مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوچرخه

دوچرخه کورسی کربن جاینت تی سی آر ادونسد اس ال 1 دیسک | (2021) Giant TCR ADVANCED SL 1 DISC

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
ناموجود
توضیحات

دوچرخه کورسی جاینت تی سی آر ادونسد اس ال 1 دیسک بهترین انتخاب برای افرادی است که روی عملکرد دوچرخه در تمامی زمینه ها حساس هستند. خانواده TCR دوچرخه های جاینت بیش از سه دهه است که جزو بهترین دوچرخه های جاده محسوب می شوند. TCR ADVANCED SL 1 DISC طراحی شده است تا با ارائه بدنه ای سبک و مستحکم به همراه ایرودینامیک بهبود یافته جان دوباره ای به این سری ببخشد.

مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
خروج‌ازخط
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
7,330,000 تومان
6,980,000 تومان
قیمت دوچرخه 20 مدل K07-V از برند اوکی در مقایسه با ویژگی‌ها و مشخصات آن بسیار منطقی بوده و به صورت زیر معرفی می‌شود: تنه آهنی مستحکم با مقاومت بسیار بالا دوشاخ کمک دار سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار سیستم ترمز وی بریک...
5,660,000 تومان
5,250,000 تومان
برند اورلرد با ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب می‌تواند خرید دوچرخه اورلرد مدل OV-4000 با ویژگی‌های زیر باشد: تنه آلومینیومی سبک ترمزبندی...
5,250,000 تومان
4,830,000 تومان
با داشتن کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، خرید دوچرخه بچه گانه اورلرد مدل OV-3000 توصیه شده است. مشخصات زیر برای این دوچرخه کودک معرفی می‌شود: بدنه سبک و زیبا از جنس آلومینیوم طوقه‌های رینگی منیزیم تایرهای پهن...
14,790,000 تومان
13,990,000 تومان
ایده خرید دوچرخه ترک وان مدل T11000-D به عنوان دوچرخه ارزان قیمت و حرفه‌ای انتخاب مناسب و مفیدی به شمار می‌رود. ویژگی‌های زیر در ارتباط با این محصول مورد توجه است:جنس بدنه آلومینیوم 6061سیستم دنده شیمانو 24...
13,840,000 تومان
13,240,000 تومان
خرید دوچرخه کوهستان حرفه ای با دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن، کار سختی نخواهد بود. دوچرخه کوهستان ترک وان مدل T10000-D با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر معرفی می‌شود: لاستیک Kenda جنس بدنه آلومینیوم 6061 ترمز دیسک مکانیکی...
9,840,000 تومان
9,170,000 تومان
خرید دوچرخه اورلرد 20 مدل O104-D برای هر نوع مسیر مناسب بوده و می‌توانید از آن برای مسیر شهری و کوهستان استفاده کنید. مشخصات مهم این محصول به شرح زیر است: فریم آلومینیوم 6061 با طراحی زیبا کابل کشی از داخل تنه فرمان،...
4,100,000 تومان
3,790,000 تومان
خرید دوچرخه المپیا سایز 16 مدل SHR16101 به عنوان یک محصول با کیفیت از برند شناخته شده المپیا می‌تواند تمامی نیازهای فرزند شما به هنگام دوچرخه‌سواری را تامین کند و یک خاطره بی‌نظیر از سواری را برای او داشته باشد....
پیشنهاد ویژه
14,800,000 تومان
-1,060,000 تومان
13,740,000 تومان
خرید دوچرخه ویوا 26 مدل اورانوس برای هر نوع سواری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چرا که یک دوچرخه دومنظوره به حساب می‌آید و هر نیازی را پاسخگو می‌باشد. ویژگی‌های زیر را برای این محصول معرفی می‌کنیم: فریم آلومینیوم...
بررسی تخصصی

دوچرخه جاینت تی سی آر ادونسد اس ال به عنوان جدیدترین عضو خانواده TCR در تمامی زمینه ها بهبود یافته است. بدنه فیبر کربن این دوچرخه کورسی که با بهره گیری از تکنولوژی Advanced SL Composite  ساخته شده است نسبت استحکام به وزن فوق العاده بالایی دارد که تا به حال هیچ یک از مدل های قبلی به دست نیافته بودند. همین سبک تر شدن باعث می شود شتاب گیری و سرعت حرکت در مسیرهای شیب دار تا حد زیادی افزایش پیدا کند. جالب است بدانید بسیاری از دوچرخه سوارهای حرفه ای که در مسابقات شرکت می کنند دوچرخه جاینت تی سی آر ادونسد را به عنوان دوچرخه ای کامل برای کسب پیروزی در مسیر های دشوار بر می گزینند.

خصوصیات ایرودینامیکی مهم ترین پیشرفت دوچرخه جاینت TCR ADVANCED SL 1 نسبت به مدل های قبلی است که به لطف تغییرات جزئی اعمال شده روی بدنه فوق العاده ارتقا یافته است و به ذخیره سازی هر چه بیشتر انرژی در مسیرهای طولانی کمک می کند. به این مدل یک فرمان کامپوزیتی مدل Contact SLR نیز اضافه شده است که در سریع تر شدن این دوچرخه در مقابل باد نقش دارد. از دیگر تغییرات به وجود آمده در طراحی بدنه این دوچرخه Giant می توان به بزرگ تر شدن فریم و دوشاخ جلو اشاره کرد که امکان استفاده از تایر هایی با عرض حداکثر 32 میلی متر را نیز فراهم می کند.

giant logoجاینت سبک مثله باد ! جاینت سریع مثله برق ! 


 سوار بر زندگی، سوار بر جاینت

دوچرخه-کورسی-جاینت-تی-سی-آر-ادونسد-اس-ال-1-دیسک-Giant-TCR-ADVANCED-SL-1-DISC-2021

دوچرخه کورسی جاینت | (2021) Giant TCR ADVANCED SL 1 DISC

دوچرخه جاینت تی سی آر به سیستم ترمز SRAM Force مجهز شده است. این نوع ترمز دیسک هیدرولیکی قدرت توقف بالایی دارد و قابلیت تنظیم کردن آن کنترل بیشتری در شرایط آب و هوایی مختلف و سطوح گوناگون فراهم می کند. سیستم دنده دوازده سرعته این مدل نیز توسط برند SRAM تولید شده است. طبیعی است که استفاده از چنین قطعات باکیفیتی از بهترین برند های لوازم دوچرخه باعث افزایش قیمت دوچرخه کورسی جاینت می شود.

لوله فرمان دوچرخه کورسی به کمک تکنولوژی OverDrive 2 طراحی شده است که یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های انحصاری جاینت است. ثباتی که این سیستم توسط لوله فرمان مخروطی شکل و کاسه دوشاخ هیدرولیکی سایز بزرگ در کنترل دوچرخه فراهم می کند در نوع خود بی نظیر است. سیستم چرخ ها نیز با وجود طوقه های عریض بدون قلاب و تایر های بدون تیوب CADEX Road Race گرد تر به هدایت بهتر دوچرخه در مسیر های پر پیچ و خم کمک می کند. شما می توانید سوالات متنوع خود را با کارشناسان فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ مطرح کنید.


در استفاده و خرید دوچرخه دو نکته مهم وجود دارد

  1. همیشه در هنگام دوچرخه سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید .
  2. همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

تکنولوژی های مورد استفاده در این دوچرخه

  • Advanced SL Composite Technology : تکنولوژی استفاده از ترکیبات کربن درجه یک و فناوری های انحصاری جاینت در جهت تولید سبک ترین، سرسخت ترین و با کیفیت ترین فریم های این شرکت. این نوع فریم ها گزینه مورد علاقه دوچرخه سواران حرفه ای و رقابتی می باشد.                
  • Tubeless system : سیستم کامل چرخ،لاستیک،دریچه و درزگیر به گونه ای طراحی شده اند که می توانند از پنچر شدن جلوگیری کنند و سواری روان تر و سریع تری رقم بزنند.
  • OverDrive 2 : پیشرفته ترین کاسه دوشاخ در دوچرخه های جاینت امروزی است که عملکرد بی نظیری در کنترل و هدایت دوچرخه ارائه می دهد.
  • RS Ready : قابلیت نصب سریع سنسور Giant RideSense و سخت افزار های مریوطه روی فریم.
  • Compact Road Design : کاهش ابعاد فریم از طریق شیب دادن به لوله بالایی که باعث کاهش وزن و سختی بیشتر شده و دوچرخه را برای تمام افراد قابل استفاده می کند.
  • Integrated Seatpost : طراحی یکپارچه لوله زین و فریم که باعث کاهش وزن نسبی می شود و خصوصیات ایرودینامیکی دوچرخه را بهبود می بخشد.
  • MegaDrive : طراحی مهندسی شده و افزایش سایز لوله پایینی فریم به منظور دستیابی به کنترل بهتر و فراهم نمودن مقاومت کافی برای پدال زدن با تمام قدرت.
  • PowerCore : توپ تنه بزرگ با قطر 86 میلی متر که مقاومت کافی و تعادل لازم را در دو طرف دوچرخه فراهم می کند.
  • Hookless Rim : استفاده از طوقه های بدون قلاب به منظور دستیابی به کنترل بهتر به خصوص در پیچ ها که بدون افزایش کوچکترین وزنی میسر می شود.


ویژگی های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می سازد :

  • frame : Advanced SL-Grade composite, Integrated seatpost, disc
  • Fork : advanced SL-Grade composite, Full-composite OverDrive 2 steerer, disc
  • Wheels : Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem
  • Shifter : SRAM Force eTap AXS
  • Crankset : SRAM Force D1 DUB, 35/48 with Quarq DZero power meter
  • Color : Gloss Cosmos Navy / Glosss Metalic Red / Matte Black

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین میتوانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی آریا چرخ ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول

مشخصات

سال ساخت
2021
رنگ (Colors)
Gloss Cosmos Navy / Gloss Metallic Red / Matte Black
سیستم ترمز (BRAKES)
SRAM Force eTap AXS hydraulic
فریم (FRAME)
Advanced SL-Grade Composite, integrated seatpost, disc
دوشاخ (FORK)
Advanced SL-Grade Composite, full-composite OverDrive 2 steerer, disc
Shock
N/A
فرمان (handlebar)
Giant Contact SLR
کرپی فرمان (stem)
Giant Contact SLR
لوله زین (seat post)
integrated design
زین (saddle)
Giant Fleet SLR
Pedals
N/A
شیفتر (SHIFTERS)
SRAM Force eTap AXS
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
SRAM Force eTap AXS
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
SRAM Force eTap AXS
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
SRAM Force eTap AXS hydraulic
خودرو (CASSETTE)
SRAM Force, 12-speed, 10x28
زنجیر (CHAIN)
SRAM Force D1
طبق قامه (CRANKSET)
SRAM Force D1 DUB, 35/48 with Quarq DZero power meter
توپ تنه (B.B SET)
SRAM DUB, press fit
طوقه (RIMS)
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem (F:42mm, R:42mm)
توپی (HUBS)
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem, 12mm thru-axle
پره (SPOKES)
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem
تایر (TIRES)
CADEX Road Race, tubeless, 700x28mm (25c), folding
وزن (Weight)
تمام شرکت های دوچرخه سازی تلاش خود را برای ارائه کمترین وزن می کنند حال آنکه فریم دوچرخه های جاینت سبک ترین فریم های دنیا هستند.
مدل
TCR ADVANCED SL 1 DISC
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه
بدون نظر

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
نام تجاری:
ناموجود
خروج‌ازخط
موجود شد خبرم کن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم