مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-350,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر | Blast 27.5 Charger

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • نقره‌ای نقره‌ای
سایز فریم
  • "18
موجود
توضیحات

دوچرخه 27.5 بلست چارجر محصولی مناسب برای استفاده دومنظوره شهری و کوهستانی است که ویژگی‌های لازم برای یک دوچرخه حرفه‌ای را دارد:

فریم آلومینیوم با تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه
دوشاخ کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو
سیستم دنده 24 سرعته شیمانو با شیفتر کلاچدار
سیستم ترمز دیسک هیدرولیک شیمانو 
توپ تنه بولبرینگی

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1270770117
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
19,500,000 تومان -350,000 تومان تخفیف 19,150,000 تومان
کالاهای مشابه
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است: جنس بدنه آلومینیوم 6061 سیستم دنده شیمانو 24 سرعته...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
5.0
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه 27.5 بلست چارجر گزینه‌ای ایده‌آل

آیا علاقمند به ورزش‌های هوازی و مخصوصاً دوچرخه‌سواری در مناطق کوهستانی هستید، اما مطمئن نیستید که کدام دوچرخه برای این منظور مناسب است؟ با استفاده از دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر هم لذت یک ورزش هیجان‌انگیز را تجربه کنید و هم دیگر با دوچرخه‌های غیراستاندارد خداحافظی کنید. خرید دوچرخه بلست 27.5 CHARGER، درکنار برخورداری از تنه آلومینیومی بسیار سبک با سایز 19 اینچ لارج، کیفیت بسیار بالایی دارد و با قطعات بسیار عالی روی دوچرخه، راندمان بسیار عالی را به خصوص در مسیر های کوهستانی به شما ارائه می‌دهد؛ به نحوی که مطمئنا علاقمند به ورزش و تفریح با این دوچرخه خواهید شد. مخصوصاً اگر مسیری که برای دوچرخه سواری انتخاب کرده‌اید، شیب زیادی دارد و میزان تغییرات شیب آن زیاد است، این دوچرخه به علت برخورداری از بازه وسیع‌تر و تعداد بیشتری از دنده ­ها، انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌رود.

تمامی لوازم به‌کار رفته در این دوچرخه از لوازم دنده گرفته تا ترمز، شیمانو اورجینال و اصل هستند. اگر از دوچرخه‌سواران باتجربه باشید، حتما با شیمانو که شرکت چندملیتی ژاپنی و سازنده‌ی تجهیزات دوچرخه، روئینگ و قرقره ماهی‌گیری است، آشنایی دارید. این شرکت باکیفیت‌ترین قطعات مصرفی دوچرخه‌ها را تولید می‌کند که در این دوچرخه می‌توانید به سادگی شاهد این موضوع باشید. 

دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر همچنین دارای 24 دنده مجزا می‌باشد که میتوانید در شرایط خاص و سرعت‌های مختلف دنده را جابجا کرده و متناسب با مسیرهای شهری و یا کوهستانی از آن به بهترین نحو استفاده کنید. در کنار این مورد، دوشاخ یا همان کمک فنر قفل شو موجود در این دوچرخه، مناسب‌ترین انتخاب برای مواقعی است که میخواهید سواری نرم‌تر و راحت‌تر داشته باشید و مسیر شما در از دست‌انداز و بالابلندی است.


دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر  Blast 27.5 Charger

ویژگی‌های دوچرخه 27.5 بلست چارجر

تمامی لوازم به‌کار رفته در این دوچرخه 27.5 از لوازم دنده گرفته تا ترمز، شیمانو اورجینال و اصل هستند. اگر از دوچرخه‌سواران باتجربه باشید، حتما با شیمانو که شرکت چندملیتی ژاپنی و سازنده‌ی تجهیزات دوچرخه 27.5، روئینگ و قرقره ماهی‌گیری است، آشنایی دارید. این شرکت باکیفیت‌ترین قطعات مصرفی دوچرخه‌ها را تولید می‌کند که در این دوچرخه کوهستان می‌توانید به سادگی شاهد این موضوع باشید. بدنه آلومینیومی سبک و بسیار مقاوم این دوچرخه 27.5 ، به آن این امکان را می‌دهد تا علاوه بر اینکه از طول عمر بالایی برخوردار است، استفاده از آن نیز ساده‌تر باشد. این فریم مستحکم و استاندارد باعث می‌شود تا بدن شما و دوچرخه در برابر ضربه و فشارهای وارده مقاومت بی‌نظیری داشته باشند و حتی آن‌ها را حس نکنند!

سیستم سرعت 24 دنده: دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر همچنین دارای 24 دنده مجزا می‌باشد که میتوانید در شرایط خاص و سرعت‌های مختلف دنده را جابجا کرده و متناسب با مسیرهای شهری و یا کوهستانی از آن به بهترین نحو استفاده کنید. در کنار این مورد، دوشاخ یا همان کمک فنر قفل شو موجود در این دوچرخه بلست ، مناسب‌ترین انتخاب برای مواقعی است که میخواهید سواری نرم‌تر و راحت‌تر داشته باشید و مسیر شما در از دست‌انداز و بالابلندی است.

سایر ویژگی‌ها: این دوچرخه کوهستان در مقایسه با دوچرخه‌های شهری از لاستیک‌های پهن‌تری به همراه آج‌هایی کامل و بادوام برخوردار است و می‌تواند مسیرهای سخت یا سنگلاخی را به‌آسانی و با کمترین لغزش طی کند. ترمز دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر، از نوع دیسک هیدرولیکی MT200 است که باعث شده تا آن در کنار ایمنی بالایی که ایجاد می‌کند، در مقایسه با دیگر دوچرخه‌های فاقد این فناوری، سرعت و تعادل بیشتری داشته باشد.
طراحی ترمزهای این دوچرخه کوهستان به صورتی است که باعث می شود تا سطح ترمز از رطوبت و گل و لای دور بوده و به همین جهت عملکرد آن به سادگی دچار مشکل نشود. به علت بالا بودن میزان پدهای ترمز موجود در دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر، می توانید مطمئن باشید که در سرازیری ها و سراشیبی ها ترمز بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد و علاوه بر اینکه دیرتر داغ شود، فشار کمتری نیز به آن وارد خواهد شد. همین عامل باعث می شود که حتی اگر این دوچرخه و ترمز آن در شرایط خیلی سختی نیز قرار گرفته باشند، عملکردی بسیار عالی و مناسبی را از خود ارائه دهد.
توجه داشته باشید درصورتی‌که می خواهید این محصول در طولانی مدت برایتان کار کند و قابل استفاده باشد، بهتر است تا به صورت دوره ای به کنترل و تعویض روغن ترمز آن بپردازید و البته از برندهای باکیفیت استفاده کنید.

مجموعه بزرگ (Blast)، در زمینه ارائه گسترۀ وسیعی از دوچرخه‌های طراحی، مهندسی و تولید شده با توجه به آخرین فن‌آوری و اقدامات ایمنی فعالیت می‌کند و دستورالعمل های مخصوصی را در هریک از مراحل تولید و مونتاژ تبیین کرده است. همین عامل باعث شده تا تولیدات این شرکت همچنان به عنوان یک برند قابل تمایز و اعتماد شناخته شوند.


دوچرخه بلست سایز 27.5 مدل چارجر  Blast 27.5 Charger

مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیوم کابل از داخل
  • دوشاخ: کمک‌فنر دار با قابلیت قفل‌شو و تنظیمی
  • سیستم دنده 24 سرعته شیمانو اورجینال
  • طبق‌قامه آلومینیوم Blast
  • ترمز دیسک هیدرولیک شیمانو
  • توپ تنه بلبرینگی
  • تایر 27.5

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1270770117

مشخصات

سایز چرخ
27.5
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
24 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک هیدرولیک - Hydraulic Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
Shimano MT200
فریم (FRAME)
تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه - Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Blast HLO 27.5"
فرمان (handlebar)
آلومینیوم Blast
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Blast
لوله زین (seat post)
آلومینیوم Blast
زین (saddle)
حرفه‌ای Blast
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
شیمانو Shimano Sl-M315
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو تورنی-Shimano Tourney
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی-Shimano Tourney TX
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
شیمانو Shimano MT200
خودرو (CASSETTE)
شیمانو 8 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
آلومینیوم Blast
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
دوجداره آلومینیوم
تایر (TIRES)
2.35*27.5
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(1)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 1 دیدگاه
کیفیت و کارایی 1 دیدگاه
اصالت کالا 1 دیدگاه
ابعاد و سایز 1 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 1 دیدگاه
دانیال دلگرم
4.4 () .
خوب بود
سبک و مقاوم

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1270770117
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
19,500,000 تومان -350,000 تومان تخفیف 19,150,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم