مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-1,860,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه جاینت شهری روام دیسک 2 - GIANT Roam 2 Disc (2022)

برند:
GIANT
دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • مشکی مشکی
سایز فریم
  • M
  • L
موجود
توضیحات

اگر به دنبال ماجراجویی در طبیعت و کوهستان هستید و در کنار آن می‌خواهید که مسیرهای شهری و بین‌شهری را نیز با صرف کمترین انرژی و به‌سادگی طی کنید، دوچرخه ROAM ۲ دیسک جاینت می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این دوچرخه با وجود این که در سبک شهری طراحی شده، اما به‌واسطه ویژگی‌های خاص خود برای تمامی مسیرهای موجود از جمله آسفالت و خاکی با هدف تفریح و ورزش مناسب است:

  • فریم آلومینیومی ALUXX-Grade مرغوب و باکیفیت
  • دوشاخ تنظیمی و قفلشو حرفه‌ای
  • ست دنده شیمانو اورجینال
  • لوله زین آلومینیومی ضامن‌دار
  • ترمزبندی هیدرولیکی از برند TEKTRO
  • تایرهای Giant CrossCut دومنظوره
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
170022030103
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
55,110,000 تومان -1,860,000 تومان تخفیف 53,250,000 تومان
آلومینیوم
آلومینیوم
18 سرعته
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
700c (28)
دیسک هیدرولیک - Hydraulic Disc
کالاهای مشابه
10,230,000 تومان
9,580,000 تومان
خرید دوچرخه 29 اورلرد مدل O102-D برای دوچرخه‌سواری چه در مسیرهای کوهستانی و چه شهری مناسب بوده و با توجه به قیمت رقابتی خود یک گزینه ایده‌آل است. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: پیشرانه ۲۴ سرعته...
4,600,000 تومان
4,180,000 تومان
دوچرخه 16 بلست مدل درایور با طراحی اسپرت و زیبای خود برای کودکان از سن 5 سال به بالا مناسب است. این دوچرخه کودک به سبب برخواردی از ویژگی‌های زیر یک گزینه ایده‌آل برای خرید خواهد بود: تنه با طراحی اسپرت و زیبا از جنس...
8,500,000 تومان
7,190,000 تومان
دوچرخه سایز 26 مارلین پلاس 500 محصولی که تمام مشخصات یک دوچرخه کوهستان حرفه‌ای را دارد اما با قیمت شگفت‌انگیزی عرضه می‌شود. مهمترین مشخصات این دوچرخه عبارتند از: طراحی زیبا و حرفه ای تنه از جنس آهن دوشاخ جلو کمک دار...
4,650,000 تومان
4,240,000 تومان
اگر به دنبال خرید دوچرخه دخترانه سایز 16 زیبا و از برند معتبر هستید، دوچرخه 16 دخترانه بلست مدل Dona پیشنهاد ما به شماست. مشخصات مهم این محصول عبارتند از: تنه با طراحی زیبا از جنس آهن طوقه‌های چرخ جلو و عقب رنگی...
10,130,000 تومان
9,480,000 تومان
برای افرادی که به دنبال دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت اما باکیفیت هستند، دوچرخه 27.5 اورلرد مدل O102-D گزینه‌ای ایده‌آل و خوب محسوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو...
5.0
10,030,000 تومان
9,380,000 تومان
دوچرخه 26 اورلرد مدل O102-D یک دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت و باکیفیت بوده که از مدل‌های برتر اورلرد محصوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: مجهز به سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو اورجینال دوشاخ جلو...
5.0
4,870,000 تومان
4,660,000 تومان
اگر به دنبال اطلاعت درباره خرید و قیمت دوچرخه 12 اوکی مدل Hr212 هستید می‌توانید موارد زیر را به صورت خلاصه در نظر بگیرید: تنه آهنی مقاوم با طراحی زیبا و چشم نواز طوقه چرخ از جنس آلومینیوم و رنگی قاب زنجیر کامل فلزی...
5.0
6,990,000 تومان
6,580,000 تومان
دوچرخه اورلرد مدل OV-7000 از جدیدترین محصولات این برند بوده که بسیار پرطرفدار می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوچرخه 20 زیبا موارد زیر می‌باشد: تنه از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم سیستم ترمز قدرتمند دیسک مکانیکی طوقه...
بررسی تخصصی

مشخصات و خرید دوچرخه شهری Giant Roam Disc 2

مشخصات دوچرخه‌های توریستی هم از این قرار بوده که چرخ‌ها برای حمل با احتمالی، متناسب با بار سنگین انتخاب می‌شوند. جاینت برای تولید ROAM DISC 2 از هر دونوع دوچرخه، صفاتی را برگزیده و ادغام کرده تا این دوچرخه توریستی را روانه بازار کند. دوچرخه توریستی جاینت ROAM DISC 2، دوچرخه ایست که می‌تواند بسیاری از دوچرخه سواران را شگفت زده کند. از ویژگی‌هایی مشترک بین مشخصات دوچرخه شهری و توریستی، داشتن وزن کم و بدنه ای سبک است، از این رو جاینت به وسیله تکنولوژی ALUXX فریم آلومینیومی این وسیله را تشکیل داده که همچنین با استناد به علم هندسه با لوله‌های بصورت صاف تولید شده است. این امر سببِ افزایش تعادل و ایجاد حالت صحیح ورزشکار می‌شود.

این دوچرخه توریستی ROAM DISC 2، بسیار خوش ساخت و کارآمد می‌نماید. برای مثال، لوله زینِ D شکل این وسیله در مسیرهای خاکی و ناهموار، لرزش‌ها را به خود جذب می‌کند، تا پرش دوچرخه‌سوار بر روی زین، به حداقل برساند. تکنولوژی ساخت این لوله زین، که در سال 2014 معرفی شده، حالا بهترین لوله زین کربنی را برای حرفه‌ای‌‌ها تولید می‌کند. بعلاوه دوشاخ فنری کربنی این وسیله، با خنثی سازی اثر دست اندازها، در کنار لوله زین، سواری نرم و آرام را به شخص تقدیم می‌کند. همچنین اگر برای مسیر‌های روزانه به دنبال خرید بهترین دوچرخه هستید، این وسیله به یک ترک‌بند مجهز شده، تا وسایل شمارا حمل کند.


Ride Unlished

دوچرخه-شهری-جاینت-Giant-roam-2-disc-2022

خرید دوچرخه شهری جاینت Roam 2 2022

دوچرخه جاینت 2022 توریستی ROAM DISC 2، با اتخاذ درجات بالای کیفیت و کارایی، به سطح جدیدی از محبوبیت رسیده است. فرمان این محصول مدل GIANT XC می‌باشد. که سوارکار می‌تواند آنرا با توجه به قد و حالت استاندارد خود، تا °9 به سمت عقب و °6 به سمت بالا تغییر دهد. همچنین این فرمان با پهانی 690mm، قدرت کنترل شخص را تا حد چشمگیری بالا می‌برد. زین نیز، از توجه مهندسان دریغ نمانده، و giant sport انتخاب شده با راحتی و ساختاری بی نظیر. سیستم تعویض دنده 9 سرعته، Shimano altus بوده که به دلیل کارکرد سریع و موثر در تعویض دنده، طرفداران زیادی دارد.

گزینش سیستم انتقال قدرت Shimano olivio و طبق انداز Shimano acera، مجموعه‌ای از بهترین‌ها را تشکیل داده تا سوارکار با اطمینان به راه خود ادمه دهد. بعلاوه سیستم ترمز Tektro TKD این دوچرخه توریستی با بیش‌ترین قدرت نگه دارندگی، آماده شده تا درهر بار احساس خطر دوچرخه را متوقف کند. برای چندین برابر کردن ارزش این وسیله از قیمت دوچرخه توریستی ROAM DISC 2، مهندسان, خودرو SHIMANO HG200 را بر این دوچرخه نصب کرده‌اند که استیل و 9 سرعته است.

طوقه و تایرهای مقاوم:

تایرهای 700 Giant CrossCut این دوچرخه توسط خود برند جاینت تولید می‌شوند و به علت تشکیل شدن از لاستیک بوتیل خاصیت کشسانی، مقاومت و انعطاف‌پذیری بالایی در برخورد با موانع مختلف در جاده‌های متفاوت دارند. در کنار این عامل، آج‌های درشت این تایرها نیز مخصوصاً در سربالایی‌ها و مسیرهای لیز و لغزنده اصطکاک زیادی ایجاد می‌کنند و چسبندگی زیادی را از خود نشان می‌دهند. از دیگر ویژگی این تایرها می‌توان به‌احتمال کمتر پارگی یا پنچری ناگهانی آنها در مواجهه با موانع و ضربات مختلف جاده اشاره کرد که در کنار طوقه‌های آلومینیومی دوجداره آن موانع را با کمترین تنش و تکانه‌ها طی می‌کند.

سیستم دنده کاربردی:

دوچرخه شهری جاینت مدل Roam 2 دیسک، لوازم دنده از جمله دسته‌دنده، شانژمان، طبق عوض کن، خودرو، شیفتر دنده و... از برند معتبر Shimano شیمانو تهیه شده‌اند که اطمینان و کنترل ورزشکار را در زمان پدال زدن بالا می‌برند و مخصوصاً برای دوچرخه‌سوارانی که به دنبال ماجراجویی هستند، انتخابی مناسب به شمار می‌رود؛ چرا که می‌توان با استفاده از آن تا مدت‌های طولانی بدون کاهش کیفیت سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری را به راحتی انجام داد.

در این زمان کمک‌فنر جلو 6.3 سانتی‌متری که به‌عنوان دوشاخ قفلشو و تنظیم شو SR SUNTOUR NEX نیز شناخته می‌شود، این امکان را به دوچرخه‌سوار می‌دهد تا در مسیرهای مختلف از ترکیب دنده‌های متفاوت استفاده کرده و سواری نرم با کمترین میزان ضربه و لرزش را تجربه کند.

ترمزبندی دیسکی هیدرولیکی:

سیستم ترمز به‌کاررفته در دوچرخه روآم ۲ دیسک تولید سال 2022، از نوع دیسکی هیدرولیکی و از برند تکترو بوده که هم در چرخ عقب و جلو از دیسک‌های 160mm برخوردار می‌باشد. با استفاده از Roam Disc به‌واسطه این قابلیت در کنار فرمان خوش‌دست و راحت خود، می‌توانید انواع زمین‌ها و ماجراجویی‌ها را بدون دردسر و سریع ادامه دهید. ترمز این مدل دومنظوره بسیار قدرتمند بوده و اجزای بادوامی دارد که از پس دست‌اندازهای جاده‌های ناهموار به‌خوبی برمی‌آید. 

این سیستم ترمز نسبت به دیگر انواع ترمزهای دیسکی مکانیکی و لقمه‌ای سبک‌تر بوده و عملکرد نرم‌تر و روان‌تری را در اختیار ما قرار می‌دهد. در کنار تمامی این مزایا اما پیچیدگی بالایی دارد و مخصوصاً در زمان نیاز به تعمیر یا سرویس حضور یک متخصص برای آن لازم است که البته هزینه‌های جانبی آن را افزایش می‌دهد‌.

بدنه آلومینیومی مستحکم:

با استفاده از این محصول جاینت به‌واسطه تنه و قاب آلومینیومی بسیار سبک آن می‌توانید به راحتی رکاب زده و مسافت‌های بین‌شهری و جاده‌ای را با انتقال کمترین نیروی ممکن به دوچرخه طی کنید‌. زاویه‌بندی خاص فریم این مدل به نحوی می‌باشد که مقاومت آن را در برخورد با موانع افزایش می‌دهد و مخصوصاً در انتقال نیرو دوچرخه‌ها به بهترین نحو عمل می‌کند.

به‌واسطه این ویژگی شما در زمان رکاب‌زدن می‌توانید با واردکردن کمترین میزان انرژی به راحتی رکاب زده و مسافت‌های طولانی جاده‌ای یا بین‌شهری را به راحتی طی کنید. این دوچرخه دو‌منظوره به همراه قاب آلومینیومی خود انعطاف‌پذیری بالایی داشته، از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار بوده و دیگر با زنگ‌زدگی یا شکستگی مواجه نمی‌شود. این امر باعث شده تا این دوچرخه توریستی پر قدرت گزینه‌ای اقتصادی نیز به شمار برود.


تکنولوژی‌های مورد استفاده در این دوچرخه توریستی

  • ALUXX Aluminum Technology : این تکنلوژی منحصر به جاینت، پروسه‌ای پیچیده که طی آن فریم‌های آلومینیومی مختص برند جاینت تولید می‌شود. این فریم‌های فوق سبک تجربه ای از سرعت بی نظیر را به صاحبان انواع دوچرخه و استایل ارائه میکند.  
  • D-Fuse : سیستم متشکل از لوله زین و فرمان یکپارچه با قابلیت حذف لرزش و ضربه

ویژگی‌های زیر این دوچرخه را از رقبایش متمایز می‌سازد :

  • Frame: ALUXX-Grade Aluminium, disc
  • Fork: SR Suntour NEX HLO 700C, 63mm
  • Wheels: Giant double wall aluminium
  • Shifters: Shimano Altus, 2x9
  • Crankset: Forged alloy, 30/46 S:170mm, M:170mm, L:175mm, XL:175mm
  • Colours: Black

دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام رکاب‌زدن از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه‌سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین میکند.

در صورت تمایل برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی موجود در بالای سایت تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آریا چرخ، از آخرین اخبار ما مطلع باشید.

مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
170022030103

مشخصات

سایز چرخ
700c (28)
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
18 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
دیسک هیدرولیک - Hydraulic Disc
سیستم ترمز (BRAKES)
Tektro TKD-143 hydraulic, [F]160mm, [R]160mm rotors
فریم (FRAME)
ALUXX-Grade Aluminium, disc
دوشاخ (FORK)
SR Suntour NEX HLO 700C, 63mm
Shock
N/A
فرمان (handlebar)
Giant Sport XC, 31.8mm
کرپی فرمان (stem)
Giant Sport, 7-degree S:70mm, M:80mm, L:90mm, XL:100mm
لوله زین (seat post)
Giant D-Fuse, alloy
زین (saddle)
Giant Sport
Pedals
Platform
شیفتر (SHIFTERS)
Shimano Altus, 2x9
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
Shimano Acera
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
Shimano Alivio
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
Tektro TKD-143
خودرو (CASSETTE)
Shimano HG200, 11x36
زنجیر (CHAIN)
KMC X9 with Missing Link
طبق قامه (CRANKSET)
Forged alloy, 30/46 S:170mm, M:170mm, L:175mm, XL:175mm
توپ تنه (B.B SET)
Threaded
طوقه (RIMS)
Giant double wall aluminium
توپی (HUBS)
Alloy, 28h
پره (SPOKES)
Stainless, 14g
تایر (TIRES)
Giant CrossCut, anti-puncture, 700x42c
سایر ویژگی ها
53mm max tyre size
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(4)
موضوع دیدگاه‌ها
ابعاد و سایز 4 دیدگاه
اصالت کالا 4 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 4 دیدگاه
قیمت و ارزش خرید 4 دیدگاه
کیفیت و کارایی 4 دیدگاه
امید سجادی
5.0 () .
اگر برای استاده شهری و بیرون شهری البته تو جاده و حتی خاکی دنبال دوچرخه بودید این مدل را اصلا از دست ندید. حدود 6 ماهه که مدام زیر پامه و اصلا شده وسیله نقلیه من . حرف نداره این دوچرخه

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
170022030103
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
55,110,000 تومان -1,860,000 تومان تخفیف 53,250,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم