مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
فیلترها
دسته بندی
قیمت
تومان تومان
فیلتر

سله رویال SELLE ROYAL

5.0
0 تومان
زین بچه گانه سله رویال مدل Selle Royal Ben زین بچه گانه مدل Ben، مناسب برای دوچرخه های پسرانه با چرخهای 16، 20 یا 24 اینچی است. این زین با ماتریس فوم شرکت سله رویال پوشانده شده است و از گرافیک جذاب black-on-black...
5.0
640,000 تومان
590,000 تومان
تا چه حد با اهمیت یک زین استاندارد آشنایی دارید؟ درصورتی‌که به صورت حرفه‌ای تصمیم دارید دوچرخه سواری را ادامه دهید، از این رو لازم است تا حتماً در انتخاب زین نیز دقت به خرج داده و مدلی را انتخاب کنید که در طول مسیر...
5.0
620,000 تومان
565,000 تومان
یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های دوچرخه را می‌توان زین آن عنوان کرد؛ زیرا درگیری زیادی با بدن دارد و مخصوصاً در زمان رکاب زنی می‌تواند تأثیر بسزایی در بازده دوچرخه‌سوار داشته باشد. درصورتی‌که یک زین به طور...

برند SELLE ROYAL ساخت کجاست

شاید این اولین سوالی نباشد که به ذهن شما خطور می‌کند اما قطعاً از مهم‌ترین پرسش‌هایی است که ذهنتان را به خود مشغول خواهد ساخت. برند SELLE RORAL سال ۱۹۵۶ در کشور ایتالیا پایه گذاری شد و در طول این ۶۶ سال، درست از همان سال اول تا  همین امروز تنها بر پیشرفت محصولاتش متمرکز بوده است. حاصل این تلاش بدون وقفه تولید زین‌هایی می‌باشد که تقاضای جهانی برای آنها هر روز درحال افزایش است و این خود مهر تاییدی بر کیفیت بالای محصولات SELLE ROYAL بحساب می‌آید. تولیدات این برند هم اکنون به ده‌ها کشور صادر می‌شوند و آمارها از ادامۀ پیش‌رویِ میزان فروش این محصولات را نمایان می‌سازد چرا که محبوبیت زین‌های این برند درحال گسترش در سراسر جهان می‌باشد.


قیمت زین SELLE ROYAL

زین SELLE ROYAL یکی از خوش‌آوازه‌ترین برندهای سازنده قطعات دوچرخه بشمار می‌آید، شهرتی که از کیفیت بالای محصولاتش نشات می‌گیرد. قیمت زین SELLE ROYAL کاملا به نوع و مدلی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد و با توجه به تنوع بسیار مدل‌های این برند، گسترۀ قیمت نیز در میان تولیدات آن وسیع بوده بطوریکه نه تنها خریدار آپشن‌های بیشتری برای برگزیدن زین مناسب خواهد داشت بلکه قادر است بهترین تصمیم با در نظرگیری بر بودجۀ خود را بگیرند. در کل قیمت زین‌های SELLE ROYAL در ارتباط با میزان پیچیدگی بالا و پایین می‌شود، نه کیفیت. یعنی تمام زین‌های این برند از حیث کیفیت به یک اندازه قابل تقدیر اند اما ممکن است یکی از دیگری پیشرفته‌تر باشد و در دوچرخه‌های حرفه‌ای‌تر استفاده گردد، اما این تنها نشانگر هدف دوچرخه است و ارتباطی با کیفیت ندارد. بر همین اساس زین‌های کودک SELLE  ROYAL بدلیل ساختمان ساده‌تر از انواع دیگر ارزان‌تر هستند.


خرید زین SELLE ROYAL

زین یکی از حیاتی‌ترین بخش‌ها در یک دوچرخه بشمار می‌آید که نقش بسیار پررنگی در میزان راحتی دوچرخه‌سوار و در نتیجه کیفیت سواری دارد. اهمیت این قسمت از دوچرخه از این جهت بالاست که در تماس مستقیم با بدن دوچرخه‌سوار است و در قسمتی حساس قرار دارد که ویژگی‌هایش مستقیماً بر موقعیت نشستن و قسمت فوقانی بدن اثر می‌گذارند، در سایۀ همین مسائل دوچرخه‌سوار باید انتخاب زین را جدی بگیرد. راه اول برای بهره‌گیری از زین SELLE ROYAL خرید دوچرخه‌ای مجهز به این برند است، اما اگر دوچرخۀ شما به این زین مجهز نشده می‌توانید یکی از مدل‌های آنرا خریده و بر دوچرخه نصب کنید.

اگر به خرید زین SELLE ROYAL قانع شده‌اید، باید گفت که شما می‌توانید خرید خود را در فروشگاه حضوری یا اینترنتی معتبر آریا چرخ انجام دهید. این فروشگاه مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه را داراست و تمام محصولاتش از جمله زین SELLE ROYAL را از مجاری قانونی وارد می‌کند که یعنی در اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه تردیدی نیست. کادر مجرب این فروشگاه هم آماده اند تا بصورت تلفنی و حضوری شما را در امر انتخاب یاری رسانند. خبر خوش اینکه اگر همین حالا به وبسایت آریا چرخ مراجعه کنید می‎توانید از تخفیفات آن بهره‌مند گردید.


انواع مدل‌های زین SELLE ROYAL

برای رفع نیاز هزاران دوچرخه‌دوست که قطعاً از اقشار و گروه‌های سنی مختلف با فیزیولوژی‌های گوناگون هستند، این برند دست به راه اندازی خطوط تولید محصولاتی با بالاترین میزان تنوع زده تا راحتی و لطافت این تولیدات سهم همه باشد. هرکدام از مدل‌های زین SELLE ROYALبرای هدف بخصوصی ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند و بدلیل نقش بزرگی که زین در کارایی یک دوچرخه ایفا می‌کند، سبب افزایش کیفیت سواری برای دوچرخه‌سوار می‌گردند. تولیدات SELLE ROYAL به سه گروه Scientia، Comfort و Accessories تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های خاص به خود را دارا هستند.

Scientia همانطور که از نامش عیان است کاملا براساس علم و خصوصاً علوم فیزیولوژی و با همکاری دانشگاه تربیت بدنی آلمان colonge که بهترین دانشگاه ترتیب بدنی در اروپاست ساخته شده و قابلیت تنظیم شدن، قلب آن بحساب می‌آید. این دسته زین‌ها با مطالعۀ دقیق موضوعاتی مانند تفاوت میان فیزیولوژی جنسیت‌ها، فُرم زین و شکل قسمت فوقانی بدن و همینطور با تکیه بر علوم ارگونومیک و اندازه‌گیر‌های بسیار دقیق ساخته شده‌اند. این زین‌ها از لحاظ زاویه و طول قابل تنظیم بوده تا آسیب به کمر و دیگر اعضای حیاتی بدن کاهش یابد و دوچرخه‌سوار از یک دوچرخه‌سواری راحت و شیرین بی‌نصیب نماند.

در گروه بعد یعنی comfort برای تمام استایل‌های دوچرخه‌سواری و سَبک‌های آن، زینی با بهترین طراحی و مواد اولیه وجود دارد که شامل دوچرخه بزرگسال و کودک می‌شود. برای مثال زین comfort مدل Ben یک زین مناسب برای دوچرخه‌های پسرانۀ ۱۶، ۲۰ و ۲۴ می‌باشد و با فومی نرم و انعطاف‌پذیر پوشانده شده است. مدل Candy هم یک زین بچگانه ساخته شده برای دوچرخه‌های دخترانه شمرده می‌شود که در دوچرخه‌های ۱۶، ۲۰ و ۲۴ کاربرد دارد و مثل مدل Ben سطحی از جنس فوم نرم روی آن‌را فرا گرفته است. زین‌هایی نیز در این طبقه بندی قرار می‌گیرند که برای نوع مشخصی از دوچرخه بزرگسالان طراحی شده‌اند. Lookin Athletic زینی طراحی شده برای یک دوچرخه بزرگسال می‎باشد که در تمام انواع دوچرخه بازده خوبی داشته و ۴ تکنولوژی مختلف و انحصاری SELLE ROYAL در آن بکار گرفته شده است. یکی از این تکنولوژی‌ها ROYALGEL می‌باشد که با ایجاد بستری نرم و انعطاف پذیر، فشار به بدن دوچرخه‌سوار را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد. این زین همچنین تکنولوژی Cool Cover‌ را در خود جای داده که آن‌را تا سقف ۲۵ درجه خنک‌تر از زین‌های عادی می‌سازد.

اکسسوری نیز در میان محصولات SELLE ROYAL به چشم می‌خورد که در تکمیل این زین‌ها بطور جداگانه بفروش می‌رسند. این لوازم جانبی شامل کیف قابل اتصال به زین در سایزهای گوناگون، کاور پوشاننده زین و چراغ اتوماتیک زین می‌شوند.

مشاهده بیشتربستن

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم