مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
-400,000 تومان تخفیف ویژه برای مدت محدود
دوچرخه

دوچرخه 26 کوهستان اورلرد مدل Overlord Panamera SE 1.1-V

Overlord - Panamera Se 1.1 - V_brake system - 21sp - Size 26" - Mountain Bike

دسته‌بندی: دوچرخه
رنگ
  • آبی/نارنجی آبی/نارنجی
  • خاکستری/قرمز خاکستری/قرمز
سایز فریم
  • "17
گارانتی آریا چرخ
  • ضمانت اصالت کالا
موجود
توضیحات

این دوچرخه ویژه با برخورداری از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز خود، امکان سواری راحت و لذت‌بخش در طبیعت، پارک‌های جنگلی، مسیرهای شهری و استفاده روزمره را به شما می‌دهد. برخی از ویژگی‌های مهم آن:

  • ست دنده 21 سرعته شیمانو اوریجینال
  • دوشاخ کمک‌فنردار با قابلیت قفل‌شو 
  • فریم آلومینیومی 6061 مستحکم
  • سیستم ترمز ویبریک 
  • توپ تنه بلبرینگی
  • توپی تنه Joytech
مشاهده بیشتربستن
شناسه محصول:
1260850117
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
13,810,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 13,410,000 تومان
آلومینیوم
آلومینیوم
21 سرعته
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
26
لقمه‌ای
کالاهای مشابه
10,230,000 تومان
9,580,000 تومان
خرید دوچرخه 29 اورلرد مدل O102-D برای دوچرخه‌سواری چه در مسیرهای کوهستانی و چه شهری مناسب بوده و با توجه به قیمت رقابتی خود یک گزینه ایده‌آل است. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: پیشرانه ۲۴ سرعته...
4,600,000 تومان
4,180,000 تومان
دوچرخه 16 بلست مدل درایور با طراحی اسپرت و زیبای خود برای کودکان از سن 5 سال به بالا مناسب است. این دوچرخه کودک به سبب برخواردی از ویژگی‌های زیر یک گزینه ایده‌آل برای خرید خواهد بود: تنه با طراحی اسپرت و زیبا از جنس...
8,500,000 تومان
7,190,000 تومان
دوچرخه سایز 26 مارلین پلاس 500 محصولی که تمام مشخصات یک دوچرخه کوهستان حرفه‌ای را دارد اما با قیمت شگفت‌انگیزی عرضه می‌شود. مهمترین مشخصات این دوچرخه عبارتند از: طراحی زیبا و حرفه ای تنه از جنس آهن دوشاخ جلو کمک دار...
4,650,000 تومان
4,240,000 تومان
اگر به دنبال خرید دوچرخه دخترانه سایز 16 زیبا و از برند معتبر هستید، دوچرخه 16 دخترانه بلست مدل Dona پیشنهاد ما به شماست. مشخصات مهم این محصول عبارتند از: تنه با طراحی زیبا از جنس آهن طوقه‌های چرخ جلو و عقب رنگی...
10,130,000 تومان
9,480,000 تومان
برای افرادی که به دنبال دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت اما باکیفیت هستند، دوچرخه 27.5 اورلرد مدل O102-D گزینه‌ای ایده‌آل و خوب محسوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو...
5.0
10,030,000 تومان
9,380,000 تومان
دوچرخه 26 اورلرد مدل O102-D یک دوچرخه دومنظوره ارزان قیمت و باکیفیت بوده که از مدل‌های برتر اورلرد محصوب می‌شود. ویژگی‌های اصلی آن را می‌توان موارد زیر عنوان کرد: مجهز به سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو اورجینال دوشاخ جلو...
5.0
4,870,000 تومان
4,660,000 تومان
اگر به دنبال اطلاعت درباره خرید و قیمت دوچرخه 12 اوکی مدل Hr212 هستید می‌توانید موارد زیر را به صورت خلاصه در نظر بگیرید: تنه آهنی مقاوم با طراحی زیبا و چشم نواز طوقه چرخ از جنس آلومینیوم و رنگی قاب زنجیر کامل فلزی...
5.0
6,990,000 تومان
6,580,000 تومان
دوچرخه اورلرد مدل OV-7000 از جدیدترین محصولات این برند بوده که بسیار پرطرفدار می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوچرخه 20 زیبا موارد زیر می‌باشد: تنه از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم سیستم ترمز قدرتمند دیسک مکانیکی طوقه...
بررسی تخصصی

خرید دوچرخه 26 اورلرد مدل Panamera SE 1.1-V به راحتی

این محصول اورلرد یکی از مناسب‌ترین دوچرخه‌هایی است که برای علاقه‌مندان به سواری در پارک‌های جنگلی و مناطق کوهستانی طراحی و ساخته شده است. این دوچرخه 26 به کمک لاستیک‌های پهن، فریم سبک و سیستم تعلیق باکیفیت خود، به‌خوبی ضربات وارد شده را در مسیرهای مختلف جذب و سواری بسیار راحت را در اختیارمان قرار می‌دهد. با استفاده از این محصول شما می‌توانید به‌سادگی هرچه تمام سواری بر روی شن و ماسه، سطوح باریک و ناهموار و مسیرهای صخره‌ای و گل‌ولای را تجربه کنید.

مهندسان اورلرد این محصول را به نحوی طراحی کرده‌اند تا شما بتوانید مخصوصاً نواحی سخت و پیچیده را با صرف کمترین انرژی و با بالاترین کارایی طی کنید. فراموش نکنید استفاده از دوچرخه‌ای با کارایی متفاوت با نیاز ما، می‌تواند هم آسیب‌دیدگی سریع‌تر دوچرخه را به همراه داشته باشد و هم مشکلات فیزیکی و جسمی چون زانودرد و کمردرد را ایجاد کند. از این‌جهت اگر تصمیم ندارید تا دو مدل مختلف دوچرخه کوهستانی و شهری خریداری کنید، و قصد خرید دوچرخه دنده ای خوب دارید می‌توانید با استفاده از این مدل در هر دو نوع مسیر گفته شده حرکت کرده و سواری راحت و لذت‌بخش داشته باشید‌.


دوچرخه 26 کوهستان اورلرد مدل Overlord Panamera SE 1.1-V

ویژگی‌های دوچرخه کوهستان اورلرد Panamera SE 1.1-V

اورلرد با تجربه ۳۰ساله در تولید انواع دوچرخه‌ کوهستان و شهری، دوچرخه‌های برند انحصاری خود را در چین و تایوان تولید می‌کند و هم اکنون این محصول خاص و جدید خود را روانه بازار کرده است. حتما توجه کنید که قیمت دوچرخه کوهستان کاملا به قطعات آن وابسته است. پس بیایید تا با هم بخش‌های مختلف این محصول را بررسی کنیم:

فریم آلومینیومی سبک

فریم زیبا، شکیل و مقاوم این دوچرخه 26 از آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ ساخته شده که در عین کیفیت بالا و مقاومت قابل‌قبول، دارای وزن سبکی نیز هست که کنترل آن را مخصوصاً برای افرادی که قصد سواری در مسیرهای طولانی را دارند، راحت‌تر می‌سازد. یکی از ویژگی‌های خاص این دوچرخه طراحی سیم از داخل فریم آن است که زیبایی آن را دوچندان ساخته و باعث شده تا عملکرد دنده نیز بهبود یابد. در واقع با این نوع طراحی، سیستم دنده به همراه یک روکش سراسری از داخل بدنه عبور می‌کند و امکان ورود گردوخاک و آسیب‌های فیزیکی به آن و حداقل میزان ممکن می‌رسد. در نتیجه شما می‌توانید عملکرد روان‌تری را از این سیستم در طی زمان مشاهده کنید.

سیستم‌ ترمز Tektro

سیستم ترمز ویبریک در این مدل از دوچرخه‌های اورلرد استفاده شده است که با تنظیمات راحت و آسان در کنار وزن سبک خود، سواری راحت و کنترل شده را برایتان فراهم می‌کند. باوجوداینکه قدرت این سیستم به‌پای ترمزهای دیسکی در مدل‌های مکانیکی و هیدرولیکی نمی‌رسد، اما ایمنی قابل‌قبولی را برایتان فراهم می‌کند؛ به‌طوری‌که بتوانید به راحتی هرچه بیشتر در واکنش با موانع مختلف توقع داشته باشید.

بهتر است تا تصمیم خود را برای دوچرخه‌سواری در مسیرهای لغزنده مخصوصاً در شرایط جوی نامساعد با استفاده از این محصول اورلرد تغییر دهید؛ چرا که قدرت این نوع سیستم ترمز در مسیرهای مرطوب و لغزنده کاهش می‌یابد. این نکته را نیز فراموش نکنید که یکی از دلایل قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه این محصول برخورداری از این سیستم ترمز ویبریک ساده است.

ست دنده دوچرخه 26 اورلرد

اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی این در خرید دوچرخه 26 ارزان قیمت آن هم با برند اورلرد، برخورداری از لوازم دنده شیمانو در آن است که باعث شده تا این محصول از قدرت بسیار زیادی برخوردار باشد. به‌کارگیری هفت خودرو در چرخ عقب و سه سینی طبق در جلو، یک مجموعه ۲۱ دنده را برای این محصول فراهم ساخته تا ورزشکاران بتوانند از آن به راحتی برای دوچرخه‌سواری در مسیرهای شهری، جنگلی و کوهستانی استفاده کنند.

شاید این مجموعه دنده برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای که به‌صورت تخصصی در مسیرهای کوهستانی سواری می‌کنند، کم و ناکافی باشد، اما برای افرادی که می‌خواهند به‌صورت روزمره دوچرخه را در برنامه‌ریزی‌های خود لحاظ نمایند، کاربردی، مناسب و پاسخگو خواهد بود. مخصوصاً اعتبار برند شیمانو می‌تواند تضمین کند که این سیستم در صورت استفاده مناسب مدت‌ها بدون هیچ‌گونه کاهش کیفیت برایتان کار خواهد کرد.

تایر و طوقه دوچرخه اورلرد

یکی از نقاط مثبت و امتیازات علاوه بر قیمت دوچرخه اورلرد آنست که در این محصول از بهترین قطعات نیز استفاده شده است، به‌کارگیری تایرهای KENDA کندا می‌باشد. این تایرها به همراه طوقه‌های آلومینیوم همراه خود باعث شده‌اند تا ما با چرخ‌های بسیار پرقدرت، منعطف و البته بادوام برخوردار باشیم که باعث شده تا در اثر برخورد با موانع و ضربات مختلف با زمین در مواردی نادر با پارگی یا پنچری مواجه شوند. کیفیت بالای این بخش این محصول را به یک گزینه ایده‌آل برای سواری در زمین‌های نامساعد و کوهستانی تبدیل کرده است.

ضامن چرخ‌ها

امکان حمل و جابه‌جایی دوچرخه مخصوصاً در حین سفر می‌تواند مشکل و چالش‌برانگیز باشد. اورلرد در این محصول خود این نیاز را شناسایی کرده و راهکار مناسبی را نیز برای آن ارائه نموده است. شما می‌توانید با کمک ضامن چرخ این محصول، آن را بدون نیاز به باربند در ماشین قرار داده و جابه‌جا کنید. ضامن‌های چرخ عقب و جلوی این دوچرخه حتی به شما این امکان را می‌دهند تا در حین پنچری یا آسیب‌دیدگی تایرها، به‌سادگی تعویض آنها را خود به‌تنهایی انجام دهید.


مشخصات زیر این دوچرخه کوهستان را از رقبایش متمایز می‌سازد:

  • فریم: آلومینیومی دقیق و مستحکم
  • دوشاخ: کمک‌فنردارد با قابلیت قفل‌شو
  • سیستم دنده: شیمانو 21 سرعته
  • ترمز: ویبریک
  • توپ تنه: بلبرینگی
  • تایر: Kenda
دوچرخه 26 کوهستان اورلرد مدل Overlord Panamera SE 1.1-V


دو اصل مهم در هنگام دوچرخه‌سواری که حتما به آن توجه داشته باشید: 

  1. همواره حفظ سلامتی شما در درجه اول اهمیت قرار دارد پس همیشه در هنگام دوچرخه‌سواری از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و دستکش استفاده کنید.
  2. برای اینکه تجربه بهتری از دوچرخه سواری داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید همیشه برای خرید دوچرخه ابتدا به نوع استفاده خود و سپس تنه دوچرخه توجه کنید زیرا تنه دوچرخه کیفیت سواری شما را تعیین می‌کند.
مشاهده بیشتربستن
مشخصات محصول
1260850117

مشخصات

نام
Overlord - Panamera Se 1.1 - V_brake system - 21sp - Size 26" - Mountain Bike
سایز چرخ
26
جنس فریم (تنه)
آلومینیوم
سیستم دنده (Speed System)
21 سرعته
مکانیسم تعلیق (Suspension System)
کمک‌دار قفل‌شو و تنظیمی - مکانیسم فنر و روغن
ترمزبندی
لقمه‌ای
سیستم ترمز (BRAKES)
MTB linear pull
فریم (FRAME)
آلومینیوم سبک و مقاوم 6061 کابل از داخل
دوشاخ (FORK)
Overlord HLO 26"
فرمان (handlebar)
حرفه‌ای آلومینیوم Overlord
کرپی فرمان (stem)
آلومینیوم Overlord
لوله زین (seat post)
آلومینیوم Overlord
زین (saddle)
پهن و راحت Overlord
Pedals
دارد
شیفتر (SHIFTERS)
21 سرعته شیمانو Shimano
طبق انداز (FRONT DERAILLEUR)
شیمانو تورنی Shimano Tourny
شانژمان (REAR DERAILLEUR)
شیمانو تورنی Shimano Tourny
کتی ترمز (BRAKE LEVERS)
شیمانو Shimano
خودرو (CASSETTE)
7 سرعته شیمانو Shimano
طبق قامه (CRANKSET)
آلومینیوم برند پروویل ProWeel
توپ تنه (B.B SET)
بلبرینگی
طوقه (RIMS)
دوجداره آلومینیوم
توپی (HUBS)
Joytech
تایر (TIRES)
کندا Kenda
قمقمه
دارد
پایه قمقمه
دارد
جک
دارد
مشاهده بیشتربستن
دیدگاه(6)
موضوع دیدگاه‌ها
ابعاد و سایز 6 دیدگاه
اصالت کالا 6 دیدگاه
شباهت یا مغایرت 6 دیدگاه
قیمت و ارزش خرید 6 دیدگاه
کیفیت و کارایی 6 دیدگاه
علی میرداماد
4.8 () .
قیمت همه جا در همین حدوده

ثبت نظر

  • ابعاد و سایز:
  • اصالت کالا:
  • شباهت یا مغایرت:
  • قیمت و ارزش خرید:
  • کیفیت و کارایی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
شناسه محصول:
1260850117
نام تجاری:
موجود
آماده ارسال از انبار
13,810,000 تومان -400,000 تومان تخفیف 13,410,000 تومان

منو

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم