مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه

دوچرخه برقی جاینت کوهستان Giant STANCE E+ 2 (2022)

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
ناموجود
توضیحات

دوچرخه برقی STANCE E+ 2 یک تنه به دلِ تمام موانع کوهستان می‌زند! این دوچرخه جاینت کوهستانِ با بدنۀ آلومینیومیٍ دوکمکۀ خود می‌تواند سنگلاخ‌های پر فراز و نشیب را به نرمیِ مسیرهای هموارِ پشت سر بگذارد. موتور قدرتمند این دوچرخه برقی با راندامان بالایی که دارد به دوچرخه سوار نوید سفرهای طولانی‌تر با خستگیِ کم‌تر را می‌دهد. 

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
3,760,000 تومان
3,370,000 تومان
قیمت دوچرخه 12مدل HR204 با توجه به کیفیت و قطعات بکار رفته در ساخت سیار معقول بوده، همچنین دانستن اطلاعات و ویژگی‌ها به هنگام خرید دوچرخه 12 راکی مدل HR204 توصیه می‌شود: بدنه‌ی آهنی مستحکم و با رنگ بندی زیبا برخوردار...
4,150,000 تومان
3,670,000 تومان
برند راکی یکی از کمپانی‌های معتبر در زمینه تولید دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR206 از این برند با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: رنگ بندی جذاب و منحصر به فرد دارای...
4,070,000 تومان
3,660,000 تومان
یکی از برندهایی که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نام خود را ماندگار کند برند راکی می‌باشد. خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR210 برای کسانی مناسب است که خواستار قیمت مقرون به صرفه توام با کیفیت خوب باشند. خصوصیات مهم...
4,280,000 تومان
3,800,000 تومان
یکی از برندهای معروف و خوش‌نام در طراحی و تولید دوچرخه کودک کمپانی راکی می‌باشد و به همین دلیل خرید دوچرخه راکی سایز 20 مدل HR211 با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: بدنه‌ای مستحکم و بادوام از جنس آهن دارای...
5.0
9,710,000 تومان
9,190,000 تومان
برای خرید دوچرخه 26 که هم در کوهستان و هم مسیرهای شهری بتوان سواری خوبی را تجربه کرد، دوچرخه اورلرد 26 مدل 0104 به عنوان یک دوچرخه ارزان قیمت و باکیفیت یک انتخاب مناسب خواهد بود. این دوچرخه اورلرد از ویژگی‌های مهم زیر...
3,870,000 تومان
3,460,000 تومان
برند راکی با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از مدل‌های معروف قطعا می‌تواند خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR204 باشد که با برخورداری از ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف خود این...
بررسی تخصصی

زیبایی و راحتی با دوچرخه کورسی Giant Revolt 0

از اصلی‌ترین مشخصات دوچرخه برقی این است که کمک می‌کند مسیرهای طویل با خستگی کم‌تر طی شود. یکی از قطعاتی که مسبب ظهور این مشخصه می‌شود، موتور دوچرخه برقی است که با فراهم آوردن گشتاور بیش‌تر باعث تولید نیرویی می‌شود که در امر پدال زنی به شخص یاری می‌رساند. موتور دوچرخه جاینت کوهستان STANCE E+ 2 که توسط برند یاماها حمایت می‌شود SyncDrive Sport است، موتوری که حداکثر 70 متر بر نیوتون نیروی گشتاور ایجاد می‌کند. همۀ موتورهای SyncDrive Sport با تکنولوژیِ SMART ASSIST ساخته می‌شوند که با بررسی انرژی وارده از سوی دوچرخه‌سوار و وضعیت زمین، میزان نیروی کمک‌کننده به پدال‌زنی را تعیین می‌کند. +Giant RideControl One ANT کنترل کنندۀ دوچرخه جاینت کوهستان STANCE E+ 2 است، که بدون سیم بوده، به LED‌های رنگی جدیدی مجهز شده که میزان باتری و حمایت از پدال زنی را نشان می‌دهد، با بلوتوث به گوشیِ هوشمند شما متصل می‌شود، دکمه‌های مقاوم و خوش دست آن برای استفاده راحت هستند و با همین تعداد کم عملکردِ مناسبی دارند. البته کنترل شما بر دوچرخۀ جاینت برقی تان با نمایشگر ANT+ Wireless display compatible ارتقاء یافته تا کوچک‌ترین جزئیات زیر نظرتان باشند. این نمایشگر که روی فرمان نصب می‌شود حالت موتور، میزان باتری، میزان کمک به پدال زنی و دیگر عوامل را بصورت رنگی نشان می‌دهد. باتریِEnergyPak Smart  انرژیِ موتورِ دوچرخه برقی STANCE E+ 2  را فراهم می‌کند که 500 وات گنجایش دارد، باتری که در شرایط سخت 55 کیلومتر و شرایط نرمال 180 کیلومتر دوام می‌آورد. جاینت بهترین برند دوچرخه برقی، شارژر EnergyPak 4A smart charger را هم با این دوچرخه عرضه می‌کند. خرید دوچرخه برقی STANCE 0+ 2 به کسانی‌که به دنبال یک دوچرخه FULL SUSPESION هستند نیز پیشنهاد می‌شود. دوشاخ کمک فنر دار SR Suntour XCR 34 Air LO-R که با همکاری دوشاخ وسط RockShox Monarch R, باعث می‌شوند دوچرخه‌سوار سخت‌ترین و پر فراز و نشیب‌ترین باریکه‌های کوهستان را خیلی روان و راحت طی کنند چرا که هر دو در کنار یکدیگر ارتعاشات وارده از سمت زمین را دفع می‌کنند. برای گرفتن بهترین بازده از همکاریِ این دو کمک فنر، تکنولوژی FLEXPOINT SUSPENSION TECHNOLOGY در این وسیله کارگرفته شده که برآیند آن یک سیستم کمک فنرِ سبک و محکم است. 


Ride Unlished

کیفیت بی‌نظیر دوچرخه کورسی جاینت Revolt

یک خرید دوچرخه موفق زمانی اتفاق می افتد که مثل یک سرمایه‌گذاری بر زندگی اثری شگرفت داشته باشد تا مدت‌ها از آن سود ببرید، درست احساسی که بعد از خرید دوچرخه برقی STANCE 0+ 2 خواهید داشت چرا که با خرید دوچرخه مسابقه‌ای مذکور شعاع عرصۀ فعالیت خود را گسترش می دهید. سیستم‌ها به اندازۀ زیادی بر کیفیت و در نتیجه قیمت دوچرخۀ برقی تاثیر بسزایی دارند و خریداران همیشه توجه ویژه‌ای به آن‌ها می کنند. مستقیم برویم سر اصل مطلب، سیستم تعویض دندۀ 10 سرعتۀ این دوچرخه جاینت کوهستان SHIMANO DEORE است که قطعاً حتی نامش نیز باعث اطمینان خریدار از کاراییِ آن است. برند ژاپنی شیمانو از زمان تأسیس تاکنون افتخارات زیادی کسب کرده است و همیشه تلاش بر ارتقاء کیفیت تولیدات خود داشته است. محصولاتِ این برند با سری‌های مختلف شناخته می‌شوند که هر کدام جایگاه آن را در رنکینگ تولیدات شیمانو نمایان‌گر است و DEORE یک سریِ با کیفیت مناسب برای تازه واردها به دنیایِ دوچرخه سواریِ حرفه‌ای است به همین دلیل خرید دوچرخه کوهستان STANCE 0+ 2 به منزلۀ سودی کلان خواهد بود. سیستم انتقال قدرت یا همان شانژمان در این دوچرخه SHIMANO DEORE و 10 سرعته است تا هماهنگی میان این دو سیستمِ حیاتی به بهترین نتیجه بینجامد. از آنجایی‌که خودروها به اندازۀ باقی اعضای سیستم دنده اهمیت دارند، خودروهای Shimano CS-M4100-10 در این دوچرخه تعبیه شده‌اند که در تماس با زنجیر KMC عالی عمل می‌کنند. سیستم ترمز هیدرولیکی Tektro HD-M745 Orion بر این دوچرخه نصب شده که عملکردی قدرتمند و قابل کنترلی دارد و طراحی آن اختصاصاً برای دوچرخه برقی است. تعویض، تعمیر و جاگذاری آسان از مشخصات دیگر این ترمز است. کتی‌های ترمز آلومینیومی Tektro HD-M745 Orion نیز در تکمیل یک سیستم ترمز بی‌نقص به این دوچرخه اضافه شده که سبک و خوش دست هستند. سیستم چرخ این دوچرخه با تکنولوژی TUBELESS READY آماده شده، این سیستم از احتمال پنچر شدن تایرها می‌کاهد و با کاهش مقاومت به چرخش در آن‌ها به سرعت دوچرخه برقی STANCE 0+ 2 می‌افزاید. فرمان عریض  Giant Connect TR Riser 31.8m به درخشش بیش‌تر مشخصات دوچرخۀ برقی  STANCE 0+ 2 در بین باقی دوچرخه‌های دیگر می‌انجامد.


دوچرخه برقی جاینت کوهستان Giant STANCE E+ 2 (2022)

جزئیات دوچرخه جاینت  Revolt

ما بعنوان فروشنده به شما حق می‌دهیم قبل از خرید دوچرخه جاینت برقی STANCE 0+ 2، مشخصات آنرا کاملا بشناسید پس این مهم را در ادامه برای شما فراهم ساخته ایم. فریم دوچرخه کوهستان STANCE 0+ 2 آلومینیومی است و دو کمک فنر در جلو و وسط خود دارد که به ترتیب دوشاخ کمک فنردار SR Suntour XCR 34 Air LO-R و کمک فنر وسط RockShox Monarch R هستند. SyncDrive Sport موتور دوچرخه جاینت برقی STANCE 0+ 2 است که تکنولوژیِ SMART ASSIST در آن بکار رفته است. کنترل کنندۀ +Giant RideControl One ANT بر این دوچرخه نصب شده که با تکنولوژی RIDECONTROL DASH عجین شده است. نمایشگر ANT+ Wireless display compatible هم بر فرمان این دوچرخه جاینت قرار گرفته است. باتری EnergyPak Smart 500Wh در این دوچرخه جایگذاری شده و با شارژر EnergyPak 4A smart charger ارائه می‌شود.
در مشخصات دوچرخه جاینت کوهستان STANCE 0+ 2 سیستم های تعویض دنده و انتقال قدرتِ Shimano Deore, 10-speed نیز دیده می‌شوند. همچنین باید زنجیر KMC و خودروهای Shimano CS-M4100-10 را هم به سیستم دنده اضافه کرد. سیستم ترمزی که برای STANCE 0+ 2 برگزیده شده Tektro HD-M745 Orion است که با فشار کتی های ترمز از همین برند کار میکند. سیستم چرخ این دوچرخه جاینت برقی از تایرهای Maxxis Rekon 29x2.4 و طوقه‌های Giant AM 29" تشکیل شده است.


تکنولوژی‌های مورد استفاده در این دوچرخه:

  • ALUXX Aluminum Technology : استفاده از بهترین مواد آلومینیومی در کنار تکنولوژی‌های اختصاصی سبک‌ترین فریم‌ها و مقاوم‌ترین فریم‌ها را تولید می‌کند.
  • FLEXPOINT SUSPENSION TECHNOLOGY : یک طراحی اختصاصی تک محوری که از اتصالات رام عقب و دوشاخ عقب برای تعلیق بهتر استفاده می‌کند.
  • Tubeless system : سیستم کامل چرخ،لاستیک،دریچه و درزگیر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند از پنچر شدن جلوگیری کنند و سواری روان‌تر و سریع‌تری رقم بزنند.
  • Hybrid Cycling Technology : سیستمی متشکل از بخش‌های RideControl، باتری EnergyPak، و موتور SyncDrive که نیروی موتور و نیروی دوچرخه سوار را به شکل بهینه ترکیب می‌کند و دوچرخه برقی قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • Smart Assist : تنها سیستمی که با ارزیابی همزمان نیروی دوچرخه سوار و سطح جاده می‌تواند اندازه دقیق نیروی مورد نیاز از موتور را تعیین کند. ذخیره سازی انرژی باتری و رقم زدن سواری روان از مهم‌ترین مزایای این تکنولوژی به شمار می‌روند.
  • EnergyPak : جدیدترین سیستم‌های باتری جاینت با طراحی ظریف که در دو نسخه EnergyPak Smart و EnergyPak برای بهبود عملکرد دوچرخه برقی در سبک‌های مختلق ارائه می‌شوند.
  • SyncDrive Sport : موتور اختصاصی دوچرخه‌های درجه یک جاینت که دارای قطعات برند یاماها بوده و توسط مهندسین جاینت سفارشی سازی شده است.
  • RideControl Dash : این گجت دو در یک دارای دکمه‌هایی برای حالت پشتیبانی پدال زدن به همراه نمایشگر رنگی است که می‌تواند محدوده سرعت ، سطح باتری و حالتهای مختلف را به همراه داده‌های استاندارد مورد نیاز دوچرخه سوار مانند سرعت و مسافت را بدون نیاز به مانیتور دیگری برای دوچرخه بررسی و اعلام نماید بعلاوه این یونیت دارای یک اتصال +ANT است بتوانید آن را به سایر دستگاه‌ها‌ی تناسب اندام متصل کنید.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می‌سازد :

  • Frame: ALUXX-Grade Aluminum
  • Fork: SR Suntour XCR 34 Air LO-R, 130mm travel
  • wheels: Giant eTracker Sport
  • Shifters: Shimano Deore, 10-speed
  • Crankset: Forged Alloy minimal Q-factor, 36T Steel Direct Mount ring
  • Colours: Amber Glow

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید :

  1. لطفا توجه داشته باشید که همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد و مهم‌ترین مبحث در هر ورزشی و بخصوص دوچرخه سواری است، پس همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید می‌بایستی با دید باز و دقت کافی اقدام به انتخاب و خرید بهترین دوچرخه نمایید، پس همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

سال ساخت
2022
رنگ (Colors)
Amber Glow
سیستم ترمز (BRAKES)
Tektro HD-M745 Orion, 4-piston, hydraulic disc, 203mm
فریم (FRAME)
ALUXX Aluminum, 120mm FlexPoint suspension system, 141mm Boost QR, Integrated KS18 Kickstand Mount
دوشاخ (FORK)
SR Suntour XCR 34 Air LO-R, 130mm travel, tapered steerer, Lockout, 110x15 thru-axle
Shock
RockShox Monarch R, High Volume, 184x44mm, custom tuned
فرمان (handlebar)
Giant Connect TR Riser 31.8x780mm
کرپی فرمان (stem)
Giant Contact
لوله زین (seat post)
Giant 30.9mm, 2-bolt Micro Adjustable, Forged Aluminium
زین (saddle)
Giant Sport
Pedals
Aluminum Platform
شیفتر (SHIFTERS)
Shimano Deore, 10-speed
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Shimano Deore, 10-speed, Shadow+
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Tektro HD-M745 Orion
خودرو (CASSETTE)
Shimano CS-M4100-10, 11-46T, 10-speed
زنجیر (CHAIN)
KMC e.10 Sport, e-bike optimized
طبق قامه (CRANKSET)
Forged Alloy minimal Q-factor, 36T Steel Direct Mount ring (S:160, M/L:165, XL:170)
طوقه (RIMS)
Giant AM 29", Tubeless ready, 30mm inner width
توپی (HUBS)
Giant eTracker Sport, [F] 15mm Thru-Axle [R] 141mm QR
پره (SPOKES)
Stainless Steel
تایر (TIRES)
Maxxis Rekon 29x2.4" foldable, 60tpi, EXO, Tubeless Ready
Motor
SyncDrive Sport, 70Nm, powered by Yamaha
Battery
EnergyPak Smart 500Wh
Sensors
Giant RideControl One ANT+
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
فعلا‌موجود‌نیست
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم