اخبار دنیای دوچرخهراهنمای خرید لوازم دوچرخهنقد و بررسی

آشنایی با کمپانی الیت ELITE

معرفی و شناخت کمپانی الیت به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی دوچرخه

الیت Elite یکی از بهترین برندهای لوازم جانبی دوچرخه

در این مقاله قرار است تا با برند الیت Elite آشنا شویم. سپس میزان محبوبیت و تولیدات این برند را در سراسر جهان مورد بررسی قرار دهیم. شکل‌گیری و ساخت این شرکت از علاقه عجیب و زیاد به دوچرخه‌ سواری شروع شد. در سال‌های حدود 1979 و در ایتالیا، ابتدا الیت به دلیل نوآوری و علاقه به صنعت دوچرخه با طراحان و تکنسین‌ها اقدام به طراحی و تولید لوازم جانبی دوچرخه کرد. در حال حاضر این برند محصولات خود را در بیش از 70 کشور در سراسر جهان، از جمله آمریکا شمالی، آمریکا جنوبی، اروپا و آسیا توزیع می‌کند. از تولیدات اصلی برند الیت می‌توان به قمقمه آب، ترینر، لوازم جانبی، باربند سقفی و صندوقی اشاره کرد.


همکاران و شرکا الیتآشنایی با کمپانی الیت Elite

برند الیت برای دوچرخه‌سواران تبدیل به یک تامین کننده رسمی برای مسابقات و تمرینات شد که در تورهای جهانی دوچرخه‌ سواری اقدام به پشتیبانی لوازم جانبی، ابزار نگهداری، تعمیرات، حمل و نقل دوچرخه‌های مسابقه می‌کند. تولیدات الیت برای برندهای مختلف از جمله جاینت به راحتی قابل استفاده است. به دلیل تنوع مدل بسیار زیاد برند جاینت را مثال زدیم.  جاینت به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین برند دوچرخه در جهان با الیت همکاری داشته و دارد. برای مشاهده محصولات بیشتر جاینت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

محصولات بیشتر

 دلیل پیشرفت برند الیت چیست؟

این برند همواره در تلاش بوده تا دوچرخه‌سواران بهترین حس را تجربه کنند. پس برای اینکه بتواند تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده کند سعی کرده تا بهترین‌ها را در ساخت لوازم جانبی دوچرخه استفاده نماید. و به همین علت تبدیل به یکی از بهترین تامین کنندگان لوازم جانبی دوچرخه در سراسر جهان شد. این برند همواره در تولیدات خاص مثل قمقمه آب با ملاحضات زیست محیطی دقیقی عمل می‌نماید.

تفاوت اصلی الیت با سایر تولیدکنندگان لوازم‌جانبی

دلیل اصلی تفاوت الیت با دیگر تولید کنندگان، کیفیت بالا و استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت بوده که این برند را منحصر به فرد کرده است. تولیدات محبوب الیت شامل انواع ترینر دوچرخه (ترینر ثابت و غلطکی) است. همچنین این تولیدکننده انواع قمقه‌های دوجداره و ساده را از متریال مختلف با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

اما آنچه باعث محبوبیت الیت شد، باربندهای حمل و نقل دوچرخه بود. حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در مسافرت، دوچرخه خود را همراه خود ببرید. برند الیت باربندهای مختلفی را برای حمل و نقل آسان تولید نموده که در مدل سقفی و صندوقی ارائه می‌شوند. این باربندها با گیره‌های نگهدارنده خود تنظیم، قفل و کلید ایمنی ضد سرقت که با انواع فریم دوچرخه سازگار بوده و در نوع خود شاهکار محسوب می‌شود.

چرا از محصولات الیت Elite استفاده کنیم؟

با توجه به اینکه برندهای مختلفی برای تولید لوازم جانبی دوچرخه وجود دارند؛ عوامل زیادی در انتخاب تاثیرگذار هستند. اولین مورد، کیفیت محصولات الیت بوده که خود را در این مورد با تولیدات متنوع و باکیفیت بسیار بالا ثابت کرده. همچنین استفاده از محصولات برند الیت در مسابقات معتبر دوچرخه‌ سواری در سطح جهان باعث شده تا بسیار مورد اعتماد و توجه همگان قرار گیرد. از جمله مسابقاتی که الیت برای تعمیر، نگهداری و جابجایی دوچرخه‌های مسابقه حضور داشته تور دو فرانس و جیرو ایتالیا می‌باشد. پس می‌توان گفت این برند از بهترین‌هاست.


خرید محصولات اورجینال برند الیتخرید محصولات اورجینال الیت Elite در آریاچرخ

احتمالا برای شما هم پیش آمده که محصولات های‌کپی و حتی فیک را به اسم محصول اورجینال خریداری کرده باشید. حتی در لحظه خرید به علت شباهت کامل به محصول اورجینال شناخت آن دشوار خواهد بود. متاسفانه این موضوع در محصولات الیت نیز صدق می‌کند و محصولات فیک به نام این برند بسیار زیاد هستند. اما نگران نباشید در فروشگاه آریا چرخ می‌توانید به راحتی محصولی اورجینال از این برند را خریداری نمایید.

شعارهای برند الیت Elite

از آنجا که این برند بر پایه علاقه‌مندان دوچرخه برپا شده است شعارهای این شرکت نیز گویای همین موضوع می‌باشد. لطفا به آن‌ها توجه کنید:

شعارهای الیت

ما آن (دوچرخه) را با مراقبت، مرمت و ترمیم کرده‌ایم. همواره با اشتیاق در ارتباط مستمر با بازار جهانی ورزش و اوقات فراغت کار می‌کنیم. ما به عنوان یک گروه ورزشی، اهداف آموزشی را انتخاب می‌کنیم ، تاکتیک‌ها را تصمیم می‌گیریم و نمونه‌های خود را به دست می‌آوریم تا معتبرترین آنها را انتخاب کنیم.

ترینر دوچرخه چیست؟

در میان انواع لوازم جانبی دوچرخه، ترینر از جمله مواردی است که مورد توجه حرفه‌ای‌ها بوده و هست. ترینر دوچرخه در واقع شامل یک بدنه و گیره که برای ثابت نگهداشتن دوچرخه استفاده می‌شود. در قسمت انتها یک غلطک با مکانیسم مقاومت در برابر پدال زدن وجود دارد. مدل دیگری از این ترینر وجود دارد که مغناطیسی می‌باشد. با استفاده از ترینر می‌توانید دوچرخه خود را تبدیل به دوچرخه ثابت نمایید و در داخل خانه نیز به ورزش دوچرخه سواری بپردازید. اگر حرفه‌ای هستید آمادگی لازم برای مسابقات را به دست آورید و اگر آماتور هستید از ورزش رایگان در خانه لذت ببرید.

جمع‌بندی

هرآنچه که لازم بود تا درباره برند الیت بدانید گفته شد. در آریا چرخ نیز همواره سعی شده است تا بهترین‌ها و به روزترین‌های این برند آماده و ارائه شود. برای خرید لوازم جانبی دوچرخه الیت Elite، دیگر جای نگرانی نیست و به راحتی می‌توانید محصولات اصلی را خریداری و از اصالت آن مطمئن باشید و استفاده کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال با ما از طریق کامنت و شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشید.

 

امتیاز کاربران: 5 ( 2 رای)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا