مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-270,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه کودک اوکی سایز 20 مدل OK HR141

برند:
اوکی ok
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • آبی تیره آبی تیره
  • قرمز/مشکی قرمز/مشکی
  • مشکی/نارنجی مشکی/نارنجی
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

دوچرخه کودک اوکی سایز 20 مدل OK HR-141 جزو پرفروش‌ترین دوچرخه‌های کودک است. جذابیت ظاهری و کیفیت بالای این دوچرخه دست یه دست هم داده‌اند تا یک این محصول یک گزینه عالی برای خریداران دوچرخه بچه‌گانه باشد. و برخی از مشخصات کلیدی این دوچرخه عبارتند از :  

  • 🔗بدنه آهنی مستحکم با رنگبندی زیبا
  • 🔗 دارای سبد جلو، صندوق و پشتی زین
  • 🔗 بغل‌بندهای تقویت شده باکیفیت
  • 🔗 گلگیر چرخ جلو عقب کامل
  • 🔗 قاب زنجیر کامل
  • 🔗 خودرو تک سرعته
  • 🔗 طوقه آلومینیومی
  • 🔗 ترمز ویبریک
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
12007502
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
4,870,000 تومان -270,000 تومان تخفیف 4,600,000 تومان
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه کودک اوکی

همان‌طور که آلبرت انیشتین می‌گوید: «زندگي مانند دوچرخه‌سواری است و براي حفظ تعادل بايد حركت كرد.» اما دوچرخه‌ای که با آن قرار است مسیر زندگی خود را طی کنیم نیز اهمیت زیادی دارد و بهتر است تا از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. برند اوکی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای دوچرخه‌سازی داخلی حالا با دوچرخه hr141 سایز 20 آبی تیره به‌سوی شما آمده است. کیفیت، قیمت مناسب، تجهیزات بادوام و کاربردی‌بودن این دوچرخه از جمله مواردی است که شما را مجذوب خرید دوچرخه کودک خواهد کرد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم.


آیا خرید دوچرخه 20 HR141 پیشنهاد می‌شود؟ 

اوکی به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان دوچرخه‌های کوهستانی و بچگانه در ایران از این محصول جدید خود به رنگ زیبا و شیک آبی تیره در ترکیب با مشکی رونمایی کرده و این محصول جذاب را در بازار عرضه نمود. همان‌طور که می‌دانید برند دوچرخه اوکی زیرمجموعه گروه شکاری است که انواع دوچرخه‌های باکیفیت را متناسب با تکنولوژی‌های روز دنیا در سبک‌ها و سایزهای مختلف و قیمت‌های بسیار مناسب و اقتصادی ارائه می‌کند. در حال حاضر اوکی دو خط تولید مجزا دارد که یکی مرتبط با ساخت دوچرخه‌ها و دیگری مرتبط با قطعات و تجهیزات دوچرخه فعالیت می‌کند و با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و باتجربه در کنار به‌کارگیری دستگاه‌های مدرن و به‌روز تولیدات کاملاً مشابه با نمونه‌های جهانی را در اختیار مشتریان داخلی خود قرار می‌دهد.

دوچرخه 20 از برند OK که در حال معرفی آن هستیم را به‌عنوان یکی از محصولات جدید این کمپانی از لحاظ ویژگی‌های مختلف آن مورد بررسی قرار می‌دهیم. براین‌اساس شما می‌توانید این دوچرخه را از جهت ساختاری و امکانات آن مورد بررسی قرار دهید.

قیمت دوچرخه 20 برند اوکی مدل Hr141
خرید دوچرخه اوکی سایز 20 مدل Hr141

خودرو تک سرعته

واقعیت امر این است که کودکان اغلب از دوچرخه‌های خود در مسیرهای شهری و جاده‌ای استفاده می‌کنند و کمتر فعالیت آنها حرفه‌ای بوده و در مسیرهای ناهموار یا مشکل تردد می‌کنند. ازاین‌جهت برخورداری از یک خودروی تک سرعته می‌تواند برای آنها کاربردی و کافی باشد. با استفاده از این خودرو، دوچرخه تنها از یک سرعت ثابت برخوردار خواهد بود و ضربات وارد شده به آن به‌مانند دوچرخه‌های کوهستانی یا هیبریدی قابل‌جذب و دفع نخواهند بود. اما این عامل نباید باعث شود تا شما نسبت به خرید این دوچرخه کودک به شک بیفتید؛ چرا که دیگر اجزای این محصول ازجمله دوشاخ فولادی، طبقه آلومینیومی و زین یکپارچه و... به نحوی طراحی شده‌اند که سواری راحتی را برای استفاده کودکان فراهم می‌کنند. توجه داشته باشید که این ویژگی به‌هیچ‌وجه سبب کاهش عملکرد دوچرخه در مسیر شهری نخواهد شد، به‌نحوی‌که کودک شما پس از تسلط کافی به مهارت دوچرخه‌سواری می‌تواند با این محصول سرعت مناسب و گشتاوری بالایی را در حین سواری داشته باشد.

فریم فولادی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که دوچرخه‌سواران حرفه‌ای همواره عنوان می‌کنند، این است که اگر دوچرخه‌سواری مبتدی هستید و به تازگی‌ دوچرخه‌سواری را امتحان می‌کنید، بهتر است تا از یک دوچرخه با بدنه آهنی استفاده کنید؛ زیرا بدنه فولادی و آهنی دوچرخه‌ها، ضربات را به‌خوبی جذب می‌کند و استحکام بالایی دارد. مخصوصاً در حین یادگیری بسیاری از کودکان وزن خود را بسیار بیشتر بر روی دوچرخه وارد می‌کنند که این عامل در بدنه‌های ظریف آلومینیومی می‌تواند مشکل‌ساز شود و سبب تغییر شکل و فرم بدنه گردد.

بر همین اساس پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا به کودک خود اجازه دهید تا با استفاده از این دوچرخه 20 مهارت خود را تقویت کرده و پس از آن اقدام به خرید یک دوچرخه در رده‌بالاتر و حرفه‌ای‌تر متناسب با رشد او نمایید. باتوجه‌به وزن بیشتر آهن نسبت به آلومینیوم، ممکن است که جابه‌جایی دوچرخه در زمان خرابی یا به مشکل خوردن آن کمی سخت باشد.  در کنار این عوامل احتمال زنگ‌زدگی این نوع فریم در اثر برخورد با آب و باران نیز وجود دارد که لازمه آن نگهداری دقیق از این محصول می‌باشد.

چرخ‌های کمکی یا بغل‌بند

اصلی‌ترین عاملی که از برخورد و افتادن کودکان در حین دوچرخه‌سواری جلوگیری می‌کند، چرخ‌های کمکی یا بغل‌بند هستند. محصولی که در حال مشاهده آن هستید، چرخ‌های کمکی از جنس پلاستیک دارد که باعث می‌شود تا فرزندتان بتواند مهارت سواری خود را در زمان کوتاه‌تری ارتقا داده و سرعت خود را به‌صورت کنترل شده در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد. همچنین یکی از عواملی است که سفرهای طولانی‌مدت را برای کودکان آسان‌تر می‌سازد و باعث می‌شود تا شاهد افتادن آنها نباشید. زمانی که کودکتان به طور کافی از مهارت لازم در دوچرخه‌سواری برخوردار شد، می‌توانید این چرخ را به‌صورت دستی جدا کنید.

سایر خصوصیات دوچرخه OK HR-141 سایز 20

از دیگر مشخصات این دوچرخه 20 می‌توان به برخورداری از زین یک‌پارچه نرم و مقاوم آن که ساخته شده توسط خود برند اوکی است، اشاره کرد. در مقابل شما می‌توانید یک صندوق در پشت و یک سبد در جلوی این دوچرخه کودک نیز مشاهده کنید که کاربری آن را مخصوصاً برای کودکان که ممکن است علاقه زیادی به شخصی‌سازی و ترکیب لوازم خود با دوچرخه‌شان داشته باشند، راحت‌تر و جذاب‌تر می‌سازد. علاوه بر برخورداری از دوشاخ فولادی به همراه طوقه آلومینیومی، ترمز نعل اسبی، گریپ ها، رکاب‌ها و کت ترمزهای پلاستیکی از جمله ویژگی‌های دیگر دوچرخه ok hr 141-20-a به شمار می‌روند.

حالا خودتان بگویید؛ آیا باتوجه‌به مشخصات فوق خرید این دوچرخه اقتصادی و کاربردی به شمار می‌رود؟


ویژگی‌های زیر این دوچرخه 20 را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • تنه آهنی مستحکم و زیبا
  •  دارای محافط زنجیر
  • ترمز ویبریک
  • دارای بغل بند های باکیفیت
  • دارای صندوق و پشتی و سبد
  • طوقه آلومینیومی

رنج سنی مناسب این دوچرخه بچه‌گانه:

  • از 7 تا حدود 10 سال: هر چند که معیار سن در انتخاب سایز دوچرخه کودک یک معیار فرعی است و انتخاب سایز و دوره‌ی استفاده از دوچرخه بسته به شرایط جسمی (قد) هر کودک متفاوت می‌باشد اما این سئوالی است که برای اکثر والدین به هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه مطرح می‌شود. در کل باید گفت که سایز دوچرخه 20 مناسب برای قد از 120 سانتی‌متر به بالا می‌باشد و بعد از آن سایز 24 مناسب است.
  • هم دختر خانم‌ها و هم آقا پسرها: این دوچرخه کودک هم برای آقا پسرها و هم دختر خانم‌ها مناسب بوده و محدودیت از لحاظ جنسیتی برای ایشان وجود ندارد، انتخاب آن فقط به سلیقه شما بستگی دارد.

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی کودک در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش برای وی استفاده کنید. سعی نمایید از همین سنین پایین استفاده از وسایل ایمنی را برای کودک نهادینه نمایید.
  2. برای اینکه کودک تجربه بهتری از دوچرخه‌ داشته باشد و شما از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه سعی نمایید از محصولاتی که حداقل کیفیت را رعایت نموده‌اند انتخاب نمایید. صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
12007502

مشخصات

سایز چرخ
20
بازه سن و قد
7 تا 9 سال(120تا135سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
بدون کمک
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
Direct Pull
فریم (FRAME)
Steel مستحکم و زیبا با طراحی اختصاصی - وزن بهینه
دوشاخ (FORK)
simple Steel High strength
فرمان (handlebar)
BMX
کرپی فرمان (stem)
برند اوکی OK
لوله زین (seat post)
ضامنی قابل تنظیم
زین (saddle)
راحت
Pedals
دارد
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
ارگونومیک
خودرو (CASSETTE)
تک سرعته King
زنجیر (CHAIN)
King
طبق قامه (CRANKSET)
برند اوکی OK
توپ تنه (B.B SET)
۳ تکه Three Piece
طوقه (RIMS)
آلومینیوم رنگی
توپی (HUBS)
XIJIEER
پره (SPOKES)
رنگی
تایر (TIRES)
اوکی OK
بغلبند
تقویت شده
قاب زنجیر
فلزی کامل
گلگیر
فلزی کامل
سبد
دارد
صندوق
دارد
پشتی
دارد
سایر ویژگی ها
ترکبند
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
12007502
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
4,870,000 تومان -270,000 تومان تخفیف 4,600,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم