مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-400,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه کودک اورلرد سایز 12 مدل Overlord 12 Ov-1000 Disc

Overlord - Size 12 - Ov-1000 - Disc Brake - Alloy frame - Kids Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • آبی آبی
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-1000 یک دوچرخه 12 جذاب و باکیفیت بوده که ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • تنه آلومینیومی
  • سیستم ترمز دیسکی 
  • طوقه منیزیومی اسپرت
  • طبق قامه چهارگوش
  • بست زین ضامنی
  • مجهز به گلگیر، قمقمه و بست
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
11203501
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
5,050,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 4,650,000 تومان
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

بررسی قیمت دوچرخه کودک OV1000

به جهت بررسی قیمت دوچرخه و تناسب آن با کیفیت باید به مولفه‌های مشخصی پرداخت. این پارمترها شامل برند، جنس قطعات از جمله تنه، کیفیت و برند قطعات مورد استفاده و موراد دیگر است. اما موضوع مهم دیگر برند عرضه کننده دوچرخه بچه گانه می‌باشد که بسیار مهم بوده و می‌تواند آرامش خاطر را در خرید رقم بزند. محصولات برند اولرد با پیشنه خوب و تناسب کیفیت و قیمت از جمله محصولاتی هستند که در بازار با اقبال خوبی مواجه شده‌اند.

اما دوچرخه کودک OV-1000 یکی از جدیدترین مدل‌های دوچرخه اورلرد در سایز 12 است. این دوچرخه 12 به آپشن‌های جذاب همچون تنه آلومینیومی، ترمز دیسکی، رینگ اسپرت منیزیومی تجهیز گشته که توجه هر خریداری را به خود جلب می‌کند. پس اگر به دنبال خرید دوچرخه کودک هستید و کیفیت و قیمت برای شما مهم هست این محصول را حتما مد نظر داشته و در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

ویژگی‌های دوچرخه 12 اورلرد ov-1000 

در ابتدا دقت کنید که دوچرخه 12 برای سنین تا 5 سال مناسب می‌باشد. با وجود تنوع مدلی بالا در این سایز شاید کمی انتخاب با توجه به قیمت دوچرخه 12 مشکل باشد. اما با توجه به برخی موارد و ویژگی‌های مهم می‌توانید به راحتی تصمیم گرفته و یک مدل را انتخاب کنید. از ویژگی‌های اصلی این مدل از دوچرخه اورلرد می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

بدنه آلومینیومی زیبا

برخورداری از یک تنه آلومینیومی با کیفیت بالا اصلی‌ترین مشخصه این دوچرخه اورلرد می‌باشد که حتی کودکان با وزن بالا نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. از طرفی به علت وزن سبک امکان حمل و جابجایی برای کودک بسیار آسان است. این فریم در کنار چرخ‌های بغل‌بند تقویت شده یک ترکیب عالی برای یادگیری سواری و تقویت مهارت‌های کودکان به شمار می‌رود؛ چرا که باعث می‌شود تا کودک در زمان شروع سواری تعادل خود را به سادگی حفظ کند.

رنگ‌های متنوع و بسیار زیباد در کنار طراحی استاندارد بدنه این دوچرخه 12 نیز یکی از عواملی است که مطمئناً سبب تشویق کودکتان به استفاده از آن خواهد شد. از طرفی به لطف مهندسی بی‌نظیر و طراحی خاص بدنه و پدال‌های این محصول به صورت به روز و با تکنولوژی‌های مدرن به  سبب سهولت رکاب زنی و احساس راحتی کودک شده و به او اجازه می‌دهد تا بدون خستگی حتی مسافت‌های طولانی را نیز طی کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص دوچرخه اورلرد Ov-1000 برخورداری از گریپ‌های بسیار باکیفیت با خاصیت آنتی شوک است که بر روی فرمان نصب شده و نشان از دقت بالا برای تولید دارد. این ویژگی کمک می‌کند تا کودکان بتوانند مقدار بسیار زیادی از لرزش و شوک وارد شده از جاده را جذب کرده و حرکتی روان و نرم را تجربه کنند. مورد دیگر آنکه در جهت حفظ هر چه بیشتر امنیت کودک یک قاب بسیار زیبا زنجیرچرخ را پوشانده تا از صدمات وارده به پای کودک جلوگیری شود.

12-overlord-ov1000_light-blue_arya-charkh-ir-2-t.jpg

12-overlord-ov1000_light-blue_arya-charkh-ir-1-t.jpg

چرخ‌ها با لاستیک‌ پهن

طراحان اورلرد در ساخت این محصول از تایرهای پهن کمک گرفته‌اند که با توجه به برخورداری از برجستگی‌هایی با فواصل کم کمک می‌کنند تا بتواند با صدا و کوبش حداقلی، تعادل هرچه بهتری بر روی جاده‌ها و پیاده‌روها داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مواردی که یک دوچرخه سوار حرفه‌ای می‌تواند به شما گوشزد کند، این نکته است که اگر می‌خواهید مهارت‌های سواری خود را تقویت کنید و بازدهی بالایی را از دوچرخه خود ببینید، باید حتماً به استاندارد بودن و تناسب تایرهای آن توجه داشته باشید. در تایرهای این دوچرخه به سبب خاصیت گریپی بالا احتمال افتادن یا لیز خوردن را بر روی زمین‌های مرطوب و لغزنده کاهش می‌دهد. همچنین بسیار زیبا و خوش استایل است که به جذابیت دوچرخه کودک افزوده و سبب جلب توجه ویژه کودکان خواهد شد.

طوقه‌های منیزیومی یکی دیگر از جذابیت‌های این محصول بوده که علاوه بر کاهش وزن محسوس سبب استحکام بالاتر نیز می‌شود. این رینگ‌ها به صورت اسپرت طراحی شده و دارای رنگ مشکی هستند که ترکیب خاص و زیبایی را پدید آورده‌اند. چرخ‌های بغلبند از نوع تقویت شده بوده و علت استفاده از آن برای حفظ تعادل کودک در هنگام استفاده می‌باشد.

ترمز دیسکی دوچرخه اورلرد Ov-1000

سیستم ترمز جذاب که خرید دوچرخه اورلرد را بسیار توجیه می‌کند از نوع دیسک مکانیکی است که حتی در سرعت‌های بالا نیز می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و به راحتی توقف دوچرخه را ممکن سازد. از جمله مزایای این ترمز وزن سبک، قدرت بالای ترمزگیری و عملکرد بدون کاهش کیفیت آن می‌باشد که مخصوصاً برای کودکانی که مبتدی هستند و به تازگی سواری را شروع کرده‌اند، کاربردی و مناسب عنوان می‌شود. ترمز دیسکی به علت محسانتی که دارد بسیار مقبول بوده و همچنین تعمیر نگهداری آن به راحتی و با کمترین هزینه انجام می‌گیرد.


سایر موارد

برند اورلرد همانند اغلب دوچرخه‌های کودکانه خود از فرمان BMX استفاده کرده است. این مدل فرمان برای دوچرخه‌های کودکانه کاربردی و بسیار مناسب بوده زیرا به حالت درست نشستن کودک بر روی زین کمک کرده و به او اجازه می‌دهد تا بتواند از همان ابتدای یادگیری سواری، به حالت مناسب قرارگیری دست‌ها شانه‌ها و کمر خود دست یابد‌‌ و مسیر مورد نظر خود را راحت و مستقیم طی کند. همچنین بست لوله زین از نوع ضامنی در نظر گرفته شده تا بتوان به راحتی زین را تنظیم نمود و با رشد کودک آن را بالاتر فیکس کرد.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه کودک را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • تنه آلومینیومی با طراحی خاص و ستحکم 
  •  دارای محافط زنجیر
  • ترمز دیسکی مکانیکی
  • دارای بغل بند های باکیفیت تقویت شده
  • بست لوله زین ضامنی
  • طوقه اسپرت منیزیومی

رنج سنی مناسب این دوچرخه 12:

  • تا حدود 5 سال: هر چند که معیار سن در انتخاب سایز دوچرخه کودک یک معیار فرعی است و انتخاب سایز و دوره‌ی استفاده از آن بسته به شرایط جسمی (قد) هر کودک متفاوت می‌باشد اما این سئوالی است که برای اکثر والدین به هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه مطرح می‌شود. در کل باید گفت که سایز دوچرخه 12 مناسب برای قد از 90 سانتی‌متر به بالا می‌باشد و بعد از آن سایز 16 مناسب است.
  • هم دختر خانم‌ها و هم آقا پسران: این دوچرخه کودک با توجه به سلیقه و علایق عموم کودکان طراحی گشته است. به همین سبب یک دوچرخه اسپرت تخصصی محسوب شده که می‌تواند شوق سواری را در ایشان تقویت نماید.
12-overlord-ov1000_light-blue_arya-charkh-ir-3-t.jpg

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید:

  1. همواره حفظ سلامتی کودک در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش برای وی استفاده کنید. سعی نمایید از همین سنین پایین استفاده از وسایل ایمنی را برای کودک نهادینه نمایید.
  2. برای اینکه کودک تجربه بهتری از دوچرخه‌ داشته باشد و شما از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه سعی نمایید از محصولاتی که حداقل کیفیت را رعایت نموده‌اند انتخاب نمایید. صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
11203501

مشخصات

نام
Overlord - Size 12 - Ov-1000 - Disc Brake - Alloy frame - Kids Bike
نوع دوچرخه کودک
دخترانه و پسرانه
سایز چرخ
12
بازه سن و قد
2 تا 5 سال(85تا100سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
بدون کمک
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
Overlord M.D tech
فریم (FRAME)
Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Overlord ساده بدون کمک فنر
فرمان (handlebar)
BMX
لوله زین (seat post)
استیل از نوع ضامنی
زین (saddle)
استاندارد و راحت Overlord
Pedals
دارد
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
ارگونومیک و راحت
خودرو (CASSETTE)
تک سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
چهارگوش
طوقه (RIMS)
اسپرت منیزیومی
تایر (TIRES)
پهن
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
بغلبند
دارد
قاب زنجیر
دارد
گلگیر
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
عاطفه عابدینی
5.0 () .
سبک و محکم زود رسید مرسی

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
11203501
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
5,050,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 4,650,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم