مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-400,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه دخترانه وینو سایز 12 مدل Vino h014

Vino - Size 12 - h014 - V_brake - Steel frame - Girls bike

برند:
وینو Vino
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • سفید/صورتی سفید/صورتی
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
ناموجود
توضیحات

این دوچرخه با برخورداری از فناوری‌های روز دنیا توسط کمپانی مطرح و معتبر vino ساخته شده است و با ویژگی‌های خاص خود در اختیار شما قرار می‌گیرد تا تجربه یک سواری راحت و آسان را برای فرزندان خود مهیا نمایید:

  • فریم زیبا و مستحکم
  • طبق قامه چهارگوش
  • بغل‌بندهای تقویت شده
  • ترمزبندی ویبریک لقمه‌ای
  • طوقه رنگی آلومینیوم
  • مجهز به خودرو تک سرعته
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
3,780,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 3,380,000 تومان
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
4,900,000 تومان
4,580,000 تومان
به جهت تشویق کودک به ورزش دوچرخه سواری، خرید دوچرخه بچه گانه اوکی سایز 20 مدل HR140 توصیه می‌شود. این محصول با ویژگی‌های زیر معرفی و عرضه می‌شود: فریم آهنی با دوام و خوش رنگ چرخ بغلبند تقویت شده دارای پشتی، ترکبند،...
4,150,000 تومان
3,799,000 تومان
برای کسانی که علاوه بر زیبایی به دنبال کیفیت بالای دوچرخه می‌باشند، خرید دوچرخه پرادو مدل MK001 توصیه شده و با ویژگی‌های زیر ارائه شده است: تنه آلیاژی آهن با طراحی اختصاصی دارای محافط زنجیر جذاب ترمز لقمه‌ای باکیفیت...
4,190,000 تومان
3,710,000 تومان
راکی از تولید کننده‌های سرشناس دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR202 از این برند با مشخصات زیر توصیه می‌شود: تنه فولادی با استحکام بالا رنگ بندی شاد و جذاب دارای امکانات جانبی...
5,650,000 تومان
5,230,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
6,350,000 تومان
5,940,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های برجسته و جذابیت‌های خاص خود، موفق شده است توجه گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان را به خود جذب نماید. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-9000 با ویژگی‌های زیر باشد:...
4,180,000 تومان
3,770,000 تومان
از برندهای معروف در ساخت دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد که با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته نام خود را بین افراد محبوب کند. خرید دوچرخه کودک راکی مدل HR204 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با ویژگی‌های زیر عرضه...
9,900,000 تومان
9,180,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا مدل Mac One برای اشخاصی مناسب است که به دنبال تجربه کیفیت دوچرخه سواری در کوهستان هستند. برخی از ویژگی‌های مهم این دوچرخه به این صورت معرفی می‌شود: بدنه آهنی مقاوم با وزن بهینه سیستم دنده ۲۱ سرعته...
5.0
9,950,000 تومان
9,190,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا 26 مدل نیو جیلی برای کسانی که زیبایی را به همراه کیفیت بالا می‌خواهند بسیار مناسب است. مشخصات فنی این دوچرخه به صورت خلاصه به شرح زیر می‌باشد: فریم آهنی مقاوم و خوش رنگ دوشاخ کمک دار با قابلیت قفل...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه 12 دخترانه وینو

اصلی‌ترین ویژگی این دوچرخه طراحی و ترکیب رنگ زیبا و دیدنی آن است. رنگ صورتی و سفید استفاده شده در این محصول از نوع متالیک بوده و با تمام دقت و توجه در طراحی‌های زیبای روی فریم آن به‌کاررفته است. این عامل باعث شده تا با محصولی مواجه باشیم که در وهله اول ظاهری بسیار جذاب و خاص داشته باشد و والدین را ترغیب به خرید دوچرخه وینو کند. ترکیب رنگ‌های سرخابی، صورتی، سفید و استیکرهای دخترانه و زیبا در کنار یکدیگر این محصول بسیار زیبا و بی‌نظیر را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند توجه هر کودکی را به خود جلب کند.

این دوچرخه دخترانه وینو محصولی بسیار باکیفیت است؛ تمامی اجزای این محصول بادقت و با بالاترین کیفیت در آن به کار رفته‌اند. برخورداری از خصوصیاتی همچون صندوق، سبد، طوقه آلیاژ آلومینیوم، صندلی فنردار و امکان بالا پایین شدن زین از جمله عواملی هستند که خرید دوچرخه 12 وینو را برای تمامی مکان‌ها ازجمله مراکز خرید، پارک‌ها، جاده‌های آسفالتی و... به‌طورکلی داخل شهر مناسب ساخته‌اند.

وینو در این محصول خود از ترمز لقمه‌ای تک‌محوره، رکاب پلاستیکی، دوشاخ آهنی، توپی تنه ۳ تکه، خودرو تک سرعته، استفاده کرده است تا بتواند کارایی مناسبی را در اختیار کودکانی که می‌خواهند به‌تازگی سواری را یاد بگیرند‌، قرار دهد. نحوه به‌کارگیری آن بسیار راحت‌ است و در زمانی کوتاه تسلط لازم را در اختیار کودک قرار می‌دهد.


مزایای خرید دوچرخه دخترانه  وینو H014

با خرید دوچرخه دخترانه صورتی وینو به مزیت‌های متنوعی دست پیدا کرده و یک تفریح هیجان‌انگیز و درعین‌حال ویژه را خواهید داشت. ازجمله این مزایا را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

ترمز لقمه‌ای کاربردی و مستحکم

در این دوچرخه دخترانه از سیستم ترمز لقمه‌ای تک‌محوره استفاده شده است که در بهترین حالت ممکن تنظیم شده و کمک می‌کند تا در زمان استفاده عملکردی بسیار نرم و سریع داشته باشد. از دو لقمه در ساختار این ترمز استفاده شده که در کنار طوقه قرار گرفته و با فشاردادن دسته ترمز، لقمه را به طوقه چسبانده و سرعت دوچرخه را کاهش می‌دهد. سرعت بالای ترمزگیری در زمانی کمتر، سبب افزایش واکنش‌پذیری آن در حین مشاهده و برخورد با موانع می‌شود.

این سیستم شاید برای ورزشکاران نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای بازخورد کمی داشته باشد، اما برای کودکان و افرادی که می‌خواهند به‌تازگی سواری را آموزش ببینند، گزینه‌ای مناسبی به شمار می‌رود. وزن این سیستم ترمز سبک است، نگهداری آن به‌سادگی انجام می‌شود و با هزینه‌ای پایین انجام می‌گیرد. کاهش عملکرد بر روی سطوح لیز و لغزنده‌ای چون مسیرهای بارانی و برفی ازجمله نکاتی است که در حین استفاده باید موردتوجه قرار دهید.

آسیب‌پذیری کم و مقاومت بالا

در ابتدای یادگیری دوچرخه‌سواری، بیش از هر زمان دیگری با افتادن کودک از روی دوچرخه مواجه می‌شویم. هرچه که در این موقعیت کیفیت و مقاومت بدنه باشد، امکان آسیب و شکستگی آن نیز کاهش به خصوصی می‌یابد. برخورداری از بدنه، فرمان و کرپی آهنی در کنار طوقه‌های آلومینیومی از جمله عواملی هستند که باعث شده‌اند تا این دوچرخه 12 استحکام بالایی داشته باشد. شما می‌توانید با اطمینان کامل به کودکان خود اجازه دهید تا با این محصول تمرین کند بدون آنکه نگرانی از بابت واژگونی و افتادن دوچرخه داشته باشید‌. چرخ‌های بغل‌بند و کمکی به کار گرفته شده در این مدل به کودک شما کمک می‌کنند تا زمان تسلط کامل به دوچرخه، از روی آن سقوط نکرده و با هیچ مشکلی مواجه نشوند. این ویژگی همچنین تحمل وزن 8 کیلوگرمی این محصول را برای کودکان ساده‌تر می‌سازد.

زنجیر خودرو حرفه‌ای

دوچرخه دخترانه وینو مدل h014 مجهز به خودرو و ست دنده تک سرعته است که به این معناست در چرخ عقب تنها از یک دنده برخوردار هستیم. این دوچرخه وینو از حالت‌های مختلف تنظیم دنده در سرعت‌ها و مکان‌های متفاوت برخوردار نیست و تنها یک قدرت و سرعت ثابت دارد که به‌خصوص برای کودکانی که می‌خواهند به‌تازگی دوچرخه‌سواری را امتحان کنند و این ورزش را یاد بگیرند، کاربردی به شمار می‌رود و پیچیدگی‌های زیادی برای آن‌ها ندارد.

امکانات متنوع و گوناگون

مجهز بودن به امکانات جانبی متعدد و متنوع همچون برخورداری از سبد، صندوق، ‌ پشتی، طوقه‌های رنگی در کنار پره‌های خوش‌رنگ و زیبا، محافظ زنجیر، گلگیرها و... از جمله عواملی دیگری به شمار می‌روند که نظر کودکان را به‌سرعت به خود جلب می‌کنند و یک تجربه دوچرخه‌سواری دلچسب و عالی را برای کودکان فراهم می‌کنند.

کودکان در حین آموزش با این امکانات سرگرم شده و در طی زمان با شخصی‌سازی این بخش‌ها، با راحتی بیشتری از این محصول استفاده کرده و به یادگیری بالایی دست پیدا می‌کنند.


ویژگی‌های زیر این دوچرخه دخترانه را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • تنه آهنی مستحکم و زیبا
  •  دارای محافط زنجیر
  • ترمز ویبریک
  • دارای بغل بند های باکیفیت تقویت شده
  • دارای صندوق و پشتی و سبد
  • طوقه رنگی آلومینیوم

رنج سنی مناسب این دوچرخه بچه‌گانه:

  • تا حدود 2 الی 5 سال: هر چند که معیار سن در انتخاب سایز دوچرخه کودک یک معیار فرعی است و انتخاب سایز و دوره‌ی استفاده از دوچرخه بسته به شرایط جسمی (قد) هر کودک متفاوت می‌باشد اما این سئوالی است که برای اکثر والدین به هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه مطرح می‌شود. در کل باید گفت که سایز دوچرخه 12 مناسب برای قد 85 تا 100 سانتی‌متر به بالا می‌باشد و بعد از آن سایز 16 مناسب است.
  • فقظ دختر خانم‌ها: این دوچرخه کودک با توجه به سلیقه و علایق عموم دختر خانم‌ها طراحی گشته است. به همین سبب یک دوچرخه دخترانه تخصصی محسوب شده که می‌تواند شوق سواری را در ایشان تقویت نماید.

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی کودک در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش برای وی استفاده کنید. سعی نمایید از همین سنین پایین استفاده از وسایل ایمنی را برای کودک نهادینه نمایید.
  2. برای اینکه کودک تجربه بهتری از دوچرخه‌ داشته باشد و شما از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه سعی نمایید از محصولاتی که حداقل کیفیت را رعایت نموده‌اند انتخاب نمایید. صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

نام
Vino - Size 12 - h014 - V_brake - Steel frame - Girls bike
سایز چرخ
12
بازه سن و قد
2 تا 5 سال(85تا100سانتی‌متر)
جنس فریم (تنه)
آهن
سیستم دنده (Speed System)
تک سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
بدون کمک
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
Direct Pull
فریم (FRAME)
Steel مستحکم و زیبا با طراحی اختصاصی - وزن بهینه
دوشاخ (FORK)
Steel High strength
فرمان (handlebar)
استیل
کرپی فرمان (stem)
دو پیچ
لوله زین (seat post)
استیل
زین (saddle)
نرم و راحت
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
طراحی ارگونومیک با استفاده آسان برای کودک
خودرو (CASSETTE)
تک سرعته
طوقه (RIMS)
دوجداره آلومینیومی
پره (SPOKES)
رنگی
تایر (TIRES)
سفید
سبد
دارد
صندوق
دارد
پشتی
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(1)
موضوع دیدگاه‌ها
قیمت و ارزش خرید 1 دیدگاه
کیفیت و کارایی 1 دیدگاه
اصالت کالا 1 دیدگاه
ابعاد و سایز 1 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 1 دیدگاه
علی کوهکن
5.0 () .
دخترم عاشقش شد مرسی از ارسال سریعتون

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
3,780,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 3,380,000 تومان
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم