آموزشیراهنمای خرید دوچرخه

راهنمای خرید ماشین شارژی کودکان

بهترین ماشین شارژی برای کودک من چیست؟

کودکان برای رشد هوش و شخصیت و … نیاز به بازی دارند. انواع اسباب بازی نیز می‌توانند به کودکان در شناخت محیط اطراف خود کمک کنند. با پیشرفت تکنولوژی اسباب بازی‌های کودکان نیز تغییر کرده‌اند. کودکان همیشه دوست دارند خود را جای بزرگ‌ترها بگذارند.

پسرها به ماشین و موتور و دخترها به عروسک و لوازم آشپزخانه علاقه دارند. در گذشته ماشین‌ها کوچک بود و نهایت تکنولوژی یک ماشین کنترلی بودن آن بود. اما امروز به لطف تکنولوژی کودک شما می‌تواند تجربه رانندگی را با ماشین شارژی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین ماشین شارژی را برای کودک خود تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.

ماشین شارژی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های یک ماشین شارژی خوب که کودک شما به راحتی بتواند با آن لذت رانندگی را تجربه کند را به طور مختصر بیان خواهیم کرد.

ماشین شارژی

فرمان هیدرولیک:

توجه داشته باشید فرمان ماشین هیدرولیک باشد تا کودک بتواند به راحتی آن را کنترل کند. در این صورت هم کودک اعتماد به نفس بیشتری خواهد گرفت هم آسیب کمتری به خود، ماشین و محیط اطراف وارد خواهد کرد.

رنگ ماشین:

انتخاب رنگ ماشین را باید بر عهده خود کودک بگذارید. اما ماشین‌هایی که رنگ متالیک دارند از زیبایی خاصی برخوردارند.

صندلی ماشین:

قطعا برایتان مهم است که فرزند دلبندتان روی صندلی راحتی نشسته و اذیت نشود. پس حتما به صندلی ماشین، راحتی آن و جنس روکش آن توجه کنید. چرم هم زیبایی بیشتری دارد و هم پوششی راحت است.

کیفیت بدنه:

کیفیت بدنه ماشین شارژی بسیار مهم است. زیرا قرار است یک کودک از آن استفاده کند. پس حتما سعی کنید مدلی با کیفیت بخرید.

مدل ماشین:

ماشین‌ها در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برخی از آنها نمونه کوچک ماشین‌های واقعی هستند. در این مورد نیز باید به نظر فرزند خود توجه کرده و به او قدرت انتخاب بدهید.

کمک فنرهای ماشین شارژی:

کمک فنرهای ماشین باید نرم و با کیفیت باشند. در غیر این صورت در سطوح ناهموار ماشین به خوبی حرکت نکرده و ضربه‌های شدیدی به آن وارد می‌شود و ممکن است فرزندتان اذیت شود.

اندازه ماشین:

از آنجا که ماشین شارژی قیمت پایینی ندارد، سعی کنید ماشینی بخرید که کودک برای چندین سال بتواند از آن استفاده کند.

موتور ماشین:

در خرید یک ماشین شارژی خوب، موتور یکی از فاکتورهای مهم است که باید به آن توجه کنید. مدل‌های دو موتوره هم قدرت بسیار بیشتری دارند و هم امکان کنترل سرعت و دنده عقب رفتن را به کودک می‌دهند.

کنترل ماشین:

برخی ماشین‌ها کنترل از راه دور دارند. این مدل‌ها بیشتر برای زمانی که کودک شما هنوز خیلی کوچک است ونمی‌تواند به خوبی ماشین را کنترل کند مناسب است. در این صورت شما می‌توانید ماشین را هدایت کنید.

چراغ و پخش موسیقی:

اگر دوست دارید کودکتان را بیشتر خوشحال کنید می‌توانید از مدل‌هایی انتخاب کنید که چراغ‌های LED و سیستم پخش آهنگ دارند. بسیار خوب است اگر بتوان صدای موزیک را نیز کنترل کرد.

کمربند ایمنی و ضمانت:

حتما و حتما توجه کنید که ماشین شارژی به کمربند ایمنی مجهز باشد. ضمانت و خدمات پس از فروش نیز در خرید ماشین بسیار مهم است.

باطری ماشین شارژی:

باطری این محصول همانطور که از نام آن نیز مشخص است باید قابل شارژ باشد. داشتن قفل برای عدم استفاده از ماشین در هنگام شارژ شدن نیز یک ویژگی بسیار مهم است.

 

امیدواریم با رعایت نکات گفته شده در این مقاله بتوانید یک ماشین شارژی خوب برای فرزندتان بخرید و روزهای شاد و پرتحرکی را برای دلبندتان رقم بزنید.

محصولات شارژی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا