مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-1,080,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه بلست سایز 29 مدل مستر - Blast 29 Master

Blast - Master - Size 29" - 18 sp Shimano - H.D brake - Mtb Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • سبز Dark سبز Dark
سایز فریم
  • L
گارانتی آریا چرخ
  • 24 ماه گارانتی شرکتی
موجود
توضیحات

یک دوچرخه حرفه‌ای جذاب و با سیستم‌های پیشرفته که سواری رویایی برای شما به همراه دارد. دوچرخه سایز 29 بلست مدل Master یک محصول جدید از نسل مدرن دوچرخه‌های حرفه ای است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است:

  • فریم مدرن و زیبا از جنس آلومینیوم 6061 یکپارچه Hydroform
  • مجهز به سیستم دنده 18 سرعته حرفه ای شیمانو Cuse
  • تعلیق (هاردتیل) با دوشاخ کمک‌دار قفل‌شو برند Zoom
  • تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه برای دنده و ترمز
  • ترمز دیسک هیدرولیک شیمانو MT200 اصلی
  • لاستیک برند Kenda گل‌ریز 2.35×29
  • توپی چرخ جلو و عقب بلبرینگی
  • توپ تنه بلبرینگی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
22,100,000 تومان -1,080,000 تومان تخفیف 21,020,000 تومان
جنس فریم (تنه): آلومینیوم
سیستم دنده: 18 سرعته
مکانیسم تعلیق: کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی (فنر و روغن)
سایز چرخ: 29
ترمزبندی: دیسک هیدرولیک
کالاهای مشابه
5.0
10,780,000 تومان
10,130,000 تومان
برای نوجوانان پرانرژی که به دنبال خرید دوچرخه سایز 24 هستند، دوچرخه اورلرد مدل O103 ترمز دیسکی می‌تواند تمام نیازهای ایشان را برآورده سازد. مهمترین مشخصات این محصول عبارتند از: تنه زییا و به‌روز از جنس آلومینیوم 6061...
5.0
13,400,000 تومان
12,480,000 تومان
قطعا دوچرخه شهری مدل توریست با سایز چرخ 28 اینچی یکی از بهترین گزینه‌های برای افراد طالب دوچرخه شهری ارزان قیمت و خوش کیفیت است. این دوچرخه 28 دارای مشخصات مهم زیر است: تنه آلومینیوم 6061 سبک با طراحی تخصصی و شکیل...
11,050,000 تومان
10,380,000 تومان
برای استفاده در شهر و انجامامورز روزمره و حتی پدال‌زدن در مسیرهای کوهستانی معمولی خرید دوچرخه اورلرد سایز 27.5 مدل O102 پیشنهاد می‌شود. ویژگی‌های فنی مهم این دوچرخه کوهستانی-شهری (دومنظوره) عبارتند از: تنه زیبا و...
5.0
11,130,000 تومان
10,480,000 تومان
اگر برای سواری در کوهستان یا حتی خیابان‌های شهری به دنبال یک دوچرخه ارزان قیمت اما خوش کیفیت هستید، دوچرخه سایز 29 اورلرد مدل O102  انتخاب خوبی خواهد بود. ویژگی‌های فنی مهم این دوچرخه کوهستان عبارتند از: بکارگیری...
5.0
16,640,000 تومان
15,560,000 تومان
دوچرخه سایز 29 بلست مدل آوانگارد یک دوچرخه کوهستان حرفه ای با طراحی به‌روز و رنگبندی زیبا از جمله مدل‌های بسیار جذابی بوده که کارایی فوق‌العاده‌ای در هر مسیری خواهد داشت . این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: تنه طراحی...
5.0
4,750,000 تومان
4,340,000 تومان
اگر به دنبال خرید یک دوچرخه دخترانه زیبا و متفاوت با کلی ویژگی‌های خاص هسیتد، دوچرخه دخترانه سایز 16 بلست مدل ملیسا همانی است که شما می‌خواهید. ویژگی‌های مهم این محصول عبارتند از: تنه با طراحی اختصاصی و بسیار زیبا از...
5.0
11,050,000 تومان
10,380,000 تومان
دوچرخه سایز 27.5 مدل O103 از برند اورلرد برای استفاده دومنظوره کوه و شهر ساخته شده است. در طراحی این مدل از قطعات اصلی شیمانو استفاده شده است. ویژگی‌های فنی مهم این دوچرخه کوهستان عبارتند از: فریم از جنس آلومینیوم...
5.0
10,100,000 تومان
9,180,000 تومان
اگر برای فرزند نوجوان خود به دنبال خرید یک دوچرخه 24 از برند خوب و با قیمت مناسب هستید، دوچرخه سایز 24 برند بلست مدل Edge یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. مشخصات اصلی و مهم این محصول عبارتند از: تنه زیبا از جنس...
بررسی تخصصی

دوچرخه کوهستان نسل جدید با سواری بی‌نظیر

امروزه نسل مدرن دوچرخه‌های کوهستان علاوه بر تمرکز بر روی ساخت فریم‌های دقیق و سبک با تغییرات جدی در سیستم دنده عرضه می‌شوند. درا ین دوچرخه‌ها سعی شده تا از ترکیب بهینه ضریب دنده برای افزایش کارایی در عین حال کاهش دنده‌های اضافه در طبق‌های جلو وزن را نیز به حالت ایده‌آل برسانند. همچینین در سبک  هاردتیل نیز از دوشاخ‌های حرفه‌ای با تراول 8 تا 10 سانتی‌متر بهره برده می‌شود.

با توجه به تغییرات گسترده در جهت به‌روز رسانی دوچرخه کوهستان حرفه ای مدرن کیفیت سواری تغییرات چشمگیری داشته است. دوچرخه کوهستان بلسیت مدل Master یکی از این دوچرخه‌ها بود که بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است.

بالاترین کیفیت سواری را با دوچرخه 29 بلست Master تجربه کنید

دوچرخه 29 مدل Master یک انتخاب عالی برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای است که به دنبال عملکرد بالا و کیفیت ساخت بی‌نظیر هستند. تنه این دوچرخه از آلومینیوم با تکنولوژی پیشرفته‌ی هایدروفورمینگ ساخته شده است که نه تنها وزن را به حداقل می‌رساند بلکه استحکام فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد. از ویژگی‌های برجسته‌ی این مدل، طراحی کابل‌کشی داخلی است که ظاهری تمیز و حرفه‌ای به دوچرخه می‌دهد.

دوچرخه مدل Master از برند بلست با بهره‌گیری از تکنولوژی SMOOTH WELDING، دارای جوش‌های صاف و یکدست (یکپارچه)است که مقاومت تنه را افزایش داده و در عین حال زیبایی ظاهری آن را حفظ می‌کند (به سبب ناپدید بودن جای جوش‌ها). پیشانی مخروطی نیز به بهبود تعادل و کنترل بهتر دوچرخه کمک می‌کند.

دوچرخه 29 بلست مدل مستر رنگ خاکستری سبز

همچنین دوشاخ کمک‌دار آلومینیومی برند ZOOM با قابلیت قفل شدن، تجربه‌ای روان و راحت در مسیرهای ناهموار را برای دوچرخه‌سوار فراهم می‌آورد. این دوشاخ با تراول 10 سانتی‌متر و رفلکس عالی بهترین عملکرد را چه در مسیرهای شهری و چه کوهستانی به همراه خواهد داشت. این ویژگی‌ها، مدل Master را به گزینه‌ای ایده‌آل برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای تبدیل کرده است. گذشته از سایر سیستم‌های یک دوچرخه، تنه و دوشاخ از عوامل مهمی هستند که قیمت انواع دوچرخه سایز 29 را تحت تاثیر قرار داده و حتی کیفیت سواری را تعیین می‌کنند.

دوچرخه 29 ارزان قیمت بلست مدل مستر با بدنه سایز لارج

با سیستم دنده 18 سرعته شیمانو Cuse حرفه‌ای پدال بزنید

دوچرخه کوهستان سایز 29 مدل Master با ترکیب دنده 2x9 شیمانو از سری CUES، برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای به دنبال تجربه‌ای روان و کارآمد در مسیرهای کوهستانی هستند. این دوچرخه مجهز به شانژمان، طبق عوض‌کن و دسته دنده‌های شیمانو CUES است که همگی با دقت بالا و طراحی پیشرفته‌ای ساخته شده‌اند تا تغییر دنده‌ها با سرعت و نرمی انجام شود. استفاده از بهترین قطعات دنده در انواع مدل های دوچرخه برند بلست از مزیت‌های مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

دوچرخه Master دارای طبق قامه 2 تایی شیمانو CUES بوده که قدرت و کارایی فوق‌العاده‌ای را در صعودها و مسیرهای چالشی فراهم می‌کند. خودرو 9 سرعته شیمانو نیز با ترکیب دقیق دنده‌ها، به دوچرخه‌سوار این امکان را می‌دهد که بهترین تنظیمات را برای شرایط مختلف مسیر انتخاب کند. این ویژگی‌ها دوچرخه کوهستان ای مدل Master را به یک دوچرخه‌ی کوهستانی حرفه‌ای و قابل اعتماد تبدیل کرده است که برای دوچرخه‌سوارانی که به دنبال عملکرد بالا در مسیرهای دشوار هستند، انتخابی بی‌نظیر است.

ترمزبندی دیسکی هیدرولیک شیمانو

دوچرخه بلست سایز 29 مدل Master با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند ترمز هیدرولیکی شیمانو MT200 عرضه شده است. سیستم ترمز هیدرولیکی شیمانو MT200، با عملکرد دقیق و قابل اعتماد، امکان توقف سریع و مطمئن را حتی در شرایط سخت و ناهموار فراهم می‌کند. این ترمزها با قدرت بالا و واکنش سریع، به دوچرخه‌سوار اعتماد به نفس بیشتری در کنترل دوچرخه می‌دهند، خصوصاً در سراشیبی‌ها و مسیرهای چالش‌برانگیز کوهستانی. طراحی مهندسی شده این مدل، در کنار سایر ویژگی‌های فنی آن، تجربه‌ای بی‌نقص و لذت‌بخش را به دوچرخه‌سواران حرفه‌ای ارائه می‌دهد. با توجه به این ویژگی‌ها دوچرخه بلست مدل Master یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دوچرخه‌سوارانی است که به دنبال عملکرد برتر و کنترل بی‌نقص در مسیرهای کوهستانی و شهری هستند.

سایر قطعات و همچنین چرخ‌ها در دوچرخه بلست مدل Avantgarde

به عنوان یک توصیه مهم برای خرید دوچرخه از برندهای معتبر باید در نظر داشته باشید توجه کامل به تمام قطعات و سیستم‌های مورد استفاده است. دوچرخه کوهستان بلست سایز 29 مدل Master با مجموعه‌ای از اجزای باکیفیت و طراحی حرفه‌ای به صورت یک پکیج کامل و خوش قیمت به بازار عرضه شد. این مدل دارای پدال‌های بلبرینگی آلومینیومی است که با دوام و عملکرد بالا، تجربه رکاب زدن روان و بی‌دردسری را فراهم می‌کند. توپ تنه کارتریجی این دوچرخه نیز با طراحی مهندسی شده، طول عمر بیشتر و نیاز به نگهداری کمتر را تضمین می‌کند.

سیستم دنده و ترمز دوچرخه حرفه ای سایز 29 بلست مدل مستر

روکش کابل رنگی علاوه بر جذابیت ظاهری، به بهبود دید و جلوگیری از آسیب دیدن کابل‌ها کمک می‌کند. توپی‌های آلومینیومی ضامن‌دار، تغییر سریع و آسان چرخ‌ها را امکان‌پذیر می‌کنند، در حالی که زین حرفه‌ای سبک، راحتی و کاهش خستگی را در مسیرهای طولانی تضمین می‌کند. لوله فرمان اور سایز و کرپی ۴ پیچ، استحکام و کنترل بیشتری به دوچرخه می‌بخشند. لاستیک‌های عاج‌ریز KENDA با سایز 29x2.35، چسبندگی و پایداری فوق‌العاده‌ای را در مسیرهای مختلف، به ویژه در زمین‌های خاکی و ناهموار، ارائه می‌دهند.


دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Blast - Master - Size 29" - 18 sp Shimano - H.D brake - Mtb Bike
سایز چرخ
29
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده
18 سرعته
مکانیسم تعلیق
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی (فنر و روغن)
ترمزبندی
دیسک هیدرولیک
سیستم ترمز (BRAKES)
شیمانو Mt200 MTB H.D
فریم (FRAME)
تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه - Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Zoom HLO 29" fork
فرمان (handlebar)
حرفه‌ای Blast - آلومینیومی
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Blast
لوله زین (seat post)
آلومینیوم Blast
زین (saddle)
حرفه‌ای و راحت Blast
شیفتر (SHIFTERS)
18 سرعته شیمانو اصلی
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
9 سرعته شیمانو Cuse
خودرو (CASSETTE)
9 سرعته شیمانو
طبق قامه (CRANKSET)
شیمانو Cuse
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
آلومینیومی دوجداره
تایر (TIRES)
کندا گل‌ریز 2.35×29
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(4)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 4 دیدگاه
کیفیت و کارایی 4 دیدگاه
اصالت کالا 4 دیدگاه
ابعاد و سایز 4 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 4 دیدگاه
ناصر مقدسی
5.0 () .
سلام این دوچرخه رو یکماه هست سفارش دادم و ازش راضیم
سرعت و شتاب خوبی داره

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
22,100,000 تومان -1,080,000 تومان تخفیف 21,020,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم