مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-1,200,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 29 کوهستان جاینت مدل تالون 3 جی‌ای - (2022) Giant Talon 3 GE 29

Giant - Talon 3 GE - Size 29 - Hydraulic Disc - 18 sp - Mountain Bike

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی مشکی
  • sapphire sapphire
سایز فریم
  • M
ناموجود
توضیحات

خرید دوچرخه کوهستان به خصوص دوچرخه‌های سری تالون که یکی از تولیدات منحصربه‌فرد برند شناخته شده جاینت هستند یک انتخاب بی‌نظیر باویژگی‌های زیر هستند:

  • فریم آلومینیوم سبک و فوق‌العاده مستحکم
  • سیستم دنده 9*2 سرعته شیمانو Altus
  • دوشاخ کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو، ریموت‌دار سانتور
  • ترمزبندی دیسک هیدرولیک Tektro
  • توپ تنه بلبرینگی
  • تایر Kenda
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
12922090103
نام تجاری:
ناموجود
40,610,000 تومان -1,200,000 تومان تخفیف 39,410,000 تومان
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
14,800,000 تومان
14,040,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

نکات مهم در خرید دوچرخه جاینت تالون 3 جی ای

دوچرخه دوچرخه 29 کوهستان جاینت مدل تالون 3 جی ای (2022) Talon 3 ge 29 یک دوچرخه کوهستان که به علت برخورداری از ست لوازم دنده عالی، کنترل بسیار خوبی در مسیرهای خاکی و ناهموار دارند. زمانی که برای خرید دوچرخه اقدام می‌کنید، دو ویژگی اصلی آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد که عبارتند از: 

  • راحتی سواری: با استفاده از این دوچرخه به راحت‌ترین شکل ممکن و با صرف حداقل میزان انرژی می‌توانید به راحتی حرکت کنید. در این زمان تایرهای ‌Kenda و کمک‌فنرهای حرفه‌ای، ضربه‌ها و لرزش‌های جاده را جذب می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا با واردکردن کمترین میزان فشار از کیفیت بالاتر و ریسک کمتری برخوردار شوید.
  •  چابکی و کنترل: نحوه طراحی فرمان، کرپی، پنجه‌رکاب و بدنه دوچرخه جاینت تالون به نحوی است که دوچرخه‌سوار را در موقعیتی قرار می‌دهد که بتواند با کنترل بهتری از دوچرخه استفاده کرده و ثبات و عملکرد بیشتری داشته باشد. مخصوصاً اگر از جنبه ایمنی بخواهیم این مورد را بررسی کنیم، ترمز دیسکی هیدرولیکی آن در جاده‌های خاکی و شیب‌دار و زمین‌های لیز و لغزنده مانور دهی را افزایش داده و مدت‌زمان بین ترمزگیری و توقف را کاهش می‌دهد.

بررسی مشخصات فنی دوچرخه‌ 29 جاینت Talon 3 GE

دوچرخه کوهستان جاینت مدل TALON 3 GE 2022 به‌عنوان یک دوچرخه حرفه‌ای با امکانات جدید در سال ۲۰۲۲ عرضه شد و توانست تا با دوچرخه‌های هم رده خود به بهترین نحو رقابت کند. این دوچرخه در دو مدل با چرخ‌های ۲۷.۵ و ۲۹ اینچی عرضه می‌شود. اگر به دنبال یک سواری حرفه‌ای در دل کوهستان هستید و می‌خواهید هیجان و ماجراجویی را به همراه یک محصول باکیفیت تجربه کنید، این دوچرخه به شما کمک می‌کند.

دوچرخه‌های سری تالون جاینت در چهار دسته از 0 تا 4 رده‌بندی می‌شوند. استراتژی طراحی فریم در تمامی آن‌ها به یک صورت بوده و تفاوتی ندارد؛ ازاین‌جهت بسیار ایمن و پر شتاب می‌باشند. جالب است بدانید که مدل تالون جاینت یکی از پرفروش‌ترین‌های این برند در ایران و جهان به شمار می‌رود و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

فریم آلومینیومی سبک راحت

 این دوچرخه با برخورداری از فریم و قاب آلومینیومی سبک ALUXX از جمله دوچرخه‌های کوهستانی است که می‌تواند مسافت‌های خاکی، سنگلاخی و پر از پستی بلندی را به راحتی و با سرعت بالایی طی کند‌. به‌کاررفتن آلیاژ آلومینیوم در ساخت این دوچرخه 29 باعث شده تا ما در نهایت از سرعت و هندلینگ بهتری برخوردار باشیم و بتوانیم آن را ساده‌تر از همیشه کنترل کرده و از بالانس و تعادل بهتری برخوردار باشیم.

یکی از نکاتی که دررابطه‌با این فریم باید بدانید این است که در طول زمان باید نگهداری ویژه‌ای را از آن انجام دهید و مخصوصاً دوچرخه را در فضاهای باز زیر نور مستقیم آفتاب و سرمای بیش از حد قرار ندهید؛ چرا که خیلی زود رو به کهنگی خواهد رفت. اصلی‌ترین مزیت این فریم وزن کم آن است که صعود دوچرخه 29 را به ارتفاعات سریع‌تر از هر زمانی ممکن می‌سازد؛ اما لازم است بدانید که آلیاژ آلومینیوم شکنندگی بالایی نیز دارد و ممکن است که در اثر برخورد ضربه شدید خم شده و یا بشکند. درنتیجة این عامل ترمیم آن پیچیده و سخت‌تر خواهد بود.

دوچرخه 29 کوهستان جاینت مدل تالون 3 جی ای |(2022)  Giant Talon 3 ge 29
دوچرخه جاینت رینکون 1 سایز 29 |Giant 27.5 Rincon 1 (2022)

سیستم تعلیق هاردتیل

 دوچرخه 29 تالون ۳ از نوع هاردتیل بوده و تنها از یک دوشاخ در چرخ جلو برخوردار است. این دوشاخ آلومینیومی از نوع SR Suntour XCE, QR, steerer XS و هیدرولیکی می‌باشد که با ریموت قفل روی فرمان کنترل می‌شود و با حرکت ۱۰۰ میلیمتری بهینه‌سازی شده است. به‌این‌ترتیب به جذب تکان‌های جاده در اثر برخورد با موانع کمک کرده و کنترل بهتر دوچرخه را در مسیرهای ناهموار ممکن می‌سازد. با استفاده از این سیستم دوچرخه‌سواران می‌توانند به راحتی نحوه حرکت دوچرخه را در مسیرهای مختلف تعیین کرده و سرعت و راحتی بیشتری را در مسیرهای ناهموار از جمله singletrack داشته باشند. شما می‌توانید به‌واسطه این دوچرخه به‌مانند دوچرخه‌سواران کراس کانتری از یک تجربه عالی و خوشایند بهره‌مند شوید.

طوقه و تاثیرهای باکیفیت

 تایرهای این محصول از برند باکیفیت و معروف کندا هستند که به‌عنوان یک برند مطرح جهانی کیفیت بالایی را در اختیار دوچرخه‌سواران قرار می‌دهد. به‌طوری‌که شما با سوارشدن بر روی این دوچرخه به‌واسطه این تایرهای ضخیم و بادوام می‌توانید مسیرهای کوهستانی و جنگلی را به راحتی طی کرده و موانعی همچون ریشه درختان، سنگ‌ها و... را بسیار پایدارتر و با ثبات بیشتری طی کنید. این ویژگی همچنین باعث می‌شود تا در زمان صعود به ارتفاعات از سرعت بیشتر و در زمان پایین آمدن از سراشیبی‌ها نیز کنترل و راحتی بیشتری را احساس کنید. این تایرها به علت تشکیل شدن از لاستیک بوتیل مقاومت و انعطاف‌پذیری و خاصیت کشسانی بالایی دارند و می‌توانند انواع مسیرهای جاده‌ای، شهری و کوهستانی را به راحتی طی کرده و کمتر با پارگی یا پنچری مواجه شوند. در کنار این عامل طوقه‌های آلومینیومی دوجداره ۲۱ میلی‌متری این دوچرخه به همراه پره‌های استیل هارمونی جذابی را ایجاد کرده و کمک می‌کند تا دوچرخه همچنان نیز در حین عبور از موانع مقاومت بالایی داشته، تغییر شکل نداده و در اثر برخوردهای تند و محکم آسیب نبیند.

ترمز هیدرولیک کاربردی Tektro

  چه چیزی بهتر از یک سیستم ترمز هیدرولیک ژاپنی می‌تواند انتظار ما را از داشتن یک دوچرخه با ایمنی بالا برطرف و رفع کند. سیستم ترمز Tektro rotors دوچرخه جاینت تالون ۳ از نوع TDK143 بوده و ازجمله ترمزهای دقیق و کارا در بین ترمزهای رایج دوچرخه به شمار می‌رود. برخورداری از دیسک‌های ۱۸۰ و ۱۶۰ میلی‌متری در جلو و عقب این دوچرخه یکی از مهم‌ترین عواملی است که توقف آن را حتی در تیزترین شیب‌ها نیز ممکن می‌سازد و زمان بین ترمزگیری و توقف را به حداقل میزان ممکن می‌رساند.


تکنولوژی‌های مورد استفاده در این دوچرخه جاینت:

  • ALUXX Aluminum Technology: استفاده از بهترین مواد آلومینیومی در کنار تکنولوژی های اختصاصی سبک ترین فریم ها و مقاوم ترین فریم ها را تولید می کند.
  • Tubeless system: سیستم کامل چرخ، لاستیک، دریچه و درزگیر به گونه ای طراحی شده‌اند که می‌توانند از پنچر شدن جلوگیری کنند و سواری روان تر و سریع تری رقم بزنند.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه 29 را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • Frame: ALUXX-Grade Aluminum
  •  Fork: SR Suntour XCM RL
  • Shifters: Shimano Altus SL-M2010, 2x9
  • Crankset: ProWheel forged
  • Rear Derailleur: Shimano Alivio M3100
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
12922090103

مشخصات

نام
Giant - Talon 3 GE - Size 29 - Hydraulic Disc - 18 sp - Mountain Bike
سایز چرخ
29
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
18 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی ریموت‌دار - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک هیدرولیک - Hydraulic Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
Tektro HDC M275, hydraulic, Tektro rotors [F]180mm, [R]160mm
فریم (FRAME)
ALUXX-Grade Aluminum, disc
دوشاخ (FORK)
SR Suntour XCM RL, remote lockout, steel steerer 100mm travel (29)
فرمان (handlebar)
780mm (29) XL: 780mm (29) XXL: 780mm (29)
لوله زین (seat post)
Giant Sport
زین (saddle)
Giant custom
Pedals
MTB caged
شیفتر (SHIFTERS)
Shimano Altus SL-M2010, 2x9
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
Shimano Alivio M3120
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Shimano Alivio M3100
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Tektro HDC M275
خودرو (CASSETTE)
Shimano Deore HG200, 11x36
زنجیر (CHAIN)
KMC X9
طبق قامه (CRANKSET)
forged alloy, 40t S:170mm, M:170mm, L:175mm, XL:175mm
توپ تنه (B.B SET)
cartridge
طوقه (RIMS)
Giant GX03V 29, alloy, double wall, 21mm inner width
توپی (HUBS)
alloy, sealed bearing
پره (SPOKES)
stainless, 14g
تایر (TIRES)
Kenda Booster 29x2.2", wire bead
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
سامان عدلو
5.0 () .
درسته قیمتش بالاست ولی عجب کیفیتی داره

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
12922090103
نام تجاری:
ناموجود
40,610,000 تومان -1,200,000 تومان تخفیف 39,410,000 تومان
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم