مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-400,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 29 سان‌اسپید مدل پرو 200 - Sunspeed 29 Pro200

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی/سبز مشکی/سبز
سایز فریم
  • "18
موجود
توضیحات

از جمله ویژگی ها و مشخصات فنی این دوچرخه که آن را نسبت به دیگر دوچرخه ها متمایز کرده و گزینه‌ای مطمئن و مناسب برای شما دوچرخه سواران تازه‌کار و نیمه حرفه ای می‌کند، می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • فریم آلومینیوم 6061 سبک و مقاوم
  • دوشاخ کمک دار قفل شو و تنظیم شونده
  • سیستم‌دنده 24 سرعته شیمانو اوریجینال
  • ترمزبندی دیسکی هیدرولیکی
  • تایرهای 29 Kenda 
  • توپ تنه بلبرینگی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1290110118
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
16,300,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 15,900,000 تومان
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه سان‌اسپید مدل پرو 200

طراحی دقیق و بی‌عیب و نقص فریم آلومینیومی این محصول به آن این امکان را می‌دهد تا بتواند مسیرهای ناهموار و کوهستانی را به مانند مسیرهای شهری و آسفالت با سرعت و گشتاور بالا طی کند‌ و خرید دوچرخه کوهستان سان اسپید را به یک انتخاب منطقی بدل می‌کند. در کنار برخورداری از فریم دقیق و مستحکم آلومینیومی به همراه دوشاخ قفل‌شو فنردار، به ما این امکان را می دهد تا در عین برخورداری از یک دوچرخه سبک مسیرهای دارای ناهموار و شیب دار خاکی و ... را به راحتی و با کمترین لغزش و طی کنیم. این دوچرخه ساخت کشور چین بوده و به دلیل برخورداری از تمامی استانداردهای کافی به عنوان یک دوچرخه بزرگسال، در زمان دوچرخه سواری انرژی زیادی را مصرف نمی‌کند و یک رانندگی هیجان انگیز و بی‌دردسر را به همراه می‌آورد.

در جاده های پردست انداز و شرایط آب و هوایی مختلف و با برخورداری از این دوچرخه در عین یک سواری پرسرعت از ایمنی بالایی نیز برخوردار خواهید بود؛ چرا که سیستم دنده این دوچرخه در بازه ای گسترده طراحی شده و به شما این امکان را می‌دهد تا با یک ضربه آرام انگشت، سواری نرم و سریع را در هر مسیری تجربه کنید. در مجموع اگر به دنبال خرید دوچرخه با کیفیت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه میگردید، دوچرخه 29 سان اسپید مدل پرو 200 می‌تواند یک دوچرخه سواری نیمه حرفه ای را در اختیار شما قرار دهد. از جمله ویژگی ها و مشخصات فنی این دوچرخه که آن را نسبت به دیگر دوچرخه ها متمایز کرده و گزینه‌ای مطمئن و مناسب برای شما دوچرخه سواران تازه کار و نیمه حرفه ای می‌کند، می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:


دوچرخه 29 سان‌اسپید مدل پرو 200-Sunspeed 29 Pro200

ویژگی‌های دوچرخه کوهستان پرو 200 سایز 29

فریم آلومینیومی مستحکم:  فرمان کرپی، میل تنه بلبرینگی و لوله زین دوچرخه 29 سان اسپید از آلومینیوم 6061 فشرده ساخته شده است که درکنار سبک بودن، انعطاف و مانور بالایی را در مسیرهای پر پیچ و خم ممکن می سازد. همچنین این دوچرخه کوهستان با توجه به برخورداری از کرپی آلومینیومی با قابلیت تنظیمی این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم زاویه فرمان را به راحتی تغییر داده و با توجه به نوع بدن و مسیری که پیش رو داریم، زاویه قرارگیری خود را نسبت به فرمان نزدیک تر یا بالاتر تنظیم کنیم. این مورد از جمله عواملی است که باعث می شود تا از انواع کمردرد، افتادگی کتف و دیگر مشکلاتی که در اثر استفاده از دوچرخه‌های غیر استاندارد رخ می دهند، به دور باشیم.

سیستم دنده روان: فرقی نمی‌کند مسیری که در پیش رو دارید، هموار و آسفالت یا پر از پستی، بلندی و سنگریزه ای باشد، این دوچرخه کوهستان با برخورداری از بازه گسترده دنده به صورت ۲۴ دنده طراحی شده و این امکان را به ما می‌دهد تا با کاهش و افزایش گشتاور رکاب، سواری نرم و سریع را در مسیرهای مختلف به راحتی تجربه کنیم.

قطعات مختلف این سیستم از برند معروف و با کیفیت شیمانو هستند که همین عامل باعث می‌شود تا با یک دوچرخه کوهستان منحصر به فرد با طول عمری بالا مواجه باشیم. شانژمان شیمانو مدل Shimano Altus M310 سه سرعته، طبق انداز شیمانو مدل Shimano Tourney TY500 و خودروی 8 سرعته کشویی نیز، سایر اجزای این سیستم دنده را تشکیل می دهند.

ترمز دیسک هیدرولیک باکیفیت: دیگر ویژگی منحصر به فرد این دوچرخه را می توان ترمز های قدرتمند دیسکی هیدرولیک آن عنوان کرد که می تواند مسیر های مختلف را با راندمان بالا و کنترل عالی طی کند. گیرایی ترمز این دوچرخه بسیار باکیفیت تر و بهتر از ترمز های عقب و جلوی دیسکی می باشد، همچنین دوشاخ به کار رفته در این دوچرخه از نوع آلومینیومی و قفل دار است که در کنار برخورداری از وزنی سبک تر، کنترل دوچرخه را نیز از همیشه آسان تر می‌کند.

شما می توانید در مناطق شهری، اهرم مربوط به قفل را روی حالت بسته تنظیم کنید تا سیستم تعلیق دوچرخه از کار بیافتد و همچون یک دوشاخ ساده عمل کند. سپس در صورت نیاز در مسیر های ناهموار، آن را مجدداً باز کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا در مناطق کوهستانی و ناهموار ضربات وارده به دوچرخه شماره تا ۷۰ درصد کاهش پیدا کند و در نتیجه استهلاک کمتری داشته باشید.

پلاستیک و طوقه استاندارد: تایر های پهن دوچرخه کوهستان 29 سان اسپید جمله عواملی است که یک سواری لذت بخش را در مناطق کوهستانی و و ناهموار ممکن می سازند. این تایرها با برند معروف KENDA تایوان اورجینال، در کنار ظاهر زیبا و کیفیت بالایی که دارند، یک دوچرخه سواری روان را در اختیار ما قرار می‌دهند.

این تایر ها در کنار طوقه آلومینیومی دوجداره و پره های چرخ از نوع استیل ضد زنگ، ترکیب بسیار عالی را ایجاد می کنند که باعث می شود تا دوچرخه با مقاومت بالا در برابر برخوردهای تند و محکم تغییر شکل نداشته باشد.

چرا دوچرخه 29 سان اسپید Pro 200 را بخریم؟

تا چه حد با مشکلات زندگی کارمندی و کم تحرکی ناشی از آن مواجه هستید؟ بسیاری از ما با توجه به مشغله های زیادی که داریم، بسیاری از فعالیت‌های فیزیکی خود را از دست داده ایم که همین امر باعث می شود تا اغلب بیماری های مزمن همچون چاقی، مشکلات قلبی، دیابت و ... در کمین نشسته و منتظر ما باشند. هر چه که سن نیز افزایش پیدا کند، این بیماری ها نیز بیشتر خود را نشان خواهند داد.

با این حال هیچگاه برای ایجاد تغییر در زندگی دیر نیست؛ با استفاده از یک دوچرخه می‌توانید هم سلامتی و هم هیجان را دوباره به زندگی خود بازگردانید. به تقویت عضلات پا شکم و بازوهای خود پرداخته و هیکلی رو فرم داشته باشید. دوچرخه سواری از آن دسته ورزش های هوازی است که باعث می گردد تا خونرسانی به مغز و قلب بیشتر انجام بگیرد. البته دقت کنید که این اتفاق با استفاده از یک دوچرخه 29 استاندارد ممکن می شود و دوچرخه 29 سان اسپید مدل پرو 200 می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

دوچرخه سان اسپید مناسب چه افرادی است ؟

در صورتی که به دنبال یک دوچرخه همه کاره می گردید تا بتواند شما را در تمامی مسیرها ساپورت کند، انتخاب دوچرخه 29 سان اسپید برایتان کاربردی خواهد بود. این دوچرخه برای افراد که قد ۱۹۰ سانتی متر و بالاتر دارند، عالی است؛ با این حال با توجه به ابعادی که دارد، در زمان دوچرخه سواری با آن لازم است که انرژی زیادی را صرف کنید. از این جهت لازم است که از استقامت بدنی کافی نیز برخوردار باشید؛ به طور کلی این دوچرخه می تواند تا ۱۴۰ کیلوگرم را نیز پاسخ داده و دوچرخه سواری پر سرعت در کنار مانورهای قدرتمند را در اختیارتان قرار دهد.


دوچرخه 29 سان‌اسپید مدل پرو 200-Sunspeed 29 Pro200

مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیوم کابل از داخل
  • دوشاخ: کمک‌فنردار قفل‌شو
  • سیستم دنده: کلاجدار شیمانو ST-M315
  • شانژمان: شیمانو ALTUS M310
  • ترمز: دیسک هیدرولیک
  • توپ تنه: بلبرینگی
  • تایر: 29 Kenda

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1290110118

مشخصات

سایز چرخ
29
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
24 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک هیدرولیک - Hydraulic Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
H.D
فریم (FRAME)
Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Sunspeed HLO 29"
فرمان (handlebar)
آلومینیوم حرفه‌ای
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم حرفه‌ای
لوله زین (seat post)
آلومینیوم
زین (saddle)
پهن و راحت
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
24 سرعته شیمانو کلاچدار Shimano ST-M315
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو تورنی Shimano Tourney TY500
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو آلتوس Shimano ALTUS M310
خودرو (CASSETTE)
8 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
آلومینیوم
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگ
طوقه (RIMS)
دوجداره آلومینیومی
توپی (HUBS)
ضامنی
تایر (TIRES)
29 Kenda گل‌ریز
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(1)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 1 دیدگاه
کیفیت و کارایی 1 دیدگاه
اصالت کالا 1 دیدگاه
ابعاد و سایز 1 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 1 دیدگاه
Arsha
5.0 () .
درود
برای پسر ۱۳ ساله با قد حدودا ۱۵۵، ۱۶۰ مناسبه؟

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1290110118
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
16,300,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 15,900,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم