مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-670,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه اورلرد سایز 27.5 مدل Overlord O102-D

Overlord - O102-D - Size 27.5" - 24 sp shimano - M.D brake - Mountain Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی/سبز مشکی/سبز
سایز فریم
  • M
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
ناموجود
توضیحات

برای استفاده در شهر و انجامامورز روزمره و حتی پدال‌زدن در مسیرهای کوهستانی معمولی خرید دوچرخه اورلرد سایز 27.5 مدل O102 پیشنهاد می‌شود. ویژگی‌های فنی مهم این دوچرخه کوهستانی-شهری (دومنظوره) عبارتند از:

  • تنه زیبا و بادوام ساخته شده از آلومینیوم 6061 بسیار سبک
  • پیشرانه حرفه ای 24 سرعته با قطعات شیمانو اصلی
  • مجهز به دوشاخ کمک‌فنر دار با قابلیت قفل‌شو 
  • سیستم ترمز ایمن و قدرتمند دیسک مکانیک
  • طوقه مقاوم سبک دوجداره از جنس آلومینیوم
  • تایر Wanda King گل‌ریز 2.35×27.5
  • توپی چرخ جلو و عقب بلبرینگی
  • توپ تنه بلبرینگی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
11,050,000 تومان -670,000 تومان تخفیف 10,380,000 تومان
موجود شد خبرم کن
جنس فریم (تنه): آلومینیوم
سیستم دنده: 24 سرعته
مکانیسم تعلیق: کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی (فنر و روغن)
سایز چرخ: 27.5
ترمزبندی: دیسک مکانیک
کالاهای مشابه
5.0
10,780,000 تومان
10,130,000 تومان
برای نوجوانان پرانرژی که به دنبال خرید دوچرخه سایز 24 هستند، دوچرخه اورلرد مدل O103 ترمز دیسکی می‌تواند تمام نیازهای ایشان را برآورده سازد. مهمترین مشخصات این محصول عبارتند از: تنه زییا و به‌روز از جنس آلومینیوم 6061...
5.0
13,400,000 تومان
12,480,000 تومان
قطعا دوچرخه شهری مدل توریست با سایز چرخ 28 اینچی یکی از بهترین گزینه‌های برای افراد طالب دوچرخه شهری ارزان قیمت و خوش کیفیت است. این دوچرخه 28 دارای مشخصات مهم زیر است: تنه آلومینیوم 6061 سبک با طراحی تخصصی و شکیل...
5.0
22,100,000 تومان
21,020,000 تومان
یک دوچرخه حرفه‌ای جذاب و با سیستم‌های پیشرفته که سواری رویایی برای شما به همراه دارد. دوچرخه سایز 29 بلست مدل Master یک محصول جدید از نسل مدرن دوچرخه‌های حرفه ای است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: فریم مدرن و...
5.0
11,130,000 تومان
10,480,000 تومان
اگر برای سواری در کوهستان یا حتی خیابان‌های شهری به دنبال یک دوچرخه ارزان قیمت اما خوش کیفیت هستید، دوچرخه سایز 29 اورلرد مدل O102  انتخاب خوبی خواهد بود. ویژگی‌های فنی مهم این دوچرخه کوهستان عبارتند از: بکارگیری...
5.0
16,640,000 تومان
15,560,000 تومان
دوچرخه سایز 29 بلست مدل آوانگارد یک دوچرخه کوهستان حرفه ای با طراحی به‌روز و رنگبندی زیبا از جمله مدل‌های بسیار جذابی بوده که کارایی فوق‌العاده‌ای در هر مسیری خواهد داشت . این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: تنه طراحی...
5.0
4,750,000 تومان
4,340,000 تومان
اگر به دنبال خرید یک دوچرخه دخترانه زیبا و متفاوت با کلی ویژگی‌های خاص هسیتد، دوچرخه دخترانه سایز 16 بلست مدل ملیسا همانی است که شما می‌خواهید. ویژگی‌های مهم این محصول عبارتند از: تنه با طراحی اختصاصی و بسیار زیبا از...
5.0
11,050,000 تومان
10,380,000 تومان
دوچرخه سایز 27.5 مدل O103 از برند اورلرد برای استفاده دومنظوره کوه و شهر ساخته شده است. در طراحی این مدل از قطعات اصلی شیمانو استفاده شده است. ویژگی‌های فنی مهم این دوچرخه کوهستان عبارتند از: فریم از جنس آلومینیوم...
5.0
10,100,000 تومان
9,180,000 تومان
اگر برای فرزند نوجوان خود به دنبال خرید یک دوچرخه 24 از برند خوب و با قیمت مناسب هستید، دوچرخه سایز 24 برند بلست مدل Edge یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. مشخصات اصلی و مهم این محصول عبارتند از: تنه زیبا از جنس...
بررسی تخصصی

دوچرخه 27.5 برای چه افرادی مناسب است

دوچرخه‌های سایز 27.5 یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که به دنبال تعادل بین سرعت و کنترل هستند. این سایز چرخ به دلیل ابعاد متوسط خود، هم در مسیرهای شهری و هم در کوهستان کارایی خوبی دارد. دوچرخه‌های سایز 27.5 به شما امکان می‌دهند که در شهر به راحتی حرکت کنید و در عین حال در مسیرهای ناهموار کوهستان نیز پایداری و چابکی مناسبی داشته باشید. این ترکیب ایده‌آل برای دوچرخه‌سوارانی است که به دنبال یک وسیله چندمنظوره هستند.

تناسب کافی از میزان سایز چرخ در جدیدترین مدل های دوچرخه سایز 27.5 ارزان قیمت که از جانب برندهای متعددی عرضه می‌شوند سبب شده تا رضایت دوچرخه سواران افزایش یابد. در حال حاضر این سایز دوچرخه بیشترین کاربرد را در بین افرادی دارد که به دنبال یک محصول دومنظوره هستند.

نگاهی فنی به دوچرخه کوهستان حرفه‌ای اورلرد مدل O102-D

چرا از منظر فنی به دوچرخه اورلرد O102 نگاهی خواهیم داشت؟ علت آنست که مشخصات فنی یک دوچرخه تعیین کننده راندمان و همچنین قیمت دوچرخه در هر سایز و برند است. به علت همین مشخصات فنی شاهد تفاوت قیمت، کیفیت و تجربه استفاده هستیم. بنابراین باید به صورت دقیق و کامل در مورد هر دوچرخه این موارد را کنترل و برررسی نمود و در ادامه همین موضوع را در مورد دوچرخه اورلرد O102 بیان می‌کنیم.

خرید دوچرخه سایز 27.5 اورلرد مدل  O103 با سیستم دنده 24 سرعته شیمانو

فریم سبک آلومینیوم با طراحی زیبا و عملکرد بهینه

این فریم با استفاده از مهندسی دقیق و تکنولوژی‌های روز ساخته شده تا هم سبک و مقاوم باشد و هم تجربه سواری روان و پایداری را ارائه دهد. طراحی ارگونومیک این فریم باعث می‌شود تا دوچرخه‌سوار در مسیرهای مختلف، چه در شهر و چه در کوهستان کنترل بهتری داشته باشد. طراحی زیبا و دقیق آن به صورتی است که کابل‌ها تمام از داخل تنه عبور کرده است. اخیرا در تمام مدل‌های دوچرخه کوهستان حرفه ای دنده ای از تنه‌های با تکنولوژی کابل از داخل تنه استفاده می‌شود تا علاوه بر زیبایی بر دوام آن نیز افزوده شود.

قیمت دوچرخه کوهستان اورلرد مدل  O103 با ترمز دیسکی مکانیکی

مزایای دوشاخ کمک دار قفل شو در دوچرخه اورلرد O102

یکی از جذابیت‌های دوچرخه اورلرد مدل O102 برخورداری از دوشاخ قفل‌شو با بازی 10 سانتی‌متر است. این دوشاخ‌ها اصولا بر روی دوچرخه‌های کوهستان حرفه ای نصب می‌شوند تا راندمان سواری را افزایش دهند. این دوشاخ کمک‌دار با قابلیت قفل شدن و تنظیم، امکان سفارشی‌سازی تجربه سواری را بر اساس شرایط مختلف مسیر فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها به افزایش دوام و عمر مفید دوچرخه کمک می‌کنند زیرا فشار کمتری به قطعات دیگر وارد می‌شود. با توجه به کیفیت و قیمت انواع مدل های دوچرخه اورلرد انتخاب این برند به سبب سابقه خوب و محبوبیت میان خریداران به شما پیشنهاد می‌شود.

پیشرانه دقیق 24 سرعته شیمانو

برای یک سواری راحت در هر مسیری شما نیاز به یک پیشرانه دقیق و کارآمد دارید. یکی از نکات مهم در خرید دوچرخه کوهستان توجه به سیستم دنده مورد استفاده است. این دوچرخه 27.5 از برند اورلرد با یک سیستم دنده 24 سرعته شیمانو اورجینال عرضه شده است. خودرو 8 سرعته به همراه شانژمان شیمانو ترونی در قسمت عقب امکان ایجاد هرزگرد را در مسیرهای سربالایی میسر می‌کند. در قسمت جلو هم طبق قامه 3تایی به همراه طبق عوض کن شیمانو تورنی محدوده انتخاب شما برای رسیدن به گشتاور مورد نیاز را افزایش می‌دهد تا به سرعت مدنظر خود برسید. دسته دنده‌های کلاچدار شیمانو نیز به علت عملکرد دقیق و ساده در عین حال حرفه ای خود یک تجربه لذت بخش از تغییر ضریب دنده را به راحتی و روانی و بدون دردسر مهیا می‌نمایند.

مشخصات و بررسی دوچرخه اورلرد 27.5 مدل O102 با تخفیف ویژه

نکات و جذابیت‌های دوچرخه 27.5 مدل O102 

دوچرخه سایز 27.5 اورلرد مدل O102 یک پکیج کامل از انبوهی ویژگی‌های جذاب برای یک دوچرخه کوهستان حرفه ای است. این مدل با توپی چرخ جلو و عقب بلبرینگی، حرکت روان و بدون لرزش را حتی در مسیرهای ناهموار فراهم می‌کند. همچنین توپ تنه بلبرینگی آن نیز به انتقال بهتر نیرو و افزایش کارایی رکاب‌زنی کمک می‌کند.

تایرهای 27.5×2.35 گل ریز Wanda King، چسبندگی و کنترل فوق‌العاده‌ای را در هر نوع زمین ارائه می‌دهند. چه در مسیرهای شهری و چه در کوهستانی کوبش و صدای کمتری را احساس خواهید نمود. طوقه دوجداره آلومینیومی این دوچرخه نه تنها مقاومت بالایی دارد بلکه وزن کمی را نیز اضافه می‌کند که به بهبود سرعت و شتاب کمک می‌کند.

کرپی فرمان آلومینیومی و فرمان اور سایز، پایداری و کنترل دقیق‌تری را برای دوچرخه‌سوار فراهم می‌کنند، در حالی که زین راحت و حرفه‌ای این دوچرخه تجربه سواری طولانی‌مدت بدون خستگی را تضمین می‌کند. اورلرد مدل O102 با این ویژگی‌ها، یک دوچرخه کامل و چندمنظوره برای مسیرهای متنوع است.


موارد زیر این دوچرخه 27.5 دومنظوره را متمایز می‌سازد:

  • فریم: مدرن، زیبا و سبک از جنس آلومینیوم بسیار مستحکم
  • دوشاخ: با تراول 10 سانتی‌متر، کمک‌فنردار قفل‌شو برای کنترل بهتر
  • سیستم دنده: پیشرانه حرفه ای 24 سرعته شیمانو اصلی 
  • ترمز: دیسک مکانیک قوی و ایمن
  • توپ تنه: بلبرینگی
  • توپی چرخ جلوعقب: بلبرینگی
  • تایر: Wanda King گل‌ریز

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Overlord - O102-D - Size 27.5" - 24 sp shimano - M.D brake - Mountain Bike
سایز چرخ
27.5
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده
24 سرعته
مکانیسم تعلیق
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی (فنر و روغن)
ترمزبندی
دیسک مکانیک
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB M.D دیسک سیم
فریم (FRAME)
تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه - Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Overlord 27.5" HLO
فرمان (handlebar)
حرفه‌ای Overlord
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Overlord
لوله زین (seat post)
Overlord
زین (saddle)
پهن و راحت
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
شیمانو 24 سرعته Shimano
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Shimano شیمانو اورجینال
خودرو (CASSETTE)
8 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
اورلرد Overlord
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
آلومینیوم دوجداره
توپی (HUBS)
بلبرینگی
تایر (TIRES)
واندا کینگ Wanda King 27.5×2.35
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
11,050,000 تومان -670,000 تومان تخفیف 10,380,000 تومان
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم