مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه

دوچرخه برقی جاینت مدل رین 29 ای‌پلاس 0 | GIANT Reign 29 E+ 0 (2022)

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
ناموجود
توضیحات

دوچرخه برقی REIGN E+0 یک دوچرخه کوهستان از برند جاینت است. این دوچرخه برقی نمادی است از سال‌ها تلاش جاینت در به نهایت رساندن درجه کیفیت دوچرخه‌هایش،به همین دلیل عالی ترین مشخصات دوچرخه کوهستان جاینت در این دوچرخه جمع شده‌اند . از مشخصات دوچرخه برقی جاینت موتور SyncDrive pro و سنسور قدرتمند rideControl Ergo 3 است.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
خروج‌ازخط
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
9,590,000 تومان
8,920,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 24 مدل O104-D در هر مسیر اعم از کوهستان و شهری می‌تواند یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول می‌توان نام برد: فریم آلومینیومی زیبا و طراحی کابل از داخل فرمان، کرپی...
3,820,000 تومان
3,400,000 تومان
طراحی مناسب و قیمت دوچرخه 12 راکی مدل HR209 دو مشخصه تاثیرگذار هنگام انتخاب دوچرخه دخترانه به شمار می‌روند. ویژگی‌های ذیل برای این محصول قابل شمارش است: تنه آهنی با مقاومت بالا پره‌های رنگی و زیبا طوقه‌های رنگی از...
3,760,000 تومان
3,370,000 تومان
قیمت دوچرخه 12مدل HR204 با توجه به کیفیت و قطعات بکار رفته در ساخت سیار معقول بوده، همچنین دانستن اطلاعات و ویژگی‌ها به هنگام خرید دوچرخه 12 راکی مدل HR204 توصیه می‌شود: بدنه‌ی آهنی مستحکم و با رنگ بندی زیبا برخوردار...
4,150,000 تومان
3,670,000 تومان
برند راکی یکی از کمپانی‌های معتبر در زمینه تولید دوچرخه‌های کودک شناخته شده است و به همین دلیل خرید دوچرخه سایز 20 مدل HR206 از این برند با ویژگی‌ها و خصوصیات زیر توصیه می‌شود: رنگ بندی جذاب و منحصر به فرد دارای...
4,070,000 تومان
3,660,000 تومان
یکی از برندهایی که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نام خود را ماندگار کند برند راکی می‌باشد. خرید دوچرخه سایز 16 مدل HR210 برای کسانی مناسب است که خواستار قیمت مقرون به صرفه توام با کیفیت خوب باشند. خصوصیات مهم...
بررسی تخصصی

بررسی دوچرخه برقی جاینت Reign 29 E+0

اگر از طرفداران حرفه ای دوچرخه برقی باشید، خواهید دانست فقط یکی از این قطعات می‌تواند یک وسیله را به یک اَبَر دوچرخه کوهستان تبدیل کند.این وسیله همچنین از مورد انتظارترین دوچرخه‌های سال آینده است و بسیاری معتقند که قرار است بهترین مدل دوچرخه برقی باشد.با خرید دوچرخه برقی REIGN E+0 سریع ترین صعود ممکن از کوه،و نرم ترین فرود ممکن از بین دره‌ها و سنگلاخ‌ها را تجربه کنید.

دوچرخه کوهستان REIGN E+0 از شاهکارهای جاینت است. در لیست بلند مشخصات دوچرخه برقی جاینت نام انواع تکنولوژی‌ها و برندها می‌درخشد،تا کارایی این دوچرخه برقی برای خریدار تضمین شود. برای مثال موتور این دوچرخه برقی SyncDrive Pro است که نیروی آن توسط YAMAHA تامین می‌شود. این سیستم در واقع به کمک پدال‌ها بکار گرفته می‌شود و با انرژی ورودی از طرف شخص هماهنگ است، به این معنی که پدال زنی در دوچرخه کوهستان REIGN E+0 نرم و آسان است و نیروی گشتاور به حد زیادی افزایش یافته است. در نتیجۀ گشتاور بیشتر ،حتی بعد از یک اکتشاف طولانی شما خسته نخواهید بود. این دوچرخه کوهستان با بدنه آلومینیوم ساخته شده تا همزمان با ارتقاء سختی،وزن کاهش پیدا کند. از دیگر مشخصات دوچرخه کوهستان جاینت کمک فنر وسط و دوشاخ با محور معلق floating axle هستند تا این بهترین مدل دوچرخه برقی ، روان ترین سواری ممکن را برای عاشقان سرعت و طرفداران ماجراجویی فراهم کند.


Ride Unlished

مشخصات دوچرخه برقی Reign E +0 

دوچرخه برقی REIGN E+0 یک جادو در صنعت دوچرخه به حساب می‌آید و جاینت جادوگر پشتِ آن است. علوم هندسه، ارگونومیک و تکنولوژی مدرن، همه و همه گرد هم آمده‌اند تا بهترین مدل دوچرخه برقیِ REIGN E+0 ساخته شده و به عرضه برسد. نمایشگرRideControl ergo 3 از مشخصات دوچرخه برقی جاینت REIGN E+0 است که روی فرمان دوچرخه نصب شده و در کنترل دوچرخه برقی به شما یاری می‌رساند، به این صورت که عوامل مهمی مثل سرعت، باتری و مسافت را به نمایش می‌گذارد شخص حرکات بعدی خود را با آگاهی کامل برنامه ریزی کند. The Giant E-bike App هم از دیگر امتیازاتِ این وسیله است. این اپلیکیشن گوشی هوشمندتان را مستقیم به دوچرخه کوهستان شما متصل می‌کند و از طریق ان می‌تواند موتور را تنظیم کرده و یا مسائل مربوط به ورزش مثل میزان کالری سوزانده شده را پیگیری کنید. بر این دوچرخه کوهستان همچنین جدیدترین دستاورد جاینت در زمینه سیستم باتری یعنی EnergyPak نیز نصب شده است. این باتری داخل لوله پایینی نصب شده تا به زیبایی دوچرخه کوهستان شما خدشه ای وارد نشود و قابلیت دارد تا %80 در مدت 132 دقیقه شارژ شود. با یکبار شارژ کاملِ دوچرخه برقی چه مسافتی را می‌توانید طی کنید؟ خب باید گفت که پاسخ این سوال به عوامل بسیاری بستگی دارد مانند مسافت،وزن شما،نوع مسیری که روی آن دوچرخه سواری کرده اید و.. پس جاینت با نظر گرفتن سختی شرایط در بازۀ خیلی دشوار، خوب و ایده آل تخمین زده که دوچرخه کوهستان تا چه مسافتی را می‌تواند طی کند. مثلا در شرایط خیلی دشوار 70 کیلومتر سواری ،در شرایط خوب 130 و 230 کیلومتر در شرایط ایده آل،محتمل است. مشخصات دوچرخه کوهستان جاینت مذکور با همین چند جمله تمام نمی‌شود.

در ارزش گذاری قیمت دوچرخه برقی عوامل بسیار دخیل هستند مثل مواد،تکنولوژی‌ها ،قطعات و سیستم‌ها ،در دوچرخه کوهستان تنها در قسمت تکنولوژی‌ها 8 عنوان به چشم میخورد، پس هنگام خرید دوچرخه کوهستان REIGN E+0 انتظاری نامعقول از قیمت دوچرخه کوهستان نداشته باشید. دوشاخِ دوچرخه برقی Fox 38 Float Factory 29er، در نوع خود بینظیر است. در این دوشاخ فنری محور متحرک (floating axle) کارگذاشته شده است که با ساختار منحصر بفرد خود بهترین بستر برای فعالیت کمک فنر را تهیه می‌کند. در این صورت شخص سوار بر دوچرخه کوهستان در برخورد با سنگ‌ها دچار جهش نخواهد شد. Fox Float X2 Factory کمک فنر وسط یا همان SHOCK در این دوچرخه کوهستان بکار گرفته شده است تا به قدرت جذب ارتعاشات زمین توسط دوچرخه افزوده در نتیجه هر مسیری برای سوارکار به شدت هموار است،حتی در بدترین وضعیت‌ها. سیستم‌های دوچرخه برقی از معروف ترین برندها برگزیده شده،به همین علت می‌توان این وسیله را بهترین مدل دوچرخه برقی دانست. SRAM XO1 Eagle سیستم تعوض دنده 12 سرعته ایست که توسط جاینت انتخاب و بر دوچرخه کوهستان نصب شده است. این سیستم تنها با یک کلیک و در یک حرکت عمل می‌کند تا از آسیب رسیدن به زنجیر جلوگیری شود.سیستم انتقال قدرت هم SRAM XO1 Eagle برگزیده شده که سریع ،قوی و ساکت، در امرِ تعویض دنده است.سیستم ترمز SRAM Code RSC به خصوص برای اهدافی مثل مسابقه‌های میدانی، صعود به تپه‌های بلند و فرود از شیب‌های تند طراحی شده است،پس قدرت نهفته در آن برای آنانی که قصد دارند آنسوی بی‌نهایت‌ها را کشف کنند،بسیار مناسب است.در وصف خصوصیات دوچرخه کوهستان همچنین باید به خودروی 12 سرعته که تناسبِ بی نقصی با شیفتر و سایر اجزاء سیستم دنده دارد،اشاره کرد. خودروSRAM PG-1230 از 11 تا 50 دندانه دارد، این بازه وسیع برای هر استایل دوچرخه سواری برازنده است.فرمان عریض این دوچرخه برقی از محصولات خود جاینت است که با نام Giant Contact Trail SL خوانده می‌شود. این فرمان صاف آلومینیومی mm800 عرض دارد تا سوارکار کنترل بیشتری بر دوچرخه کوهستان خود داشته باشد و آنرا با سهولت هدایت کند. همانطور که گفته شد با خرید دوچرخه کوهستان برقی REIGN E+0 شما یک وسیله دارید که به معنای واقعی کلمه همه فن حریف است و هیچ کدام از شرایط سخت در برابر شتاب آن مانع نمی‌شود.


دو اصل مهم در هنگام دوچرخه سواری که حتما به آن توجه داشته باشید : 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید .
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

تکنولوژی‌های مورد استفاده در این دوچرخه

  • HYBRID CYCLING TECHNOLOGY: این تکنولوژی با ترکیب نیروی الکتریکی و نیروی وارده از طرف سوارکار،یک نیروی هوشمند،قدرتمند و طبیعی ایجاد می‌کند و خاطره ای شیرین از هر سواری برجای می‌گذارد.این تکنولوژی خود حاصل تعامل میان تکنولوژی‌های RideControl ، سیستم باتری EnergyPack و موتور SyncDrive است.
  • MAESTRO SUSPENSION TECHNOLOGY : در این تکنولوژی که بر سیستم کمک فنر تاثیر مثبت دارد، 4 نقطۀ محور با قرار گیری ظریف در تعامل با دو نقطه اتصال، یک محور متحرک تشکیل می‌دهند که بستری عالی برای عملکرد کمک فنر ایجاد می‌کند.
  • SYNCDRIVE PRO: تکنولوژی موتور دوچرخه برقی که حاصل همکاری میان جاینت و یاماهاست.با تغییراتی که جاینت بر این موتور اعمال کرده، این وسیله حالا می‌تواند بالاترین سطح دوچرخه سواری را اجرا کند.لازم به ذکر است این تکنولوژی تنها روی دوچرخه‌های بسیار حرفه ای اعمال می‌شود.
  • SMART ASSIST: تمامی موتورهای SYNCDRIVE به این تکنولوژی مجهز هستند. تکنولوژی کمک هوشمند با کسب اطلاعات از سنسورهای گوناگون ، و با بررسی نیروی وارده از سوی شخص و همچنین شرایط زمین ،میزان بهینۀ کمک به پدال زنی را تعیین می‌کند.به این معنی که نیروی کافی برای حمایت از سوارکار در پدال زنی ،در صورت نیاز فراهم می‌شود،و در صورت عدم نیاز نیرو ذخیره می‌شود.
  • ENERGYPAK: تازه ترین سری از باتری‌های ENERGYPAK به گونه ای طراحی شده است که در معرض دید نیست و همچنین مقاومت هوا را به نوبه خود کم کند. باتری‌های متنوعی برای دوچرخه الکتریکی وجود دارد که هر کدام برای نوعی استایل مناسب است. مانند ENERGYPAK SMART یا ENERGYPAK .
  • RIDCONTROL ERGO 3: این سیستم ارتقاء یافته از دکمه‌هایی تشکیل شده که در گریپ‌های فرمان فرو رفته‌اند. شخص می‌تواند که کنترل سه دکمه ای را سمت راست یا سمت چپ جاگذاری کند تا راحتی در تعویض حالت های نیرو دوچرخه آسان شود. شما حتی مقدور هستید تا در صورت علاقمندی یک کنترل دیگر بر سمت دیگر نصب کنید. با نصب اپلیکیشن RIDECONTROL می توانید به قطر دایرۀ کنترل خود، اضافه کنید.
  • RIDECONTROL GO: این تکنولوژی از یک دکمه چند منظوره بر روی لوله بالایی تنه تشکیل شده است . LEDهای رنگی روی لوله بالایی تنه به شخص اجازه می‌دهد که حالت نیرو را پیگیری کرده و فرمان را در وضعی درست قرار بدهد،بعلاوه میزان باتری و حمایت را نیز نمایش می‌دهد.

ویژگی‌های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می‌سازد :

  • Motor: SyncDrive Pro, 85Nm, powered by Yamaha
  • Display: RideControl GO, frame integrated LED displayANT+ Wireless display compatible
  • Battery: EnergyPak Smart 750WhEnergyPak Plus range extender compatible
  • Frame: ALUXX SL-grade Aluminum, Advanced Forged Composite Upper Rocker, 160mm Maestro suspension system, 'Boost' 148x12mm, UDHTM derrailleur hanger
  • Fork: Fox 38 Float Factory 29er, 170mm travel, GRIP2 VVC Damper, Boost 110x15 Kabolt floating axle, with fender, e-Bike optimized
  • Colors: Chameleon Neptune

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین میتوانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

رنگ (Colors)
Phantom Green
سیستم ترمز (BRAKES)
SRAM Code RSC, hydraulic disc, 220mm[F] /200mm[R]
فریم (FRAME)
ALUXX SL-grade Aluminum, Advanced Forged Composite Upper Rocker, 160mm Maestro suspension system, 'Boost' 148x12mm, UDHTM derrailleur hanger
دوشاخ (FORK)
Fox 38 Float Factory 29er, 170mm travel, GRIP2 VVC Damper, Boost 110x15 Kabolt floating axle, with fender, e-Bike optimized
Shock
Fox Float X2 Factory, EVOL Large Volume sleeve, 2-position lever, 205x62.5mm Trunnion mount, custom tuned
فرمان (handlebar)
Giant Contact Trail SL, 35x800mm
کرپی فرمان (stem)
Giant Contact SL 35
لوله زین (seat post)
Giant Contact Switch, dropper, 30,9mm (S:125, M: 150, L/XL:170)
زین (saddle)
Giant Romero SL Trail
Pedals
Flat pedal
شیفتر (SHIFTERS)
SRAM XO1 Eagle
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
MRP 1X HD2 custom co-molded chain guide
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
SRAM XO1 Eagle
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
SRAM Code RSC
خودرو (CASSETTE)
SRAM PG-1230, 11-50T, 12-speed
زنجیر (CHAIN)
SRAM XO1 Eagle PowerLock
طبق قامه (CRANKSET)
SRAM X-Sync Eagle 36T chainringPraxis e-Carbon custom carbon crankarm set (S/M:160, L/XL:165)
طوقه (RIMS)
Giant e-TRX 29"[F] 27.5"[R], Tubeless ready, 30mm inner width
توپی (HUBS)
Giant e-TRX [F] 110x15 [R] 148x12mm Thru-axle
پره (SPOKES)
Giant e-TRX
تایر (TIRES)
Maxxis Minion DHF 29x2.6" foldable, Tubeless, EXO+, 3C MaxxTerra[F]Maxxis High Roller II 27.5x2.5" foldable, Tubeless, DoubleDown, 3C MaxxTerra Compound [R]
Motor
SyncDrive Pro, 85Nm, powered by Yamaha
Battery
EnergyPak Smart 750WhEnergyPak Plus range extender compatible
Sensors
RideControl Ergo 3, grip integrated
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
خروج‌ازخط
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم