مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-1,050,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
پیشنهاد شگفت‌انگیز :
دوچرخه

دوچرخه 27.5 برند اورلرد مدل Overlord Panamera SE 1.0-D

Overlord - Panamera Se 1.0 D - Size 27.5" - 21 speed - Disc Brake - Mountain Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • خاکستری خاکستری
  • مشکی/آبی مشکی/آبی
  • مشکی/نارنجی مشکی/نارنجی
سایز فریم
  • "17
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

خرید دوچرخه کوهستان سایز 27.5 مدل panamera se 1.0 از برند اورلرد با مشخصات زیر توصیه می‌شود:

  • 🔗 فریم آلومینیوم با تکنولوژی کابل‌کشی از داخل
  • 🔗 دوشاخ کمک دار با قابلیت قفل‌شو و تنظیمی
  • 🔗 سیستم دنده دنده 21 سرعته شیمانو
  • 🔗 طبق‌قامه آلومینیوم برند ProWheel
  • 🔗 تایر کندا سایز 2.35*27 گل‌ریز
  • 🔗 شانژمان شیمانو تورنی
  • 🔗 ترمز دیسک مکانیک
  • 🔗 توپ تنه بلبرینگی
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1270920117
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
14,490,000 تومان -1,050,000 تومان تخفیف
-1,050,000 تومان
13,440,000 تومان
کالاهای مشابه
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
5.0
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
بررسی تخصصی

با خرید دوچرخه 27.5 اورلرد پانامرا در هر مسیری رکاب بزنید

نسل جدید دوچرخه کوهستان که با سایز 27.5 ارائه شد، خیلی زود تبدیل به یک سایز محبوب برای استفاده دومنظوره گردید. خرید دوچرخه 27.5 برای استفاده در مسیرهای شهری و همینطور کوهستانی بسیار ایده‌آل خواهد بود. گشتاور بالا در کنار تعادل بهینه و کنترل‌پذیری خوب از جمله مواردی هستند که توانایی پدال‌زدن در هر مسیری را برای دوچرخه سوار فرآهم می‌آورد.

اورلرد به عنوان یکی از مارک‌های شناخته شده و با سابقه درخشان طولانی در بازار دوچرخه ایران فعالیت دارد. محصولات این برند از استانداردهای به‌روز در کنار طراحی چشم‌نواز برخوردار می‌باشد. برای بسیاری از افراد که به دنبال خرید دوچرخه ارزان قیمت دنده ای هستند، انواع محصولات برند اورلرد یک گزینه فوق‌العاده با کیفیت و خوش قیمت است. دوچرخه 27.5 پانامرا Se 1.0 یک دوچرخه کوهستان جدید و ارزان قیمت بوده که برای رقابت با برندهای مطرح روانه بازار گردیده است. برای شناخت بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

درباره دوچرخه اورلرد پانامرا بیشتر بدانید

استفاده از آلیاژ سبک و مقاوم آلومینیوم 6061 در جهت افزایش نسبت استحکام به وزن این دوچرخه اورلرد به خوبی بکار بسته شده است. این امر به آن سبب بوده که وزن کمتر به راندمان بالاتر خواهد انجامید. از طرفی این آلومینیوم در مقایسه با محسنات خود از قیمت مناسب و متعادلی برای یک دوچرخه 27.5 کوهستان برخوردار است. همین موضوع سبب شده تا اکثراً شاهد استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت دوچرخه باشیم.

در قدم بعد برای تولید این دوچرخه اورلرد 27.5 سعی شده تا از بهترین قطعات از برندهای معتبر نیز در تولید بهره گرفته شود. در ادامه برای بررسی دقیق بهتر است به سراغ معرفی قطعات به کار رفته در این دوچرخه برویم. لطفا به این نکته توجه کنید که دانستن اطلاعات فنی دلیل محکمی برای استفاده از آن قطعه در سواری‌های مختلف نیست و باید قطعات مناسب برای نوع استفاه شما انتخاب شود و کارایی لازم برای شما را داشته باشد. برای افزایش کیفیت و راندمان سواری سعی شده تا در این محصول از بهترین قطعات موجود استفاده شود که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

قیمت دوچرخه اورلرد 27.5 مدل پانامرا Se 1.0 دیسکی

سیستم سرعت دوچرخه کوهستان:

قطعا شما هم با ما هم نظر هستید که در هر دوچرخه کوهستان حرفه ای استفاده از سیستم دنده پیشرفته بسیار مهم است. سیستم دنده دوچرخه کوهستان اورلرد پانامرا مدل Se 1.0 تشکیل شده است از: دسته‌دنده کتی 21 سرعته شیمانو اصلی مدل EF-500 که اصطلاحا کلاچدار هستند.  این اصطلاح نشان دهنده وجود دو اهرم برای تعویض دنده دارد به صوتی که با یک اهرم اقدام به افزایش و با دیگری کاهش دنده را انجام می‌دهیم. این موضوع در استفاده راحت، سریع و قابل اطمینیان در هنگام تعویض دنده بسیار مفید است.

طبق‌انداز و شانژمان:

برای حرکت دادن زنجیر بر روی طبق‌ها و همچنین خودروهای عقب شما به طبق عوض‌کن و شانژمان نیاز دارید. از طرفی استفاده از قطعات رده‌بالا و حرفه ای به صورت مستقیم بر روی قیمت دوچرخه سایز 27.5 تاثیر داشته و سبب افزایش قیمت می‌شود. پس همواره سعی می‌شود تا از یک ترکیب بهینه برای تولید استفاده شود. از جمله معروفترین و پرفروش‌ترین برندها در این زمنیه باید به برند ژاپنی شیمانو اشاره کرد. طبق عوض‌کن استفاده شده در این دوچرخه کوهستان، شیمانو مدل تورنی Tourney که به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد، هنگام تعویض دنده زنجیر به مشکل نمی‌خورد. اما شانژمان شیمانو تورنی Tourney مناسب برای خودروهای 7 سرعته شیمانو وظیفه تعویض دنده در قسمت عقب را برعهده دارد که عملکرد سریع و قابل اطمینانی داشته و این موضوع در هنگام پدال‌زدن در سربالایی‌ها بسیار مفید خواهد بود.

خرید دوچرخه اورلرد 27.5 مدل پانامرا Se 1.0 دیسکی

طبق‌قامه و خودرود دوچرخه 27.5 پانامرا:

قطعات دیگر در یک پیشرانه برای دوچرخه 27.5 مربوط به طبق‌قامه و خودرو است. این دو وظایف اصلی در ایجاد گشتاور و هرزگرد را بر عهده دارند. به سبب درگیری بالا بر روی این قطعات سعی یم‌شود تا بهترین کیفیت ممکن برای آن‌ها در نظر گرفته بشود. طبق‌قامه دوچرخه اورلرد 27.5 مدل پانامرا Se 1.0 از جنس آلومینیوم و 3 تایی از برند معروف پروویل است. اما ویژگی طبق 3تایی در قسمت جلو آنست که شما می‌توانید برای مسیرهای کفی و شهری به سرعت خوبی دست پیدا کنید. در قسمت عقب پیشرانه این دوچرخه اورلرد نوبت به خودروها می‌رسد. استفاده از خودرو 7 تایی شیمانو در قسمت عقب نیز سبب شده تا در مسیرهای سربالایی نسبتا شدید، هرزگرد مناسب ایجاد کند. این مورد به شما کمک می‌کند تا در لوکیشن‌های متفاوت سواری دلچسبی داشته باشید.

دوشاخ خوش ساخت و  تکنیکی:

دوشاخ کمک‌دار در تمام دوچرخه‌های حرفه ای از آپشن‌هایی مثل تنظیمی و قفل‌شو برخوردار است. در هر دوچرخه کوهستان سیستم تعلیق به کنترل بهتر و راحتی بیشتر خواهد انجامید. اما در سیستم تعلیق این دوچرخه از یک دوشاخ کمک‌فنر دار استفاده شده است. دوشاخ به کار رفته در پانامرا از جنس آلومینیوم می‌باشد. این دوشاخ قابلیت تنظیم بازی و همچنین قفل‌شوندگی را دارد.

سیستم ترمز قوی و مطمئن: 

به سبب اهمیت فوق‌العاده بالا ترمزبندی در دوچرخه کوهستان سعی می‌شود تا از ترمزهای قدرتمند دیسکی استفاده شود. علت استفاده از این نوع ترمز قابلیت توقف بالا در مسیرهای مختلف است. ترمز این محصول از نوع دیسک مکانیک می‌باشد. قدرت عمل این نوع ترمز در توقف و عملکرد سریع آن بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. مزیت این نوع ترمز در قابلیت تنظیم میزان فشار و نوع توقف از طریق کتی‌ها و به سلیقه دوچرخه‌سوار است.

سایر ویژگی‌ها دوچرخه 27.5 اورلرد پانامرا 1.0: 

حرکت روان، صدای کم و کوبش اندک به کیفیت بالای تایر باز می‌گردد. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سواری خواهد داشت. این دوچرخه دارای تایرهای 2.35*27 است و ناگفته نماند که این تایر ها از برند معتبر و مطرح کندا Kenda می‌باشد. طوقه‌های دولایه آلومینیومی به سبب کاهش وزن و افزایش استحکام در نظر گرفته شده‌اند.رکاب‌ها و لوله زین هم از جنس آلومینیوم طراحی و تولید شده‌اند.

قیمت دوچرخه اورلرد 27.5 پانامرا Se 1.0 دیسکی

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1270920117

مشخصات

نام
Overlord - Panamera Se 1.0 D - Size 27.5" - 21 speed - Disc Brake - Mountain Bike
سایز چرخ
27.5
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
21 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک مکانیک - Mechanical Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB M.D
فریم (FRAME)
تکنولوژی کابل‌کشی از داخل تنه - Alloy 6061 بسیار سبک و مستحکم
دوشاخ (FORK)
Overlord HLO 26"
فرمان (handlebar)
آلومینیوم Overlord
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Overlord
لوله زین (seat post)
آلومینیوم Overlord
زین (saddle)
پهن و راحت Overlord
شیفتر (SHIFTERS)
شیمانو 21 سرعته-Shimano EF500
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی - Shimano Tourney
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
شیمانو Ef500
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته
طبق قامه (CRANKSET)
آلومینیوم - 3تایی - Prowheel
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
آلومینیومی دوجداره
تایر (TIRES)
گل‌ریز Kenda 27.5*2.35
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(2)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 2 دیدگاه
کیفیت و کارایی 2 دیدگاه
اصالت کالا 2 دیدگاه
ابعاد و سایز 2 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 2 دیدگاه
سهیل اکبری
5.0 () .
قیمت کمتر از بازار جنسش هم خیلی خوب بود

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1270920117
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
14,490,000 تومان -1,050,000 تومان تخفیف
-1,050,000 تومان
13,440,000 تومان
محصولات پیشنهادی
5.0
305,000 تومان
280,000 تومان
با کمترین خطا و بیشترین میزان تسلط انواع مسیرهای مختلف را به کمک چراغ جلو وایب مدل LIGHVB0320 طی کنید. ازجمله ویژگی‌های مثبت این چراغ می‌توان موارد زیر را عنوان کرد: نوردهی ۴۵ لومن دارای دو نوع بوق برخورداری از ۳...

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم