مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-1,312,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 27.5 کوهستان برند سان‌اسپید مدل Sunspeed Adidas

Sunspeed - Adidas - Size 27.5" - 24 speed - M.D Brake - MTB Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی/سبز مشکی/سبز
  • مشکی/قرمز مشکی/قرمز
سایز فریم
  • "18
موجود
توضیحات

انتخاب و خرید دوچرخه 27.5 کوهستان مدل Sunspeed Adidas به سبب قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا توضیه می‌شود. این دوچرخه دومنظوره مشخصات زیر را داراست:

  •  تنه از جنس آلومینیوم با تکنولوژی کابل‌کشی از داخل
  •  دوشاخ جلو کمک دار با قابلیت قفل‌شو و تنظیمی
  •  سیستم دنده 24 سرعته کلاچدار شیمانو
  •  تایر واندا مدل Compass سایز 2.35*27 گل‌ریز
  •  شانژمان شیمانو تورنی 8 سرعته
  •  ترمز دیسک مکانیک قدرتمند
  • طبق قامه آلومینیومی
  • توپ تنه بلبرینگی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
10,500,000 تومان -1,312,000 تومان تخفیف 9,188,000 تومان
کالاهای مشابه
5.0
9,330,000 تومان
8,398,000 تومان
برای تفریح و سواری هیجانی در مسیرهای کوهستانی یا انجام امور روزمره در شهر، خرید دوچرخه سایز 29 از برند سان‌اسپید مدل Hona یکی از محصولات ارزان قیمت و خوش ساخت بوده که مناسب خواهد بود.مهمترین ویژگی‌های این دوچرخه...
5.0
8,990,000 تومان
8,729,000 تومان
اگر به فکر شروع دوچرخه‌سواری با خرید دوچرخه 26 ازران قیمت هستید، دوچرخه 26  برند اینفینیتی مدل 2601 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مشخصات مهم این محصول عبارتند از:  تنه از آلومینیومی سبک و مستحکم طوقه دوجداره...
9,345,000 تومان
8,410,000 تومان
برای سواری هیجانی در مسیرهای کوهستانی خرید دوچرخه سایز 29 از برند سان‌اسپید مدل Jeep یکی از محصولات ارزان قیمت و خوش ساخت بوده که مهمترین ویژگی‌های این محصول عبارتند از: تنه ساخته شده از جنس آلومینیومی 6061 طراحی...
5.0
8,700,000 تومان
7,760,000 تومان
به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت سایز 24 مدل GMC از برند سان اسپید یک محصول جذاب برای نوجوانان بوده که مهمترین ویژگی‌های این محصول عبارتند از: تنه از جنس آهن مستحکم و زیبا ست دنده 24 سرعته طرح شیمانو کلاچدار دوشاخ...
5.0
9,250,000 تومان
8,315,000 تومان
دوچرخه سایز 27.5 از برند سان‌اسپید مدل Jeep یکی از محصولات ارزان قیمت و خوش ساخت بوده که مهمترین ویژگی‌های این محصول عبارتند از: تنه ساخته شده از جنس آلومینیومی 6061 طراحی دقیق به همراه کابل‌کشی از داخل تنه سیستم...
5.0
9,350,000 تومان
8,350,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان سایز 29 مدل Sunspeed ZX-D گزینه‌ای اقتصادی و به‌صرفه برای لذت‌بردن از دوچرخه سواری است. این محصول با مشخصات زیر عرضه می‌شود:  فریم آلومینیوم با تکنولوژی کابل‌کشی از داخل  دوشاخ کمک دار با قابلیت...
4.6
8,800,000 تومان
7,880,000 تومان
خرید دوچرخه ارزان قیمت سایز 27.5 از برند سان اسپید مدل GMC برای شما که به دنبال یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت هستید پیشنهاد می‌شود. مهمترین ویژگی‌های این محصول عبارتند از: تنه از جنس آهن مستحکم و زیبا ست دنده 24...
5.0
9,450,000 تومان
7,980,000 تومان
اگر به دنبال خرید دوچرخه 24 ارزان قیمت اما با کیفیت هستید، دوچرخه 24 Oller Visit یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. خرید این محصول با مشخصات زیر به شما توصیه می‌شود: تنه از جنس آلومینیومی 6061 مستحکم و زیبا ست...
بررسی تخصصی

کیفیت بالا در کنار تناسب قیمت دوچرخه 27.5 سان اسپید Adidas

با ظهور دوچرخه 27.5 که هم گشتاور بالاتر و هم سواری نرم‌تری را برای دوچرخه سوار به همراه داشت، کم کم سایز 26 به عنوان یک دوچرخه برای تفریح نوجوانان دیده شد. دوچرخه 27.5 توانایی بالایی در مسیرهای شهری برای سرعت بالا و همچنین مسیرهای کوهستانی در جهت هرزگرد کافی و تعادل و گذر از موانع داشت. به همین دلیل بلافاصله خرید دوچرخه 27.5 یک امر رایج بین دوچرخه دوستان شد.

از میان برندهای مختلف موجود در بازار که اقدام به تولید و عرضه دوچرخه 27.5 می‌کنند باید گفت که دوچرخه سان اسپید به عنوان یک دوچرخه باکیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته می‌شود. در حالیکه توجه کافی بر قطعات، طراحی و کارایی را داشته همچنین سعی بر ارائه بهترین قیمت دوچرخه 27.5 حرفه ای برای مخاطبان خود دارد.

نقد و بررسی دوچرخه کوهستان سان اسپید مدل آدیداس

در ساخت تنه (فریم) دوچرخه کوهستان سان اسپید آدیداس از آلومینیوم 6061 استفاده شده است. استفاده از آلیاژ آلومینیوم 6061 در ساخت انواع دوچرخه کوهستان به سبب رسیدن به حداقل وزن در کنار حداکثر استحکام است. دوچرخه کوهستان به این سبب که در مسیرهای سخت و خشن استفاده می‌شوند باید از استحکام بدنه بالایی برخوردار باشند.از طرفی این آلومینیوم در مقایسه با محسنات خود از قیمت مناسب و متعادلی برای یک دوچرخه 27.5 کوهستان برخوردار است. همین موضوع سبب شده تا اکثراً شاهد استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت دوچرخه باشیم.

حال برای داشتن یک دوچرخه کوهستان ارزان قیمت جدید از قطعات بسیار خوبی در تولید این محصول استفاده شده است. قطعات مختلفی در جای جای یک دوچرخه در سیستم‌های دنده، تعلیق، ترمز و غیره به کار گرفته شده که هر کدام بر کیفیت سواری تاثیر دارند. لطفا به این نکته توجه کنید که دانستن اطلاعات فنی دلیل محکمی برای استفاده از آن قطعه در سواری‌های مختلف نیست و باید قطعات مناسب برای نوع استفاه شما انتخاب شود و کارایی لازم برای شما را داشته باشد. برای افزایش کیفیت و راندمان سواری سعی شده تا در این محصول از بهترین قطعات موجود استفاده شود که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

قیمت دوچرخه 27.5 سان اسپید مدل آدیداس ترمز دیسکی

بررسی سیستم دنده دوچرخه سان اسپید مدل آدیداس:

امروزه در نسل جدید دوچرخه کوهستان شاهد استفاده از سیستم دنده‌های مختلفی به جهت کاربرد در مسیرهای گوناگون هستیم. اما برای انواع دوچرخه دومنظوره حتما از سیستم دنده 2 یا 3 طبق استفاده می‌شود تا در استفاده شهری جوابگو بوده و از خستگی ورزشکار جلوگیری شود. پس سعی کنید زمانیکه به دنبال خرید بهترین دوچرخه در انواع سایزها هستید حتما اطلاعات کافی در مورد نحوه استفاده و تناسب قطعات داشته باشید.

پیشرانه این دوچرخه سان اسپید شامل: یک سیستم دنده 24 سرعته با دسته‌دنده کتی 24 سرعته شیمانو که اصطلاحا کلاچدار است. این اصطلاح نشان دهنده وجود دو اهرم برای تعویض دنده دارد به صوتی که با یک اهرم اقدام به افزایش و با دیگری کاهش دنده را انجام می‌دهیم. این موضوع در استفاده راحت، سریع و قابل اطمینیان در هنگام تعویض دنده بسیار مفید است.

موارد مربوط به طبق‌انداز و شانژمان:

یک سیستم دنده کامل و بی‌نقص حتما شامل طبق‌اندار و شانژمان خوب است. چرا که کوچکترین ناهماهنگی و ایراد در مورد این دو قطعه حرکت زنجیر را در سیستم دنده با مشکل روبرو خواهد نمود. پس همواره بهترین نوع دوچرخه 27.5 از بهترین قطعات سیستم دنده بهره می‌برد از طرفی استفاده از قطعات رده‌بالا و حرفه ای به صورت مستقیم بر روی قیمت دوچرخه سایز 27.5 تاثیر داشته و سبب افزایش قیمت می‌شود. پس همواره سعی می‌شود تا از یک ترکیب بهینه برای تولید استفاده شود. از جمله معروفترین و پرفروش‌ترین برندها در این زمنیه باید به برند شیمانو اشاره کرد.

در قسمت جلو سیستم دنده از طبق عوض‌کن شیمانو مدل تورنی Tourney استفاده شده که به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد، هنگام تعویض دنده زنجیر به مشکل نمی‌خورد. اما شانژمان شیمانو تورنی Tourney مناسب برای خودروهای 8 سرعته شیمانو وظیفه تعویض دنده در قسمت عقب را برعهده دارد که عملکرد سریع و قابل اطمینانی داشته و این موضوع در هنگام پدال‌زدن در سربالایی‌ها بسیار مفید خواهد بود.

خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای 27.5 سان اسپید Adidas

سیستم تعلیق با دوشاخ جلو کمک‌دار:

در هر دوچرخه کوهستان استفاده از سیستم تعلیق یک موضوع گریز ناپذیر است. چرا که استفاده از دوچرخه در مسیرهای کوهستانی بدون تعلیق امکان پذیر نیست یا با سختی روبرو است. رایج‌ترین تنوع تعلیق در قسمت دوشاخ جلو بوده که شامل کمک‌فنر با آپشن‌های متفاوت می‌شود. اما در سیستم تعلیق این دوچرخه از یک دوشاخ کمک‌فنر دار استفاده شده است. دوشاخ به کار رفته در Sunspeed adiads از جنس بسیار محکمی می‌باشد. این دوشاخ قابلیت تنظیم بازی و همچنین قفل‌شوندگی را دارد.

با ترمز دیسکی قدرتمند آسوده باشید: 

با توجه به قیمت دوچرخه سان اسپید و قطعات به کار رفته در سیستم‌های گفته شده همچنین سیستم ترمز دیسکی مکانیی قدرتمند دیگر جایی برای تردید در خرید این محصول باقی نمی‌ماند. ایمنی هر دوچرخه سوار به میزان زیادی به سیستم ترمز دوچرخه بستگی دارد. به سبب اهمیت فوق‌العاده بالا ترمزبندی در دوچرخه کوهستان سعی می‌شود تا از ترمزهای قدرتمند دیسکی استفاده شود. علت استفاده از این نوع ترمز قابلیت توقف بالا در مسیرهای مختلف است. ترمز این محصول از نوع دیسک مکانیک می‌باشد. قدرت عمل این نوع ترمز در توقف و عملکرد سریع آن بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. مزیت این نوع ترمز در قابلیت تنظیم میزان فشار و نوع توقف از طریق کتی‌ها و به سلیقه دوچرخه‌سوار است.

سایر مشخصات قابل ذکر برای دوچرخه 27.5 سان اسپید Adidas: 

یکی از موارد دیگر در یک دوچرخه که اهمیت بالایی دارد مربوط به چرخ‌ها است. حرکت روان، صدای کم و کوبش اندک به کیفیت بالای تایر باز می‌گردد. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سواری خواهد داشت. این دوچرخه دارای تایرهای 2.35*27 است و ناگفته نماند که این تایر ها از برند معتبر و مطرح Wanda (compass)می‌باشد. طوقه‌های دولایه آلومینیومی به سبب کاهش وزن و افزایش استحکام در نظر گرفته شده‌اند. رکاب‌ها و لوله زین هم از جنس آلومینیوم طراحی و تولید شده‌اند.

مشخصات فنی و قیمت دوچرخه 27.5 سان اسپید مدل Adidas

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Sunspeed - Adidas - Size 27.5" - 24 speed - M.D Brake - MTB Bike
سایز چرخ
27.5
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
24 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB M.D
فریم (FRAME)
تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه - Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Sunspeed HLO 27.5"
فرمان (handlebar)
Sunspeed
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Sunspeed
لوله زین (seat post)
Sunspeed
زین (saddle)
پهن و راحت Sunspeed
شیفتر (SHIFTERS)
شیمانو 24 سرعته-Shimano
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
شیمانو Ef500
خودرو (CASSETTE)
8 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
آلومینیومی 3تایی
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
آلومینیومی دوجداره
تایر (TIRES)
گل‌ریز Compass 27.5*2.35
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
10,500,000 تومان -1,312,000 تومان تخفیف 9,188,000 تومان
محصولات پیشنهادی
5.0
9,700,000 تومان
8,800,000 تومان
دوچرخه المپیا مدل نیوجیلی جزو محبوب‌ترین دوچرخه‌های کوهستان نسل خود است و در میان کودکان، نوجوانان و حتی بانوان طرفداران بسیاری دارد. تنه آهن مستحکم و زیبا سیستم دنده 21 سرعته شیمانو اصلی دسته دنده 21 سرعته شیمانو...

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم