مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه

دوچرخه کورسی جاینت Giant TCR Advanced SL Disc 1 kom (2022)

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
ناموجود
توضیحات

دوچرخه کورسی جدید جاینت TCR ADVANCED SL DISC kom 1 از هر لحاظ پیشرفت کرده و حالا به گزینه منتخب خیلی از دوچرخه سواران حرفه‌ای تبدیل شده است. با بکارگیری مطالعات ایرودینامیک در فریم و دوشاخ کامپوزیت کربن و فرمان، این دوچرخه کورسی حالا از بسیاری از رقبای هم کلاس خود پیشی گرفته است. سرعت ارتقا یافته در مشخصات دوچرخه کورسی ، وزن کم بدنه آن و سیستم قابل اعتماد SRAM کارایی این دوچرخه را اثبات می‌کند.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
3,760,000 تومان
3,370,000 تومان
قیمت دوچرخه 12مدل HR204 با توجه به کیفیت و قطعات بکار رفته در ساخت سیار معقول بوده، همچنین دانستن اطلاعات و ویژگی‌ها به هنگام خرید دوچرخه 12 راکی مدل HR204 توصیه می‌شود: بدنه‌ی آهنی مستحکم و با رنگ بندی زیبا برخوردار...
4,150,000 تومان
3,670,000 تومان
برند راکی یکی از کمپانی‌های معتبر در زمینه تولید دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR206 از این برند با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: رنگ بندی جذاب و منحصر به فرد دارای...
4,070,000 تومان
3,660,000 تومان
یکی از برندهایی که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نام خود را ماندگار کند برند راکی می‌باشد. خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR210 برای کسانی مناسب است که خواستار قیمت مقرون به صرفه توام با کیفیت خوب باشند. خصوصیات مهم...
4,280,000 تومان
3,800,000 تومان
یکی از برندهای معروف و خوش‌نام در طراحی و تولید دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد و به همین دلیل خرید دوچرخه راکی سایز 20 مدل HR211 با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: بدنه‌ای مستحکم و بادوام از جنس آهن دارای...
5.0
9,710,000 تومان
9,190,000 تومان
برای خرید دوچرخه 26 که هم در کوهستان و هم مسیرهای شهری بتوان سواری خوبی را تجربه کرد، دوچرخه اورلرد 26 مدل 0104 به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت یک انتخاب مناسب خواهد بود. این دوچرخه اورلرد از ویژگی‌های مهم زیر...
3,870,000 تومان
3,460,000 تومان
برند راکی با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از مدل‌های معروف قطعا می‌تواند خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR204 باشد که با برخورداری از ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف خود این...
بررسی تخصصی

شناخت دوچرخه کورسی Giant TCR 

دوچرخه کورسی TCR ADVANCED SL DISC kom 1 را می توان سریع‌ترین دوچرخه در کلاس خود دانست که ریشه در انعکاس علم ایرودینامیک در اجزاء گوناگون آن دارد. فریم کربنی این دوچرخه کورسی جاینت از فناوری Advanced SL-Grade Composite ساخته شده است، فناوری که حاصل آن یکی سبک‌ترین فریم‌های موجود در بازار است. این فریم در کنار فرمان، دوشاخ کربنی و لوله زین داخلی با طراحی منحصر‌بفردی که دارند حالتی ایجاد می‌کنند که می‌توان آن‌را از ویژه‌ترین مشخصات دوچرخه کورسی جاینت TCR ADVANCED SL DISC kom 1 دانست. این قطعات بعد از مطالعات گسترده ایرودینامیک، به گونه‌ای ساخته شده‌اند که اثر ایرودینامیک را افزایش داده و دوچرخه‌ای سریع‌تر به بازار عرضه دارند. مثلا فرمان Giant Contact SLR XS حالتی افتاده دارد و دوچرخه‌سوار برای گرفتن قسمت داخلی آن، در موقعیتی قرار می‌گیرد که سر و بدن او به سمت جلو و پایین متمایل می‌شوند. این حالت سبب می‌شود که باد شکسته شده و شتاب افزایش یابد. یا لوله زین که بصورت داخلی کارگذاری شده و بر خلاف دوچرخه‌های دیگر از بدنه مجزا نیست. این لوله زین 42 گرم سبک تر از لوله زین‌های معمولی است و خاصیت ایرودینامیکی و جذب ارتعاشات زمین را دارد. مزایای دیگر دوشاخ Advanced SL-Grade Composite ضربه گیری تقریبی و خشک بودن آن است. در باب توضیح مورد اول باید گفت کربن فلزی است که قسمتی از لرزش‌ها را دفع کرده و سفری نرم‌تر را رقم میزند. دوشاخ خشک خود امتیازات بخصوصی دارد. مثلا اتلاف انرژی کم‌تری دارند و در نتیجه دوچرخه را سریع‌تر می‌کنند. باید اضافه کرد که سبک‌تر بودن این دوشاخ نیز به سرعت کلی این دوچرخه کورسی جاینت می‌افزاید. بعلاوه تمام ویژگی‌هایی که تا بحال بیان شد تایرهای TUBELESS هم در این دوچرخه کورسی جاینت تعبیه شده‌اند که با وزن کم خود سرعت را بالا می‌برند. اما این تایرها ویژگی خاص دیگری نیز دارند و آن احتمالِ کمِ پنچری آن‌هاست. همانطور که می‌بینید شواهد بر بهترین مدل دوچرخه کورسی بودن TCR ADVANCED SL DISC kom 1 دلالت دارند.
طبق ادعای جاینت ترمزهای دیسکی قدرتمند SRAM RED eTap AXS و تکنولوژی RIDESENSE READY از مشخصات دوچرخه کورسی TCR ADVANCED SL DISC kom 1 هستند که آن‌را کاملا تحت‌کنترل دوچرخه‌سوار قرار می‌دهند. تکنولوژی نام برده شده براحتی از طریق بلوتوث به یک گوشی هوشمند ( اندروید یا IOS) متصل شده و عواملی مثل سرعت و مسافت را نشان می‌دهد. طوقه‌های بدون آج HOOKLESS فناوری دیگریست که در آن طوقه‌ها بدون آج مهندسی می‌شوند. عاملی که به قطر طوقه داخلی افزوده و باعث می‌شود خاصیت گریپی و هدایت آن بهبود یابد. COMPACT ROAD از دیگر مشخصات دوچرخه کورسی TCR ADVANCED SL DISC kom 1 است که از طریق آن جاینت عملا با جمع و جور تر کردن اسکلت، دوچرخه‌ای تند و چابک را تحویل دوچرخه دوستان می‌دهد. سزاوریِ TCR ADVANCED SL DISC kom 1 برای لقب "بهترین دوچرخه کورسی" از همین جهات است که قابل اثبات است. این دوچرخه هدف نهایی از تولید یک دوچرخه کورسی یعنی سرعت را به‌خوبی عملی می‌کند.
 


Ride Unlished

خرید دوچرخه کورسی جاینت TCR ADV SL 1 kom Disc تجربه هیجان بی مرز! 

9 تکنولوژی و سیستم‌های SRAM در دوچرخه کورسی جاینت TCR ADVANCED SL DISC kom 1 بکار رفته شده‌اند. عواملی که سبب می‌شوند یک دوچرخه کورسی از باقی دوچرخه‌ها متمایز شود. این دوچرخه از پیشرفته‌ترین و جدید‌ترین دوچرخه های سری ADVANCED SL DISC است. دانستن این مسائل هنگام خرید دوچرخه مورد‌نظر باعث می‌شود که انتظاری معقول از قیمت آن داشته باشید. MEGADRIVE یک تکنولوژی از مشخصات دوچرخه کورسی است. تکنولوژی که شامل یک لوله پایینی قائم‌الزاویه و لوله بالایی بزرگ می‌شود. نتیجه آن دقت در هدایت و قدرت در پدال‌زنی است. دقت و راحتی هدایت این دوچرخه کورسی با استفاده از فناوری OVERDRIVE 2 دو چندان شده است. فناوری که متشکل است از یک کاسه دوشاخ و بولبرینگ های بزرگ بالای کرپی فرمان. این تکنولوژی‌ها هر یک بر بخشی اثر گذاشته و بصورت یک مجموعه بی‌نقص به بازار عرضه می‌شوند، مجموعه ای که یک به یک از اجزاء آن قیمت دوچرخه کورسی جاینت را متاثر از خود می‌سازد.

خرید دوچرخه کورسی TCR ADVANCED SL DISC kom 1 قطعا چه بصورت آنلاین و چه بصورت حضوری لذت خاص خود را دارد و به ذائقه شما بستگی دارد، اما باید با اطلاعات کامل از مشخصات دوچرخه کورسی جاینت مورد بحث دست به این کار بزنید. سیستم‌ها مواردی هستند که هنگام خرید دوچرخه کورسی تیزبینانه مورد بررسی قرار می‌گیرند. جاینت هم با آگاهی از این موضوع سیستم های SRAM را برگزیده است. SRAM از جمله برندهایی است که در دنیای تولید قطعات دوچرخه فرمانروایی می‌کند. این برند آمریکایی همواره در امر تولید بروزترین قطعات با استفاده از پیشرفته ترین ابزارها و مرغوب‌ترین مواد‌اولیه پیشتاز بوده است. سیستم دنده دوچرخه کورسی TCR ADVANCED SL DISC kom 1 از برند SRAM و سری RED eTap AXS برگزیده شده است. این سری از تجهیزات برند SRAM بر مسیرهای صاف و GRAVEL تمرکز دارد که یعنی عمده مسیرها. در کنار همه این‌ها اعضای این سیستم عملکردی سریع و ساکت دارند که در کنار تنوع بالای دنده‌ها به شخص حق انتخاب بالایی می‌دهند. شیفترها کاملا ارگونومیک طراحی شده‌اند و دست و انگشتان شخص را اذیت نمی‌کنند. حالا می‌رسیم به قلب این سیستم یعنی شانژمان. شانژمان RED eTap AXS در هر نوع مسیر آرام و موثر عمل می‌کند. این شانژمان بخوبی حرکات زنجیر را مدیریت می‌کند. طبق‌انداز مشابه‌هم بهترین نظارت را عملکرد سیستم تعویض‌دنده در عقب دوچرخه دارد. خودروی 12 سرعته SRAM FORCE و زنجیر D1 SRAM RED هم در تکمیل مشخصات دوچرخه کورسی TCR ADVANCED SL DISC kom 1 در این دوچرخه شکیل قرار گرفته‌اند. تمام این امتیازات با ظرافت چشم نوازی که دارند هر دوچرخه سوار را به خرید دوچرخه کورسی TCR ADVANCED SL DISC kom 1 اغوا می‌کند. همگی با هم شاهد تمام امکانات این وسیله بودیم و حالا می‌دانیم که قیمت دوچرخه کورسی مورد نظر در ازای کیفیتی بی‌بدیل پرداخت می‌کنیم.


دوچرخه کورسی جاینت Giant TCR Advanced SL Disc 1 (2022)

جزئیات دوچرخه جاینت Giant TCR ADV SL Disc 1

شناخت دقیق‌تر مشخصات دوچرخه جاینت TCR ADVANCED SL DISC kom 1 تنها زمانی میسر است که نگاهی جزئی‌تر به آن داشته باشیم و پس از آن است که می‌توانیم یک انتخاب معقول داشته باشیم. بدنه و دوشاخ این دوچرخه کورسی کامپوزیت کربن است که تکنولوژی OVERDRIVE و لوله زین داخلی در آن‌ها بکار گرفته شده‌اند. Giant Contact SLR XS:40cm فرمان این دوچرخه است. سیستم تعویض‌دنده و انتقال سرعت SRAM Force eTap AXS هستند تا با طبق‌انداز آن با مدل مشابه هماهنگی لازم را دارا باشند. خودروی منتخب برای این دوچرخه کورسی 12 سرعته و SRAM Force است که مکمل زنجیر از همین برند و اما سری SRAM Force D1 است. 


تکنولوژی های مورد استفاده در این دوچرخه:

  • Advanced SL Composite Technology : تکنولوژی استفاده از ترکیبات کربن درجه یک و فناوری های انحصاری جاینت در جهت تولید سبک‌ترین، سرسخت ترین و با کیفیت ترین فریم های این شرکت. این نوع فریم ها گزینه مورد علاقه دوچرخه سواران حرفه ای و رقابتی می باشد.                
  • Tubeless system : سیستم کامل چرخ،لاستیک،دریچه و درزگیر به گونه ای طراحی شده اند که می توانند از پنچر شدن جلوگیری کنند و سواری روان تر و سریع تری رقم بزنند.
  • OverDrive 2 : پیشرفته ترین کاسه دوشاخ در دوچرخه های جاینت امروزی است که عملکرد بی نظیری در کنترل و هدایت دوچرخه ارائه می دهد.
  • RS Ready : قابلیت نصب سریع سنسور Giant RideSense و سخت افزار های مریوطه روی فریم.
  • Compact Road Design : کاهش ابعاد فریم از طریق شیب دادن به لوله بالایی که باعث کاهش وزن و سختی بیشتر شده و دوچرخه را برای تمام افراد قابل استفاده می کند.
  • MegaDrive : طراحی مهندسی شده و افزایش سایز لوله پایینی فریم به منظور دستیابی به کنترل بهتر و فراهم نمودن مقاومت کافی برای پدال زدن با تمام قدرت.
  • PowerCore : توپ تنه بزرگ با قطر 86 میلی متر که مقاومت کافی و تعادل لازم را در دو طرف دوچرخه فراهم می کند.
  • Hookless Rim : استفاده از طوقه های بدون قلاب به منظور دستیابی به کنترل بهتر به خصوص در پیچ ها که بدون افزایش کوچکترین وزنی میسر می شود.
  • Integrated Seatpost : طراحی یکپارچه لوله زین و فریم که باعث کاهش وزن نسبی می شود و خصوصیات ایرودینامیکی دوچرخه را بهبود می بخشد.

ویژگی های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می سازد :

  • Frame: Advanced SL-Grade Composite, integrated seatpost, disc
  • Fork: Advanced SL-Grade Composite, full-composite OverDrive 2 steerer, disc
  • wheels: Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
  • Shifters: SRAM Force eTap AXS
  • Crankset: SRAM Force D1 DUB
  • Colours: Matte Starry Night / Gloss Black Diamond

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه سواری که حتما به آن توجه داشته باشید : 

  1. لطفا توجه داشته باشید که همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد و مهمترین مبحث در هر ورزشی و بخصوص دوچرخه سواری است ، پس همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید .
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید می‌بایستی با دید باز و دقت کافی اقدام به انتخاب و خرید بهترین دوچرخه نمایید ، پس همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین میتوانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی آریا چرخ ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

سال ساخت
2022
رنگ (Colors)
Matte Starry Night / Gloss Black Diamond
سیستم ترمز (BRAKES)
SRAM Force eTap AXS hydraulic, SRAM CenterLine XR rotors [F]160mm, [R]140mm
فریم (FRAME)
Advanced SL-Grade Composite, integrated seatpost, disc
دوشاخ (FORK)
Advanced SL-Grade Composite, full-composite OverDrive 2 steerer, disc
فرمان (handlebar)
Giant Contact SLR XS:40cm, S:40cm, M:42cm, M/L:42cm, L:44cm, XL:44cm
کرپی فرمان (stem)
Giant Contact SLR XS:80mm, S:90mm, M:100mm, M/L:110mm, L:110mm, XL:120mm
لوله زین (seat post)
Advanced SL-Grade composite, integrated design, -5/+15mm offset
زین (saddle)
Giant Fleet SLR
شیفتر (SHIFTERS)
SRAM Force eTap AXS
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
SRAM Force eTap AXS
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
SRAM Force eTap AXS
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
SRAM Force eTap AXS hydraulic
خودرو (CASSETTE)
SRAM Force, 12-speed, 10x33
زنجیر (CHAIN)
SRAM Force D1
طبق قامه (CRANKSET)
SRAM Force D1 DUB, 35/48with Quarq DZero power meter XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm
توپ تنه (B.B SET)
SRAM DUB, press fit
طوقه (RIMS)
Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
توپی (HUBS)
Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem, 12mm thru-axle
پره (SPOKES)
Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
تایر (TIRES)
CADEX Race, tubeless, 700x25c (26.5mm), folding
سایر ویژگی ها
computer mount, tubeless prepared, 32mm max tire size
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم