیل تقویت شده برند شیمانو است که در زمان تعویض دنده کاملا بدون صداست. ترمز استفاده شده در دوچرخه 24 ویوا مدل Fashion با توجه به لقمه‌ای بودن آن بیشتر برای مسیر‌های آسفالته طراحی شده است که در کنار آن باتوجه به داشتن کمک‌فنر و تعداد خودروها و تایر‌های آج‌دار kenda، برای مسیر‌های خاکی و ناهموار هم مطلوب است. در قسمت چرخ‌ها می‌توان گفت استفاده از طوقه دوجداره آلومینیمی باعث مقاومت بیشتر در برابر ضربه و سبب تحمل بیشتر شده و به هیچ عنوان خم نمی‌شود و تاب بر نمی‌دارد. هم‌چنین جنس آلومینیم بکار رفته در طوقه موجب سبک‌تر شدن آن شده است. از دیگر جوانب مثبت و متمایز دوچرخه ویوا بست می‌توان به فرمان و کرپی فرمان برند zoom و زین فوق‌العاده راحت comfort saddle اشاره کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب شده تا با خرید دوچرخه مذکور حس آرامش و خوشایندی را تجربه کنید.

قیمت دوچرخه ویوا سایز 24 مدل 2427  VIVA FASHION

فریم آلومینیومی مرغوب 6061:

تنها صرفاً به این دلیل که یک دوچرخه با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است، نمی‌توان با اطمینان گفت که تمامی مزایای بدنه آلومینیوم را دارد. به طور مثال سبک است، جوش‌پذیر بوده و یا ظریف و بادوام می‌باشد. بدنه این دوچرخه ویوا که با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ تهیه شده، مراحل و پروتکل‌های متعددی را در حین ساخت و تولید طی می‌کند. به‌طوری‌که بتواند علاوه بر سبکی و ظریف بودن وزن دوچرخه‌سوار را نیز به‌خوبی تحمل کرده و در اثر برخورد با موانع آسیب‌دیده یا خم نشود و با شکنندگی مواجه نگردد.

به‌واسطه این ویژگی شما می‌توانید مسافت‌های طولانی جاده‌ای یا بین‌شهری را با استفاده از این دوچرخه به راحتی طی کنید و مخصوصاً برای عبور از سربالایی‌ها یا پایین آمدن از سرازیری‌ها انرژی زیادی را صرف تحمل وزن دوچرخه نکنید. این دوچرخه تنها ۱۲ کیلوگرم وزن دارد و کنترل و جابه‌جایی آن حتی در زمان خرابی یا پنچری بسیار ساده و راحت است. دقت کنید که باوجوداینکه آلیاژ آلومینیوم با زنگ‌زدگی یا شکستگی مواجه نمی‌شود، اما لازم است تا نگهداری ویژه‌ای از آن انجام بگیرد؛ چرا که در مدت‌زمان کوتاه‌تری رو به کهنگی رفته و ظاهر زیبا و جذابیت اولیه خود را از دست می‌دهد. عدم نگهداری دوچرخه در زیر نور مستقیم آفتاب و بارش برف‌ و باران می‌تواند تأثیر بسزایی در طولانی‌تر شدن عمر او ایفا کند.

سیستم‌دنده ژاپنی شیمانو:

در اغلب مواقع دوچرخه‌های غیر بزرگسال دست‌کم گرفته می‌شوند و بسیاری باور دارند که لازم نیست تا برای آنها از لوازم چندان باکیفیت و قیمت بالا استفاده کرد. دقت داشته باشید که این باور کاملاً غلط است؛ چرا که شما اگر در همان زمان خرید یک محصول عالی و باکیفیت مناسب را تهیه کنید و حتی اگر در چند سال آینده به آن نیازی نداشته باشید نیز می‌توانید به راحتی آن را به فروش رسانده و درصد زیادی از هزینه اولیه خود را بازگردانید. حتی از آن مبلغ نیز می‌توانید کمک گرفته و یک دوچرخه سطح بالاتر را تهیه کنید. در این دوچرخه ویوا از ست دنده شیمانوی اصل ژاپن استفاده شده است که به‌عنوان یکی از سیستم‌های دنده عالی و بادوام شناسایی می‌شود.

در این سیستم می‌توانید دسته‌دنده را از نوع آلومینیومی از برند شیمانو، شانژمان را در نوع SHIMANO ACERA و طبق عوض‌کن را از مدل SHIMANO TORNEY مشاهده کنید که دوچرخه‌سواری نرم، روان و کنترل شده را در اختیارتان قرار می‌دهد. مخصوصاً اگر از علاقه‌مندان دوچرخه‌سواری هیجان‌انگیز و کسب تجربیات تازه هستید، این دوچرخه می‌تواند به شما کمک بسیاری کند؛ چرا که اجزای باکیفیت این دوچرخه کنترل دوچرخه‌سوار را در زمان پدال زدن بالا می‌برند و با افزایش ایمنی او باعث می‌شوند تا بتوانید تا مدت‌های طولانی‌، مسافت‌های درون‌شهری و برون‌شهری خود را بدون کاهش کیفیت طی کنید.

دوشاخ Zoom کیفیت بالا:

از جمله بخش‌های مهم دوچرخه که تأثیر بسزایی در انعطاف‌پذیری و بازدهی بالای آن دارد، می‌توان به دوشاخ اشاره کرد. در این محصول از دوشاخ جلوی ساده فنردار از برند زوم استفاده شده است که به دوچرخه‌سوار این امکان را می‌دهد تا بتواند در مسیرهای مختلف عملکرد مناسبی را داشته باشد و متناسب با نوع جاده و مسیر خود دوچرخه را تنظیم کند تا کمترین تنش ضربه و خستگی را احساس نماید.

با استفاده از این بخش شما می‌توانید اهرم مربوط به قفل را در مسیرهای شهری بر روی حالت بسته قرار دهید و سپس در زمان عبور از مسیرهای ناهموار و خاکی قفل آن را بازکرده و از خاصیت تعلیق این بخش کمک بگیرید. جالب است بدانید که این دوشاخ با کمک‌گرفتن از سطح کاسه دوشاخ بلبرینگی به بدنه یا فریم دوچرخه اتصال پیدا می‌کند.

قیمت دوچرخه 24 ویوا مدل 2427  VIVA FASHION

مشخصات زیر این دوچرخه ویوا را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیومی سبک و استاندارد
  • دوشاخ: کمک‌فنردارد با قابلیت قفل‌شو Zoom
  • سیستم دنده: 21 سرعته شیمانو کلاچدار
  • ترمز: ترمز ویبریک Tektro
  • توپ تنه: بلیرینگی
  • تایر: Kenda

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1240700115

مشخصات

نام
Viva-Fashion-size 24-mountain bike
سایز چرخ
24
بازه سن و قد
9 تا 12 سال(135تا150سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
21 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار ساده - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
Alloy Direct Pull
فریم (FRAME)
Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
آلومینیوم ZOOM
فرمان (handlebar)
آلومینیوم ZOOM
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم ZOOM
لوله زین (seat post)
ZOOM
زین (saddle)
پهن و راحت
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
شیمانو آلتوس Shimano ALTUS
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو تورنی Shimano TOURNEY
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو آسرا Shimano ACERA
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
شیمانو Shimano EF500
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته شیمانو
طبق قامه (CRANKSET)
آلومینیوم ProWheel
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
24 Alloy Double Wall
توپی (HUBS)
آلومینیوم JOYTECH Alloy
تایر (TIRES)
Kenda 24 X2.35
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
اریا کوه پیما
5.0 () .
هم جنسش خوبه هم قیمتش
انتظار نداشتم انقدر زود برسه
مرسییی

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1240700115
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
13,120,000 تومان -210,000 تومان تخفیف 12,910,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم