مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

برندها

  • Elite

    لوازم جانبی دوچرخه‌سواری الیت Elite

    برند الیت بیش از 20 سال است که در زمینه تولید لوازم جانبی دوچرخه سواری فعالیت می‌کند. این مجموعه به منظور نزدیک‌تر شدن به ریشه‌های تاریخی و فرهنگی، فعالیت خود را در سال 2000 میلادی در یک سایت باستانی آغاز کرد. برند الیت با تکیه بر اخلاق حرفه‌ای، مصونیت فردی، صداقت و اعتماد، محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می‌کند که شرط اساسی موفقیت این شرکت است.
    این مجموعه متشکل از 60 دوچرخه سوار حرفه‌ای است که ایده‌های خود را در این حوزه عملی می‌کنند. شعار برند الیت، تلاش برای تحقیق، بازاریابی و ارائه بهترین لوازم جانبی دوچرخه سواری به قهرمانان ورزشی جهت دستیابی به معتبرترین اهداف است.

  • GIANT

    شرکت تولیدی سهامی عام جاینت که عموماً با نام جاینت معرفی می‌شود، شرکت تایوانی دوچرخه سازی است که به عنوان بزرگترین سازندهٔ دوچرخه های با کیفیت در جهان شناخته شده‌است

  • GIANT Accessories

    لوازم جانبی دوچرخه جاینت | Giant Bicycle Accessories

    برند جاینت از معدود شرکت هایی است که علاوه بر تولید دوچرخه در ضمینه تولید لوازم جانبی دوچرخه نیز فعالیت دارد و با تولید محصولات باکیفیت بسیار بالا ، دوچرخه سواری را برای شما ایمن تر و لذت بخش تر می کند.از دیگر ویژگی های محصولات جاینت می توان به تولید لوازم جانبی دوچرخه مطابق با هر نوع نیاز اشاره کرد.برای آشنایی با لوازم جانبی دوچرخه جاینت با ما همراه باشید.

  • SIGMA

    سیگما، غول تولیدکننده لوازم جانبی دوچرخه‌سواری

    دفتر مرکزی شرکت سیگما SIGMA فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی دوچرخه از سال 1981 در آلمان آغاز کرد. لوازم جانبی دوچرخه SIGMA با بالاترین سطح کیفیت و طراحی هوشمندانه و با بهره گیری از نوآوری و مهندسی دقیق و هدفمند تبدیل به محصولات ورزشی ممتاز در آلمان شده‌اند. کلیه محصولات این برند مشهور، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده و دارای تأییدیه CE اروپا هستند. این محصولات پس از تست کامل و دریافت تأییدیه از نظر کیفیت و امنیت به بازار عرضه می‌شوند.
    سیگما با دوچرخه سواران حرفه‌ای همچون کارل پلات، شاه کارل و غیره همکاری می‌کند. این افراد سال‌ها دوچرخه سواری را به عنوان یک حرفه انجام داده‌اند و ایده‌های زیادی برای بهبود دوچرخه و لوازم جانبی آن دارند. این برند با تولید تجهیزاتی با کاربری بالا، کاملاً قابل اعتماد و مقرون به صرفه، از دوچرخه سواران حمایت می‌کند. این روزها دوچرخه سواران حرفه‌ای و مشهور بسیاری در سراسر جهان از محصولات این برند استفاده می‌کنند. این افراد استفاده از تجهیزات برند سیگما را به آماتورهایی که دوچرخه سواری را به عنوان یک ورزش تفریحی انجام می‌دهند توصیه می‌کنند. زیرا ایمنی مهم‌ترین موضوع در این ورزش است.

  • آلپینا Alpina

    برند آلپینا ALPINA از سال 1980 میلادی در قالب یک شرکت خانوادگی در Sulzemoos (باواریا، آلمان) فعالیت خود را آغاز کرد. این برند همواره سعی در ایجاد تغییراتی در سبک طراحی لوازم جانبی ورزشی برای افزایش حس لذت از ورزش داشته است. این برند در تولید عینک‌های آفتابی، کلاه ایمنی اسکی و دوچرخه سواری از فناوری‌های پیشرفته بهره برده و محصولاتی خلاقانه را ارائه کرده است. تمرکز اصلی این برند روی توسعه محصولاتی است که به فن آوری های پیشرفته مجهز هستند. این کار برای ایجاد حفاظت بی نظیر از دوچرخه سواران انجام شده است.
    محصولات برند ALPINA در دفتر مرکزی این شرکت توسعه یافته و در بایرن نیز تولید می‌شوند. مهم‌ترین دغدغه این برند تولید محصولاتی با برچسب "Made in Germany" است. این کار با هدف ارائه محصولاتی ایمن و مطمئن و گسترش فعالیت خود در آلمان به عنوان محل تولد این برند انجام می‌شود. در نتیجه کلیه محصولات با هدف نظارت کامل بر روند تولید و اطمینان از کیفیت ارائه شده در دفتر مرکزی در آلمان تولید می‌شوند.

  • اس کی اس SKS

    برند SKS یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین تولید کنندگان شناخته شده در حوزه لوازم جانبی دوچرخه در جهان است. این برند بیش از 100 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت لوازم جانبی دوچرخه دارد. محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و به صورت انحصاری مهندسی شده و تولید می‌شوند. در ساخت محصولات برند SKS از بالاترین سطح تکنولوژی استفاده شده تا محصول نهایی از کیفیت ممتاز در میان رقبا برخوردار باشد. کلیه محصولات این برند مشهور پس از دریافت تأییدیه در لابراتوار و پس از تست ایمنی و کیفیت به بازار عرضه می‌شود.
    برند SKS همواره در صنعت دوچرخه سواری پیشرو بوده و در تولید محصولات خود به دنبال نوآوری و ابداع است. این برند در راستای پیشرفت صنعت لوازم جانبی دوچرخه قدم گذاشته و توانسته گام بزرگی در این راه بردارد و به یکی از برندهای تحسین شده جهان در بازار لوازم جانبی دوچرخه تبدیل شود. این برند با هدف افزایش امنیت و لذت دوچرخه سواری برای ورزشکاران این حوزه به صورت سالانه، محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. محصولات جانبی این برند همراهی قابل اعتماد برای سفر و ماجراجویی با دوچرخه هستند.
    با محصولات برند SKS بر سرعت خود بیفزایید، در مسیر موفقیت بمانید و به اهداف خود برسید. تجهیزات حرفه‌ای این برند در مهم‌ترین رویدادهای جهانی از جمله فستیوال سالانه دوچرخه سواری کوهستانی، «Mega-Sports» در ساندرن استفاده می‌شوند. هم اکنون تقاضا برای محصولات این برند مشهور در سراسر جهان بسیار زیاد است. دوچرخه سواران حرفه‌ای مشهور در سراسر جهان از لوازم جانبی این برند استفاده می‌کنند.

  • استار STAR

    برند دوچرخه استار STAR از جمله برندهایی است که به تازگی وارد ایران شده و توانسته در حوزه تولید دوچرخه کودک موفق عمل نماید. تمرکز این برند بر طراحی انواع دوچرخه کودک در سایزهای مختلف است. کیفیت محصولات تولید شده توسط این برند، متوسط نسبتاً خوب است. همچنین این برند به منظور پیشی گرفتن از سایر رقبا در بازار دوچرخه، به شدت به قیمت تمام شده محصولات خود توجه کرده است. قیمت مناسب و تنوع در مدل از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند هستند.

  • اسکات SCOTT

    برند اسکات scott در سال 1958 میلادی متولد شد. ورزش اسکی با نوآوری توسط یک مهندس با استعداد و اسکی کار حرفه‌ای به نام اد اسکات در شهر سان ولی آیداهو، متحول شد. اد اسکات، اولین چوب اسکی آلومینیومی مخروطی را طراحی کرده و آن را جایگزین چوب‌های بامبو و فولادی کرد. این انقلاب در ورزش اسکی سبب شکل گیری برند اسکات شد.
    برند اسکات در سال 1989 برای اولین بار در صنعت دوچرخه سازی دست به نوآوری زد و فرمان آیرودینامیک را طراحی کرد. این فرمان توسط گرگ لموند دوچرخه سوار آمریکایی در تور دو فرانس سال 1989 مورد استفاده قرار گرفت. این برند در سال 1995 اولین دوچرخه کوهستان خود را با فریم کربنی به بازار عرضه کرد. نام این برند در آن سال، به لطف پیروزی در جام جهانی و المپیک ماندگار شد.

  • المپیا OLYMPIA

    تولید هر دوچرخه المپیا در پس تفکری حرفه‌ای بوده و آن عبارت است از یک دوچرخه مرغوب با قیمت رقابتی. اگر به دنبال خرید یک دوچرخه مرغوب و با قیمت منصفانه هستید، از میان انواع برندهای موجود در بازار، دوچرخه المپیا Olympia می‌تواند یک گزینه جذاب برای شما باشد. برندی با سابقه بیش از یک دهه در ایران که با محصولات متنوعی در سبک کوهستان، شهری و هم‌چنین دوچرخه کودک-بچه گانه توانسته رضایت خریداران را جلب نموده و سال به سال بر تنوع مدل‌های خود افزوده و با توجه به نیاز بازار اقدام به عرضه محصولات جدید و به‌روز نماید. قیمت دوچرخه المپیا در مقایسه با مدل‌های مشابه در بازار همواره به صورت رقابتی بوده به صورتیکه جزو گزینه‌هایی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذر کرد. برای شناخت بهتر این برند در ادامه با همراه باشید

  • انرژی ENERGI

    یک برند اصیل و با سابقه طولانی که زیر مجموعه تجارت خانه معتبر نیکبخت می‌باشد. اکنون برند انرژی به عنوان نماینده انحصاری دوچرخه جاینت در ایران فعالیت دارد. انواع دوچرخه و قطعات و لوازم وابسته از جمله محصولات این برند هستند. این برند در ابتدا به تهیه و توزیع قطعات یدکی با کیفیت بالا برای  موتور سیکلت و همچنین در ادامه تولید موتور سیکلت مشغول بود. انرژی با ارائه محصولات تایوانی در بازار در مدت کوتاهی از جایگاه بی‌بدیلی برخوردار گشت. در ادامه به عنوان نماینده دوچرخه جاینت تایوان در ایران به عرضه مدل‌های مختلف این برند معظم در کشور پرداخت. همچنین دوچرخه قناری و دوچرخه انرژی از دیگر محصولات با کیفیت و معتبری است که شرکت انرژی در ایران عرضه می نماید.

  • اوربیتز Orbitz

    با توجه با کیفیت بسیار خوب و قیمت عالی و رقابتی خرید دوچرخه اوربیتز یکی از آلترنتیوهای شما در بازار دوچرخه است. این برند تازه وارد سعی نموده تا با طراحی زیبا، کیفیت بالا و قیمت معقول و رقابتی محصولاتی بسیار محبوب و قابل توجه را عرضه کند. همین عوامل سبب شده تا خرید دوچرخه اوربیتز بسیار مورد توجه دوچرخه سواران قرار گیرد. دوچرخه‌های اوربیتز در سایزهای: دوچرخه 26 و 27.5 تولید می‌شوند. هر کدام از سایزها با فریم و طراحی مختلفی قابل عرضه می‌باشند. همچنین این مدل‌ها از نظر سیستم دنده و سیستم ترمز نیز با یکیدگر متفاوت هستند. پس شما می‌توانید برای دریافت مشاوره جهت خرید دوچرخه اوربیتز مناسب با نوع نیاز و سلیقه خود با مشاوران ما در فروشگاه آریا چرخ تماس گرفته تا تجربه یک خرید لذت بخش را داشته باشید. برند اوربیتز که با نام تجاری ORBITZ شناخته می‌شود، یک برند مطرح در بین ایرانیان است زیرا از جهات مختلف مانند تنوع محصولات و کیفیت و قیمت مناسب آن‌ها قابل ستایش مردم این سرزمین می‌باشد. همچنین گوناگونی این محصولات درمورد سایز هم صدق می‌کند که طیف گسترده‌ای از طرفداران را به خود جذب می‎کند و خرسند نگه می‌دارد. در ادامه قصد داریم از ابعاد مختلف محصولات ORBITZ را از زیر ذره‌بین عبور دهیم تا آشنایی با این برند به خریدی راضی کننده بینجامد.

  • اورلرد Overlord

    کارخانجات تولید دوچرخه اورلرد OVERLORD بیش از 25 سال است که فعالیت خود را در صنعت تولید دوچرخه آغاز کرده و از آن روز به بعد OVERLORD دوچرخه‌های باکیفیت و خوش قیمتی را به بازار عرضه داشته است. این برند تایوانی از برندهای برتری به حساب می‌آید که در نتیجه تحقیقات و تجربه چند ساله خود و با برگزیدن قطعات پیشرفته، در کنار بکارگیری فلزات مرغوب، دوچرخه‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. ساخت یک فریم شکیل و مستحکم با سایزهای مختلف از آلومینیوم 6061 از تخصصات برند OVERLORD است که به آن شهرت یافته و حالا دوچرخه‌های فوق سبک خود را به شرکت‌ها و بازارهای جهانی عرضه می‌کند. دوچرخه‌های اورلرد در ایران حالا به یکی از قطب‌های مهم تبدیل شده که ریشه این محبوبیت را می‌توان در قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات این برند جستجو کرد. برند اورلرد در سه گروه کورسی، شهری و کوهستان و هم‌چنین دوچرخه کودک به تولید می‌پردازد و قطعات شیمانو در اکثر آنها به چشم می‌خورند که حسن سلیقه تولید کننده را نشان می دهد.

  • اوکی ok

    اوکی به‌عنوان یکی از برندهای نام‌آشنا در تولید دوچرخه و قطعات آن در حال حاضر مخصوصاً در تولید دوچرخه‌های کوهستانی و کودکانه بسیار موفق عمل کرده است. به‌کارگیری مواد و متریال باکیفیت در ساخت دوچرخه‌ها در کنار رعایت استاندارد و نکات ایمنی باعث شده تا این برند داخلی در بین والدین ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. در کنار این موارد این برند مشغول به تولید انواع لوازم جانبی دوچرخه نیز است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • اینتنس INTENSE

    دوچرخه های برند اینتنس محصولاتی در رده کیفیتی خوب و با قیمت ارزان، مناسب و مقرون به‌صرفه هستند. از محصولات پرفروش در بازار بوده و با توجه به بازخورد خوب برای دوچرخه‌سواران طرفداران زیادی در حال حاضر دارند. دوچرخه‌ اینتنس در سایزهای متنوع و با طراحی زیبا و دلنشین تولید و عرضه می‌گردند. چرا که اهمیت انتخاب صحیح دوچرخه برای همگان مشخص شده است. دوچرخه INTENSE از جهات قیمت، کیفیت و تنوع شایان تقدیر است که باعث می‌شود چشم طرفداران را به خود جذب ‌کند. در اینجا قصد داریم گام به گام شما را با این برند و محصولاتش آشنا کنیم.

  • بتو Beto

    برند بتو beto در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی دوچرخه همیشه پیشرو بوده و روند کشورهای اروپایی و آمریکایی را در پیش گرفته است. این مجموعه همواره در حال تقویت توانمندی های داخلی خود بوده و در برآورده کردن نیازهای بازار جهانی کاملاً موفق عمل کرده است. این برند از نظر کیفی، محصولاتی را ارائه می‌دهد که مطابق با استانداردهای بین المللی و تقاضای مشتریان باشد. کنترل و نظارت بر کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند است.  

  • بلست Blast

    دوچرخه بلست Blast

    برند بلست یا BLAST یک تولیدکننده دوچرخه کودک دخترانه و پسرانه است که به خاطر همین گروه سنی هدف،در ساخت محصولاتش وسواس بالایی از خود نشان داده و این امر سبب تولید دوچرخه‌‌های باکیفیت کودک در سایزها و مدل‌های مختلف شده است. محصولات این برند به دوچرخه منتخب بسیاری از والدین ایرانی برای فرزندانشان تبدیل شده که از کیفیت، کارایی و امنیت آنها نشأت می‌گیرد. برند دوچرخه سازی بلست از جمله برندهای مطرح دوچرخه است که محصولات بسیار با کیفیتی را در مدل‌ها و سایزهای متنوع و با قیمت ارزان و رقابتی نسبت به رقبا عرضه می‌کند. بررسی و تحقیق همیشگی در مورد بهترین کیفیت و دقیق‌ترین طراحی برای تولید دوچرخه از جمله ارزش‌های مهم در این برند دوچرخه سازی است. دوچرخه‌های Blast همواره در طراحی و رنگ‌بندی متناسب با گروه مخاطب خود هستند و سعی شده تا در تولید آن‌ها از بهترین قطعات استفاده شود. در ادامه به معرفی مدلهای مختلف دوچرخه بلست می‌پردازیم: 

  • بونیتو Bonito

    دوچرخه بونیتو Bonito

    برند BONITO یک تولیدکنندۀ انواع دوچرخه کودک، دوچرخه نوجوان و دوچرخه بزرگسال با‌کیفیت است که از کودکان 2 ساله تا دوچرخه‌سواران بالغ می‌توانند از یک سواری فراموش نشدی با محصولات آن لذت ببرند. آوازۀ خوش این برند در ساخت دوچرخه‌های مطابق با استانداردهای جهانی و آمیخته با تکنولوژی‌های بروز نهفته می‌باشد، البته مواد اولیه مرغوب و قطعات با‌کیفیت هم از مشخصات بارز محصولات BONITO بحساب می‌آیند. بررسی جزئی‌تر دوچرخه BONITO، تصویری واضح‌تر از این برند در ذهن شما می‌سازد و در امر انتخاب و گزینش بقدر زیادی به شما کمک می‌کند.

  • تاپیک TOPEAK

    لوازم جانبی دوچرخه تاپیکTOPEAK

    یک برند تایوانی تولید کننده لوازم جانبی دوچرخه سواری است که در سال 1991 تاسیس شد . این کمپانی مشهور به تولید لوازم جانبی دوچرخه سواری با عالی ترین کیفیت و نوآوری های منحصر به فرد مشهور است و طرفداران بسیاری را در ایران و سراسر دنیا دارد .

  • تراویس Travis

    برند تراویس Travis یکی از بهترین برندهای چینی تولید کننده دوچرخه در رده کودک است که محصولاتی با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی عرضه می‌کند. برند تراویس به عنوان یکی از تولید و عرضه کنندگان دوچرخه کودک (بچه گانه) با ارائه محصولاتی خوش ساخت، با کیفیت و قیمت مناسب سعی نموده تا جایگاه خوبی را در زمینه فروش دوچرخه کودک به دست آورد. دوچرخه‌های تراویس با طراحی زیبا و رنگبندی جذاب از یک سمت و استفاده از متریال با کیفیت و دقت در تولید در میان دوچرخه‌های مختلف قابل تمایز هستند. محصولات این برند شامل دوچرخه 12، دوچرخه 16 و دوچرخه 20 می‌باشد. هم‌چنین تراویس با توجه به تفاوت در سلیفه دختر خانم‌ها و آقا پسران، اقدام به تولید دوچرخه دخترانه و دوچرخه پسرانه را در سایزهای مذکور می‌کند.

  • ترینکس TRINX

    دوچرخه ترینکس TRINX

    این برند در سال 2006 متولد شد . شعار اصلی این برند دوچرخه سازی عبارتند از جوای ، انرژی و شجاعت و این برند قصد دارد تا خود را به یکی از بهترین برندهای تولید کننده دوچرخه در دنیا تبدیل کند. ترینکس که معادل انگلیسی آن TRINXاست از برندهای محبوب در ایران می‌باشد که یکی از دفاتر مرکزی این برند بحساب می‌آید. دوچرخه‌های TRINX با قیمت مناسب توزیع می‌شوند که بخودی خود به طرفداران آن در ایران یا حتی کشورهای دیگر اضافه می‌کند، بقدری که حالا به ده‌ها کشور صادر می‌گردد و اعداد و ارقام افزایش درخواست‎‎ها برای محصولات این برند را بیانگر هستند. با وجود قیمت پایین، کیفیت در بین تولیدات این برند حفظ شده تا خریدار از همه نظر از خرید دوچرخه TRINX رضایت خاطر داشته باشد. در صورت عدم آشنایی با این برند حتماً سوالات فراوانی در ذهن شما شکل گرفته است، اگر بدنبال پاسخ به این سوالات هستید می‌توانید پاسخ بیشتر آنها از مطالبی که در بندهای بعد خواهید خواند استخراج کنید.

  • توربو Turbo

    در بین برندهای مختلف و معتبر داخلی فعال در حیطه دوچرخه و قطعات و لوازم آن، برند توربو به‌عنوان یک کمپانی داخلی فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید دوچرخه و واردات قطعات آن دارد. برند توربو انواع مختلفی از دوچرخه کودک و بزرگسال را در سایزهای مختلف عرضه می‌کند. همچنین در زمنیه قطعات و لوازم وابسته نیز به صورت گسترده‌ای اقدام به تولید محصولات خوش ساخت و ارزان قیمت نموده است. در ادامه ما برند توربو و محصولات آن را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با دقتی بالاتر برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

  • دورو Duro

    مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین بخش یک دوچرخه، لاستیک و تایرهای آن هستند و این نکته کاملاً حیاتی است که از کدام یک از برندهای موجود در بازار، برای خرید اقدام کنیم؛ چراکه این کار تأثیر بسزایی در نحوه سواری و طول عمر دوچرخه ایفا خواهد کرد. یکی از برندهای فعال و معتبر در این زمینه کمپانی معروف و شناخته شده هوا فُنگ (Hwa Fong Rubber Group) است که انواع لاستیک‌ها، تایرها و تیوب‌های بادوام و کاربردی را متناسب با انواع چرخ‌های دوچرخه، موتور، خودرو و... تولید می‌کند.

  • راش Rush

    تا پیش از معرفی و ورود محصولات برند راش به بازار، دوچرخه‌سواران ایرانی به طور واضح می‌توانستند کمبود دوچرخه‌هایی سفارشی‌سازی شده و متناسب برای قد و سایز ایرانیان را حس کنند. در سال ۱۳۹۲ بود که برند راش توسط گروه شکاری معرفی شد و با هدف تولید و عرضه دوچرخه‌های باکیفیت، قیمت مناسب، اقتصادی و متناسب با آناتومی بدن ایرانیان مشغول به کار شد. تنوع بالای محصولات برند راش از جمله ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌رود که توانسته تعداد بسیار زیادی از دوچرخه‌سواران ایرانی را به خود جذب کند.

  • راپیدو Rapido

    برند راپیدو RAPIDO یکی از پر طرفدارترین برندهای دوچرخه در ایران است. محصولات این برند به کیفیت خیلی خوب، قیمت مناسب و تنوع در محصول مشهور هستند. این برند فعالیت خود را با ساخت انواع موتور سیکلت آغاز کرد. اما پس از مدتی ساخت دوچرخه در رده بزرگسال و کودک را شروع نمود. این برند به توصیه شرکت مهرآیین وندا اقدام به استفاده از به روز ترین فناوری‌ها جهت ساخت انواع دوچرخه کرد. دیری نپایید که محصولات این برند به یکی از محبوب‌ترین‌ها در بازار جهانی تبدیل شدند. این محصولات، با کیفیت و مقرون به صرفه هستند و توانسته‌اند رضایت قشر دوچرخه سوار در رده‌های سنی مختلف را جلب کنند.

  • راک Rock

    برند راک  Rock در میان برندهای تولید کننده دوچرخه کودک به یک برند اقتصادی و با کیفیت مشهور است. این برند سعی بر آن داشته تا با طراحی و تولید انواع دوچرخه در سایزهای مختلف، نیاز تمام سنین کودک و نوجوان به دوچرخه را پوشش دهد. همچنین در طراحی دوچرخه‌های خود به جنسیت کودک نیز توجه کرده و دوچرخه‌هایی را با رنگ های دخترانه، پسرانه و اسپرت unisex تولید کرده است.

  • راک براس Rockbros

    برندهای فعال و موفق در زمینه تولید لوازم جانبی دوچرخه بسیار پرشمار و متعدد هستند؛ در این بین یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین برندهایی که در این حوض مشغول به کار است، راک براس می‌باشد که در آسیا از جهت محصولات خاص باکیفیت خلاقانه و پیشرفته خود توانسته بخش اعظمی از تقاضای بازار را در دست داشته باشد.

    سیاست‌ها و استراتژی‌های تولید این شرکت موفق به نحوی است که از تجربه بالای طراحان مهندسان و فناوری‌های روز در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند و ازاین‌رو کالاهای خود را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات برتر جهانی متمایز می‌سازد.

  • راکی Rocky

    گروه شکاری به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکنندگان دوچرخه در ایران در سال ۱۳۷۲ اقدام به تأسیس یک برند دوچرخه جدید به نام راکی (ROCKY) نمود و باعث شد تا ما امروزه دوچرخه‌هایی باکیفیت فوق‌العاده بالا را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و استثنایی با تکنولوژی روز دنیا در دست داشته باشیم.
    در حال حاضر این برند به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای دوچرخه در کشور شناخته می‌شود و از دوچرخه‌های موردعلاقه ورزشکاران در رده کوهستانی به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های اساسی دوچرخه‌های راکی که سبب تمایز ویژه آنها با دیگر برندها گردیده است را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

    • تنوع بالای رنگ و طرح
    • لوازم دنده شیمانو اصل
    • فرمان‌پذیری عالی
    • قاب و بدنه بادوام
    • ترمزگیری و واکنش‌پذیری سریع
    • حرکت روان و کنترل شده در انواع مسیرها
  • رویال Royal

    دوچرخه رویال ساخت کجاست

    برند دوچرخه سازی رویال یکی از تازه واردها به بازار دوچرخه ایران است. دوچرخه های رویال ساخت کشور چین بوده و این برند با عرضه دوچرخه ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت بالا سعی بر آن دارد تا مشتریان وفاداری برای خود داشته باشد.دوچرخه کودک سایز 20،دوچرخه 26 ، دوچرخه 27.5 دومنظوره و دوچرخه 29 کوهستان از جمله تولیدات این برند دوچرخه سازی است. این محصولات با تنوع بالا و طراحی بسیار متنوع تولید و عرضه میگردند.

  • زفال ZEFAL

    لوازم جانبی دوچرخه زفال ZEFAL

    برند ZEFAL یک سازندۀ اکسسوری و لوازم جانبی دوچرخه است که محصولاتش در بین طرفداران دوآتیشۀ دوچرخه، آوازه‌ای خوش دارد. در کارخانجات این برند هر چیزی که به دوچرخه مربوط باشد با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ساخته می‌شود که آنرا تبدیل به یکی از تامین‎کنندگان اصلی لوازم جانبی دوچرخه در جهان مبدل ساخته است. در اینجا منظور از لوازم جانبی اکسسوری‌هایی است که باید جداگانه بخرید و اکثراً همراه دوچرخه بفروش نمی‌رسند، قمقمه، بست قمقمه، نگهدارندۀ گوشی و لباس دوچرخه‌سواری از این محصولات هستند. تولیدات این برند توسط متخصصین برجسته در علوم مختلف با مرغوب‌ترین مواد اولیه و بروزترین تکنولوژی‌های انحصاری طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. ابداع تکنولوژی‌های منحصربفرد و بکارگیری آنها در ساخت استانداردترین لوازم جانبی موجود در بازار در واقع هدفی است که این برند از آغاز بر آن  مصر بوده و دنبال کرده زیرا در نظر مسئولین آن رضایت مشتری، یک معاملۀ دو سویه است که هر دو طرف از امتیازاتش بهره‌مند خواهند شد.

     

  • زوم Zoom

    معرفی برند معروف و شناخته شده ZOOM در جهان توسط شرکت HL CORP (SHENZHEN) انجام گرفته است که به‌عنوان محصولاتی باکیفیت دارای قیمت مناسب، دوام بالا و گارانتی معتبر به شهرت خوبی در صنعت دوچرخه‌سازی رسیده‌اند. کمپانی بزرگ HL CORP در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد و توانست تا کار اصلی خود را به‌عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۲۰۰۳ با اتخاذ تأییدیه از وزارت بازرگانی کشور چین شروع کند. تخصص اصلی این کمپانی ساخت و تولید قطعات مختلف دوچرخه، تحقیق و توسعه مستمر و بازاریابی از جهت فروش آنها می‌باشد که البته در تمامی این موارد بسیار موفق عمل کرده است. تنوع محصولات تولید شده توسط این مجموعه با نام تجاری زوم بسیار زیاد است و می‌توان آنها را در دسته‌بندی‌های زیر قرار داد:

    • فرمان دوچرخه
    • کرپی و رکاب
    • لوله زین انواع دوچرخه
    • دوشاخ‌های تعلیق جلو و عقب
    • انواع بست زین
    • تجهیزات تناسب‌اندام ورزشی و توان‌بخشی

  • سان اسپید SUNSPEED

    برند تازه وارد اما باکیفیت سان اسپید SUNSPEED توانسته با ارائه محصولاتت متنوع در سایزهای مختلف در زمانی کوتاه جای خود را در بازار کشور باز کند. این برند چینی مدل‌های مختتلف دوچرخه‌های کودک، کوهستانی، شهری و هیبریدی را در انواع زنانه و مردانه تولید و در بازار عرضه می‌کند. این دوچرخه‌ها مخصوصاً در انواع کوهستانی در بازار ایران شناخته‌شده‌تر بوده و طرفداران بسیار زیادی دارند.

  • سله رویال SELLE ROYAL

    لوازم جانبی سله‌رویال SELLE ROYAL

    SELLE ROYAL یک برند تولیدکننده متخصص در حوزۀ ساخت انواع زین در ده‌ها مدل و طراحی برای تمام سنین است. زین‌های این برند با بروزترین تکنولوژی‌های انحصاری خود، عجین شده‌اند و بهترین تطابق را با بالاترین استانداردهای جهانی دارا هستند. دوچرخه‌هایی که به زین‌های SELLE ROYAL مجهز شده‌اند، راحت بوده و در طول سفر بخاطر شکل، تراکم و جنس صحیح و استاندارد، قسمت فوقانی بدن دوچرخه‌سوار را آزار نداده و دچار خواب رفتگی نمی‌کند. اگر میخواهید بیشتر در این مورد بدانید تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

  • شوالب Schwalbe

    Schwalbe یک برند تولید کننده تایر و تیوپ و سایر محصولات لاستیکی با کیفیت بالا و تکنولوژی نحصاری که در Reichshof-Wehnrath نزدیک شهر کلن آلمان مستقر است. این برند محصولات خود را در کارخانه مستقر در کشور اندونزی انجام میدهد و سرمایه گذاریهای مشترکی با یک شرکت کره ای و شرکت PT Hung-A از کشور ویتنام دارد. از جمله مهمترین تولیدات این شرکت می توان به تولید تایر دوچرخه و تیوپ دوچرخه اشاره کرد که به عنوان یکی از بهترین برندها در این زمینه در سطح جهان شناخته میشود. در حال حاضر دچرخه سواران بسیار در سطح جهان و در مسابقات معتبر و یا تمرینات خود از محصولات این برند استفاده میکنند. این برند برای اولین بار در دنیا با استفاده از یک تکنولوژی انحصاری اقدام به تولید لاستیک دوچرخه با استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر و قابل بازیافت با کیفیت بسیار بالا نموده است و این مورد نه تنها در جهت حفظ محیط زیست بلکه در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و مواد اولیه تولید تایر دوچرخه بوده است.

  • شیمانو SHIMANO

    برند ژاپنی شیمانو Shimano تولیدکننده بهترین قطعات یدکی دوچرخه و لوازم جانبی با کیفیت برای دوچرخه می‌باشد که تقریبا نیمی از بازار جهانی را در ید قدرت خود دارد. کمتر دوچرخه‌سواری است که برند شیمانو shimano را نشناسد. این برند، بزرگ‌ترین تولید کننده قطعات دوچرخه و از پیشتازان این عرصه در جهان است. این برند در سال 1921 میلادی متولد شد. این کمپانی با شعار "نزدیک‌تر به طبیعت، نزدیک‌تر به مردم" برای اولین بار اقدام به طراحی و تولید خودرو تک سرعته کرد. پس از آن، شیمانو همواره در حال توسعه و گسترش فعالیت خود در صنعت لوازم جانبی دوچرخه بوده است.

  • فلش FLASH

    دوچرخه فلش Flash Bicycle

    برند فلش یکی از پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده دوچرخه بخصوص در ایران بحساب می‌آید که هم از حیث قیمت و هم از لحاظ کیفیت توسط مردم این سرزمین مورد استقبال بالایی قرار گرفته است. محصولات این برند بهترین انتخاب برای کسانی‌‎که است که بدنبال بالاترین کیفیت می‌گردند اما در بحث بودجه با محدودیت روبرو هستند. دوچرخه FLASH در چندین نوع و سایز تولید می‌شوند و دوچرخه‌دوستان نباید از این جهت نگران باشند زیرا در بازار دوچرخه برای هر شخصبا هر سقف بودجه، سایز و هدف یک دوچرخه فلش وجود دارد.

  • فونیکس phoenix

    برند فونیکس phoenix یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای شناخته شده در صنعت دوچرخه سازی است. بسیاری از دوچرخه سواران نام این کمپانی مشهور را با دوچرخه‌های سایز 28 بسیار با کیفیت و منحصر به فرد آن، به خاطر می‌آورند. دوچرخه‌های کلاسیک 28 اینچی در چین مدرن استفاده می‌شدند. اما امروزه دوچرخه‌های مدرن و پیشرفته شهری و کوهستان این برند توانسته‌اند توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. این برند به یکی از ده برند تجاری شناخته شده در چین تبدیل شده و تولیدات آن در 104 کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برند با توسعه نو آورانه خود توانسته محصولاتی کم کربن و دوستدار محیط زیست را تولید کند. در نتیجه سهم قابل توجهی از بازار تولید چین را به دست گرفته است. 

  • فیزیک FIZIK

    مختصری درباره فیزیک Fizik

    Fizik برندی است که در صنعت دوچرخه به تولید لوازم جانبی دوچرخه از قبیل کفش و زین می‌پردازد. محصولات این برند براساس جدیدترین و دقیق‌ترین علوم هندسه و ارگونومیک و با بهره‌گیری از مرغوب‌ترین مواد اولیه و بروزترین تکنولوژی‌ها ساخته می‌شوند. نکته قابل توجه این است که تولیدات این برند برای دوچرخه‌سواران با آناتومی و سایزهای مختلف و دوچرخه‌سواران حرفه‌ای یا آماتور، بهترین بازده را خواهند داشت. برند فیزیک رِنج وسیعی از لوازم جانبی دوچرخۀ باکیفیت را روانه بازار می‌کند تا دوچرخه‌سوار، دوچرخۀ خود را تکمیل کرده و برای یک سواری متفاوت و لذت‌بخش آماده شود.

  • قناری Canary

    دوچرخه قناری چندین سال است که جایگاه خود را در بازار ایران ثابت کرده است. از حدود 50 سال قبل که دوچرخه های قناری وارد ایران شد هر روز به محبوبیت این برند اضافه شد تا اینکه حالا از پرطرفداران ترین برندها به حساب می آید. لازم به ذکر است تخصص برند قناری تولید دوچرخه بچگانه است و تولیدات آین برند شامل دوچرخه 12، دوچرخه 14، دوچرخه 16، دوچرخه 18 و دوچرخه 20 می باشد. این برند ژاپنی در فرآیند تولید محصولات خود حساسیت این گروه سنی را در نظر گرفته و از مرغوبترین مواد در ساختار آنها استفاده کرده است. 

  • لیمار Limar

    برند لیمار LIMAR در سال 1986 میلادی فعالیت خود را شروع کرد. این برند در سال 1988 به ساخت کلاه ایمنی دوچرخه سواری پرداخت و در سال 1990 برای اولین بار پوسته PS ترمو فرم شده روی کلاه پلی استایرن را به بازار جهانی معرفی کرد. در سال 1993 اولین کلاه ایمنی دوچرخه سواری را برای یک تیم دوچرخه سواری طراحی و تولید نمود. LIMAR سبک‌ترین کلاه ایمنی را در سال 1994 میلادی تولید کرد. این شرکت پس از تولید سبک وزن ترین کلاه ایمنی دوچرخه سواری، توسعه خود را متوقف نکرد و تلاش خود را در راستای افزایش امنیت و عملکرد کلاه‌های دوچرخه سواری ادامه داد. این برند توانست در سال 2007 سبک‌ترین کلاه با وزن 180 گرم را به بازار عرضه کند و پس از آن در سال‌های 2009 و 2010 رکورد خود را شکست و در نهایت کلاه‌هایی با وزن 160 گرم تولید نمود.

  • مانزی Monzy

    به دنبال دوچرخه‌های بچه گانه که باشید یکی از برندهای محبوبی که با آن مواجه خواهید شد، برند مانزی است. مانزی به‌عنوان یکی از برندهای زیر مجموعه کمپانی تراویس هر ساله دوچرخه‌هایی خوش‌ساخت، قیمت مناسب و باکیفیت را برای کودکان تولید و به عرضه می‌رساند. این مارک دوچرخه در حالت کلی تنها در زمینه تولید دوچرخه کودک فعالیت دارد و محصولات آن همواره باکیفیت بالا، طراحی زیبا و رنگ‌بندی‌های جذاب شناخته و محبوبیت بالایی در بین کودکان دارند.

  • مونرو Monro

    دوچرخه مونرو monro

    مونرو یک برند فعال در عرصۀ تولید و عرضۀ دوچرخه‌های باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت است و همین ویژگی‌ها به جمعیت طرفداران این برند در ایران افزوده اند. محصولات monro قابلیت‌های بسیاری دارند که آن‌ها را تبدیل به دوچرخه‌هایی قدرتمند و کارایی می‌کنند که خاطراتی شیرین از سواری‌ در مناطق گوناگون، برای دوچرخه‌سواران رقم می‌زنند. تصمیم بر خرید دوچرخه monro مستلزم آشنایی با این برند است که سعی شده در ادامه با ارائۀ مطالبی این مهم را جامۀ عمل پوشاند.

  • مکسس Maxxis

    نامی بزرگ و درخور تحسین که محبوب بسیاری از دوچرخه سواران در سراسر دنیا است. از زمان تأسيس MAXXIS INTERNATIONAL بیش از 50 سال می‌گذرد. در طی تمام این سال‌ها تولیدات متنوع و با کیفیت این برند تحسین مصرف‌کنندگان را به دنبال داشته است. می‌توان گفت که اکثر افراد برای خرید لاستیک دوچرخه مکسس به عنوان یک محصول استاندارد حساب خاصی باز می‌کنند. MAXXIS که در تایوان تأسیس شد کار خود را با ساخت لاستیک دوچرخه آغاز کرد و خیلی زود تولید خود را به لاستیک‌های ،خودرو کامیون ، سبک ،ATV موتورسیکلت تریلر و غیره گسترش داد. 

    با گسترش تولید و رشد این صنعت امروزه MAXXIS محصولات خود را در 5 قاره و بیش از 180 کشور توزیع و بیش از 30000 نفر پرسنل را اداره میکند. با توجه به تقاضای بالا برای تولیدات مکسس (مکسیس)، این شرکت در سال 1985 اولین مرکز توزیع خود را در آمریکای شمالی افتتاح کرد و امروزه بیش از نیم میلیون فوت مربع فضای انبار در سرتاسر ایالات متحده دارد. MAXXIS به عنوان یک برند با ارایه تایرهای با کیفیت بالا جهت قهرمانان از جمله ورزشکاران المپیک و رکوردداران جهانی پیروزی در رقابت‌ها و مسابقات را به ارمغان آورده است.

  • واندا Wanda

    برند تایرسازی واندا در سال ۱۹۸۸ به‌عنوان یک کمپانی بزرگ از ادغام سه بخش تولید، تحقیق و توسعه (R&D) و فروش به وجود آمد و توانست تا با به‌کارگیری انواع تکنولوژی‌ها و شیوه‌های به‌روز تولید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان لاستیک و تایر در جهان به شمار برود. این شرکت باوجوداینکه در شهر دالیان راه‌اندازی شده است، اما دفتر مرکزی آن در پکن واقع شده و در حال حاضر دارای سه پایگاه تولید گسترده در استان‌های تیانجین و هبی چین می‌باشد. از جمله محصولاتی که با نام تجاری واندا عرضه می‌شوند را می‌توان لاستیک‌های مختص دوچرخه در مدل‌های شهری، کوهستانی، جاده‌ای، کورسی، برقی و لاستیک‌های مخصوص خودروهای سواری عنوان کرد.

  • وایب Vibe

    برند وایب یکی از برندهای خوشنام و پرآوازه در زمینه تجهیزات دوچرخه است. اگر به تازگی تصمیم به خرید لوازم یا قطعات دوچرخه گرفته‌اید، حتماً با این نام مواجه شده‌اید. مهم است تا پیش از هرگونه اقدام به خرید از برند، کارخانه سازنده و اطلاعات هریک از محصولات و کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه برند وایب و محصولات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

  • ولوپرو Velopro

    برند ولوپرو VeloPro یک برند تازه متولد شده در صنعت دوچرخه است. هدف این برند، تولید دوچرخه‌های با کیفیت، خوش ساخت و ارزان قیمت است. تنوع در محصولات تولید شده توسط این برند بسیار زیاد بوده و در سبک‌های مختلف مدل‌هایی برای عرضه دارد. VeloPro همچنین دوچرخه‌های خود را در سایزهای مختلف تولید می‌کند. در نتیجه نیاز قشر وسیعی از دوچرخه سواران در سنین مختلف را برطرف می‌کند.
    کیفیت دوچرخه‌های تولیدی ولوپرو VeloPro بسیار بالا و عالی می‌باشد. محصولات این برند رقیبی جدی برای برندهای مطرح جهان در بازار دوچرخه است. بدنه دوچرخه‌های این برند از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این آلیاژ منجر به تولید دوچرخه‌هایی با فریم سبک و در عین حال مقاوم می‌شود. برند ولوپرو VeloPro عضو جدیدی از خانواده اورلرد است که محصولات خود را طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می‌کند.

  • وینو Vino

    وینو از برندهای تازه‌وارد در عرصه تولید دوچرخه کودک می‌باشد. این کمپانی تمرکز اصلی خود را بر روی طراحی و ساخت انواع دوچرخه بچه گانه قرار داده است. انواع محصولات تولیدی این شرکت در دو دسته دوچرخه دخترانه و دوچرخه پسرانه قرار می‌گیرند. هر کدام از مدل‌ها با توجه به نوع استفاده و جنسیت از طراحی اختصاصی و رنگ‌بندی جذابی برخوردار هستند.

  • ویوا VIVA

    دوچرخه ویوا VIVA

    ویوا یا VIVA یک تولید‎کننده فعال در صنعت دوچرخه با تنوعی بالا از بهترین دوچرخه در تناسب کامل با قیمت می‌باشد. از انواع دوچرخه کودک گرفته تا دوچرخه بزرگسال سایز 26 و سبک کوهستان حرفه‌ای شاهد عرضه محصولاتی جذاب و با کیفیت بالا از این برند نام آشنا هستیم. ویوا از اولین برندهای بین‌المللی دوچرخۀ وارد شده به ایران بوده و قدمت آن به بیش از یک دهه قبل باز می‌گردد. این برند یکی از محبوب‌ترین مارک‌های دوچرخه، بخصوص ایران می‌باشد چرا که همواره از زمان تأسیس تاکنون در تلاش بوده تا با ابداع تکنولوژی‌های جدید محصولات خود را از جهات فنی و کیفی ارتقاء بخشد. حاصل تلاش‌های بی‌وفقه این برند کسب جایگاه 490 در بین 500 برند برتر صنعت دوچرخه‌سازی است. اگر درمورد این برند کنجکاو شده‌اید پس تا انتها با ما همراه باشید.

  • پرو PRO

    هر یک از محصولات برند پرو PRO پس از تحقیق و توسعه و آزمایش بی وقفه تولید شده‌اند. در طراحی و تولید این محصولات از بهترین و جدیدترین متریال اولیه و فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. چه یک دوچرخه سوار حرفه‌ای باشید، چه دوچرخه را به عنوان یک وسیله برای عبور و مرور در شهر و انجام کارهای شخصی خود انتخاب کرده باشید، تجهیزات دوچرخه سواری PRO به شما کمک می‌کنند تا بهترین بهره را از دوچرخه خود ببرید. به کمک این برند می‌توانید بهترین زین را انتخاب کنید، دوچرخه را متناسب با نیازهای خود شخصی سازی کنید و با قطعات، ابزار و لوازم جانبی آن، دوچرخه خود را در بهترین شرایط نگه دارید. یک برند بسیار معتبر تولید کننده لوازم و قطعات دوچرخه که زیر مجموعه برند شیمانو SHIMANO محسوب می شود. محصولات این برند در دنیا بسیار مطرح بوده و بسیاری از کمپانی‌های دوچرخه‌سازی محصولات این برند را استفاده می کنند.

  • پروویل PROWHEEL

    برند پروویل به‌عنوان یکی از قابل ‏اعتمادترین و معروف‌ترین برندهای تولید لوازم جانبی و قطعات یدکی دوچرخه، تجهیزات موردنیاز بسیاری از دوچرخه‌سازان برتر جهان را تأمین می‌کند. خرید قطعات دوچرخه پروویل به آن‌ها کمک می‌کند تا کیفیت محصولات‌شان را ارتقا دهند. کافی است تا محصولات شرکت‌هایی همچون جاینت، اورلرد و... را بررسی کنید، خواهید دید که در اکثر تولیدات آنها پروویل نقش سازنده‌ای را ایفا می‌کند. قیمت قطعات پروویل بسیار منصفانه در نظر گرفته شده تا اکثر علاقه‌مندان به دوچرخه بتونند از آن استفاده کنند. این کمپانی‌ در شهر سیتوان چین قرار داشته و با برخورداری صدها کارمند و متخصص حوزه فناوری در حال فعالیت می‌باشد.

    شما می‌توانید انواع محصولات خود را از برند پروویل در تنوع بالا تهیه کنید که متناسب با نیاز انواع دوچرخه‌ها در سبک‌های گوناگون، طراحی تولید و عرضه شده‌اند. پروویل تنها در چند زمینه محدود از قطعات دوچرخه فعالیت می‌کند، اما کیفیت طراحی‌های آن در حدی است که نظر مثبت بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای در این حوزه را به خود اختصاص داده و می‌تواند در ساده‌تر کردن هرچه بیشتر سواری و راحتی حرکت و رکاب زنی مؤثر باشد.

  • کربول Cairbull

    می‌توانیم حدس بزنیم که تصمیم به خرید کلاه مخصوص دوچرخه‌سواری گرفته‌اید؛ یکی از بهترین‌های این صنعت برند کربول cairbull است که به طور تخصصی در این زمینه در حال تولید می‌باشد. انواع کلاه‌های تخصصی دوچرخه، اسکی، اسب‌سواری و کوه‌نوردی را می‌توانید به‌سادگی با این نام تجاری تهیه کنید. کم سن و سال بودن این برند یکی از نقاط قوت و مثبت آن است که توانسته از سال ۲۰۱۴ تا به امروز به جهت عملکرد و کیفیتی فوق‌العاده بالا، در زمانی بسیار کوتاه به طرفداران بسیار زیادی دست یابد. کربول در این مقطع زمانی توانسته با پیشرفت در افزایش کیفیت کلاه‌های تخصصی دوچرخه‌سواری خود در رشته‌های متفاوت، آن‌ها را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و در اختیار ورزشکاران قرار دهد. 

  • کندا KENDA

    شرکت کندا بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین برندها در صنعت تایر در سطح دنیا در حال فعالیت می باشد.این برند با تولید انواع لاستیک با بالاترین کیفیت جایگاه بی بدیلی در صنعت تایر دنیا دارد. از جمله تولیدات این شرکت می توان به تولید تایر و تیوپ برای دوچرخه کوهستان ، تایر و تیوپ دوچرخه کورسی و سایز انواع سبکهای دوچرخه اشاره کرد که در سایزها و ابعاد متفاوتی برای استفاده گوناگون طراحی و تولید میشود.

  • کیوب CUBE

    دوچرخه کیوب CUBE

    کیوب یک برند آلمانی تولید دوچرخه است که طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند. تولیدات این برند شامل دوچرخه کوهستان کیوب ، دوچرخه کورسی کیوب و سایر مدلها می باشد که بیشترین محبوبیت را دوچرخه های کوهستان کیوب دارند

  • گالانت GALANT

    دوچرخه گالانت Galant

    اولین سوالی که در خرید دوچرخه گالانت مطرح می شود این است که،دوچرخه گالانت ساخت کجاست؟ دوچرخه گالانت از دوچرخه های تولید شده در کشور چین است.این برند با تولید دوچرخه ارزان قیمت و با کیفیت مناسب،بازار بسیار خوبی را در ایران به خود اختصاص داده است.استفاده از سیستم دنده با کیفیت و سیستم ترمز بسیار دقیق،کیفیت سواری دوچرخه های گالانت را افزایش داده است.

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم