مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-370,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه کودک اوکی سایز 16 مدل OK HR201

برند:
اوکی ok
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • قرمز/مشکی قرمز/مشکی
موجود
توضیحات

یکی از تخصصی‌ترین برندهای تولیدکننده دوچرخه در ایران را می‌توان اوکی نامید که مخصوصاً بهترین و متناسب‌ترین انواع دوچرخه کودکانه را طراحی تولید و عرضه می‌کند. دوچرخه HR201 از محصولات محبوبی بوده که به واسطه ویژگی‌های خوب می‌تواند برای والدینی که به دنبال خرید دوچرخه کودک هستند یک گزینه ایده‌آل باشد. 

  • بدنه آهن استاندارد و مستحکم
  •  دارای محافط زنجیر کامل
  • ترمز لقمه‌ای باکیفیت
  • بغل‌بندهای با کیفیت تقویت شده
  • صندوق و پشتی و سبد
  • طوقه آلومینیومی سبک و رنگی

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
11606701
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
4,520,000 تومان -370,000 تومان تخفیف 4,150,000 تومان
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

بررسی و خرید دوچرخه کودک HR201

از مهم‌ترین مواردی که هر پدر و مادری در زمان خرید دوچرخه کودک نگران آن هستند، ایمنی کودک در حین سواری است. این ایمنی نه به امکانات جانبی محصول، بلکه بخش‌های اصلی آن از جمله ترمز بستگی دارد. دوچرخه مدل 201 اوکی از ترمز لقمه‌ای برخوردار بوده و به کودک شما اجازه می‌دهد تا با کمترین درصد خطا مسیر مورد نظر خود را طی کند، حرکت نرم و روانی داشته و مخصوصاً در زمان مشاهده موانع عملکرد سریع و چابکی داشته باشد.

در ساختار این ترمزها از دو لقمه در کنار هم برخوردار هستیم که در زمان فشردن دسته یا اهرم ترمز توسط کودک به طوقه‌ها چسبیده و سرعت را کاهش می‌دهند. استفاده از این نوع سیستم در دوچرخه‌های اوکی بسیار به صرفه، اقتصادی و مناسب است؛ چرا که هم کارآمدی بالایی دارد، هم وزن کمتری داشته و فشار زیادی را به دوچرخه وارد نمی‌سازد. در مقابل نگهداری از آن نیز بسیار ساده مب‌باشد و بدون نیاز به متخصص و به راحتی می‌توان آن را با لوازم موجود در دسترس تعمیر و سرویس کرد؛ اما در نظر داشته باشید که این نوع ترمز ممکن است که در حین ترمزگیری‌های سریع و ناگهانی عملکرد چندان مطلوبی را نداشته باشد.


بیان ویژگی‌های فنی دوچرخه 16 اوکی HR201

برخورداری از زین راحت و نرم نیز از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه بوده که مخصوصاً در زمان عبور از مسیرهای ناهموار و مشکل، کمترین میزان ضربه را به بدن کودک وارد کرده و سواری راحتی را برای او مهیا می‌سازد. دقت کنید که این زین ممکن است در سواری طولانی مدت سبب آزردگی خاطر کودک‌تان شود، با این حال برای تفریحات چندین ساعته در پارک و طبیعت مناسب است. شما همچنین می‌توانید ارتفاع زین را متناسب با قد کودک در حین رشد او تنظیم کنید تا با راحتی بسیار بیشتری از آن استفاده کند. بهتر است تا در این زمان از تراز کمک گرفته و آن را با زاویه مناسب تنظیم نمایید تا با مشکلاتی از جمله کمردرد یا کشیدگی ‌پاها و آرنج‌های کودک خود مواجه نشوید. 

با خرید این دوچرخه از برند اوکی کودکتان می‌تواند از مزایای متعددی برخوردار شود و سواری هیجان انگیز و در عین حال لذت بخش را تجربه کند:

ظاهر زیبا و امکانات متنوع

مطمئناً کودکان به اندازه ما به کیفیت و کاربردی بودن دوچرخه اهمیت نمی‌دهند و بیش از این موارد، ظاهر جذاب و شیک یک دوچرخه کودک می‌باشد که آنها را بیش‌ازپیش مجذوب می‌سازد و مشتاق به سواری می‌کند. در این محصول چنین نکته‌ای به خوبی رعایت شده است، به‌طوری که کودکان در نگاه اول به سرعت به آن علاقمند شده و تمایل زیادی به استفاده از آن خواهند داشت. در کنار بدنه‌ای با رنگ آمیزی زیبا پره‌های خوش‌رنگ و براق آن نیز نظر کودکان را به سرعت به خود جلب خواهند کرد.

ایمنی بالا و مطمئن دوچرخه 16 ارزان قیمت

با خرید دوچرخه 16 ارزان قیمت می‌توانید از بابت سلامتی و ایمنی کودکان در حین سواری خیال جمع باشید. این دوچرخه اوکی به همراه چرخ‌های کمکی دو طرفه، پشتی صندلی و ترمز ویبریک باکیفیت تعادل بسیار بیشتری را برای کودکتان در حین سواری فراهم می‌کنند و امکان آسیب‌دیدگی آنها را کاهش می‌دهند؛ به‌طوری که حتی در اثر از دست دادن تعادل باز هم وجود این پشتی باعث می‌شود تا کودک ساپورت بیشتری داشته و کمتر با افتادگی از آن مواجه شوند. همچنین قاب زنجیر محکم و کامل این دوچرخه16 باعث می‌شود تا دیگر پا و لباس‌های کودکتان در حین سواری به زنجیر برخورد نکرده و آسیب نبینند.

از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه سایز 16 می‌توان به تایرهای پهن آن اشاره کرد که کنترل دوچرخه را به سادگی ممکن می‌سازند‌ و عدم تعادل در حین سواری را در کمترین میزان خود نگه می‌دارند. این ویژگی در کنار طوقه‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی به همراه چرخ‌های بغل‌بند باکیفیت باعث می‌شوند تا آنها بتوانند بدون هیچ‌گونه نگرانی، مهارت‌های سواری خود را افزایش دهند.

وزن مناسب و مقاوم

باوجود اینکه فریم و بدنه این محصول از آهن ساخته شده است؛ اما برخورداری از بخش‌هایی همچون فرمان، کرپی و طوقه آلومینیومی باعث شده‌اند تا وزن نهایی این محصول به تناسب رسیده و برای کودکان چندان سنگین نباشد. در نتیجه این عامل شما می‌توانید با اطمینان بیشتری فرزندانتان را در حین سواری تنها گذاشته و دیگر نگرانی از جهت واژگونی نداشته باشید؛ مخصوصاً تنه آهنی این دوچرخه 16 در هنگام ضربه خوردن یا برخورد با موانع آسیب چندانی ندیده و کمتر با خمیدگی، ترک‌خوردگی و شکستگی مواجه می‌شود.


ویژگی‌های زیر این دوچرخه 16 را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • تنه آهنی مستحکم
  •  دارای محافط زنجیر
  • ترمز لقمه‌ای
  • دارای بغل بند‌های باکیفیت
  • دارای صندوق و پشتی و سبد
  • طوقه آلومینیومی

رنج سنی مناسب این دوچرخه بچه‌گانه:

  • از 4 تا 7 سال: هر چند که معیار سن در انتخاب سایز دوچرخه کودک یک معیار فرعی خواهد بود و انتخاب سایز و دوره‌ی استفاده از آن بسته به شرایط جسمی (قد) هر کودک متفاوت می‌باشد اما این سئوالی می‌باشد که برای اکثر والدین به هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه مطرح می‌شود. در کل باید گفت که سایز دوچرخه 16 مناسب برای قد از 110 سانتی‌متر به بالا می‌باشد و بعد از آن سایز 18 مناسب است.
  • هم دختر خانم‌ها و هم آقا پسرها: این دوچرخه کودک هم برای آقا پسرها و هم دختر خانم‌ها مناسب بوده و محدودیت از لحاظ جنسیتی برای ایشان وجود ندارد، انتخاب آن فقط به سلیقه شما بستگی دارد.

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی کودک در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش برای وی استفاده کنید. سعی نمایید از همین سنین پایین استفاده از وسایل ایمنی را برای کودک نهادینه نمایید.
  2. برای اینکه کودک تجربه بهتری از سواری داشته باشد و شما از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه سعی نمایید از محصولاتی که حداقل کیفیت را رعایت نموده‌اند انتخاب نمایید. صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
11606701

مشخصات

سایز چرخ
16
بازه سن و قد
5 تا 7 سال(100تا120سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
بدون کمک
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
Direct Pull
فریم (FRAME)
Steel مستحکم و زیبا با طراحی اختصاصی - وزن بهینه
دوشاخ (FORK)
simple Steel High strength
فرمان (handlebar)
BMX
کرپی فرمان (stem)
4پیچ
لوله زین (seat post)
استیل
زین (saddle)
پهن و راحت
Pedals
دارد
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
نرم با طراحی ارگونومیک
خودرو (CASSETTE)
تک سرعته
طوقه (RIMS)
آلومینیوم رنگی
پره (SPOKES)
رنگی
تایر (TIRES)
پهن و گل‌درشت
بغلبند
تقویت شده
قاب زنجیر
دارد
گلگیر
کامل فلزی
سبد
دارد
صندوق
دارد
پشتی
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
11606701
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
4,520,000 تومان -370,000 تومان تخفیف 4,150,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم