مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه

دوچرخه برقی جاینت Giant REVOLT E+ (2022)

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
ناموجود
توضیحات

+REVOLT E یک دوچرخه برقی جاده چند منظوره از جاینت است که انوع و اقسام کاربردها را دارد تا با خرید این دوچرخه از انواع دیگر معاف شوید. سیستم چرخ این دوچرخه برقی جاینت بهترین برآیند را در مسیرهای گِلی و سخت را دارد، همچنین موتورِ Syncdrive و باتریِ EnergyPak آن سبب شده تا دوچرخه‌سوار راحت‌تر پدال بزند، اما سریع‌تر و طولانی‌تر حرکت کند.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
خروج‌ازخط
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است: جنس بدنه آلومینیوم 6061 سیستم دنده شیمانو 24 سرعته...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
5.0
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
بررسی تخصصی

زیبایی و راحتی با دوچرخه کورسی Giant Revolt 0

دوچرخه برقی جاینت REVOLT E+ از جدیدترین تولیدات این برند است که از 8 تکنولوژی جاینت، اعم از موتورِ Syncdrive، باتری energypack، کنترل کنندۀ ridecontrol go و ..  در ساخت آن بهره برده شده است. با استدلال بر تمام این تکنولوژی‌ها باید گفت قیمت دوچرخه برقی مذکور بابت کیفیت بالایِ آن تعیین شده است. قدرت موتورِ دوچرخه برقی +REVOLT E که syncdrive pro drive است توسط شیمانو تأمین می‌شود. این موتور جدید قادر بر تولید 85 NM نیروی گشتاور است که صرفِ کمک به پدال‌زنی می‌شود و کاملاً منطبق با شرایطِ خاصِ مسیرهای گِلی و سخت تولید می‌شود. تغییر حالت کمک نیز براحتی و بدون نیاز به ابزار دیگری توسط شیفترهای CIA 2 ممکن است. ENERGYPAK باتری است که در لولۀ فریم گماشته می‌شود تا زیبایی یک ویژگیِ انکار ناپذیر در مشخصات دوچرخه برقی +REVOLT E بماند. ماندگاریِ این باتری با توجه به شرایطِ زمین و آب و هوا بین 160 کیلومتر در وضعیت مساعد و 50 کیلومتر در شرایط بسیار سخت، متغیر است که رِنج بسیار معقولی به حساب می‌آید. این دوچرخه دو کنترل کننده دارد تا دوچرخه‌سوار تمام اقدامات خود را تحت‌نظر داشته باشد. اولی Ridecontrol go است که یک نمایشگر رنگی LED روی لولۀ بالایی فریم را شامل می‌شود که تنها با یک کلید خاموش و روشن ساده به راه می‌افتد و میزان باتری، سرعت و میزان کمک به پدال‌زنی را نشان می‌دهد. برای اضافه کردنِ لذتِ هرچه بیشتر، جاینت بهترین برند دوچرخه جاده نمایشگر تمام رنگیِ ANT+ Wireless display compatible را نیز بر این دوچرخه نصب کرده که بصورت بدون سیم و با بلوتوث به دیگر دستگاه‌های الکتریکی مثل گوشی همراه متصل می‌شود و بعلاوۀ اطلاعاتی مانند سرعت، میزان باتری و وضعیت موتور، ضربان قلب، مسافت و موقعیت را نمایش می‌دهد. اما این تکنولوژی‌های مجزا چطور یک برآیند واحد را ایجاد می‌کنند؟ پاسخ این سوال تکنولوژی HYBRID CYCLING TECHNOLOGY است که نیرویِ انسان و الکتریکی را ترکیب کرده و بهترین تجربه از سواریِ نرم و راحت را رقم می‌زند. سیستم چرخ یک دوچرخه جاده چندمنظوره یا همان gravel تاثیر بسیار شگرفتی در اجرایِ دوچرخه‌سوار دارد به همین دلیل تایرهای حاصل از تکنولوژیِ tubeless در این دوچرخه برقی تعبیه شده است که چرخندگیِ خوبی دارند، در برابر پنچر شدن مقاوم‌اند و انقباض مناسب آن‌ها در گِل و لای به داد دوچرخه‌سوار می‌رسد. خرید دوچرخه برقی جاینت +REVOLT E یعنی از این پس می‌توانید در باران به جاده بزنید بدون اینکه یک لحظه کنترل دوچرخه را از دست بدهید.. 


Ride Unlished

کیفیت بی‌نظیر دوچرخه کورسی جاینت Revolt

ابتکار تلفیق دوچرخه جاده با دوچرخه برقی و عملی کردن آن، تنها از بهترین برند دوچرخه برقی یعنی جاینت بر می‌آید. در هنگام انتخاب و خرید دوچرخه بعنوان  یک محصول ورزشی  شما انتخاب‌های زیاد با کیفیت متنوع را پیش رو خواهید داشت و این مطلب نیاز به کسب اطلاعات همه‌جانبه به جهت تجربه لذت بخش خرید دوچرخه را بیش از پیش نمایان می‌کند .فریمِ این دوچرخه برقی جاینت از تکنولوژی ALUXX SL بدست آمده که در کنار دوشاخِ Advanced-grade composite یک FRAMESET بسیار سخت، سبک و مقاوم به زنگ زدگی ساخته‌اند. تکنولوژی D-Fuse SL از نقاط بسیار برجسته در این وسیله است که هر گونه نگرانی در بابِ تاثیر دست‌اندازها بر سواری دوچرخه‌سوار را می‌زداید. این تکنولوژی در نقاطِ حیاتیِ فرمان و لولۀ زین بکار رفته است و همزمان از لرزش دست و بدن جلوگیری می‌کند. تمام موتورهای SYNcDRIVE به تکنولوژی SMART ASSIST مجهز‌اند که با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سنسورهای مختلف انرژیِ لازم برای کمک به پدال زنی را تشخیص داده و اندازۀ مورد نیاز را تعیین می‌کند تا یک سواری با اعتماد‌بنفس و یک تجربه بی‌نقص به دوچرخه‌سوار ارائه شود. شیفترهای الکتریکی این دوچرخه برقی جاینت Shimano GRX Di2 ST-RX815-R/L هستند که ارگونومیک‌ترین شکل ممکن را دارا بوده و با جنس ضد‌لغزش ساخته شده تا برای خدمت‌رسانی به دوچرخه‌سواران در تمام شرایط مهیا باشد. شانژمانِ Shimano GRX Di2 RD-RX817 لیست مشخصاتِ دوچرخه جاده +REVOLT E از اینی که هست جذاب‌تر کرده است. این شانژمان عملکرد دقیق و ساکتی دارد و به نگهدارندۀ زنجیر داخلی تجهیز شده که به اضافۀ جلوگیری از افتادن زنجیر، قابلیت خاموش و روشن شدن دارد تا برای انواع مسیرها مناسب گردد. افراد بعد از اطلاع از وجود زنجیر kmc و خودروی Shimano CS-M5100-11، و اگاهی از همکاری منحصر‌بفرد آن‌ها یک قدم به خرید دوچرخه برقی REVOLT E+ نزدیک‌تر می‌شوند. وقتی از کنترل بر این دوچرخه حرف می‌زنیم منظورمان ترمزهای دیسکی هیدرولیکیِ Shimano BR-RX810 هستند که قدرتمند، دقیق و پاسخگو هستند و هرگز در نگه‌داشتن دوچرخه برقی جاینت شما تسلیم زمین‌های شنی، گِلی یا سنگی نمی‌شوند. البته با کتی‌های ترمزِ پاسخگویِ Shimano ST-RX815 است که سیستم ترمز این دوچرخه به این درجه از قدرت می‌رسد. این سیستم نیز خرید دوچرخه برقی +REVOLT E را قطعیت می‌بخشند.


دوچرخه برقی جاینت Giant REVOLT E+ (2022)

جزئیات دوچرخه جاینت  Revolt

اسکلت دوچرخه جاینت برقی +REVOLT E از یک بدنۀ آلومینیومی ALUXX SL و دوشاخِ Advanced-grade composite تشکیل شده است. باتریِ EnergyPak Compact 500Wh در لولۀ این فریم جای‌گذاری شده و روی لولۀ بالایی آن نمایشگر RIDECONTROL GO نصب شده است. در این دوچرخه جاینت برقی  موتورِ SyncDrive Pro نیز تعبیه شده است. تایرهای Maxxis Receptor و طوقه‌های Giant eX 2 از اجزاء سیستم چرخِ هستند، سیستمی که از تکنولوژیِ TUBELESS بهره برده است.
فرمانِ Giant Contact XR D-Fuse و لولۀ زین Giant D-Fuse SL از دیگر قطعات در بین مشخصاتِ دوچرخه جاینت  برقی +REVOLT E هستند. این دوچرخه به شیفترهای Shimano GRX Di2 ST-RX815-R/L مجهز شده و شانژمانِ Shimano GRX Di2 RD-RX817 را نیز در خود دارد. خودروی Shimano CS-M5100-11 و زنجیر KMC هم در این دوچرخه جاینت تعبیه شده اند. Shimano BR-RX810 ترمزها و Shimano ST-RX815 hydraulic disc کتی‌های ترمز هستند.
.


تکنولوژی‌های مورد استفاده در این دوچرخه:

  • ALUXX-SL GRADE ALUMINIUM : تنه‌هایی بسیار سبک با نسبت استحکام به وزن بالا . آلیاژ اختصاصی ALUXX SL جاینت ، 30 درصـد ســخت‌تر از آلیاژهـای ســری 6061 متداول می‌باشد. این افزایش سـختی بـه مهندسـان اجـازه می‌دهد از ضـخامت لـوله‌های تنه کم کنند و در نـتیجه مواد کمتری مصرف مـی‌شود پـس‌تنه‌ای سبک‌تر به دست می‌آید که به هیچ عنوان استحکام و دوام خود را از دست نداده است. مزیت: دوچرخه سوار بدون از دست دادن استحکام دوچرخه، تنــه‌ای سخــت‌تر و سبک‌تر را تجربه می‌کند.
  • D-Fuse : سیستم متشکل از لوله زین و فرمان یکپارچه با قابلیت حذف لرزش و ضربه.
  • Tubeless system : سیستم کامل چرخ،لاستیک،دریچه و درزگیر به گونه‌ای طراحی شده اند که می‌توانند از پنچر شدن جلوگیری کنند و سواری روان‌تر و سریع‌تری رقم بزنند.
  • Hybrid Cycling Technology : سیستمی متشکل از بخش‌های RideControl، باتری EnergyPak، و موتور SyncDrive که نیروی موتور و نیروی دوچرخه سوار را به شکل بهینه ترکیب می‌کند و دوچرخه برقی قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • Smart Assist : تنها سیستمی که با ارزیابی همزمان نیروی دوچرخه سوار و سطح جاده می‌تواند اندازه دقیق نیروی مورد نیاز از موتور را تعیین کند. ذخیره سازی انرژی باتری و رقم زدن سواری روان از مهم‌ترین مزایای این تکنولوژی به شمار می‌روند.
  • EnergyPak : جدیدترین سیستم‌های باتری جاینت با طراحی ظریف که در دو نسخه EnergyPak Smart و EnergyPak برای بهبود عملکرد دوچرخه برقی در سبک‌های مختلق ارائه می‌شوند.
  • RIDECONTROL GO : این تکنولوژی از یک دکمه چند منظوره بر روی لوله بالایی تنه تشکیل شده است . LEDهای رنگی روی لوله بالایی تنه به شخص اجازه می‌دهد که حالت نیرو را پیگیری کرده و فرمان را در وضعی درست قرار بدهد،بعلاوه میزان باتری و حمایت را نیز نمایش می‌دهد.
  • SYNCDRIVE PRO: تکنولوژی موتور دوچرخه برقی که حاصل همکاری میان جاینت و یاماهاست.با تغییراتی که جاینت بر این موتور اعمال کرده، این وسیله حالا می‌تواند بالاترین سطح دوچرخه سواری را اجرا کند.لازم به ذکر است این تکنولوژی تنها روی دوچرخه های بسیار حرفه‌ای اعمال می‌شود.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می‌سازد :

  • Frame: ALUXX-Grade Aluminum
  • Fork: Advanced-Grade Composite
  • wheels: Giant Performance Tracker Road, Sealed Bearing
  • Shifters: Shimano GRX Di2 ST-RX815-R/L 1x11speed
  • Crankset: Shimano FC-EM600 crankarm Shimano SM-CRE80-R, 47T chainring
  • Colours: Rosewood

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید :

  1. لطفا توجه داشته باشید که همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد و مهمترین مبحث در هر ورزشی و بخصوص دوچرخه سواری است ، پس همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید .
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید می‌بایستی با دید باز و دقت کافی اقدام به انتخاب و خرید بهترین دوچرخه نمایید ، پس همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

سال ساخت
2022
رنگ (Colors)
Rosewood
سیستم ترمز (BRAKES)
Shimano BR-RX810, hydraulic disc, 180mm
فریم (FRAME)
ALUXX Aluminum
دوشاخ (FORK)
Advanced-grade composite,12x100 thru-axle
فرمان (handlebar)
Giant Contact XR D-Fuse, 31.85° back sweep, flared drop
کرپی فرمان (stem)
Giant Contact
لوله زین (seat post)
Giant D-Fuse SL, composite
زین (saddle)
Giant Approach
Pedals
Aluminum Platform
شیفتر (SHIFTERS)
Shimano GRX Di2 ST-RX815-R/L 1x11speed
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
N/A
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Shimano GRX Di2 RD-RX817
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Shimano ST-RX815 hydraulic disc
خودرو (CASSETTE)
Shimano CS-M5100-11, 11-42, 11-speed
زنجیر (CHAIN)
KMC e.11 Turbo, EcoProteq
طبق قامه (CRANKSET)
Shimano FC-EM600 crankarm Shimano SM-CRE80-R, 47T chainring
طوقه (RIMS)
Giant eX 2, Tubeless Ready, 700c Aluminium

توپی (HUBS)
Giant Performance Tracker Road, Sealed Bearing
پره (SPOKES)
Sapim E-Lite [r] Race [f]
تایر (TIRES)
Maxxis Receptor, EXO, Skinwall, 700x40c (622x40), Tubeless, w/o Reflex
Motor
SyncDrive Pro, 85Nm, Powered by Shimano EP8
Battery
EnergyPak Compact 500Wh EnergyPak Plus range extender compatible
Sensors
RideControl GO, frame integrated, Support up/down from STI levers
سایر ویژگی ها
Tubeless kit (liquid, valves, levers, manual, tool)
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
خروج‌ازخط
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم